Hij viel verkeerd ja, ergens in december of zo was beter geweest, maar jaquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schorsing die verkeerd valt? Hij geeft een elleboog op iemand zijn keel als ik het me goed herinner.. dat is je ploeg 4 wedstrijden benadelen.. (net als Toivonen die er 8 mist door ellebogen).
Tja in het begin leek mij ook dat PSV kampioen ging worden vanwege de selectie etc, het idee dat Reis goed terug kwam.. maar alles kan gebeuren
Viel helemaal niet verkeerd.. hij heeft zich gewoon te gedragen, en wellicht viel hij wel goed.. dat we met dank aan Reis nog wat wedstrijden gepakt hebben en nu een goed doelsaldo hebben vanwege de 10-0 bijv en dus kans hebben op nummer 1 of 2.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij viel verkeerd ja, ergens in december of zo was beter geweest, maar ja
Berg speelt gewoon in de verkeerde competitie.. Die moet gewoon in een competitie spelen waarin je 34x tegen AZ speelt.. Hij heeft in 21 duels, 6x gescoord, waarvan 2 thuis en 2 uit tegen AZquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Viel helemaal niet verkeerd.. hij heeft zich gewoon te gedragen, en wellicht viel hij wel goed.. dat we met dank aan Reis nog wat wedstrijden gepakt hebben en nu een goed doelsaldo hebben vanwege de 10-0 bijv en dus kans hebben op nummer 1 of 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |