Dan ga ik Stratum in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het op doelsaldo aankomt lopen jullie de polonaise mee.
Hij snapt er nog steeds niks van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon weer herfstmeister ondanks een coach die er niks van snapt
PSV wordt derdequote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij snapt er nog steeds niks van.
Maar het allerleukste is natuurlijk kampioen te worden doordat Ajax van Twente wint
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kan alle kanten op, maar de kampioen gaat gewoon Ajax/PSV/Twente worden.
hahaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, Jermaine Lens, Ballasz Dzsudzsák, Ola Toivonen, Danny Koevermans (al zou die wel vertrekken denk ik) en Jonathan Reis.
Gaat PSV de Nederlandse competitie weer domineren of gaan ze ala Madrid de boot in met een enorme lading aan topaankopen? In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Inddquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen ineens oude opmerkingen quoten enzo
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, dit is inderdaad totaal onverwacht.
Ik beweer toch nergens dat jij dat beweert?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?
Dat blijf je toch altijd houden. Zie hoe Wilfred af en toe het geheugen van Johan opfrist met uitspraken over bijvoorbeeld Excelsior.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen ineens oude opmerkingen quoten enzo
Het is dan ook het leukst als iemand het compleet bij het verkeerde eind heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat blijf je toch altijd houden. Zie hoe Wilfred af en toe het geheugen van Johan opfrist met uitspraken over bijvoorbeeld Excelsior.
Van tevoren was dat toch niet zo gek gedacht. Leek mij een spits die er wel 15-20 zou maken bij PSVquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is dan ook het leukst als iemand het compleet bij het verkeerde eind heeft![]()
Idd.. Ik had zelf ook verwacht dat die wat meer zou scoren...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al is die gedachte over Berg niet zo raar.
Ik ook. Had gedacht aan 15 a 20 goals.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd.. Ik had zelf ook verwacht dat die wat meer zou scoren...
Schorsing die verkeerd valt? Hij geeft een elleboog op iemand zijn keel als ik het me goed herinner.. dat is je ploeg 4 wedstrijden benadelen.. (net als Toivonen die er 8 mist door ellebogen).quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MB heeft gewoon een kut jaar, eerst een schorsing die verkeerd valt waarna Reis het enorm goed doet en net als die weg valt is hij geblesseerd. Daarna is het niks meer geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |