tuurlijk, je verleden doet er mij weinig toe. Ik ga dan raiden met je lvl 67 (of alt) dus maakt me verder niet uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prima, maar heb nog geen level 80 omdat ik mijn level 80's gedelete heb 2 maanden terug omdat spelen in de guild van mn ex me teveel pijn deed en ik geen geld heb voor char transfers. Om die reden ben ik enorm vaak van chars/server gewisseld, en ik speel pas sinds 2 maanden écht voor mij alleen. Dus dat interesseert je toch niet. Niemand hier heeft ooit gekeken naar mijn chars die in de OP staan, want ik ben ''te casual''. Of ik nu game ervaring heb of niet doet er voor niemand toe. Mijn hoogste level char is op dit moment 67. Wil je nog steeds mn armory zien?
Als jullie nu allemaal naar Runetotem verkassen dan hebben jullie een vrouw bij de raidguild :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik ben Alliance, maar heb geen probleem met Horde. Ik speelde met mn ex ook horde, maar dat was op Al Akir. Ik hoef hem op Chromaggus niet tegen te komen dus t is wat mij betreft prima
Ik ben ook een vrouwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als jullie nu allemaal naar Runetotem verkassen dan hebben jullie een vrouw bij de raidguild :p
succes voor de komende 5 uur xDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Waterflesje het volgende:
Pakketje binnengekregen, kan nu begin met levelen samen met broertjeZodra hij is uitgepatcht dus...
Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef Olment het volgende:
[..]
tuurlijk, je verleden doet er mij weinig toe. Ik ga dan raiden met je lvl 67 (of alt) dus maakt me verder niet uit.
En ik heb alle links in de OP nog niet gekekenEr staan mij er te veel in ^^
|k speel Horde!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Olment het volgende:
Amnistia (Realm: Runetotem. Faction: ....)
Oh en ik ben officer trouwens, en mn vorige chars waren guild leaders. Ik wordt dus wel degelijk gewaardeerd ondanks mn low levelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voorArmory link is trouwens http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai . Al zou ik niet weten wat je er mee kan om daar te kijken
Je mag je gear wel eens update ^^quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen maar dan moet ik als nog een faction/server change betalen en daar heb ik dus geen geld voorArmory link is trouwens http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai . Al zou ik niet weten wat je er mee kan om daar te kijken
Loop dan met mij mee, ik heb n jaar horde gespeeld ondanks dat ik altijd alliance deed dus ik weet mn weg nu wel te vinden =)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
Maakt mij in principe niet uit of we horde of alliance doen, ik ben op horde alleen nooit verder gekomen dan lvl 20 met een tauren druidVerdwaal dus overal nog aan de horde kant.
Ik heb op die priv server alleen horde gespeeld, ben sinds retail pas alliance dus ik weet zo''n beetje overal wel te komenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
Maakt mij in principe niet uit of we horde of alliance doen, ik ben op horde alleen nooit verder gekomen dan lvl 20 met een tauren druidVerdwaal dus overal nog aan de horde kant.
Ben ik nooit mee bezig geweest, zoals ik zei, casual gamerquote:
Met mijn eerste char heb ik er zonder heirloom 2 maanden over gedaan ong..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Olment het volgende:
Hoelang doet ierdereen er (gemiddeld) over om een alt te levelen? ik neem aan met heirloom items. 3 weken ofzo?
Ja zonder heirloom duurt het langer, maar als je t spel goed kent kan je er snel doorheen racen. Max 4 weken om naar 80 te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Met mijn eerste char heb ik er zonder heirloom 2 maanden over gedaan ong..
Mijn 2e had ik in 4 weken op lvl 80..
Wat ik gelezen heb.. word op Blizzcon de datum precies bekend gemaakt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Olment het volgende:
hmm,, cataclysm komt over ong 2/3 maanden. Zou wel vet zijn als we dan met de fok raidingguild KL 10 hc neer hebben gekregen =)
AhH kijk, dat scheelt alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Loop dan met mij mee, ik heb n jaar horde gespeeld ondanks dat ik altijd alliance deed dus ik weet mn weg nu wel te vinden =)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:50 schreef Olment het volgende:
hmm,, cataclysm komt over ong 2/3 maanden. Zou wel vet zijn als we dan met de fok raidingguild KL 10 hc neer hebben gekregen =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |