quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef Carmw het volgende:
Pics van de blauwe tepel en krassen van haar nagels, dan geloof ik het.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef focal het volgende:
''En zo hebben je opa en oma elkaar leren kennen''
Lijkt me onzin. Gebeurt ook wel eens bij geschillen tussen werkgever en werknemer om mobbing hard te maken enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een gesprek stiekem opnemen is onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal, heb je geen bal aan. Heeft je vriendje bij de politie dat niet verteld?
Gisteren was hij vol geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Er was al een deel 2?Terwijl deze nog niet vol is
Wat denk je wat er zwaarder weegt? De waarheid of iemand sexueel misbruikt is of een telefoongesprekje wat zogezegd onrechtmatig verkregen is? Ik zou het wel weten als rechterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een gesprek stiekem opnemen is onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal, heb je geen bal aan. Heeft je vriendje bij de politie dat niet verteld?
Zeggen dat je geen homo bent, maar het blijkbaar wel zo lekker vond dat je nog terug gaat om te sexen met diegene die je in je anus heeft geneukt is ook redelijk tegenstrijdig niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef tsjas het volgende:
lelijke chick
Is dat niet een tegenstrijdige term?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |