Puberproblemen. Wat wil je nou eigenlijk horen? Het is dus gewoon een sletje, geen tijd aan besteden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Niks93 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben net nieuw op dit forum, wat bedoel je met Kickje PUB?
Welkom en leuk dat je op dit forum bent, zie je het kruisje boven aan je scherm? klik die eens in, kijk ook een naar het dichtstbijzijnde raam naar buiten. Zie je dat? loop nu eens naar buiten , en ga eens ruikenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef Niks93 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben net nieuw op dit forum, wat bedoel je met Kickje PUB?
Aan z'n schrijfstijl te zien is TS 12... indien 17 dan hoop ik dat TS in een traject zit ofzo...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ts je bent 17...vergeet haar en pak een ander
Valt mee, heb jaartje met mijn vakantieliefde gehad. Zag haar 3x per week, mja ze woonde hier ook praktisch om de hoek (paar km vandaan).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef BunnyCookii het volgende:
Hihi, zo gaat dat met vakantie liefdes, gewoon doorgaan met je leven
Trolletjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef TeenWolf het volgende:
Maar je vakantieliefde is wel een slet in de maak lees ik zo.
Hee sletje, nog pijn aan je aars?quote:
Geef je adres dan scheur ik die van jou wel open nicht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik niet, jij nog last van je gescheurde mondhoeken?
Zozo, gaan we dreigen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geef je adres dan scheur ik die van jou wel open nicht.
Geen bange flikker zijn he?quote:
Ziehier een homohaterquote:
hahahaha mondje vol, hij zei mondje vol!!!! nog zo'n goeie, jij bent grappig!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ziehier een homohaterwaar het mondje vol van is.... zei ik mondje vol? Ha ha ha
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Welkom en leuk dat je op dit forum bent, zie je het kruisje boven aan je scherm? klik die eens in, kijk ook een naar het dichtstbijzijnde raam naar buiten. Zie je dat? loop nu eens naar buiten , en ga eens ruiken, Frisse lucht
lekker hé, ga nu maar met je vriendjes spelen
.
Ja oké, dit is een beetje hard misschien danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Welkom en leuk dat je op dit forum bent, zie je het kruisje boven aan je scherm? klik die eens in, kijk ook een naar het dichtstbijzijnde raam naar buiten. Zie je dat? loop nu eens naar buiten , en ga eens ruiken, Frisse lucht
lekker hé, ga nu maar met je vriendjes spelen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |