Ik ben vorige week met een mijn vader, mn zusje en en goede vriend (deze heeft al een vriendin) op vakantie geweest, 5 dagen even weg.
Maandag komen we daaraan en direct lekker zwemmen, zien we een leuk meisje die we later op de dag aanspreken, we leren haar verder kennen in de loop van de vakantie. Ik vond haar wel leuk en ze vraagt donderdag vind je me leuk want ze zusje zei dat, ik zeg ja ik vind jou wel leuk zei zegt ik vind jou ook wel leuk.
Donderdag avond zijn we bij haar langsgeweest, eindje gewandeld, even gezeten op een bankje, arm om haar heen, zijn we weer bij haar huisje, ik geef haar een knuffel en vraag vind je me nou echt leuk? Ze zegt ja en geeft me een kusje (2x) daarna nog een korte zoen, de dag daarna was ze beetje verdrietig, ik weet niet waarom maar ze gingen al weer weg, maar wel hyves en msn uitgewisseld, ik kom die dag later thuis, msn toegevoegd enz. Zegt ze later op de dag tegen mn vriend dat ze hem leuk vind en de dag daarna heeft ze alweer met iemand anders dat een dag later ook al weer uit is, volgens mijn vriend die het gevraagd had, maar er staat nog steeds wat in haar msn naam, en later zegt ze ook op msn het is beter als we gewoon vrienden blijven. Maar nu denk ik nog steeds constant aan haar en ik mis haar ook heel erg.
Iemand tips voor wat ik moet doen?
Alvast Heel erg bedankt!