abonnement Unibet Coolblue
pi_84216743


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80) Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkmoon Faire
quote:
Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)

Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80) Patato-(A)- Mage (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 23:53:54 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84217547
fipo
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84218237
sepo
pi_84218663
tripo
  maandag 19 juli 2010 @ 00:37:35 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_84219313
quapo
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_84219917
Iemand al in die Ruby Scrotum geweest?
Ik heb niet zoveel tijd meer om te spelen , even vragen of het wat is
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_84220599
Hey, ich heb eine frage!

Ik heb een paladin naar lvl 80 gekregen, een hele prestatie dacht ik zo. Maar toen ik eenmaal op lvl 80 was en dacht jeuj leuk pvpn, bleek dus dat ik in pvp na 3 klappen gewoon dood ben. Éen crit is meestal genoeg voor 70 procent van mijn hp . Het gaat echt zo van chaaarge, Judgement of Light, HATSJAKKABAM, en ik ben dood. Blijkbaar loopt iedereen van lvl 80 dus tegenwoordig met ubergear rond en ik niet . Nu is mijn vraag, heeft iemand wat tips zodat ik ook wat goede gear kan krijgen? Armor + wapen? Instance groepjes kom ik niet in want iedereen vraagt tegenwoordig minimaal gearscore van 5500+ ( wtf is dat voor een gare troep, gearscore ) Vanilla WoW was toch iets leuker wat dat betreft. Maar goed, iemand dus tips voor moi, aub?
Dankeeee
pi_84220766
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Iemand al in die Ruby Scrotum geweest?
Ik heb niet zoveel tijd meer om te spelen , even vragen of het wat is
Ja, is opzich wel grappig. Leipe area met planten enzo, doet een beetje denken aan die Freya section in Ulduar vond ik. Eerst drie minibosses en dan de baas zelf. Best een makkelijk gevecht. Eerst wat vuur en dergelijkein P1, dan shadowbeams en debuffs in P2 en daarna zit de ene helft van de raid in de shadow void oid en de rest in de normale wereld en moet je allebei evenveel dps doen om uiteindelijk de boss te doden.

Wel aardige loot, heb m'n ilvl 232 belt vervangen voor een ilvl 258.
pi_84220929
quote:
Op maandag 19 juli 2010 01:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Hey, ich heb eine frage!

Ik heb een paladin naar lvl 80 gekregen, een hele prestatie dacht ik zo. Maar toen ik eenmaal op lvl 80 was en dacht jeuj leuk pvpn, bleek dus dat ik in pvp na 3 klappen gewoon dood ben. Éen crit is meestal genoeg voor 70 procent van mijn hp . Het gaat echt zo van chaaarge, Judgement of Light, HATSJAKKABAM, en ik ben dood. Blijkbaar loopt iedereen van lvl 80 dus tegenwoordig met ubergear rond en ik niet . Nu is mijn vraag, heeft iemand wat tips zodat ik ook wat goede gear kan krijgen? Armor + wapen? Instance groepjes kom ik niet in want iedereen vraagt tegenwoordig minimaal gearscore van 5500+ ( wtf is dat voor een gare troep, gearscore ) Vanilla WoW was toch iets leuker wat dat betreft. Maar goed, iemand dus tips voor moi, aub?
Dankeeee
Hey,

Als je pvp wilt doen ga je inderdaad snel dood als verse level 80. Dat ligt niet alleen aan je gear maar ook aan het type gear. Voor pvp is er namelijk aparte gear, deze heeft resilience rating. Deze rating zorgt ervoor dat je minder damage krijgt van crits, van damage over time effecten en zorgt ervoor dat je minder damage krijgt die andere spelers tegen jou doen. Zonder deze rating ben je heel snel dood, zelfs met de beste raid-gear op dit moment.

Om pvp-items te krijgen kan je elke week de wintergrasp quests doen. Hiervoor kan je joinen in Dalaran, in wintergrasp zijn er een stuk of 5-6 quests die je elke week kan voltooien. Je behaalt deze quests door vaak gewoon aan de battles mee te doen als deze er zijn. Deze quests geven veel honor, en stone keepers shards. Met honor kan je in Stormwind (alliance) of Orgrimmar (horde) pvp-items, met resilience rating dus. Een andere goede manier om honor te krijgen, is door gewoon vol te houden en de battlegrounds te blijven doen. Als je wint krijg je vaak al 5000-6000 honor, altijd leuk meegenomen.

Daar kan je onder andere deze set voor halen:

http://www.wowwiki.com/Furious_Gladiator's_Vindication

Bij de vendors in in de steden kan je deze items kopen. Behalve deze item sets kan je ook pvp belts, necks, cloaks, feet etc. halen. Let dan wel op de naam en/of het itemlevel, omdat je er ook nog items te koop zijn die eigenlijk al verouderd zijn. Voor de pvp-gear is de volgorde tegenwoordig (van slecht naar goed);

Furious Gladiator - Relentless Gladiator - Wrathful Gladiator

Verder kan je ook een blacksmith zoeken die een set voor je kan maken:

http://www.wowwiki.com/Savage_Saronite_Battlegear

Het stelt niet veel voor, maar er zit tenminste resilience op. Als je de mats bij elkaar raapt (saronite bars etc.) is het niet zo duur om te maken. Als je de items kant en klaar van de auction house koopt zijn ze een stuk duurder.

En voor een wapen kan je gewoon dungeons doen. Gearscore enzo dat zal allemaal wel, als je random dungeons doet kan niemand er over zeiken, omdat je dan in een groep gezet wordt met complete vreemdelingen. Het beste wapen dat je kan krijgen zonder raids te doen kan je vinden in Pit of Saron Heroic. Deze kan je 1 keer per dag en hopen dat je hem te pakken krijgt.

En verder zijn de random dungeons ook heel handig om ook PvE gear mee te kopen (voor dungeons, raids), je krijgt er Emblems of Triumph mee waar je best goede items voor kan kopen. Met deze emblems kan je trouwens ook de PVP-sets kopen, maar dat is zonde omdat die op die manier in verhouding veel te duur zijn.

Wat betreft gems en enchants kan je voor kracht kiezen en niet voor verdediging. Dus over 20 strengt / 16 strenght (zijn goedkoper) gems in doen, en als enchant vooral attack power gebruiken op je gear. Als je je op pvp gaat richten is het misschien ook handig om er een apart spec voor hebben. Kan je je character misschien eens linken van de armory?
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Iemand al in die Ruby Scrotum geweest?
Ik heb niet zoveel tijd meer om te spelen , even vragen of het wat is
Saaaaai

[ Bericht 2% gewijzigd door ufopiloot op 19-07-2010 01:58:04 ]
pi_84221457
Hey man bedankt voor de erg nuttige info! Toevallig heb ik idd 1 piece van die Furious Gladiator set binnen. Ik ga daar denk ik voor voorlopig en dan steeds hogerop. Heb alleen wel een goed wapen nodig ja, zal eens kijken voor die instance.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&cn=Zegoggles

Dit is mijn character. Ja, ben m'n fishing skills aan het trainen
pi_84221630
Al je intellect / spellpower items kan je echt de prullenbak ingooien, heb je als retribution niets aan, en je hebt er behoorlijk wat Strenght heb je vooral nodig
pi_84221796
quote:
Op maandag 19 juli 2010 02:36 schreef ufopiloot het volgende:
Al je intellect / spellpower items kan je echt de prullenbak ingooien, heb je als retribution niets aan, en je hebt er behoorlijk wat Strenght heb je vooral nodig
Ok ok will do. Eerst wat vervangende items daarvoor vinden tho . Thanks for al lthe advice.
  maandag 19 juli 2010 @ 07:09:58 #13
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84222850
Maar even op de tvp knop geklikt
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84223181
quote:
Op maandag 19 juli 2010 07:09 schreef Civilian het volgende:
Maar even op de tvp knop geklikt
Same here
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 19 juli 2010 @ 08:15:45 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_84223249
het is een automatisme
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 19 juli 2010 @ 08:19:14 #16
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84223279
ben ook een beetje aan het kloten in pvp op mijn hunter, werkt niet onaardig.

Full PVE BG hero uiteraard! *verschuilt zich snel voor arena-spelers )

Ben momenteel survival, en zoals gezegd het werkt aardig... al houd ik er wel hit-and-run tactiek op na want iets compleet neernuken wil nog niet echt.

serpent sting+ blackarrow+ ES en dan rennen voor mijn leven


Maar is MM een beetje viable in pvp ? heb momenteel maar 28% passive arp dus ben nog helemaal niet MM/ arp gemmed.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 19 juli 2010 @ 08:29:33 #17
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84223381
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef Jessah het volgende:

[..]

Er is een mod die je gearscore kan berekenen, maar je kan het ook op http://wtfismygearscore.com/ bekijken.
Wtf is my gear score Thanks. Nu heb ik een GS van 2331
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 19 juli 2010 @ 09:04:57 #18
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84223905
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:19 schreef jagga het volgende:
ben ook een beetje aan het kloten in pvp op mijn hunter, werkt niet onaardig.

Full PVE BG hero uiteraard! *verschuilt zich snel voor arena-spelers )

Ben momenteel survival, en zoals gezegd het werkt aardig... al houd ik er wel hit-and-run tactiek op na want iets compleet neernuken wil nog niet echt.

serpent sting+ blackarrow+ ES en dan rennen voor mijn leven


Maar is MM een beetje viable in pvp ? heb momenteel maar 28% passive arp dus ben nog helemaal niet MM/ arp gemmed.
tegen MM hunters lig je binnen een seconde of 5 meestal dood, tenzij je een resto druid met 1200 resillience bent
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 09:18:44 #19
159966 lifeblind
pi_84224132
Pff, het is echt vakantietijd in de guild! Er is nu amper iemand online bij ons. Afgelopen zaterdag probeerden we een fatsoenlijke ICC10 run te doen om weer flink verder te komen, hadden we uiteindelijk maar echt net 10 man. Qua setup was het sowieso belachelijk, we moesten per baas wel omswitchen naar onze alts enzo. Vanwege het gebrek aan ranged heb ik de eerste wing zelfs op mn mage gedaan, wat gelukkig maar net goed goed. Saurfang was sowieso klote om te doen omdat we maar 2 ranged waren, en aangezien ik als arcane mage n00b was 't ff aankloten met die bloodbeasts. Uiteindelijk is 't toch gelukt wonder boven wonder

Daarna terug naar mn pally gegaan, festergut en rotface probleemloos neergekregen (dat dan weer wel er waren nu weer andere naar hun ranged gegaan waardoor we 2 ranged + 1 healer in ranged hadden bij fester). Na 2 tries op putricide die echt nergens over gingen hebben we maar gecalled

Vanavond maar eens kijken of we RS10 kunnen clearen, wordt wel tijd, we hebben 't 1 keer geprobeerd in de week dat ie open was en na 1 wipe hadden we er al geen zin meer in
pi_84224178
Zoo ben weer terug van weggeweest! Gisteren meteen 11 tries op LK 10man gedaan, wat een homo is dat zeg Maarja, wat wil je als je maar een GEARSCORE van 5918 hebt
  maandag 19 juli 2010 @ 10:08:49 #21
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84225086
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef MarkyB het volgende:
Zoo ben weer terug van weggeweest! Gisteren meteen 11 tries op LK 10man gedaan, wat een homo is dat zeg Maarja, wat wil je als je maar een GEARSCORE van 5918 hebt
is juist meer dan zat..

Er lopen gastjes op onze server rond die em down hebben met 5.3k..

Moet hem zelf nog steeds neerhalen dus ik ben het met je eens: Tis een homo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 10:10:08 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84225114
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:29 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Wtf is my gear score Thanks. Nu heb ik een GS van 2331
3777 hier
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84225150
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef jagga het volgende:

[..]

is juist meer dan zat..

Er lopen gastjes op onze server rond die em down hebben met 5.3k..

Moet hem zelf nog steeds neerhalen dus ik ben het met je eens: Tis een homo
Het ergste is dat je telkens een minuut onzin aan moet horen voordat je m in zijn rug mag prikken.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:38:48 #24
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_84225818
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:11 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Het ergste is dat je telkens een minuut onzin aan moet horen voordat je m in zijn rug mag prikken.
Das nog niet het ergste.
Mensen die constant falen met defile
Ik heb hem uiteindelijk down gekregen op de allerlaatset try van de avond, één van de betere fights in ICC :p
oh mijn gearscore hikt tegen de 6k
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_84226083
Ja vakantie begint ook bij ons te raken. Ook zijn er wat mensen tijdelijk gestopt vanwege geld, gezondheid, verhuizingen enzo... Meestal zo'n 13-15 online met 1 raid groep. Laatste goeie 25m is ook weer een tijdje geleden. De 10m groep heeft gister wel Sindragosa neer gehaald en de LK op zo'n 65%.

Gisteren beetje afk wat PvP(randoms) gedaan, ff een totc raid geprobeerd op mijn shaman.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84226726
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Das nog niet het ergste.
Mensen die constant falen met defile
Ik heb hem uiteindelijk down gekregen op de allerlaatset try van de avond, één van de betere fights in ICC :p
oh mijn gearscore hikt tegen de 6k
Bij ons ging het steeds mis met de overgang op +/- 32% als je net op de rand de kopies hebt gesloopt en dan weer terug moet. Er hangen dan van die orbs en als je in de buurt komt wordt de raid van de rand af geblazen Op ventrilo kan de een er om lachen en de ander krijgt een totale rage omdat het de zoveelste keer was Zit in een belgische guild met een paar nederlanders, maar ik kan scheldende belgen nooit serieus nemen

Dat is dan wel uitzonderlijk want voor de rest zijn ze echt relax.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:12:55 #27
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84226795
je moete proberen een Ier in je guild/ventrilo te krijgen. Je ligt echt in een deuk.

Je hebt nog nooit echte nerdrage meegemaakt als je niet een Ier hebt horen ragen..

meestal zijn de eerste 2 zinnen wel te verstaan, maar dan...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:15:18 #28
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84226874
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Bij ons ging het steeds mis met de overgang op +/- 32% als je net op de rand de kopies hebt gesloopt en dan weer terug moet. Er hangen dan van die orbs en als je in de buurt komt wordt de raid van de rand af geblazen Op ventrilo kan de een er om lachen en de ander krijgt een totale rage omdat het de zoveelste keer was Zit in een belgische guild met een paar nederlanders, maar ik kan scheldende belgen nooit serieus nemen

Dat is dan wel uitzonderlijk want voor de rest zijn ze echt relax.
in mijn ervaring is gamen 25 andere Nederlanders een gegarandeerde fail. Heb een tijdje in een NL guild gezeten en daar zitten echt gigantische klapjosti's in die denk ik nog net slim genoeg zijn om te poepen ofzo

(niet om te trollen dit, is gewoon mijn ervaring he )
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 11:16:10 #29
159966 lifeblind
pi_84226907
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef Salamando het volgende:

[..]

in mijn ervaring is gamen 25 andere Nederlanders een gegarandeerde fail. Heb een tijdje in een NL guild gezeten en daar zitten echt gigantische klapjosti's in die denk ik nog net slim genoeg zijn om te poepen ofzo

(niet om te trollen dit, is gewoon mijn ervaring he )
Bij ons op de server is er ook een NL only guild, maar de mensen die er in zitten heb ik wel eens in een pug meegemaakt, nou dankjewel, ik sla over
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 11:16:16 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84226911
Oh ja, mijn DK: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&cn=Vestri Die overigens al sinds maart stilstaat en zeer waarschijnlijk verwijderd gaat worden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_84226935
Nja bij ons is iedereen 20+ en kan iedereen wel nadenken, het is alleen op de LK soms nog hektisch en dan gaat het mis. Het was mijn eerste keer trouwens dat ik op hem in aan het hakken was.
pi_84226959
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, mijn DK: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bronzebeard&cn=Vestri Die overigens al sinds maart stilstaat en zeer waarschijnlijk verwijderd gaat worden
Zonde want je hebt net het kutste gebied uit heel wow gehad
  maandag 19 juli 2010 @ 11:19:43 #33
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84227035
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Bij ons op de server is er ook een NL only guild, maar de mensen die er in zitten heb ik wel eens in een pug meegemaakt, nou dankjewel, ik sla over
om nog maar te zwijgen over de namen die de meeste Nederlanders hebben _
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84229013
Ja, bij ons ook een Nederlandse guild. Best wel progress hoor op 25-man, maar echt verschrikkelijk hoeveel kleuters en kleine kinderen daar in zitten. En dat is vaak al aan hun naam te zien ja.
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 12:40:08 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84229870
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zonde want je hebt net het kutste gebied uit heel wow gehad
Ik denk dat ik niet eens DK weer ga maken, vond er niet erg veel aan
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_84229928
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niet eens DK weer ga maken, vond er niet erg veel aan
Tot lvl 80 is geeneen class leuk (vind ik!) daarna begint het pas.
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 13:05:59 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84230908
Maar de basis van een class veranderd toch niet lijkt me
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_84231242
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar de basis van een class veranderd toch niet lijkt me
Ligt aan class, spec en level. Nieuwe spells, nieuwe talents, nieuwe rotaties.
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 13:16:37 #39
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84231346
Hmm misschien toch eens zien of DK me uiteindelijk wel gaat bevallen. Maar eerst lekker verder knutselen met m'n Rogue
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 19 juli 2010 @ 13:20:33 #40
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_84231524
Ik heb het spel weer eens opgepakt met mn 70 priest, net weer een dungeon gedaan als shadow healer en het ging best goed
ff wachten nog
pi_84232335
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar de basis van een class veranderd toch niet lijkt me
Tot en met level 60 is elke class een doodsaaie grind. Tot 70 komen er een paar leuke dingen bij maar pas vanaf 71-80 begin je echt alle spells en abilities te krijgen, waarna je op 80 hier pas echt serieus gebruik van gaat maken in dungeons/raids, wat heel anders is dan questen.
pi_84232790
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Hmm misschien toch eens zien of DK me uiteindelijk wel gaat bevallen. Maar eerst lekker verder knutselen met m'n Rogue
Mja ik vind het stom om steeds reagents te moeten kopen om aanvallen te kunnen doen (denk aan poison voor rogues en kings dingen voor pala's) Het leuke is dat ze in raids altijd bij mij aan komen kloppen of ik even mijn uber mammoet wil mounten omdat ze geen reagents meer hebben

Wat ook leuk is is om met Lil XT (gewonnen met een screenshot contest) een speelgoedtrein neer te zetten in een raid

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2010 13:49:35 ]
  maandag 19 juli 2010 @ 14:26:59 #43
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_84234405
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:12 schreef jagga het volgende:
je moete proberen een Ier in je guild/ventrilo te krijgen. Je ligt echt in een deuk.

Je hebt nog nooit echte nerdrage meegemaakt als je niet een Ier hebt horen ragen..

meestal zijn de eerste 2 zinnen wel te verstaan, maar dan...
een Scot is ook leuk, die klinken net als de dwarfen
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 14:40:09 #44
159966 lifeblind
pi_84234933
Ik snap eigenlijk nooit hoe mensen zonder reagents komen, op mijn paladin heb ik echt altijd 1000 symbol of kings minimaal bij (en op mijn mage ook mega veel arcane dust en teleport/portal runes)
pi_84234976
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:40 schreef lifeblind het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit hoe mensen zonder reagents komen, op mijn paladin heb ik echt altijd 1000 symbol of kings minimaal bij (en op mijn mage ook mega veel arcane dust en teleport/portal runes)
Denken dat je genoeg hebt, en dat lang genoeg volhouden?
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 14:42:08 #46
159966 lifeblind
pi_84235019
Mja, je komt toch altijd voorbereid naar een raid of dungeon denk ik dan
pi_84237237
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:42 schreef lifeblind het volgende:
Mja, je komt toch altijd voorbereid naar een raid of dungeon denk ik dan
het word makkelijker met buffen in cataclysm. dan doe je de groep in 1x. niet meer individuele classen buffen
pi_84237378
tvp'tje
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84237495
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:40 schreef lifeblind het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit hoe mensen zonder reagents komen, op mijn paladin heb ik echt altijd 1000 symbol of kings minimaal bij (en op mijn mage ook mega veel arcane dust en teleport/portal runes)
Helemaal mee eens, Ik als shaman heb dan geen reagens nodig maar heb vaak genoeg een mage/preist/pala/lock gezien zonder shards of reagents. Daar let je toch op op het moment dat je gaat raiden.
Of dat 1/3 van de raid meot repairen omdat ze rood zijn na 1x wipen.... das ook al zoiets, zorg er toch voor dat je repaired bent voor je gaat.
Maar dat gaat bij een hele hoop mensen er toch niet in
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 16:10:26 #50
159966 lifeblind
pi_84237916
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Olment het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Ik als shaman heb dan geen reagens nodig maar heb vaak genoeg een mage/preist/pala/lock gezien zonder shards of reagents. Daar let je toch op op het moment dat je gaat raiden.
Of dat 1/3 van de raid meot repairen omdat ze rood zijn na 1x wipen.... das ook al zoiets, zorg er toch voor dat je repaired bent voor je gaat.
Maar dat gaat bij een hele hoop mensen er toch niet in
Als mijn overall durability niet 100% is schiet ik al in de stress
  maandag 19 juli 2010 @ 16:11:52 #51
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84237952
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:10 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als mijn overall durability niet 100% is schiet ik al in de stress
ik ben ook zo'n autist wat dat betreft, op 100% wanneer het kan, altijd een bepaald aantal reagents willen hebben
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84238209
Heeft gearschade niet meteen invloed dan?
  maandag 19 juli 2010 @ 16:21:52 #53
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84238284
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef MarkyB het volgende:
Heeft gearschade niet meteen invloed dan?
nee, pas als de durability van iets op 0 komt verlies je alle armor en stats van dat item (moet je dus +-10x voor doodvallen)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 19 juli 2010 @ 17:13:44 #54
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84240610
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:11 schreef Salamando het volgende:

[..]

ik ben ook zo'n autist wat dat betreft, op 100% wanneer het kan, altijd een bepaald aantal reagents willen hebben
Dit...

Maarja als je tankt kun je het je echt niet veroorloven dat spul ineens rood is

Nu hoef ik dan geen reagents te hebben (warrior) maar zodra mijn commanding shout nog een minuut te gaan heeft rebuff ik al Onder het mom: straks denk ik er niet aan en dan mis ik die hp

mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84242030
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef jagga het volgende:

[..]

Dit...

Maarja als je tankt kun je het je echt niet veroorloven dat spul ineens rood is

Nu hoef ik dan geen reagents te hebben (warrior) maar zodra mijn commanding shout nog een minuut te gaan heeft rebuff ik al Onder het mom: straks denk ik er niet aan en dan mis ik die hp
DIt heb ik dus ook, als healer moet ik een Earth Shield up houden op de tank, deze heeft 8 charges en worden met dmg van mobs/bosses eraf gehaald. Ik refresh deze meestal ook als die op 2 staat, want ik weet zeker dat ik het anders vergeet xD en dat scheelt de tank toch wel wat healing.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84243935
Ja, ik snap mensen ook niet die opeens moeten repareren na 2 wipes of geen reagents meer hebben. Ik repareer echt altijd als ik in Dalaran ben, als ik na 1 wipe de instance weer in loop etc. En Reagents heb ik ook altijd 2-3 stacks minimaal bij me, en voor een raid neem ik vaak nog een stack extra mee om die eerst op te maken
  maandag 19 juli 2010 @ 21:08:04 #57
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84249464
Lol ik heb vandaag op één char zowel twisted chanters staff, black malice, phantom armor en twisted sabre en geloot, allemaal bij toeval! Was ik nu maar een twink in de goede oude tijd
  maandag 19 juli 2010 @ 21:52:36 #58
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84251624
Kut, kut, kut! Ik ben nu al een tijdje op Vyragosa aan het jagen en vanavond had ik haar kunnen killlen... ware het niet dat ik afgeleid raakte door die chicks in Valkyrion en even vijf minuten ging matten met ze. Kon geen kwaad dacht ik. Stijg ik weer op, vlieg ik honderd meter of zo, wie denk je dat ik dood op de grond zie liggen met zo'n bitch van de Alliance naast d'r? Juist.

-Edit-
Nou ja, ik heb in elk geval wel Vigdis the War Maiden te grazen genomen. Schrale troost, maar toch.

[ Bericht 18% gewijzigd door Rikketik op 19-07-2010 22:05:04 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_84252296
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Kut, kut, kut! Ik ben nu al een tijdje op Vyragosa aan het jagen en vanavond had ik haar kunnen killlen... ware het niet dat ik afgeleid raakte door die chicks in Valkyrion en even vijf minuten ging matten met ze. Kon geen kwaad dacht ik. Stijg ik weer op, vlieg ik honderd meter of zo, wie denk je dat ik dood op de grond zie liggen met zo'n bitch van de Alliance naast d'r? Juist.
Ik had hem echt keihard gestalked met Real ID en op 4chan gegooid.
pi_84252617
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Rikketik het volgende:
-Edit-
Nou ja, ik heb in elk geval wel Vigdis the War Maiden te grazen genomen. Schrale troost, maar toch.
Haha, die heb ik 2 minuten geleden tijdens het levelen van mijn druid ook ingemaakt.
pi_84260373


Verkopen of gebruiken ?
pi_84262208
Guild is gedisbanded over de nacht . 5 core raiders zagen het niet meer zitten en zijn naar het Zweedse Memento Mori gegaan.

Was toch al aan het zoeken naar een ander guild voor Cataclysm, dus kan niet zeggen dat ik het niet aan zag komen. Blijft toch klote voor degene die er zo lang mee speelden om zo in de steek gelaten te worden.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:40:06 #63
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84262767
Van BG's op Alliance kant krijg je wel een gigantische op je gezicht af en toe. Allemaal mensen met heirloom gear die dan compleet weggeraped worden door mensen met kingslayer

Enige voordeel is dat de queue's instant zijn
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84262896
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 01:51 schreef BWRaep het volgende:
[ afbeelding ]

Verkopen of gebruiken ?
Als je er nog 7k voor kan krijgen zou ik hem verkopen. Eerste wapen in ICC is beter dan het wapen die je met die quest kan krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 09:43:42 #65
159966 lifeblind
pi_84263821
Gisteren zijn we met een paar guildies in Icecrown wat hordes gaan slopen Beetje jammer dat hun bij de Argent Tournament in de buurt waren en iedere keer als het dreigde mis te lopen voor ze, ze snel daarnaartoe gingen om die buff te krijgen dat horde/alliance elkaar niet in de pan kan hakken

Toen zijn we richting Orgrimmar vertrokken met welgeteld 5 man, hebben we toch 20 minuten uitgehouden Eerst kwam er iedere keer 2 man naar ons toe, dat werden er later toch iets meer
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:01:29 #66
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84264227
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 07:32 schreef joyvke het volgende:
Guild is gedisbanded over de nacht . 5 core raiders zagen het niet meer zitten en zijn naar het Zweedse Memento Mori gegaan.

Was toch al aan het zoeken naar een ander guild voor Cataclysm, dus kan niet zeggen dat ik het niet aan zag komen. Blijft toch klote voor degene die er zo lang mee speelden om zo in de steek gelaten te worden.
Ben ook op zoek naar een guild/realm voor Cataclysm. Speel op het moment helemaal niet, maar wil graag een fresh start maken in Cataclysm. Fok 10 man raidguild starten?!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 10:05:41 #67
159966 lifeblind
pi_84264324
Hm, het is dat ik al in een guild zit die we gaan voorbereiden voor cataclysm (dus met 15 tot 20 man max), anders zou ik zeker wel interesse hebben
pi_84264522
Ik heb evt wel interesse blis. Lijkt me wel leuk om een fok raidingguild te hebben
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:16:55 #69
256666 leeell
I know you're lonely
pi_84264563
maar gaat dat ook goed?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:17:50 #70
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84264587
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef leeell het volgende:
maar gaat dat ook goed?
buiten het feit dat mensen alles 'baas' zouden vinden en iedereen elkaar voor 'verrekten autist' uit gaat schelden als het niet goed gaat, gaat het wel goed denk ik
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84264739
Puur het feit dat hier alles aan 'die anderen' ligt en dat iedereen die dat zegt in 1 guild terecht zou komen zeg ik nee
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:31:15 #72
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84264900
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

buiten het feit dat mensen alles 'baas' zouden vinden en iedereen elkaar voor 'verrekten autist' uit gaat schelden als het niet goed gaat, gaat het wel goed denk ik
ik zou niet meer bijkomen als ik iemand dan hoor ragen.. en dan bedenk dat anderen dit: gezichtje trekken...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84264960
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:01 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ben ook op zoek naar een guild/realm voor Cataclysm. Speel op het moment helemaal niet, maar wil graag een fresh start maken in Cataclysm. Fok 10 man raidguild starten?!
An sich wel humor, heb misschien ook wel interesse.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:16 #74
159966 lifeblind
pi_84265181
Het zou eigenlijk wel de beste guild aller tijden moeten worden, want we weten het allemaal het beste natuurlijk

Misschien dat ik een altje level hiervoor, ben aan een priest bezig momenteel.
pi_84266003
mja,, als we een nieuwe guild gaan maken (ik ga ff van de meest positieve situatie uit) wat wordt het dan: horde/alliance en welke realm
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:46 #76
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84266827
Haha, er is nog animo voor ook ! Had ik toch niet verwacht.

En geen idee eigenlijk, mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben m'n huidige guild en realm he-le-maal zat, dus alles is prima voor mij
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84266997
Maak een alliance guild op Skullcrusher. Kan ik af en toe ook eens helpen en kijken hoe het gaat.
pi_84267517
Nog geen beta invite , tot wanneer worden die verstuurd? Of is het zo dat als je er nu nog niet bijzit dat je hem waarschijnlijk niet meer krijgt?
pi_84267679
Met 10 nieuwe alts een Fok!raiding guild maken lijkt me ook wel humor, alleen om weer van 1 naar 80 + gearen..
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 11:56:16 #80
159966 lifeblind
pi_84267835
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef SharQueDo het volgende:
Met 10 nieuwe alts een Fok!raiding guild maken lijkt me ook wel humor, alleen om weer van 1 naar 80 + gearen..
Ach, wij zijn toch allemaal zo goed dat wij dat binnen 2 dagen kunnen?
pi_84268884
Fok raiding guild . Waar iedereen de rank "baas" heeft! Zie het zelf niet zitten om een 10 man guild te doen. Vandaag maar een open application gemaakt op de mmo-champion forums en wow forums.

http://www.mmo-champion.c(...)=8387122#post8387122

Ik kan het gewoon nooit kort houden. Dus maar een tl;dr versie erbij gezet .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:21:42 #82
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84268967
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef effex1000 het volgende:
Nog geen beta invite , tot wanneer worden die verstuurd? Of is het zo dat als je er nu nog niet bijzit dat je hem waarschijnlijk niet meer krijgt?
volgens mij sturen ze elke zoveel tijd gewoon een wave nieuwe invites
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84270217
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef joyvke het volgende:
Fok raiding guild . Waar iedereen de rank "baas" heeft! Zie het zelf niet zitten om een 10 man guild te doen. Vandaag maar een open application gemaakt op de mmo-champion forums en wow forums.

http://www.mmo-champion.c(...)=8387122#post8387122

Ik kan het gewoon nooit kort houden. Dus maar een tl;dr versie erbij gezet .
wat een gigantische lap tekst
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84270285
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Blistering het volgende:
Haha, er is nog animo voor ook ! Had ik toch niet verwacht.

En geen idee eigenlijk, mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben m'n huidige guild en realm he-le-maal zat, dus alles is prima voor mij
Same hiero. Ik zou een realm/faction transfer niet erg vinden om te doen.
of het idee van allemaal een alt aanmaken, maar dan denk ik dat ikzelf meer slack dan echt ga levelen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84270336
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef joyvke het volgende:
Fok raiding guild . Waar iedereen de rank "baas" heeft! Zie het zelf niet zitten om een 10 man guild te doen. Vandaag maar een open application gemaakt op de mmo-champion forums en wow forums.

http://www.mmo-champion.c(...)=8387122#post8387122

Ik kan het gewoon nooit kort houden. Dus maar een tl;dr versie erbij gezet .
2 Human Female Shadowpriests ook gewoon, geniaal.
pi_84270833
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

2 Human Female Shadowpriests ook gewoon, geniaal.
Layarea was blood elf, Shenarea was undead. Er was toen geen race change. Shenarea was nightelf, maar irriteerde me mateloos aan die casting animation, dus toen ook maar human . Komt nog het dichtste bij undead casting animations.

En inderdaad een lap tekst, en dat is nog vrij kort .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_84272327
Heb WoW besteld zodat ik het met mijn broertje kan doen. Zit nu te wachten op pakketje.

Ga denk ik een mage maken.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
pi_84272447
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Waterflesje het volgende:
Heb WoW besteld zodat ik het met mijn broertje kan doen. Zit nu te wachten op pakketje.

Ga denk ik een mage maken.
mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :p
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84272917
Klopt ja. Toen ik begon met spelen was ik Oblivion gewend, waar elke class eigenlijk melee en caster is. Het gevolg daarvan was dat m'n warlock 30x werd doodgeslagen door mobs voordat ik level 5 was . Ben toen een rogue begonnen, dat ging een stuk beter.

Maar een mage is inderdaad een leuke class. En frost levellen is fijn.
pi_84272959
Hmm MMO-C overgenomen door curse.com.

Vraag me af wat er nu met worldofraids gaat gebeuren. Dat is(was) de nieuws site van curse.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:57:54 #91
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84273031
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :p
daar denken PVP frost mages anders over _!_!_!_!_!__!_!_! (verkapte whine)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84273095
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Salamando het volgende:

[..]

daar denken PVP frost mages anders over _!_!_!_!_!__!_!_! (verkapte whine)
pvp even buitengelaten ofc. Ik had het over pve.
de meeste mensen gaan toch pas rond lvl 80 pvpen ofzo
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 14:01:43 #93
159966 lifeblind
pi_84273203
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Olment het volgende:

[..]

mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :p
Mja, een goede mage zorgt ervoor dat zn vijanden m nooit aanraken
pi_84273850
dat is waar lifeblind, ikzelf heb op een private server een mage gespeeld (tbc server) en was toen frostmage. Dit is me goed bevallen tijdens levelen en questen maar op het moment dat ik meer dan 5 mobs had werd het al wat moeilijker.
Later ben ik overgestapt op arcane (40) fire (21) voor te raiden en dat pwnde echt hard was toen blij dat ik crits van 10k+ had
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84274027
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm MMO-C overgenomen door curse.com.

Vraag me af wat er nu met worldofraids gaat gebeuren. Dat is(was) de nieuws site van curse.
miss gedaan omdat mmo-c beter bekeken word dan WoR. maar dat weet ik niet zeker.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 14:35:34 #96
159966 lifeblind
pi_84274541
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Olment het volgende:
dat is waar lifeblind, ikzelf heb op een private server een mage gespeeld (tbc server) en was toen frostmage. Dit is me goed bevallen tijdens levelen en questen maar op het moment dat ik meer dan 5 mobs had werd het al wat moeilijker.
Later ben ik overgestapt op arcane (40) fire (21) voor te raiden en dat pwnde echt hard was toen blij dat ik crits van 10k+ had
Ik crit nu voor zo'n 13/14K met Arcane blast
pi_84274880
20k hierzo
pi_84275027
ik had die 10k met pyroblast.
Leukste was toen trinket - Pyro - POM - Pyro - dood
daardoor trok ik zoveel agro dat ik de tank overagro'de
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:50:11 #99
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_84275042
Mijn demonlock crit met soulfire voor 45k
fuuuuuu mages warlock ftw
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_84275227
kan wel, maar ik had het nog over tbc, zonder al die overpowerde wotlk stuff
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84275304
arcane raiding
fire raiding
frost raiding
arcane pvp
fire pvp
frost pvp
pi_84275454
Maar ik ben dan ook weer een eckte baas

pi_84275484
Kwam deze tegen in mijn screenshot map

pi_84275801
ook hier interesse in een fok raid guild
hardcoholic
pi_84276542
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Santello het volgende:
Kwam deze tegen in mijn screenshot map

[ afbeelding ]
Oh god, in wat voor wereld ga ik in godsnaam in verzeild raken?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
pi_84276750
dat wil je niet weten tot dat je eraan begint
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84276861
uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
LifeBlind (alt)
Dikke_Donder (alt)
Windigo (alt)

Leonos (Realm: Chromaggus. Faction: Horde)

Zou wat kunnen worden misschien ^^

[ Bericht 7% gewijzigd door Olment op 20-07-2010 16:32:43 ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84277153
JC 450 verdiend aardig goed

Rooie gems
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 15:50:29 #109
159966 lifeblind
pi_84277392
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Olment het volgende:
uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
BlindLife (misschien/alt)

Zou wat kunnen worden misschien ^^
Schrijf mijn naam ff goed ja!


Maar als we dit echt gaan doen, ben ik wel bereid een alt te levellen hiervoor hoor, dus count me in. Mijn main ga ik momenteel niet verhuizen.
pi_84277487
Als jullie op Chromaggus horde gaan spelen, doe ik mee
pi_84277739
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef lifeblind het volgende:
Schrijf mijn naam ff goed ja!
edited =)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84277961
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef Leonos het volgende:
Als jullie op Chromaggus horde gaan spelen, doe ik mee
Server/faction maakt me niet uit, ik kan zo een alt van 1 naar 80 gooien of transferren. Ligt er ook aan hoe serieus we gaan spelen en wat we gaan raiden; er zit behoorlijk verschil tussen wipen cq progressen op Putri normal en RS heroic op farm hebben.
pi_84278165
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Server/faction maakt me niet uit, ik kan zo een alt van 1 naar 80 gooien of transferren. Ligt er ook aan hoe serieus we gaan spelen en wat we gaan raiden; er zit behoorlijk verschil tussen wipen cq progressen op Putri normal en RS heroic op farm hebben.
Ik ga (mochten we dit echt doorzetten) mijn shaman gebruiken. Deze is RS/icc hc ready
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84278957
ik zou eventueel met een alt mee kunnen doen. maar me main ben ik nog niet van plan in te zetten.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:30:14 #115
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279031
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Olment het volgende:
uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
LifeBlind (alt)

Leonos (Realm: Chromaggus. Faction: Horde)

Zou wat kunnen worden misschien ^^
Ik wil ook wel mee doen, klinkt tof. Ben alleen een raid noob, dus dan moeten jullie me opvoeden Ik speel al wel 5 jaar, dus ik ben geen game-noob. Mag ik dan ook nog mee doen? En ik moet er n altje voor aanmaken, dus het kan niet meteen
pi_84279082
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik wil ook wel mee doen, klinkt tof. Ben alleen een raid noob, dus dan moeten jullie me opvoeden Ik speel al wel 5 jaar, dus ik ben geen game-noob. Mag ik dan ook nog mee doen? En ik moet er n altje voor aanmaken, dus het kan niet meteen
geef es een linkje van armoury
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:33:04 #117
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279145
Mijn warrior heeft 5785 GS
Lekker dps, geen tank gekloot zoals ik hiervoor had.

Undead warrior lvl 80 op Runetotem
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:36:24 #118
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279293
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:31 schreef Olment het volgende:

[..]

geef es een linkje van armoury
Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers. Om die reden ben ik enorm vaak van chars/server gewisseld, en ik speel pas sinds 2 maanden écht voor mij alleen. Dus dat interesseert je toch niet. Niemand hier heeft ooit gekeken naar mijn chars die in de OP staan, want ik ben ''te casual''. Of ik nu game ervaring heb of niet doet er voor niemand toe. Mijn hoogste level char is op dit moment 67. Wil je nog steeds mn armory zien?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:37:37 #119
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279336
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:

[..]

Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers.
En je hebt wel geld om elke maand 12.99 over te maken?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:38:02 #120
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279359
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Amnistia het volgende:

[..]

En je hebt wel geld om elke maand 12.99 over te maken?
Ja, omdat het mn enige hobby is Gaat het je ubrhaüpt aan? 40 euro voor faction change én serverchange is nogal duur.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:38:38 #121
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279390
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, omdat het mn enige hobby is
Aww... join the club
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:39:13 #122
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279417
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Aww... join the club
Oh ja, naast FOK natuurlijk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:39:38 #123
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279438
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oh ja, naast FOK natuurlijk
maar je bent ally nu begrijp ik uit je fraction change?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:39:43 #124
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279444
Maar goed, jullie zeggen t maar, jullie moeten t op mijn woord aannemen natuurlijk, en da's wel moeilijk begrijp ik
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:40:39 #125
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279478
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Amnistia het volgende:

[..]

maar je bent ally nu begrijp ik uit je fraction change?
Ja ik ben Alliance, maar heb geen probleem met Horde. Ik speelde met mn ex ook horde, maar dat was op Al Akir. Ik hoef hem op Chromaggus niet tegen te komen dus t is wat mij betreft prima
pi_84279541
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:

[..]

Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers. Om die reden ben ik enorm vaak van chars/server gewisseld, en ik speel pas sinds 2 maanden écht voor mij alleen. Dus dat interesseert je toch niet. Niemand hier heeft ooit gekeken naar mijn chars die in de OP staan, want ik ben ''te casual''. Of ik nu game ervaring heb of niet doet er voor niemand toe. Mijn hoogste level char is op dit moment 67. Wil je nog steeds mn armory zien?
tuurlijk, je verleden doet er mij weinig toe. Ik ga dan raiden met je lvl 67 (of alt) dus maakt me verder niet uit.
En ik heb alle links in de OP nog niet gekeken Er staan mij er te veel in ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:42:03 #127
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279544
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja ik ben Alliance, maar heb geen probleem met Horde. Ik speelde met mn ex ook horde, maar dat was op Al Akir. Ik hoef hem op Chromaggus niet tegen te komen dus t is wat mij betreft prima
Als jullie nu allemaal naar Runetotem verkassen dan hebben jullie een vrouw bij de raidguild :p
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:42:46 #128
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279572
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Als jullie nu allemaal naar Runetotem verkassen dan hebben jullie een vrouw bij de raidguild :p
Ik ben ook een vrouw
pi_84279587
Pakketje binnengekregen, kan nu begin met levelen samen met broertje Zodra hij is uitgepatcht dus...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:43:53 #130
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279630
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ben ook een vrouw
2e dan
pi_84279639
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Waterflesje het volgende:
Pakketje binnengekregen, kan nu begin met levelen samen met broertje Zodra hij is uitgepatcht dus...
succes voor de komende 5 uur xD
Ik heb wow in een speciale map geinstalleerd op een externe HDD. Als ik dus ergens heen ga fix ik die map mee en dan kan ik overal wowen
Zo is deze map ook easier te geven aan vrienden die willen gaan wowen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:44:07 #132
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279643
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef Olment het volgende:

[..]

tuurlijk, je verleden doet er mij weinig toe. Ik ga dan raiden met je lvl 67 (of alt) dus maakt me verder niet uit.
En ik heb alle links in de OP nog niet gekeken Er staan mij er te veel in ^^
Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voor Armory link is trouwens http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai . Al zou ik niet weten wat je er mee kan om daar te kijken
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:44:27 #133
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84279660
Wat is er eigenlijk met <TVP> gebeurd? Dat was toch ook zo'n guild die in dit topic was opgericht? Op Steamwheedle Cartel als ik het me goed herinner.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_84279684
(REPOST VAN VORIG BERICHT)

uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
LifeBlind (alt)
Dikke_Donder (alt)
Windigo (alt)

Leonos (Realm: Chromaggus. Faction: Horde)
Amnistia (Realm: Runetotem. Faction: Horde)

Zou wat kunnen worden misschien ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:45:50 #135
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279724
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Olment het volgende:

Amnistia (Realm: Runetotem. Faction: ....)

|k speel Horde!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:46:21 #136
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279756
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voor Armory link is trouwens http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai . Al zou ik niet weten wat je er mee kan om daar te kijken
Oh en ik ben officer trouwens, en mn vorige chars waren guild leaders. Ik wordt dus wel degelijk gewaardeerd ondanks mn low levels
pi_84279759
bijgewerkt =)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 16:46:49 #138
159966 lifeblind
pi_84279774
Maakt mij in principe niet uit of we horde of alliance doen, ik ben op horde alleen nooit verder gekomen dan lvl 20 met een tauren druid Verdwaal dus overal nog aan de horde kant.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:47:16 #139
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279791
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voor Armory link is trouwens http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai . Al zou ik niet weten wat je er mee kan om daar te kijken
Je mag je gear wel eens update ^^
pi_84279802
Hoelang doet ierdereen er (gemiddeld) over om een alt te levelen? ik neem aan met heirloom items. 3 weken ofzo?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:47:35 #141
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279809
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
Maakt mij in principe niet uit of we horde of alliance doen, ik ben op horde alleen nooit verder gekomen dan lvl 20 met een tauren druid Verdwaal dus overal nog aan de horde kant.
Loop dan met mij mee, ik heb n jaar horde gespeeld ondanks dat ik altijd alliance deed dus ik weet mn weg nu wel te vinden =)
pi_84279832
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
Maakt mij in principe niet uit of we horde of alliance doen, ik ben op horde alleen nooit verder gekomen dan lvl 20 met een tauren druid Verdwaal dus overal nog aan de horde kant.
Ik heb op die priv server alleen horde gespeeld, ben sinds retail pas alliance dus ik weet zo''n beetje overal wel te komen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:48:30 #143
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279849
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Je mag je gear wel eens update ^^
Ben ik nooit mee bezig geweest, zoals ik zei, casual gamer Maar ik wil daar voor n fok raiding guild wel verandering in brengen
pi_84279851
Btw,, een ideetje om dan een vent server op te zetten?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:48:40 #145
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279858
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Olment het volgende:
Hoelang doet ierdereen er (gemiddeld) over om een alt te levelen? ik neem aan met heirloom items. 3 weken ofzo?
Met mijn eerste char heb ik er zonder heirloom 2 maanden over gedaan ong..
Mijn 2e had ik in 4 weken op lvl 80..
pi_84279938
hmm,, cataclysm komt over ong 2/3 maanden. Zou wel vet zijn als we dan met de fok raidingguild KL 10 hc neer hebben gekregen =)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:50:54 #147
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84279963
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Met mijn eerste char heb ik er zonder heirloom 2 maanden over gedaan ong..
Mijn 2e had ik in 4 weken op lvl 80..
Ja zonder heirloom duurt het langer, maar als je t spel goed kent kan je er snel doorheen racen. Max 4 weken om naar 80 te komen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:51:34 #148
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84279986
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Olment het volgende:
hmm,, cataclysm komt over ong 2/3 maanden. Zou wel vet zijn als we dan met de fok raidingguild KL 10 hc neer hebben gekregen =)
Wat ik gelezen heb.. word op Blizzcon de datum precies bekend gemaakt..
Sowiso NA Blizzcon dus..(22-23 augustus)
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 16:51:46 #149
159966 lifeblind
pi_84279996
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Windigo het volgende:

[..]

Loop dan met mij mee, ik heb n jaar horde gespeeld ondanks dat ik altijd alliance deed dus ik weet mn weg nu wel te vinden =)
AhH kijk, dat scheelt al


Mja, alt levellen vanaf lvl 1, mn mage heb ik 4 maanden over gedaan, maar dat komt omdat ik in de tussentijd nog veel tijd aan mn paladin besteed heb en soms maar 4 uurtjes per week op mn mage kon spelen.

Misschien is het ook handig om vantevoren te kijken wat voor classes/spec er allemaal nodig zijn. Mij maakt het in principe niet uit wat ik speel, maar mijn voorkeur gaat uit naar dps (ranged of melee maakt me ook niet zoveel uit)
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 16:52:23 #150
159966 lifeblind
pi_84280027
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Olment het volgende:
hmm,, cataclysm komt over ong 2/3 maanden. Zou wel vet zijn als we dan met de fok raidingguild KL 10 hc neer hebben gekregen =)

Klaagbaak?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:52:37 #151
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280036
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja zonder heirloom duurt het langer, maar als je t spel goed kent kan je er snel doorheen racen. Max 4 weken om naar 80 te komen.
Dat is zo.. en ik heb nog ergens een leven stiekem en dat gaat af en toe voor.
Maar heiloems maken het zeker een stuk makkelijker...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:53:23 #152
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280071
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef lifeblind het volgende:

[..]

AhH kijk, dat scheelt al


Mja, alt levellen vanaf lvl 1, mn mage heb ik 4 maanden over gedaan, maar dat komt omdat ik in de tussentijd nog veel tijd aan mn paladin besteed heb en soms maar 4 uurtjes per week op mn mage kon spelen.

Misschien is het ook handig om vantevoren te kijken wat voor classes/spec er allemaal nodig zijn. Mij maakt het in principe niet uit wat ik speel, maar mijn voorkeur gaat uit naar dps (ranged of melee maakt me ook niet zoveel uit)
Ik zou graag tanken als paladin, daar ben ik tot nu toe het beste in geweest. En samen levellen gaat ook sneller, dus het zou sowieso ideaal zijn als er meer mensen meelopen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:53:48 #153
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280087
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Dat is zo.. en ik heb nog ergens een leven stiekem en dat gaat af en toe voor.
Maar heiloems maken het zeker een stuk makkelijker...
Ik heb ze niet, dus geen keus
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:54:05 #154
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280098
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik zou graag tanken als paladin, daar ben ik tot nu toe het beste in geweest. En samen levellen gaat ook sneller, dus het zou sowieso ideaal zijn als er meer mensen meelopen
lol gewoon met de hele guild lvlen
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 16:54:51 #155
159966 lifeblind
pi_84280132
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef Amnistia het volgende:

[..]

lol gewoon met de hele guild lvlen
Dat is niet eens zo'n slecht idee
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:55:51 #156
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280172
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo'n slecht idee
Is wel gezelliger natuurlijk!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:56:34 #157
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280202
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Is wel gezelliger natuurlijk!
Ja en dan groei je ook meteen tot een hechte groep, en kan je elkaar leren kennen qua speelstijl op een prettige manier
pi_84280221
gezellig met 2 groepjes van 5 man de hele omgeving onveilig maken.. zouden we eigelijk een pvp server moeten pakken voor de world pvp ^^
Lekker die gastjes die met zijn 2en aant hunten zijn neer nuken ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84280243
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja en dan groei je ook meteen tot een hechte groep, en kan je elkaar leren kennen qua speelstijl op een prettige manier
en dit alles met een ventrilo / teamspeak server maakt het nog gezelliger (naar mijn mening althans)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 16:58:16 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84280274
Kijk, daar heb ik wel oren naar! Beetje rellen met een vaste groep, altijd samen dungeons doen en daarna raiden

Vanavond samenkomen op Chromaggus dan?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:58:23 #161
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280282
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olment het volgende:
gezellig met 2 groepjes van 5 man de hele omgeving onveilig maken.. zouden we eigelijk een pvp server moeten pakken voor de world pvp ^^
Lekker die gastjes die met zijn 2en aant hunten zijn neer nuken ^^
Chromaggus is toch een pvp server?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:58:45 #162
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280298
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olment het volgende:

[..]

en dit alles met een ventrilo / teamspeak server maakt het nog gezelliger (naar mijn mening althans)
Jup, ik heb ook vent dus lijkt me leuk! lekker level 1 zones onveilig maken haha
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:59:06 #163
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280316
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk, daar heb ik wel oren naar! Beetje rellen met een vaste groep, altijd samen dungeons doen en daarna raiden

Vanavond samenkomen op Chromaggus dan?
Ja prima, ik heb de tijd
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 16:59:30 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84280340
Oh, en mocht het zover komen, ik wil melee/ranged (maar geen clothie) dps zijn
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:00:12 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84280375
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Jup, ik heb ook vent dus lijkt me leuk! lekker level 1 zones onveilig maken haha
Volgens mij moet ik ook wel ergens vent hebben staan
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:00:44 #166
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280395
Shit dan moet ik nog een nieuwe char aanmaken ook

Nog voorkeur wat we nodig hebben?
Ik wil wel melee zijn, alles behalve een bubbleboy
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:00:53 #167
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280399
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en mocht het zover komen, ik wil melee/ranged (maar geen clothie) dps zijn
Ik wil tanken als Pala of Dps-en als Mage/Hunter.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:01:13 #168
159966 lifeblind
pi_84280418
Vind het prima, we gaan vanavond RS10 nog een keer proberen om 20:00 (was amper iemand online gister ), dus tussen 20:00 en 21:30 ben ik er niet omdat ik dan op mijn main zit, maar daaromheen heb ik wel tijd.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:02:27 #169
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280469
Wie kan ik /w als ik een char gemaakt heb?
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:03:26 #170
159966 lifeblind
pi_84280514
Ik ga voor een warlock, als we dan horde gaan wil ik eindelijk mijn undead warlock eens van de grond krijgen namelijk!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:04:16 #171
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280543
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:04:33 #172
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280552
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:03 schreef lifeblind het volgende:
Ik ga voor een warlock, als we dan horde gaan wil ik eindelijk mijn undead warlock eens van de grond krijgen namelijk!
Ok, dan ga ik voor belf mage of pala, afhankelijk van wat jullie willen
pi_84280556
Wie had er op Chroma nu al een high lvl?
Deze zou dan evt de lvl 1's van ons ff in een raidgroup kunnen zetten zodat we dan verder kunnen praten
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:04:44 #174
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280560
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Amnistia het volgende:
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
Nee ik ook
pi_84280580
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nee ik ook
me3
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:05:20 #176
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280581
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Olment het volgende:
Wie had er op Chroma nu al een high lvl?
Deze zou dan evt de lvl 1's van ons ff in een raidgroup kunnen zetten zodat we dan verder kunnen praten
Katth volgens de OP.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:06:24 #177
159966 lifeblind
pi_84280619
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Amnistia het volgende:
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
Ik moet ook een nieuwe aanmaken (ik heb namelijk wel een undead warlock, maar die is lvl 4 en die ga ik NIET transferren )


Misschien even een lijstje met wie een nieuwe moet aanmaken?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:06:40 #178
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280631
Ah gelukkig.. uhh misschien wel even handig om de naam van je nieuwe char hier neer te gooien.
makkelijk om te /w
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:07:55 #179
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280677
Nieuwe chars:
-Olment
-Lifeblind
-Amnistia
-Windigo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:08:41 #180
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280713
En inderdaad, geef ons je char naam, dat gaat zeker helpen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:08:46 #181
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84280716
Ik ga er nu ff vandoor maar ik laat weten hoe mijn nieuwe char heet
pi_84280737
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef Amnistia het volgende:
Ah gelukkig.. uhh misschien wel even handig om de naam van je nieuwe char hier neer te gooien.
makkelijk om te /w
denk dat dit nu nog niet kan (ik althans, zit op me werk) en weet niet welke names beschikbaar zijn.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:09:07 #183
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280739
En hoe laat komen we samen dan?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:09:26 #184
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280759
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Olment het volgende:

[..]

denk dat dit nu nog niet kan (ik althans, zit op me werk) en weet niet welke names beschikbaar zijn.
Kan later vandaag toch ook
pi_84280776
Leonos had ook een high lvl op Chroma
Misschien dat hij ons kan helpen met de lvl 1tjes opvangen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84280801
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Windigo het volgende:
En hoe laat komen we samen dan?
zeg maar iets. Ik kan mijn dingen denk ik wel verzetten of uitstellen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:13:06 #187
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280880
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Olment het volgende:

[..]

zeg maar iets. Ik kan mijn dingen denk ik wel verzetten of uitstellen
19.30? Dan kan ik nu tenminste ook nog koken en eten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:13:41 #188
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280908
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:
Nieuwe chars:
-Olment
-Lifeblind
-Amnistia
-Windigo
Ik heb inmiddels een paladin aangemaakt en die tot Safirre gedoopt
pi_84280922
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

19.30? Dan kan ik nu tenminste ook nog koken en eten
Ik vind het goed. Dan zorg ik dat ik rond half 8 vanavond een horde char heb en mocht ik niemand vinden dan zien jullie me hier weer terug
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:15:04 #190
256666 leeell
I know you're lonely
pi_84280969
zonde dat jullie op chrommagus gaan, op Doomhammer had ik interesse gehad, ben net een alt aant levelen, ga niet weer beginnen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:15:14 #191
159966 lifeblind
pi_84280979
Mocht ik online zijn als er niemand van heir online is, dan mail ik die persoon wel even ingame mijn real-id ofzo (die ga ik in ieder geval niet hier op 't forum zetten)
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:15:24 #192
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84280988
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:14 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik vind het goed. Dan zorg ik dat ik rond half 8 vanavond een horde char heb en mocht ik niemand vinden dan zien jullie me hier weer terug
Mijn char heet Safirre, en mij zal je aantreffen
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:16:30 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84281031
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Amnistia het volgende:
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
Nope
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:17:14 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84281060
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Olment het volgende:
Wie had er op Chroma nu al een high lvl?
Deze zou dan evt de lvl 1's van ons ff in een raidgroup kunnen zetten zodat we dan verder kunnen praten
Maar dan niet tijdens het questen aub
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84281107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maar dan niet tijdens het questen aub
natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:18:48 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84281117
Denk dat ik trouwens wel een warrior ofzo maak, daar ben ik het bekendst mee
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84281121
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:15 schreef leeell het volgende:
zonde dat jullie op chrommagus gaan, op Doomhammer had ik interesse gehad, ben net een alt aant levelen, ga niet weer beginnen
begin gewoon lekker met ons mee
er zijn nu al 4/5 mensen die een lvl 1 moeten aanmaken
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:18:59 #198
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281125
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Olment het volgende:

[..]

natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)
Lol. Op level 1 kan je niet zien wie t beste kan tanken
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:19:04 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84281129
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Olment het volgende:

[..]

natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:19:42 #200
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281143
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:
Nieuwe chars:
-Olment
-Lifeblind
-Amnistia
-Windigo - Saffire
-Drizzt do urden erbij
pi_84281180
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Windigo het volgende:

[..]

Lol. Op level 1 kan je niet zien wie t beste kan tanken
maar je kan wel bepalen dat je een warrior als "tank" wilt en geen mage ofzo :p
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:21:21 #202
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281200
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:20 schreef Olment het volgende:

[..]

maar je kan wel bepalen dat je een warrior als "tank" wilt en geen mage ofzo :p
Ja ok

Ik wil graag tanken met een pala, omdat ik daar ervaring in heb Maar als iemand proffessioneel raid met een pala maak ik wel een mage aan.
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 17:22:46 #203
159966 lifeblind
pi_84281241
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja ok

Ik wil graag tanken met een pala, omdat ik daar ervaring in heb Maar als iemand proffessioneel raid met een pala maak ik wel een mage aan.
In dat geval kan ik als professionele retri paladin gaan Maar ik wil niet nog een retri paladin, ik speel die al heul lang, en ik wil mn lock eindelijk eens goed leren kennen
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 17:25:28 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84281329
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef Windigo het volgende:

[..]

-Drizzt do urden erbij
Drizzt_DoUrden

Ik ga wel wat slachtwerk verrichten als armswarrior
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84281396
Ik ben er over aant denken om een melee dps aan te maken. Like rogue ofzo
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:30:13 #206
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281503
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Drizzt_DoUrden

Ik ga wel wat slachtwerk verrichten als armswarrior
Ok, jij gaat dus tanken?

Dan maak ik n mage aan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:30:36 #207
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_84281513
Tering, wat gaan jullie snel opeens. Maar het is op zich een leuk idee, al weet ik niet of het direct iets voor mij is... Mag ik er nog even over nadenken?

Ik wilde toevallig al wel een rogue rollen, alleen wel Alliance. Ik heb de Horde, en dan vooral de low-level zones, op het moment wel een beetje gezien namelijk... Maar dat doe ik dan gewoon op Chromaggus en dan kan ik altijd nog een faction change aanvragen als ik lid wil (en mag ) worden van de guild.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_84281546
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ok, jij gaat dus tanken?

Dan maak ik n mage aan
hoop niet dat er een armswarrior gaat tanken
dan wordt onze raidguild niet populair iig
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84281555
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:30 schreef Rikketik het volgende:
Tering, wat gaan jullie snel opeens. Maar het is op zich een leuk idee, al weet ik niet of het direct iets voor mij is... Mag ik er nog even over nadenken?

Ik wilde toevallig al wel een rogue rollen, alleen wel Alliance. Ik heb de Horde, en dan vooral de low-level zones, op het moment wel een beetje gezien namelijk... Maar dat doe ik dan gewoon op Chromaggus en dan kan ik altijd nog een faction change aanvragen als ik lid wil (en mag ) worden van de guild.
Natuurlijk
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:34:37 #210
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281621
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:31 schreef Olment het volgende:

[..]

hoop niet dat er een armswarrior gaat tanken
dan wordt onze raidguild niet populair iig
Heh ok, ik ben dus voorlopig de enige vrijwillige tank?

En is er al een healer?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:36:02 #211
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84281649
WTF zijn jullie sneeeeeeeel gegaan! Watskeburt, what's happenin'?!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84281650
Als er niemand een healer wil zijn wil ik het best doen. ben dan wel aan een druid/priest aant denken.
aan de ene kant lijkt een druid me wel leuk ivm leather armor maar ben opzich niet zo van de overtime heals. Priest heeft daarin tegen direct heals maar is wel een clothie.
Keuzes, keuzes, pff
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84281658
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:36 schreef Blistering het volgende:
WTF zijn jullie sneeeeeeeel gegaan! Watskeburt, what's happenin'?!
vanavond om half 8 op chroma een horde lvl 1 aanmaken
zover zijn we iig al
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:37:50 #214
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281694
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:36 schreef Olment het volgende:

[..]

vanavond om half 8 op chroma een horde lvl 1 aanmaken
zover zijn we iig al
Vind t echt een leuk idee
pi_84281709
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vind t echt een leuk idee
same
anders zou het niet nu al 4 pagina's hebben bezet
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84281756
ook ik ben er om half 8

spreken we nog een race af? of zien we wel waar iedereen begint?

ik weet nog niet wat ik ga kiezen

iets wat ik nog niet heb, pally, mage of priest oid

charname zal ik hier zo bijzetten
hardcoholic
pi_84281794
race/plek niet duidelijk nog.
GEwoon een lvl 1 aanmaken en Safirre (windigo) whispen

vind je dat goed windigo? dan houden we jou ff aan als contactpersoon aangezien jij al een char hebt gemaakt

[ Bericht 40% gewijzigd door Olment op 20-07-2010 17:43:13 (laatste regel) ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:42:55 #218
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281827
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:41 schreef Olment het volgende:
race/plek niet duidelijk nog.
GEwoon een lvl 1 aanmaken en Safirre (windigo) whispen
Jup, komt wel goed dan lijkt me zo
pi_84281834
mss wel handig om ff een rijtje te maken wie welke char kiest en welke naam daarbij hoort

denk dat ik maar voor een troll warrior ga
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:44:15 #220
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84281864
Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
pi_84281941
Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84281967
denk dat een healer wel handig is ja

ik twijfel nog een beetje tussen troll priest of orc warrior
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:49:51 #223
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282030
Lijstje:
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf

Priest healer is wat mij betreft erg welkom
pi_84282110
zet mij ook maar op het lijstje als:

Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf

of

Ferdii - Priest, naam Ferdii ras: Belf


denk dat het de laatste wordt
hardcoholic
pi_84282145
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Olment het volgende:
Hoelang doet ierdereen er (gemiddeld) over om een alt te levelen? ik neem aan met heirloom items. 3 weken ofzo?
Zelfs zonder heirlooms gaat een tank/healer class supersnel met dungeons. Als we Horde gaan dan gooi ik wss mijn 60 Belf Paladin over, anders level ik een nieuwe class, wat een Paladin of Druid gaat worden. In welke van de 7 specs ik dan ga raiden maakt me niet uit; wat er nodig is voor de 10man.

edit: Net de rest van de posts half gelezen, heb ik het begrepen dat we allemaal opnieuw beginnenop Chromagus-PvP Horde?
pi_84282197
ik kan eventueel later ook nog mijn shaman/huntard/warrior/warlock overgooien maar dat komt wel na de fun van het lvlen :p
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:54:55 #227
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282224
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Zelfs zonder heirlooms gaat een tank/healer class supersnel met dungeons. Als we Horde gaan dan gooi ik wss mijn 60 Belf Paladin over, anders level ik een nieuwe class, wat een Paladin of Druid gaat worden. In welke van de 7 specs ik dan ga raiden maakt me niet uit; wat er nodig is voor de 10man.

edit: Net de rest van de posts half gelezen, heb ik het begrepen dat we allemaal opnieuw beginnenop Chromagus-PvP Horde?
Jup, dat heb ik ook begrepen Ik heb geen heirlooms dus da's ook net zo makkelijk
pi_84282236
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:52 schreef SharQueDo het volgende:

[..]


edit: Net de rest van de posts half gelezen, heb ik het begrepen dat we allemaal opnieuw beginnenop Chromagus-PvP Horde?
in eerste instantie wel ja. Later kan je altijd nog beslissen om een andere char over te gooien naar die server als de rest een beetje bijgeleveld is
hardcoholic
pi_84282251
Nou mensen, bij deze ga ik afscheid nemen voor nu. (klaar met werken)
Spreek jullie dadelijk nog wel of anders om half 8 op chroma
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84282267
Laten we allemaal chat channel 'fok' joinen dan. Als je in game zit, dit typen: '/join fok', zonder quotes. Totdat de guild (namen? <TVP>?) er is.
pi_84282310
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef SharQueDo het volgende:
Laten we allemaal chat channel 'fok' joinen dan. Als je in game zit, dit typen: '/join fok', zonder quotes. Totdat de guild (namen? <TVP>?) er is.
goed idee ja, kunnen we toch nog met elkaar lullen als de guild opgezet wordt :p
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:56:56 #232
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282322
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef SharQueDo het volgende:
Laten we allemaal chat channel 'fok' joinen dan. Als je in game zit, dit typen: '/join fok', zonder quotes. Totdat de guild (namen? <TVP>?) er is.
Goed idee, en /w anders mijn char
pi_84282329
Ok dus wie heeft welke class? Met 8 mages een raid groep op zetten heeft ook niet veel zin.

Ik ben bereid om een Druid of Paladin te levelen, raidspec maakt me niet uit. Als we met z'n allen dungeons gaan doen wil ik ook wel een Rogue levelen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:57:12 #234
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282337
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef Olment het volgende:
Nou mensen, bij deze ga ik afscheid nemen voor nu. (klaar met werken)
Spreek jullie dadelijk nog wel of anders om half 8 op chroma
Tot straks
pi_84282338
Guildnaam: Het Zomer Reces
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:57:36 #236
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282359
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:49 schreef Windigo het volgende:
Lijstje:
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf

Priest healer is wat mij betreft erg welkom
Anders lees je even terug sharquedo
pi_84282372
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf of priest, naam: Ferdii, ras Belf

dit zijn de classes tot nu toe
hardcoholic
pi_84282378
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:57 schreef Windigo het volgende:

[..]

Anders lees je even terug sharquedo
Ja sorry, maar jullie posten zo snel.
pi_84282401
Ok dat zijn al 2 Rogues dus, meer dan genoeg. Ik vind Tauren niet echt mooi imo, dus ik wil wel een Holydin of Retridin rollen, tenzij er echt vraag naar Druids is.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:58:43 #240
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282407
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja sorry, maar jullie posten zo snel.
Haha, ik praat ook veel en snel op ventrilo (vrouw )
pi_84282408
<Fok is baas>
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:59:02 #242
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282420
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ok dat zijn al 2 Rogues dus, meer dan genoeg. Ik vind Tauren niet echt mooi imo, dus ik wil wel een Holydin of Retridin rollen, tenzij er echt vraag naar Druids is.
We hebben geen healer, dus holydin welkom
pi_84282422
Necrod shaman troll
pi_84282437
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ok dat zijn al 2 Rogues dus, meer dan genoeg. Ik vind Tauren niet echt mooi imo, dus ik wil wel een Holydin of Retridin rollen, tenzij er echt vraag naar Druids is.
kies maar, beide zijn nog vrij

anders gewoon beide dmv dual spec
hardcoholic
pi_84282450
Dat soberzo, maar iets met holy mainspec.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:00:13 #246
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282469
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:57 schreef Ferdii het volgende:
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf of priest, naam: Ferdii, ras Belf

dit zijn de classes tot nu toe
+ Evertjan: Necrod shaman troll
pi_84282485
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
hardcoholic
pi_84282538
Vooruit dan maar weer.

+ SharQueDo, naam Sharqy, female Belf Paladin (Holy of Ret)
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 18:03:52 #249
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84282613
-Drizzt_DoUrden, (arms)warrior, naam: Dakeyras, ras: orc

[ Bericht 7% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 20-07-2010 18:20:47 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_84282634
zijn we al met 6

al bijna de 10 man raid guild compleet
hardcoholic
pi_84282652
ik ga trouwens toch maar voor de priest
hardcoholic
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:05:58 #252
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282692
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
+ SharQueDo, naam Sharqy, female Belf Paladin (Holy of Ret)
-Drizzt_DoUrden, (arms)warrior, naam: onbekend, ras: orc
pi_84282757
Doe het even tussen haakjes.

(naam onbekend, Mage - Undead of BE)

Iemand moet de ports voorzien en drankjes uitdelen
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:09:04 #254
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84282777
Ik ga even eten, tot zo jongens
pi_84282873
Ik en Drizz staan er 2x in trouwens Windi, ik weet niet of je verwacht dat ik ga dualboxen.
pi_84282901
Zet mij er ook maar bij voor Raiding Guild =]
pi_84282981
Hmm altijd lastig weer een naam kiezen...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84282995
Poysonivy?
pi_84283087
Nah niet voor een undead mage

Tis Kippenvel geworden
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84283096
Welke realm etc ?
pi_84283501
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef BWRaep het volgende:
Welke realm etc ?
Chromagus-PvP horde, allemaal overnieuw beginnen en dan samen instances doen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:28:53 #262
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84283568
Kom ik aan, heb WoW afgelopen Zaterdag uit woede gedelete. Maar 'ns overzetten maar weer dan .

edit: Over half uurtje staat ie er weer op . Maar ik heb echt 0,0 zin om een char vanaf 1 te beginnen, zit er over te denken om m'n hunter te transferren. Kan ik jullie ook lekker boosten enzo, mits jullie dat ok vinden Hunter is level 70.

[ Bericht 54% gewijzigd door Blistering op 20-07-2010 18:37:03 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84283886
Opzich wel een leuk idee, alleen heb denk ik niet enorm veel tijd om erin te steken. Maarja als het doel is om met Cata een raidgroup te hebben, dan moet dat wel lukken denk ik.

Ik zie dat er nog geen caster dps is (of evertjan speelt ele), dus ik wil wel een balance druid rollen met beertank als offspec. Of beer als mainspec indien nodig. Melee dps is er al genoeg zie ik en healen is niet echt mijn ding.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:40:06 #264
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84283987
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich wel een leuk idee, alleen heb denk ik niet enorm veel tijd om erin te steken. Maarja als het doel is om met Cata een raidgroup te hebben, dan moet dat wel lukken denk ik.

Ik zie dat er nog geen caster dps is (of evertjan speelt ele), dus ik wil wel een balance druid rollen met beertank als offspec. Of beer als mainspec indien nodig. Melee dps is er al genoeg zie ik en healen is niet echt mijn ding.
Nah, ik ga wel tanken..Is er maar één van nodig, al zou n offtank wel fijn zijn later in game

Met zn allen zou het levellen héél snel moeten kunnen lijkt me zo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:40:49 #265
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284009
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Blistering het volgende:
Kom ik aan, heb WoW afgelopen Zaterdag uit woede gedelete. Maar 'ns overzetten maar weer dan .

edit: Over half uurtje staat ie er weer op . Maar ik heb echt 0,0 zin om een char vanaf 1 te beginnen, zit er over te denken om m'n hunter te transferren. Kan ik jullie ook lekker boosten enzo, mits jullie dat ok vinden Hunter is level 70.
Wees een man, het is pas mijn 500ste char, ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 18:41:58 #266
159966 lifeblind
pi_84284056
okee, char aangemaakt, Sammath, undead warlock
pi_84284074
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nah, ik ga wel tanken..Is er maar één van nodig, al zou n offtank wel fijn zijn later in game

Met zn allen zou het levellen héél snel moeten kunnen lijkt me zo
In instances wel inderdaad, maar voor 10m raids is een tweede tank wel handig.

Maar balance druid word het dan, tenzij een andere ranged class hard nodig is, maar hunter, mage en warlock vind ik niet echt boeiend, dus prefereer le druid . Offspec of mainspec resto vind ik ook niet enorm erg.

Gelukkig is de RAF bonus van mijn tweede account nog actief, dus straks maar een druid dualboxen .
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:43:53 #268
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_84284116
Ik ga tijdens Cataclysm er erg van genieten dat ik op een pvp realm speel.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_84284129
Ik wil ook wel tanken, 2 Paladin tanks. ^^ Dan neem ik Holy als offspec voor wanneer Drizzt eens zin heeft om te tanken oid.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:45:22 #270
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284161
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
-Lifeblind Sammath, undead warlock
-Junglebeast, kippenvel, undead mage
pi_84284202
Nog sta ik en Drizz er 2x in.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:48:36 #272
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84284264
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:

[..]

Wees een man, het is pas mijn 500ste char, ofzo
Ik heb er nu 6 op level 80, en 5 op level 70+. Heb het wel ff gehad, maar goed, ik denk er nog ff over .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:48:49 #273
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284273
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef SharQueDo het volgende:
Nog sta ik en Drizz er 2x in.
Niet meer Maar als jij echt graag wil tanken sharq, dan wil ik evt ook wel een huntertje aanmaken, dan hebben we echt àlles in de groep
pi_84284327
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Windigo het volgende:

[..]

Niet meer Maar als jij echt graag wil tanken sharq, dan wil ik evt ook wel een huntertje aanmaken, dan hebben we echt àlles in de groep
Hóéft voor mij niet. Ik vind alles wel leuk om te doen op een Paladin.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:51:32 #275
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284369
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:50 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hóéft voor mij niet. Ik vind alles wel leuk om te doen op een Paladin.
Heb je endgame ervaring als palatank? Ik namelijk niet, dus als jij het dan wil doen vind ik dat ook goed.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:53:15 #276
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_84284414
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
-Lifeblind Sammath, undead warlock
-Junglebeast, kippenvel, undead mage

Amnistia - Ik kijk ff of Amnistia al bezet is anders edit ik mijn post- undead warrior
pi_84284478
trouwens even op de chroma realm forums gekeken en Horde is best wel groot aanwezig tegenover de alliance.

Oh en blijft dit een Fok! guild of kunnen andere nederlanders/belgen aanpikken en hier verder discussieren?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:56:31 #278
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284542
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Junglebeast het volgende:
trouwens even op de chroma realm forums gekeken en Horde is best wel groot aanwezig tegenover de alliance.

Oh en blijft dit een Fok! guild of kunnen andere nederlanders/belgen aanpikken en hier verder discussieren?
Voorlopig wel, denk ik?
pi_84284603
M'n druid, Ceylin is zojuist gemaakt.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:58:44 #280
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84284625
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
-Lifeblind Sammath, undead warlock
-Junglebeast, kippenvel, undead mage
-Amnistia - undead warrior
-Blistering - ? hunter

Onder voorbehoud
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84284632
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Heb je endgame ervaring als palatank? Ik namelijk niet, dus als jij het dan wil doen vind ik dat ook goed.
Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:01:11 #282
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284707
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?
Wij allebei prot? Ik zie geen echt nuttige andere optie geloof ik
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:01:29 #283
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284713
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?
Nee hij wilde fury speccen zei hij
pi_84284779
denk dat het handig is dat iemand straks een kanaaltje aanmaakt? Slowchat hier gaat niet zo werken tijden het spelen ben ik bang
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84284792
Welke server ?
pi_84284796
Is er al. /join fok
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:04:18 #287
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284806
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Leonos het volgende:
Welke server ?
Lees eens terug

Maar goed, Chromaggus dus
pi_84284816
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Leonos het volgende:
Welke server ?
lees het topic even ofzo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:07:06 #289
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284893
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
Is er al. /join fok
Nope, hoe maak je dat aan?
pi_84284917
Olment - Rogue - Lyanda - belf
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84284969
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nope, hoe maak je dat aan?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:09:25 #292
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284980
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment,Rogue - Lyanda - belf
-Ferdii, priest, naam: Ferdii, ras Belf
-Evertjan, Shaman, naam: Necrod, ras: troll
-SharQueDo, pally, naam: Sharqy, ras: belf
-Drizzt_DoUrden, warrior, naam: onbekend, ras: orc
-Lifeblind Sammath, undead warlock
-Junglebeast, kippenvel, undead mage
-Amnistia - undead warrior
-Blistering - ? hunter
pi_84284988
teveel belfs wees een man roll een troll
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:09:51 #294
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84284997
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Sorry, ik heb nog nooit een chat channel aangemaakt op wow
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:10:01 #295
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84285011
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nope, hoe maak je dat aan?
gewoon /join fok in de gamechat typen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:10:05 #296
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84285015
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Evertjan het volgende:
teveel belfs wees een man roll een troll
Ik ben geen man
pi_84285063
Zitten we ok qua healers enzo?

Eerste die een kanaal aanmaakt is de mod. Die kan dan mensen inviten, kicken, silencen enz. Als het er geen pass op zit gaat het kanaal na 24 of 48 uur weg als er niemand inlogt. Maar denk dat we tegen die tijd wel op gchat zitten.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:12:28 #298
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84285094
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Junglebeast het volgende:
Zitten we ok qua healers enzo?

Eerste die een kanaal aanmaakt is de mod. Die kan dan mensen inviten, kicken, silencen enz. Als het er geen pass op zit gaat het kanaal na 24 of 48 uur weg als er niemand inlogt. Maar denk dat we tegen die tijd wel op gchat zitten.
We hebben in ieder geval één priest..2 tanks
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:18:07 #299
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84285328
Ik ga inloggen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:18:16 #300
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84285334
Jezus, ik probeer op m'n laptop alvast een naam te vinden, maar echt alles is bezet gewoon.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:26:35 #301
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_84285612
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:18 schreef Blistering het volgende:
Jezus, ik probeer op m'n laptop alvast een naam te vinden, maar echt alles is bezet gewoon.

Dan ben je niet origineel genoeg.
Volgende deel is hier te vinden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')