Katth volgens de OP.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Olment het volgende:
Wie had er op Chroma nu al een high lvl?
Deze zou dan evt de lvl 1's van ons ff in een raidgroup kunnen zetten zodat we dan verder kunnen praten
Ik moet ook een nieuwe aanmaken (ik heb namelijk wel een undead warlock, maar die is lvl 4 en die ga ik NIET transferrenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Amnistia het volgende:
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
denk dat dit nu nog niet kan (ik althans, zit op me werk) en weet niet welke names beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef Amnistia het volgende:
Ah gelukkig.. uhh misschien wel even handig om de naam van je nieuwe char hier neer te gooien.
makkelijk om te /w
Kan later vandaag toch ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Olment het volgende:
[..]
denk dat dit nu nog niet kan (ik althans, zit op me werk) en weet niet welke names beschikbaar zijn.
zeg maar iets. Ik kan mijn dingen denk ik wel verzetten of uitstellenquote:
19.30? Dan kan ik nu tenminste ook nog koken en etenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Olment het volgende:
[..]
zeg maar iets. Ik kan mijn dingen denk ik wel verzetten of uitstellen
Ik heb inmiddels een paladin aangemaakt en die tot Safirre gedooptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:
Nieuwe chars:
-Olment
-Lifeblind
-Amnistia
-Windigo
Ik vind het goed. Dan zorg ik dat ik rond half 8 vanavond een horde char heb en mocht ik niemand vinden dan zien jullie me hier weer terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
19.30? Dan kan ik nu tenminste ook nog koken en eten
Mijn char heet Safirre, en mij zal je aantreffenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Dan zorg ik dat ik rond half 8 vanavond een horde char heb en mocht ik niemand vinden dan zien jullie me hier weer terug
Nopequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Amnistia het volgende:
Ben ik de enige die dan een nieuwe aan moet maken?
Maar dan niet tijdens het questen aubquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef Olment het volgende:
Wie had er op Chroma nu al een high lvl?
Deze zou dan evt de lvl 1's van ons ff in een raidgroup kunnen zetten zodat we dan verder kunnen praten
natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan niet tijdens het questen aub
begin gewoon lekker met ons meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:15 schreef leeell het volgende:
zonde dat jullie op chrommagus gaan, op Doomhammer had ik interesse gehad, ben net een alt aant levelen, ga niet weer beginnen
Lol. Op level 1 kan je niet zien wie t beste kan tankenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Olment het volgende:
[..]
natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Olment het volgende:
[..]
natuurlijk niet. gewoon om ons lvl1tjes ff allemaal bij elkaar te brengen. dan ff bekijken wie beste kan tanken/healen en zo en dan gaan questen =)
-Drizzt do urden erbijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Windigo het volgende:
Nieuwe chars:
-Olment
-Lifeblind
-Amnistia
-Windigo - Saffire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |