Oh god, in wat voor wereld ga ik in godsnaam in verzeild raken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Santello het volgende:
Kwam deze tegen in mijn screenshot map
[ afbeelding ]
Schrijf mijn naam ff goed ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Olment het volgende:
uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
BlindLife (misschien/alt)
Zou wat kunnen worden misschien ^^
Server/faction maakt me niet uit, ik kan zo een alt van 1 naar 80 gooien of transferren. Ligt er ook aan hoe serieus we gaan spelen en wat we gaan raiden; er zit behoorlijk verschil tussen wipen cq progressen op Putri normal en RS heroic op farm hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef Leonos het volgende:
Als jullie op Chromaggus horde gaan spelen, doe ik mee
Ik ga (mochten we dit echt doorzetten) mijn shaman gebruiken. Deze is RS/icc hc readyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Server/faction maakt me niet uit, ik kan zo een alt van 1 naar 80 gooien of transferren. Ligt er ook aan hoe serieus we gaan spelen en wat we gaan raiden; er zit behoorlijk verschil tussen wipen cq progressen op Putri normal en RS heroic op farm hebben.
Ik wil ook wel mee doen, klinkt tof. Ben alleen een raid noob, dus dan moeten jullie me opvoedenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Olment het volgende:
uhmm,, OK. Wie had nu wel interesse in een FOK raidingguild?
Voorzover ik weet is het:
Olment
Ferdii
Blistering
SharQueDo (misschien/alt)
LifeBlind (alt)
Leonos (Realm: Chromaggus. Faction: Horde)
Zou wat kunnen worden misschien ^^
geef es een linkje van armouryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee doen, klinkt tof. Ben alleen een raid noob, dus dan moeten jullie me opvoedenIk speel al wel 5 jaar, dus ik ben geen game-noob. Mag ik dan ook nog mee doen? En ik moet er n altje voor aanmaken, dus het kan niet meteen
Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers. Om die reden ben ik enorm vaak van chars/server gewisseld, en ik speel pas sinds 2 maanden écht voor mij alleen. Dus dat interesseert je toch niet. Niemand hier heeft ooit gekeken naar mijn chars die in de OP staan, want ik ben ''te casual''. Of ik nu game ervaring heb of niet doet er voor niemand toe. Mijn hoogste level char is op dit moment 67. Wil je nog steeds mn armory zien?quote:
En je hebt wel geld om elke maand 12.99 over te maken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers.
Ja, omdat het mn enige hobby isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
En je hebt wel geld om elke maand 12.99 over te maken?
Ja ik ben Alliance, maar heb geen probleem met Horde. Ik speelde met mn ex ook horde, maar dat was op Al Akir. Ik hoef hem op Chromaggus niet tegen te komen dus t is wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Amnistia het volgende:
[..]
maar je bent ally nu begrijp ik uit je fraction change?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |