Chromagus-PvP horde, allemaal overnieuw beginnen en dan samen instances doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef BWRaep het volgende:
Welke realm etc ?
Nah, ik ga wel tanken..Is er maar één van nodig, al zou n offtank wel fijn zijn later in gamequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich wel een leuk idee, alleen heb denk ik niet enorm veel tijd om erin te steken. Maarja als het doel is om met Cata een raidgroup te hebben, dan moet dat wel lukken denk ik.
Ik zie dat er nog geen caster dps is (of evertjan speelt ele), dus ik wil wel een balance druid rollen met beertank als offspec. Of beer als mainspec indien nodig. Melee dps is er al genoeg zie ik en healen is niet echt mijn ding.
Wees een man, het is pas mijn 500ste char, ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Blistering het volgende:
Kom ik aan, heb WoW afgelopen Zaterdag uit woede gedelete. Maar 'ns overzetten maar weer dan.
edit: Over half uurtje staat ie er weer op. Maar ik heb echt 0,0 zin om een char vanaf 1 te beginnen, zit er over te denken om m'n hunter te transferren. Kan ik jullie ook lekker boosten enzo, mits jullie dat ok vinden
Hunter is level 70.
In instances wel inderdaad, maar voor 10m raids is een tweede tank wel handig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel tanken..Is er maar één van nodig, al zou n offtank wel fijn zijn later in game
Met zn allen zou het levellen héél snel moeten kunnen lijkt me zo
Ik heb er nu 6 op level 80, en 5 op level 70+. Heb het wel ff gehad, maar goed, ik denk er nog ff overquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wees een man, het is pas mijn 500ste char, ofzo![]()
Niet meerquote:
Hóéft voor mij niet. Ik vind alles wel leuk om te doen op een Paladin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niet meerMaar als jij echt graag wil tanken sharq, dan wil ik evt ook wel een huntertje aanmaken, dan hebben we echt àlles in de groep
Heb je endgame ervaring als palatank? Ik namelijk niet, dus als jij het dan wil doen vind ik dat ook goed.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hóéft voor mij niet. Ik vind alles wel leuk om te doen op een Paladin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |