Ach, wij zijn toch allemaal zo goed dat wij dat binnen 2 dagen kunnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef SharQueDo het volgende:
Met 10 nieuwe alts een Fok!raiding guild maken lijkt me ook wel humor, alleen om weer van 1 naar 80 + gearen..
volgens mij sturen ze elke zoveel tijd gewoon een wave nieuwe invitesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef effex1000 het volgende:
Nog geen beta invite, tot wanneer worden die verstuurd? Of is het zo dat als je er nu nog niet bijzit dat je hem waarschijnlijk niet meer krijgt?
wat een gigantische lap tekstquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef joyvke het volgende:
Fok raiding guild. Waar iedereen de rank "baas" heeft! Zie het zelf niet zitten om een 10 man guild te doen. Vandaag maar een open application gemaakt op de mmo-champion forums en wow forums.
http://www.mmo-champion.c(...)=8387122#post8387122
Ik kan het gewoon nooit kort houden. Dus maar een tl;dr versie erbij gezet.
Same hiero. Ik zou een realm/faction transfer niet erg vinden om te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Blistering het volgende:
Haha, er is nog animo voor ook! Had ik toch niet verwacht.
En geen idee eigenlijk, mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben m'n huidige guild en realm he-le-maal zat, dus alles is prima voor mij
2 Human Female Shadowpriests ook gewoon, geniaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef joyvke het volgende:
Fok raiding guild. Waar iedereen de rank "baas" heeft! Zie het zelf niet zitten om een 10 man guild te doen. Vandaag maar een open application gemaakt op de mmo-champion forums en wow forums.
http://www.mmo-champion.c(...)=8387122#post8387122
Ik kan het gewoon nooit kort houden. Dus maar een tl;dr versie erbij gezet.
Layarea was blood elf, Shenarea was undead. Er was toen geen race change. Shenarea was nightelf, maar irriteerde me mateloos aan die casting animation, dus toen ook maar humanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
2 Human Female Shadowpriests ook gewoon, geniaal.![]()
mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef Waterflesje het volgende:
Heb WoW besteld zodat ik het met mijn broertje kan doen. Zit nu te wachten op pakketje.
Ga denk ik een mage maken.
daar denken PVP frost mages anders overquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :p
pvp even buitengelaten ofc. Ik had het over pve.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
daar denken PVP frost mages anders over_!_!_!_!_!__!_!_! (verkapte whine)
Mja, een goede mage zorgt ervoor dat zn vijanden m nooit aanrakenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]
mage is idd een leuke class. enigste nadeel is dat een mage een clothie is en dus niet veel dmg kan verdragen :p
miss gedaan omdat mmo-c beter bekeken word dan WoR. maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:56 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm MMO-C overgenomen door curse.com.
Vraag me af wat er nu met worldofraids gaat gebeuren. Dat is(was) de nieuws site van curse.
Ik crit nu voor zo'n 13/14K met Arcane blastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Olment het volgende:
dat is waar lifeblind, ikzelf heb op een private server een mage gespeeld (tbc server) en was toen frostmage. Dit is me goed bevallen tijdens levelen en questen maar op het moment dat ik meer dan 5 mobs had werd het al wat moeilijker.
Later ben ik overgestapt op arcane (40) fire (21) voor te raiden en dat pwnde echt hardwas toen blij dat ik crits van 10k+ had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |