Jup, dat heb ik ook begrepenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zelfs zonder heirlooms gaat een tank/healer class supersnel met dungeons. Als we Horde gaan dan gooi ik wss mijn 60 Belf Paladin over, anders level ik een nieuwe class, wat een Paladin of Druid gaat worden. In welke van de 7 specs ik dan ga raiden maakt me niet uit; wat er nodig is voor de 10man.
edit: Net de rest van de posts half gelezen, heb ik het begrepen dat we allemaal opnieuw beginnenop Chromagus-PvP Horde?
in eerste instantie wel ja. Later kan je altijd nog beslissen om een andere char over te gooien naar die server als de rest een beetje bijgeleveld isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
edit: Net de rest van de posts half gelezen, heb ik het begrepen dat we allemaal opnieuw beginnenop Chromagus-PvP Horde?
goed idee ja, kunnen we toch nog met elkaar lullen als de guild opgezet wordt :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef SharQueDo het volgende:
Laten we allemaal chat channel 'fok' joinen dan. Als je in game zit, dit typen: '/join fok', zonder quotes. Totdat de guild (namen? <TVP>?) er is.
Goed idee, en /w anders mijn charquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef SharQueDo het volgende:
Laten we allemaal chat channel 'fok' joinen dan. Als je in game zit, dit typen: '/join fok', zonder quotes. Totdat de guild (namen? <TVP>?) er is.
Tot straksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef Olment het volgende:
Nou mensen, bij deze ga ik afscheid nemen voor nu. (klaar met werken)
Spreek jullie dadelijk nog wel of anders om half 8 op chroma
Anders lees je even terug sharquedoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:49 schreef Windigo het volgende:
Lijstje:
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf
Priest healer is wat mij betreft erg welkom
Haha, ik praat ook veel en snel op ventrilo (vrouwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja sorry, maar jullie posten zo snel.
We hebben geen healer, dus holydin welkomquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ok dat zijn al 2 Rogues dus, meer dan genoeg. Ik vind Tauren niet echt mooi imo, dus ik wil wel een Holydin of Retridin rollen, tenzij er echt vraag naar Druids is.
kies maar, beide zijn nog vrijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef SharQueDo het volgende:
Ok dat zijn al 2 Rogues dus, meer dan genoeg. Ik vind Tauren niet echt mooi imo, dus ik wil wel een Holydin of Retridin rollen, tenzij er echt vraag naar Druids is.
+ Evertjan: Necrod shaman trollquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:57 schreef Ferdii het volgende:
-Windigo, Pala tank (Tankadin), naam Safirre, ras Belf
-Olment, rogue dps of druid/priest healer (wat nodig is) naam: onbekend. ras: onbekend
-Ferdii - Rogue, naam: Ferdii ras: Belf of priest, naam: Ferdii, ras Belf
dit zijn de classes tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |