Nou,
Afgelopen maandag heb ik samen met een kennis (werkzaam bij de politie) gekeken naar wat aangifte voor me kan betekenen. Net zoals hier op het forum is gepost, is afpersing een strafbaar feit en kan ik me dus beroepen op het wetboek.
quote:
Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, door geweld of bedreiging met geweld iemand dwingt hetzij tot de afgifte van enig goed dat geheel of ten dele aan deze of aan een derde toebehoort, hetzij tot het aangaan van een schuld of het tenietdoen van een inschuld, hetzij tot het ter beschikking stellen van gegevens, wordt, als schuldig aan afpersing, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Kennis zei dat ik dan wel in het bezit moet zijn van bewijs van afpersing. Het zou weliswaar geen vereiste zijn om aangifte te doen, maar het zou de procedure wel enorm versnellen en de kans op een succesvolle afronding zou hiermee een stuk groter zijn. Dus TS moest afpersingbewijs regelen, en TS kreeg hiervoor ineens een briljant idee

aangezien TS woensdagavond (gisteren) moest komen opdraven van dit meisje.
Op mijn telefoon staat namelijk een geluidsrecorder applicatie, dus TS wilde proberen dit hele spektakel op te nemen als 'bewijsmateriaal' . Zo gezegd zo gedaan. Ik was hiervoor gisteravond best zenuwachtig, meestal word ik erg misselijk van (teveel) spanning. Ik besloot daarom een paar glaasjes wodka te consumeren om de spanning iets te drukken (ben overigens geen alcoholist ofzo

)
Enkele momenten later besteeg ik mijn fiets. Gewapend met een telefoon in mijn binnenzak kwam ik aan op de plaats van bestemming. Het was redelijk vlakbij de binnenstad (ik woon in Groningen), ik startte de geluidsrecorder en belde bij haar aan. Bij binnenkomst was er weinig ruimte voor gezelligheid. Ik was dan ook redelijk laat bij haar aangekomen (rond 23:00), dus ze vroeg vrij snel of ik mee kwam naar haar slaapkamer. In haar slaapkamer had ze een tweepersoons spijlenbed staan. Vlakbij haar kussen hing daar zelfs nog een handboeiensetje aan. Ze had ook nog een lade van haar nachtkastje openstaan, die zat vol met genotsartikelen voor het stimuleren van de vagina/anus

. Ik werd hierdoor best zenuwachtig
Toen ze vroeg of ik me wilde uitkleden, vroeg ik wat er zou gebeuren als ik dit niet zou doen, voor het bewijs op mijn geluidsrecorder. Ze hapte hier een klein beetje op, maar het kwam niet verder dan de opmerking: 'je weet wel wat er dan gebeurt ' met een knipoog. Niets concreets dus. Ik heb daarna seks met haar gehad, we hebben ongeveer drie kwartier lopen 'raggen'. Ze had mijn enkels vastgeboeid aan het voeteneind, ik had dus niet zoveel bewegingsvrijheid met mijn benen. TS heeft gelukkig geen kennis gemaakt met de anus stimulerende genotsartikelen. Ze wilde wel dat ik haar vingerde met een vingerhoedachtig stimulatiehoesje met ribbels, een vingerhandschoen die ik makkelijk over mn vinger kon schuiven. Kon dit artikel zo niet terugvinden op internet. Voor de rest ging het eigenlijk allemaal vrij normaal, behalve dat ze steeds behoorlijk hard haar nagels in mn vel zette waardoor ik op een gegeven moment begon te bloeden. Tijdens de seks nippletwistte ze me ook nog een keer behoorlijk hard. Tepel van TS is nu dus ook blauw.
Het vervelende is dat de geslachtsgemeenschap redelijk normaal begon, maar dat de seks steeds meer bizar werd (terwijl het gisteravond nog wel enigszins meeviel). Ik ben bang dat als ik er weer naartoe moet, er dan wel accessoires uit haar nachtkastje bij tevoorschijn zullen worden gehaald.
In ieder geval, ik ben kort nadat we klaar waren weer naar huis gegaan. Daar heb ik vervolgens de geluidsopnames van mijn telefoon gehaald, maar die waren waardeloos. Ik heb er dus helemaal niks aan, aangezien je vanaf het moment dat ik de telefoon in mn binnenzak stop gewoon bijna niks meer hoort. Nadat ik de jas heb neergelegd in de slaapkamer hoor je heel af en toe wat gemompel en hier en daar een kreuntje. Maar niks bruikbaars dus

. Ik wacht nu totdat ze me weer belt, en zal dit telefoongesprek vervolgens proberen op te nemen. Ik ben vandaag wel één keer door een privénummer gebelt, maar was helaas te laat om deze op te nemen.
Als het goed is belt ze me morgen of overmorgen weer. In ieder geval bedankt voor de reacties, mocht de volgende geluidsrecorder poging mislukken, wellicht dat ik dan nog een poging waag met de sambal capsule