Bedankt voor de reacties
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef dikke_donder het volgende:1. hoe kent ze jou familie en de mailadressen waar ze het heen moet sturen?
2. weet ze waar jij woont of je familie?
3.
Ze heeft de lijst van mn Facebook opgeschreven (die ik inmiddels voor de zekerheid maar verwijderd heb). Desalniettemin was ik daar dus te laat mee. Mijn adres was ook makkelijk te achterhalen dus ik neem aan dat ze inmiddels in het bezit is van mn adresgegevens.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:36 gold strikes met zijn drieen? Als dat echt zo is en je staat nog ben je een held, zeker als je daarnaast nog gewoon stevig bier hebt gedronken. Maar ik denk eerder dat het gelul is.
Het waren wel iets kleinere shotglaasjes dan de normale 50ml's. Daarvoor 'slechts' drie biertjes gedaan. Dit allemaal (plus twee colaatjes en een aantal waters) over een tijdsbestek van 5,5 uur. Maar zoals vermeld in de OP, ik was ook behoorlijk wasted.
quote:
Dat is dus het laatste wat ik nog weet, omdat daarna het lichtje volledig uitging.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:29 schreef Jolene22 het volgende:Nee serieus, dit moet haast wel hoax zijn maar mocht dat niet het geval zijn waarom zit je dan anno nu geen aangifte te doen?
Aangifte is wel een optie, maar ik ben bang dat ze de foto's dan juist online gaat zetten. Ik probeer middels deze weg te kijken of ik deze kwestie ook nog op een andere manier kan oplossen dan juridische stappen te ondernemen/aangifte te doen. Ik heb vanavond afgesproken met een kennis die bij de politie werkt, om te overleggen wat aangifte voor mij kan betekenen en wat de eventuele succeskans is.
In ieder geval bedankt voor alle (serieuze) reacties. Ik laat van me horen als er een update is
quote:
Op maandag 19 juli 2010 04:32 schreef Uiteraard het volgende:Succes woensdag !
Eerst het gewonnen kratje bier van je maat maar leegzuipen
Het was gelukkig wel een kratje Heineken