Marcelo en eventueel Bouma indien Salcido vertrekt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Welke top aankopen hebben ze gedaan? Je noemt nu namen op die er vorig jaar bijna allemaal al voetbalde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, Jermaine Lens, Ballasz Dzsudzsák, Ola Toivonen, Danny Koevermans (al zou die wel vertrekken denk ik) en Jonathan Reis.
Gaat PSV de Nederlandse competitie weer domineren of gaan ze ala Madrid de boot in met een enorme lading aan topaankopen? In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Bouma heeft geloof ik anderhalf jaar nauwelijks gespeeld toch? Het is de vraag wat daar van over is... En Marcelo, gaat die de defensie dicht timmeren?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marcelo en eventueel Bouma indien Salcido vertrekt?
Lens en Berg vind ik voor Nederlandse begrippen topaankopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Welke top aankopen hebben ze gedaan? Je noemt nu namen op die er vorig jaar bijna allemaal al voetbalde.
Die moeten nog bekomen van hun laatste topaankoop, namelijk Sulejmani.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar blijft Ajax eigenlijks met hun aankopen.. Als het zo blijft, schat ik ze niet zo hoog in dit seizoen.
Mocht Ajax hun spelers kunnen behouden dan hebben ze geen aankopen nodig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar blijft Ajax eigenlijks met hun aankopen.. Als het zo blijft, schat ik ze niet zo hoog in dit seizoen.
Met zo'n schuld hebben ze weinig keus dan verkopen, neem ik aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Mocht Ajax hun spelers kunnen behouden dan hebben ze geen aankopen nodig.
Dat gaat heel moeilijk wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Mocht Ajax hun spelers kunnen behouden dan hebben ze geen aankopen nodig.
Ze hebben geen schuld, ze maken structueel verlies. Dat is wat anders...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zo'n schuld hebben ze weinig keus dan verkopen, neem ik aan.
Dat is misschien wel erger dan een schuld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hebben geen schuld, ze maken structueel verlies. Dat is wat anders...
Klopt, maar Ajax kan nog tijdig ingrijpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is misschien wel erger dan een schuld.
Oké, noem het structureel verlies. Dan blijft geldnood toch nog steeds de boosdoener?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hebben geen schuld, ze maken structueel verlies. Dat is wat anders...
Dan moet je wel heel stiekem dromenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef bohgek het volgende:
Ajax komt er wel bovenop.
Stiekem hoop ik op een plotselinge Feijenoord revival, tot het einde meedoen voor de titel en in Europa ver komen.
Denk je er aan dat het nog lang geen 31 augustus is? Ik zie Dudzak en Affelay nog wel vertrekken. Koevermans en Toivonen zullen niet weer een rol van wel/niet spelen willen. Er is van alles mogelijk. HSV en PSV zijn al rond maar de speler zelf had al eerder aangegeven graag naar Ajax te willen dus daar liggen wel mogelijk heden voor Ajax. De eerste slag is wel voor PSV ja maar ik win liever op het veld dan achter de schermen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, Jermaine Lens, Ballasz Dzsudzsák, Ola Toivonen, Danny Koevermans (al zou die wel vertrekken denk ik) en Jonathan Reis.
Gaat PSV de Nederlandse competitie weer domineren of gaan ze ala Madrid de boot in met een enorme lading aan topaankopen? In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Ik denk dat Koevermans ook nog wel die kant op zal gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:05 schreef Paul het volgende:
Utrecht wordt dit jaar gevaarlijk, bijna alle spelers blijven en er zijn nieuwe bijgekomme
Denk je dat er nu iemand 3 miljoen betaald voor een spits van 31?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Koevermans ook nog wel die kant op zal gaan.
Als hij van het kaliber Van Nistelrooij was welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je dat er nu iemand 3 miljoen betaald voor een spits van 31?
Die trucje van hem tegen die rechtsback was echt baasquote:Op zondag 18 juli 2010 01:53 schreef Merkie het volgende:
De aanval van PSV is wel indrukwekkend in vergelijking met bijvoorbeeld die van Ajax. Ajax heeft Suarez, Suljemani, Suk en Bodul? Zet daar Berg, Lens, Toivonen, Dszudszak, Reis, Amrabat en Koevermans tegenover. Vrij pijnlijk voor Ajax, zeker als Suarez weggaat. Daarentegen heeft Ajax in de overige linies wel meer scorend vermogen, zoals bijv. Siem de Jong.
Lens was ik trouwens altijd erg gecharmeerd van, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij PSV. Volgens mij is dat echt een speler waarvan tegenstanders bang gaan worden.
De Marcus Berg show bestaat niet voor niets. Bij Groningen heeft hij namelijk hoge ogen gegooid.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:47 schreef TiNussZ het volgende:
Waarom zo enthousiast over de nieuwe spits Berg? Heeft bij HSV weinig tot niets laten zien..??
25 minimaalquote:Op zondag 18 juli 2010 12:01 schreef KoningKlabanus het volgende:
Bij Groningen vond ik hem ook niet fantastisch. Begrijp me niet verkeerd, hij zal er vast wel een stuk of 15 maken bij PSV, maar het is toch wel een ernstig gehypete spits.
Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem aan dat ze hier wel vanuit gaan, in Amsterdam..quote:Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:
Mocht Vd wiel, Suarzes of Steek weg gaan, dan wordt het een ander verhaal.
Jup, maar waar Steek dan wel weer even afwachten is..quote:Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hier wel vanuit gaan, in Amsterdam..
sws is het lastig scoren zonder 9quote:Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.
Your point being?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
sws is het lastig scoren zonder 9
Liever dat die nu weg gaat. Anders gaat die volgend jaar weg en vermeer zal ook niet nog een jaar de bank willen warm houden.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Jup, maar waar Steek dan wel weer even afwachten is..
Je moet als keeper gewoon geluk hebben omdat er eenmaal niet veel plekken zijn. Daarnaast is bijvoorbeeld Romero ook beschikbaar, naast vast nog wel andere goede keepersquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Liever dat die nu weg gaat. Anders gaat die volgend jaar weg en vermeer zal ook niet nog een jaar de bank willen warm houden.
Zou mij niks verbazen als Berg uiteindelijk toch naar Ajax gaat. Zaakwaarnemer Soren Lerby zit tot aan zn elleboog achterin die club...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Denk je er aan dat het nog lang geen 31 augustus is? Ik zie Dudzak en Affelay nog wel vertrekken. Koevermans en Toivonen zullen niet weer een rol van wel/niet spelen willen. Er is van alles mogelijk. HSV en PSV zijn al rond maar de speler zelf had al eerder aangegeven graag naar Ajax te willen dus daar liggen wel mogelijk heden voor Ajax. De eerste slag is wel voor PSV ja maar ik win liever op het veld dan achter de schermen.
Jup, Stoch is volgens mij alleen weg. En Arnoutovic officieel.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Twente is toch ook nog steeds vrijwel intact gebleven?
Het leek helemaal rond op teletekstquote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als Berg uiteindelijk toch naar Ajax gaat. Zaakwaarnemer Soren Lerby zit tot aan zn elleboog achterin die club...
Perez, Kufo en Rajkovicquote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, Stoch is volgens mij alleen weg. En Arnoutovic officieel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Perez, Kufo en Rajkovic
Das toch niet niks
Wat een ongelofelijke drol is het toch ook he.quote:Het is inmiddels duidelijk waarom Carlos Salcido zich maandag niet bij PSV heeft gemeld. De verdediger bevindt zich momenteel niet vanwege 'privézaken' in Mexico maar voor onderhandelingen in Engeland. Salcido hoopt een contract voor drie jaar bij Wigan Athletic te kunnen tekenen. PSV wil meewerken aan een vertrek mits het bod marktconform is. Het contract van Salcido in Eindhoven loopt nog twee jaar door. (Diverse Britse tabloids)
Och...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat heel moeilijk worden![]()
Ik had gehoopt op een strijd tussen PSV en Ajax.. Maar nu moet het PSV - Twente zijn... Maar dat is geen concurrente![]()
Naast Pantelic is ook Rommedahl wegquote:Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.
Is dit de reeks dan?quote:
quote:
Ik ben benieuwd. Ik denk dat Toivonen en Berg minder gaan scoren dan jij denkt en kijk eens naar Ajax afgelopen seizoen. Meer dan 100 keer gescoord, weinig doelpunten tegen en nog geen kampioen dus dat zegt ook niet alles.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets
Doedelzak - 10 goals
Berg - 20 goals
Toivonen - 15 goals
Lens - 8 goals
Bakkal - 8 goals
Ibi - 6 goals
Dat zijn al bijna 70 goals, dan hoef je alleen te zorgen dat je het goed dichthoudt en dan kom je in Nederland een heel eind
Waar baseer jij dat op? Welke resultaten laten zien dat Berg in staat is 20 keer te scoren in één seizoen en dat Toivonen er 15 in een seizoen inlegt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk het niet. PSV heeft gewoon 6 spelers die ergens rond de 10 en 20 goals gaan scoren, dat is in Nederland goud waard
Verledenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Welke resultaten laten zien dat Berg in staat is 20 keer te scoren in één seizoen en dat Toivonen er 15 in een seizoen inlegt?
Gelukkig voor PSV doen ze dat nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, zolang Ajax de selectie bij elkaar houdt zijn ze huizenhoog favoriet.
Dat kunnen we alleen maar afwachten. Zelfs als er een paar vertrekken hebben ze geld genoeg om nieuwe spelers te halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig voor PSV doen ze dat niet
Maar het is altijd heel erg leuk als Ajax de zelfbenoemde huizenhoge favoriet is
Zelfde competitie die slechter is gewordenquote:
Ook voor het geld dat Pantelic en Rommedahl binnenbrengen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen maar afwachten. Zelfs als er een paar vertrekken hebben ze geld genoeg om nieuwe spelers te halen.
Toivonen komt alleen vorig seizoen in de buurt met 13 goals. Berg heeft ook alleen bij Groningen bijna 20 doelpunten gemaakt, om precies te zijn 17. Voor de rest komen ze niet echt in de buurt bij die aantallen. Lens is nieuw bij PSV dus moet wennen evenals Berg dus ik ben benieuwd wat die presteren.quote:
Hoe oud is die man? 30?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke drol is het toch ook he.
Salcido wil weg, PSV wil hem weg hebben, waarom dan nog liegen over het later terug komen. Als ie gewoon een belletje had gedaan naar Eindhoven en had gezegd 'joh ik kom later want ik kan misschien een transfer naar Engeland regelen' hadden ze bij PSV juichend op de tafel gestaan.
Meer voor het geld dat Suarez, Stekelenburg en van der Wiel op zou leveren bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook voor het geld dat Pantelic en Rommedahl binnenbrengen?
Ik zie alle liever bij Ajax blijven dan dat daar een zak geld voor terugkomt. Het scoutingsbeleid bij Ajax is op dit moment niet goed genoeg om dezelfde kwaliteit spelers terug te halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer voor het geld dat Suarez, Stekelenburg en van der Wiel op zou leveren bijvoorbeeld...
Dat geld gaat eerst in de schuld, daarna mogen de incompetenten er spelers mee kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer voor het geld dat Suarez, Stekelenburg en van der Wiel op zou leveren bijvoorbeeld...
Vind het zelf veel grappiger als jij over voetbal praat. Je kunststukje in WK over Argentinië was ook hilarisch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar het is altijd heel erg leuk als Ajax de zelfbenoemde huizenhoge favoriet is
Ja manquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind het zelf veel grappiger als jij over voetbal praat. Je kunststukje in WK over Argentinië was ook hilarisch.
Ik hoop daarentegen dat ze allemaal vertrekkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie alle liever bij Ajax blijven dan dat daar een zak geld voor terugkomt. Het scoutingsbeleid bij Ajax is op dit moment niet goed genoeg om dezelfde kwaliteit spelers terug te halen.
Ik neem aan dat je niet voor Ajax bent? Ofwel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop daarentegen dat ze allemaal vertrekken
Ajax heeft geen schuld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geld gaat eerst in de schuld, daarna mogen de incompetenten er spelers mee kopen
Goede zaak voor PSV
En die spelers moeten eerst maar eens verkocht worden, zo lang duurt het niet voor de CL voor Ajax begint
Ajax zou op +60 miljoen staan dit jaar. Met een verlies van 20.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geld gaat eerst in de schuld, daarna mogen de incompetenten er spelers mee kopen
Vandaar dat er zoveel spelers worden gekocht door Ajax !!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ajax heeft geen schuld.
Mensen moeten het verschil eens leren tussen schuld en verlies.
ohw en jol mag versterkingen halen van het ajax bestuur. Ajax heeft nog geld achter de hand.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel spelers worden gekocht door Ajax !!!!!!
Ik ben voor PSV inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet voor Ajax bent? Ofwel?
Serieuze vraag trouwens.
en dat slaat waar op?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik zie namelijk nog steeds geen spelers gekocht worden, maar misschien wil Ajax in tegenstelling tot andere clubs wel hun selectie op het laatste moment versterken of als het seizoen al is begonnen
op slaat. Het aantal gekochte spelers staat volgens jij gelijk aan de mogelijk om spelers te halen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zijn dan op dit moment spelers nodig? Pas als het (goed) zeker is dat er spelers vertrekken, dan moet je pas concrete afspraken maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik zie namelijk nog steeds geen spelers gekocht worden, maar misschien wil Ajax in tegenstelling tot andere clubs wel hun selectie op het laatste moment versterken of als het seizoen al is begonnen
17 jarig talentje. Leuk, maar heb je dit seizoen nog niks aan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
David Silva naar PSV![]()
http://www.voetbalcentraa(...)de-slag-bij-psv-list
Kan je nog meer cliché's in 1 post plaatsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef joers1 het volgende:
Kampioen ben je pas aan het einde van het seizoen!
Vooralsnog zullen de PSV-aankopen zich eerst moeten bewijzen. Namen zeggen mij niet zoveel (zeg ik als trouwe PSV-supporter)
Dat is hij zeker, ik denk dat hij in potentie een betere speler dan Danny is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Waar zijn dan op dit moment spelers nodig? Pas als het (goed) zeker is dat er spelers vertrekken, dan moet je pas concrete afspraken maken.
Ze hebben 4 verhuurde spelers teruggehaald, waarvan Daley Blind een erg leuke is.
....poehpoeh...we hebben een betweter in ons midden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je nog meer cliché's in 1 post plaatsen? Ongelofelijk, wat een nonsens.
Nee. Jouw opmerkingen raken kant noch wal. Wat jij zegt kan bij iedere ploeg passen, terwijl namen wel degelijk uitmaken. PSV heeft met Lens een degelijke speler aangetrokken en ook Berg is een aardige speler. Dat ze niet meteen de sterren van de hemel gaan spelen is iets anders, maar er mag van beide wel het een en ander verwacht worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
Mag je nonsens vinden, het zijn gewoon feiten. Hoe sensatie-belust jij ook mag zijn, droeftoeter
Namen zeggen genoeg. Namen zeggen wat een speler in zijn mars heeft en wat je van een speler mag en kan verwachten. Of het eruit komt is iets anders.quote:
Zolang jij zulke oneliners erdoor jaagt zonder enige argumentatie heeft het weinig zin om hierover door te gaan.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, ik denk dat hij in potentie een betere speler dan Danny is.
Nee. Zeggen niet alles en geven geen 100% garantie. Maar natuurlijk zeggen goede namen genoeg. Waar wil je anders beginnen. FC Veendam opkopen, in je team zetten en hopen dat ze kampioen worden. Het balletje is immers rond.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef joers1 het volgende:
Dus...namen zeggen niets...we zijn er
Een naam is geen garantie voor kwaliteit/vorm/inzet....ook al wil jij dat graag geloven.
Onzin, de kans dat Rooney er 30 in schiet bij Manchester is een dtuk groter dan de kans dat Platje er 30 in schiet bij Manchester. Namen zijn geen garantie, maar wel een goede indicatie. En daarom zeggen namen wel heel veel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
net zo min als jij
Maar i kzal het herhalen voor je, alleen nu in avi 3:
Een naam zegt alleen wat mensen als jij aan verwachtingen gaan kweken (gebaseerd op alleen hoop en verleden). maar zoals je weet bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Hoe groot de naam ook is (Van Persie?) de prestatie kan zwaar benedenmaats zijn...en DUS zegt een naam niets.
Nu duidelijker?
Maar een team met goede namen zorgt voor een grotere garantie voor goede prestaties.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef joers1 het volgende:
[..]
Een naam zegt alléén dat mensen als jij aan verwachtingen gaan kweken (gebaseerd op alleen hoop en verleden). maar zoals je weet bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Hoe groot de naam ook is (Van Persie?) de prestatie kan zwaar benedenmaats zijn...en DUS zegt een naam niets. Simpele conclusie is dan: eerst zien, dan geloven. Oneliner of niet.
Nu duidelijker?
...een team met goede spelers vormt voor mij inderdaad meer garantie....ik blijf erbij dat namen "an sich" niets zeggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:14 schreef Adames het volgende:
Een naam zal PSV geen kampioen maken, maar een team vol goede namen maakt zeker een goede kans.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
...een team met goede spelers vormt voor mij inderdaad meer garantie....ik blijf erbij dat namen "an sich" niets zeggen.
Net zei je van niet. PSV heeft toch een aantal namen van goede spelers. Dus zorgt voor garantie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef joers1 het volgende:
Vooralsnog zullen de PSV-aankopen zich eerst moeten bewijzen. Namen zeggen mij niet zoveel (zeg ik als trouwe PSV-supporter)
Dus Messi of Reuser naar PSV is jou om het even?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
...een team met goede spelers vormt voor mij inderdaad meer garantie....ik blijf erbij dat namen "an sich" niets zeggen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Berg 58-38
Toivonen 47-20
Zo gek is het niet om te stellen dat Berg rond de 20 gaat scoren als hij als jongere speler bij een slechter team al ruim een op 2 liep. Hij neemt ook een jaar bundesliga bankzitten mee in zijn baggage
quote:
Ajax is momenteel wel heel aardig bezig iddquote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Nou, met de komst van El Hamdaoui en Mido, geruchten over de Ridder én nog altijd geen transfer voor Suarez zou ik bijna willen zeggen dat we de clubnaam in de TT voorzichtig mogen veranderen.
Wie zegt dat ze als een team spelen? El Ham zal zeker niet als een teamspeler spelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Nou, met de komst van El Hamdaoui en Mido, geruchten over de Ridder én nog altijd geen transfer voor Suarez zou ik bijna willen zeggen dat we de clubnaam in de TT voorzichtig mogen veranderen.
Het is een ordinair speculatie topic, maar als je kijkt hoe de Amsterdammers er nu voor staan in vergelijking met vorige week.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze als een team spelen? El Ham zal zeker niet als een teamspeler spelen.
Alsof dat nodig is.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze als een team spelen? El Ham zal zeker niet als een teamspeler spelen.
Don't jinx yourself!!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Buitendam het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef StrikerZeljko het volgende:
Wat een leuke topic
[..]
Don't jinx yourself!!![]()
Binnenkort is het weer kil en koud aan de Amsterdamsche grachten:"
[ afbeelding ]
RobScheepers
Als AJAX in de tweestrijd met PAOK tweede weet te worden, kunnen we ze misschien wel een rondvaart door de A'damse grachten aanbieden. #idee
Tss ze worden in Eindhoven al net zo arrogant als in Amsterdamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat heel moeilijk worden![]()
Ik had gehoopt op een strijd tussen PSV en Ajax.. Maar nu moet het PSV - Twente zijn... Maar dat is geen concurrente
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen even dat geniale uitshirt halen. Zonde dat ik mijn geld eraan uitgeef.
Slap.quote:
Jong ik zou me kapot schamen in zo'n lelijk Ajax shirt. Dat uitshirt soms glow in the dark ofzoquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik zou me kapot schamen in zo'n lelijk Ajax shirt. Dat uitshirt soms glow in the dark ofzo
Twente zonder Kufo, Perez en Stochquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef Paupertje het volgende:
[..]
Tss ze worden in Eindhoven al net zo arrogant als in Amsterdam. Volgens mij scheelde t afgelopen seizoen nog al wat punten tussen FC Twente en PSV
. Alhoewel ik t met je eens ben dat PSV zoals elk jaar een kampioenskandidaat is. Zelfde geld voor Ajax. Ook zonder verdere aankopen.
Is toch gezellig voor ze, in de darkroom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik zou me kapot schamen in zo'n lelijk Ajax shirt. Dat uitshirt soms glow in the dark ofzo
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is toch gezellig voor ze, in de darkroom?
Nieuwe kledingsponsor hebben ze ook binnen, Kerncentrale Borssele.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nieuwe kledingsponsor hebben ze ook binnen, Kerncentrale Borssele.
Zo, hebben we ze allemaal even gehad.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef TC03 het volgende:
PSV is niet slecht, maar 6-0 winnen van een degradatiekandidaat kan zelfs Feyenoord overkomen.
Hopelijk zakt Nederland niet verder op de UEFA-clubranglijst.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Als je dit zo ziet is het wel balen dat Twente CL speelt en niet PSV
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Jongens, rustig maar, Ajax is nog in de race.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk zakt Nederland niet verder op de UEFA-clubranglijst.
Nja we zijn pas 2 wedstrijden op weg dus we moeten nog even.quote:
...dat denken ze daarom over het algemeen ook m.n. in 020...en daar zie ik Schwalbez ook nog wel vertrekken...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Lubbert het volgende: Ze moeten in EIndhoven niet denken dat het op een slof en een oude voetbalschoen gaat.
Zeker jaquote:
Doe maar nog nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker ja
[ afbeelding ]
Ajax kampioenen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker ja
[ afbeelding ]
Ajax kampioenen
En de prijzenkastquote:
Sarcasme, jou niet bekend?quote:
Heb je zo veel moeite gedaan voor je printscreen dat je het iedereen wil laten zien??quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker ja
[ afbeelding ]
Ajax kampioenen
Sarcasme wel maar domme supporters niet.quote:
Deze zeer volwassen post was mij nog niet opgevallen, complimenten voor het hoge niveau!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:23 schreef joers1 het volgende:
[..]
...dat denken ze daarom over het algemeen ook m.n. in 020...en daar zie ik Schwalbez ook nog wel vertrekken...
Maar goed...daar hebben ze nu El Ham Da Wie? Toivonen!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker ja
[ afbeelding ]
Ajax kampioenen
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groetjens, een Tukker die PSV alles gunt
quote:
Te vroeg juichen is precies wat iedereen deed die dacht dat PSV kampioen zou wordenquote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die te vroeg juichen![]()
Zoals elke seizoen staat Ajax 1ste voor een paar weken..
Maar daarna
Knuppelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Niet waardeloos. Jullie hebben 1 puntje gehaald, dus niet geheel waardeloos.quote:Op zondag 19 september 2010 18:25 schreef joers1 het volgende:
Het is waardeloos wat PSV vandaag liet zien...ongelooflijk
Aanvallers voor aanvallers eruit halen helpt vaak niet iddquote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Rutten moet gewoon meer lef tonen..
Alle vlakken?quote:Op zondag 19 september 2010 18:55 schreef joers1 het volgende:
Nee okay...niet waardeloos.....wel dramatisch op alle vlak: weinig inzet, weinig vuur, weinig pit, teveel slappe hap
Idd. Wat een onprofessioneel gastje is dat. En zo bepalend is hij nou ook weer niet voor PSV.quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef joers1 het volgende:
Reis mag ook op het vliegtuig terug...ongelooflijk, hoe lang mag iemand zn fouten blijven maken? Wat een slappe hap bij de PSV-leiding. Zo'n speler had al lang op staande voet zn ontslag moeten hebben! Die heeft inmiddels al vele malen zn club in diskrediet gebracht...en keer op keer komt ie er mee weg, ongelooflijk.
Gewoon eruit met die gast!
hoezo?quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef joers1 het volgende:
Reis mag ook op het vliegtuig terug...ongelooflijk, hoe lang mag iemand zn fouten blijven maken? Wat een slappe hap bij de PSV-leiding. Zo'n speler had al lang op staande voet zn ontslag moeten hebben! Die heeft inmiddels al vele malen zn club in diskrediet gebracht...en keer op keer komt ie er mee weg, ongelooflijk.
Vorig seizoen hebben ze bij elkaar misschien 15 minuten bovenaan gestaan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die te vroeg juichen![]()
Zoals elke seizoen staat Ajax 1ste voor een paar weken..
Maar daarna
Inderdaad. Snap ook niet waarom ze daar bij PSV zoveel geduld mee hebben, die kerel is nou ook geen pareltje wat ze daar in Eindhoven ff kampioen gaat maken.quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef joers1 het volgende:
PSV kan zich dat niet veroorloven. Dan moeten ze weer 'n nieuwe spits halen en wellicht kunnen ze ooit 'n paar dubbeltjes vangen voor Reis.quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef joers1 het volgende:
Helemaal lazerus rondrijden een paar uur voor de wedstrijd heeft geen invloed op zijn spel. Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Dit incident heeft ook niet direct invloed op zijn spel,
Goed ik wist niet hoelang van tevoren dat was, maar hij speelt toch nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal lazerus rondrijden een paar uur voor de wedstrijd heeft geen invloed op zijn spel. Waar haal je dat vandaan?
Nee, als je strontlazerus op het politiebureau zit dan speel je niet. Hij zat wel bij de selectie, maar was natuurlijk niet in staat om te spelen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed ik wist niet hoelang van tevoren dat was, maar hij speelt toch niet![]()
Als hij nog zat is als de wedstrijd begint dan beďnvloedt het zijn spel wel ja, moeten er serieuze reacties komen van PSV. Maar ik vertrouw het bestuur daarmee wel, die zijn daarvoor aangenomen.
Nee, als je gearresteerd wordt, speel je inderdaad nietquote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed ik wist niet hoelang van tevoren dat was, maar hij speelt toch niet![]()
Als hij nog zat is als de wedstrijd begint dan beďnvloedt het zijn spel wel ja, moeten er serieuze reacties komen van PSV. Maar ik vertrouw het bestuur daarmee wel, die zijn daarvoor aangenomen.
Natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2010 22:34 schreef Halcon het volgende:
Het bestuur denkt vooral aan Reis als investering. Als je 'm nu ontslaat, schrijf je ineens miljoenen af en dat kan PSV zich gewoonweg niet veroorloven.
quote:Even quotenOp maandag 20 september 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap ook niet waarom ze daar bij PSV zoveel geduld mee hebben, die kerel is nou ook geen pareltje wat ze daar in Eindhoven ff kampioen gaat maken.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als Feyenoord supporter zeg ik... de lijdensweg is nog lang.
quote:Doet het toch wel aardig tegenwoordig.Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd. Wat een onprofessioneel gastje is dat. En zo bepalend is hij nou ook weer niet voor PSV.
quote:Leuk drietalOp maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kan alle kanten op, maar de kampioen gaat gewoon Ajax/PSV/Twente worden.
Goed opgemerktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond kan er door PSV en Twente een belangrijke gooi worden gedaan.
Waarom zou je het Twente niet gunnen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop Psv, gewoon omdat ik het de andere 2 niet gun.
Omdat ik niets met die club heb en die supporters me iets te grote praatjes hebben na 2/3 jaar succes. Van Psv'ers heb ik nooit last en als ik in Eindhoven eens een biertje drink kan ik prima met die gasten praten. Vandaar dat Psv van mij kampioen mag worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zou je het Twente niet gunnen?
En ..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik niets met die club heb en die supporters me iets te grote praatjes hebben na 2/3 jaar succes. Van Psv'ers heb ik nooit last en als ik in Eindhoven eens een biertje drink kan ik prima met die gasten praten. Vandaar dat Psv van mij kampioen mag worden.
Dat boeit me niet veel, tevens heb ik bij de vi-poule : 1.Psv 2. Ajax 3. Fc Twente.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En ..
als je 10-0 verliest van de kampioen, voelt dat een stuk beter dan dat je 10-0 verliest van de nummer 2.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En ..
als je 10-0 verliest van de kampioen, voelt dat toch anders dan als je 10-0 verliest van de nummer 2.
Weet je dat zeker? Weet bijna zeker dat het een verschil maakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat boeit me niet veel, tevens heb ik bij de vi-poule : 1.Psv 2. Ajax 3. Fc Twente.
Alsof mij die 10-0 in Mei 2011 nog iets boeit ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Weet bijna zeker dat het een verschil maakt.![]()
Ik zou dat wel hebben, als Feyenoord 10-0 zou winnen van Ajax. Dat zal nooit gebeuren, maar toch.
Als het op doelsaldo aankomt lopen jullie de polonaise mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof mij die 10-0 in Mei 2011 nog iets boeit ?
Dan ga ik Stratum in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het op doelsaldo aankomt lopen jullie de polonaise mee.
Hij snapt er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon weer herfstmeister ondanks een coach die er niks van snapt
PSV wordt derdequote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij snapt er nog steeds niks van.
Maar het allerleukste is natuurlijk kampioen te worden doordat Ajax van Twente wint
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kan alle kanten op, maar de kampioen gaat gewoon Ajax/PSV/Twente worden.
hahaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Inddquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen ineens oude opmerkingen quoten enzo
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, dit is inderdaad totaal onverwacht.
Ik beweer toch nergens dat jij dat beweert?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?
Dat blijf je toch altijd houden. Zie hoe Wilfred af en toe het geheugen van Johan opfrist met uitspraken over bijvoorbeeld Excelsior.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen ineens oude opmerkingen quoten enzo
Het is dan ook het leukst als iemand het compleet bij het verkeerde eind heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat blijf je toch altijd houden. Zie hoe Wilfred af en toe het geheugen van Johan opfrist met uitspraken over bijvoorbeeld Excelsior.
Van tevoren was dat toch niet zo gek gedacht. Leek mij een spits die er wel 15-20 zou maken bij PSVquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is dan ook het leukst als iemand het compleet bij het verkeerde eind heeft![]()
Idd.. Ik had zelf ook verwacht dat die wat meer zou scoren...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al is die gedachte over Berg niet zo raar.
Ik ook. Had gedacht aan 15 a 20 goals.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd.. Ik had zelf ook verwacht dat die wat meer zou scoren...
Schorsing die verkeerd valt? Hij geeft een elleboog op iemand zijn keel als ik het me goed herinner.. dat is je ploeg 4 wedstrijden benadelen.. (net als Toivonen die er 8 mist door ellebogen).quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MB heeft gewoon een kut jaar, eerst een schorsing die verkeerd valt waarna Reis het enorm goed doet en net als die weg valt is hij geblesseerd. Daarna is het niks meer geworden
Hij viel verkeerd ja, ergens in december of zo was beter geweest, maar jaquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schorsing die verkeerd valt? Hij geeft een elleboog op iemand zijn keel als ik het me goed herinner.. dat is je ploeg 4 wedstrijden benadelen.. (net als Toivonen die er 8 mist door ellebogen).
Tja in het begin leek mij ook dat PSV kampioen ging worden vanwege de selectie etc, het idee dat Reis goed terug kwam.. maar alles kan gebeuren
Viel helemaal niet verkeerd.. hij heeft zich gewoon te gedragen, en wellicht viel hij wel goed.. dat we met dank aan Reis nog wat wedstrijden gepakt hebben en nu een goed doelsaldo hebben vanwege de 10-0 bijv en dus kans hebben op nummer 1 of 2.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij viel verkeerd ja, ergens in december of zo was beter geweest, maar ja
Berg speelt gewoon in de verkeerde competitie.. Die moet gewoon in een competitie spelen waarin je 34x tegen AZ speelt.. Hij heeft in 21 duels, 6x gescoord, waarvan 2 thuis en 2 uit tegen AZquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Viel helemaal niet verkeerd.. hij heeft zich gewoon te gedragen, en wellicht viel hij wel goed.. dat we met dank aan Reis nog wat wedstrijden gepakt hebben en nu een goed doelsaldo hebben vanwege de 10-0 bijv en dus kans hebben op nummer 1 of 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |