Voorlopig wel, denk ik?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Junglebeast het volgende:
trouwens even op de chroma realm forums gekeken en Horde is best wel groot aanwezig tegenover de alliance.
Oh en blijft dit een Fok! guild of kunnen andere nederlanders/belgen aanpikken en hier verder discussieren?
Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb je endgame ervaring als palatank? Ik namelijk niet, dus als jij het dan wil doen vind ik dat ook goed.
Wij allebei prot? Ik zie geen echt nuttige andere optie geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?
Nee hij wilde fury speccen zei hijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, dan ga ik prot. We hebben dan nog wel een tank nodig. 2 Protdins vind ik niet zo erg btw Wind, ik weet niet of Drizzt wil tanken ook?
Lees eens terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Leonos het volgende:
Welke server ?
lees het topic even ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Leonos het volgende:
Welke server ?
Nope, hoe maak je dat aan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
Is er al. /join fok
gewoon /join fok in de gamechat typenquote:
Ik ben geen manquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Evertjan het volgende:
teveel belfs wees een man roll een troll
We hebben in ieder geval één priest..2 tanksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Junglebeast het volgende:
Zitten we ok qua healers enzo?
Eerste die een kanaal aanmaakt is de mod. Die kan dan mensen inviten, kicken, silencen enz. Als het er geen pass op zit gaat het kanaal na 24 of 48 uur weg als er niemand inlogt. Maar denk dat we tegen die tijd wel op gchat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |