abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84168594
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, Jermaine Lens, Ballasz Dzsudzsák, Ola Toivonen, Danny Koevermans (al zou die wel vertrekken denk ik) en Jonathan Reis.

Gaat PSV de Nederlandse competitie weer domineren of gaan ze ala Madrid de boot in met een enorme lading aan topaankopen? In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
-
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:39:40 #2
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_84168712
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Ritmo het volgende:
In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Marcelo en eventueel Bouma indien Salcido vertrekt?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:39:46 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_84168718
Nee.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:40:46 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_84168748
Niet nu al kampioen, wel goed op weg. Ik hoop voor ze dat Afellay blijft, anders hebben ze de verkeerde linie versterkt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_84168897
Nee nog niet de kampioen, want Ajax heeft Suarez nog steeds en dat wordt toch altijd lastig
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:53:19 #6
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_84169031
quote:
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, Jermaine Lens, Ballasz Dzsudzsák, Ola Toivonen, Danny Koevermans (al zou die wel vertrekken denk ik) en Jonathan Reis.

Gaat PSV de Nederlandse competitie weer domineren of gaan ze ala Madrid de boot in met een enorme lading aan topaankopen? In verdedigend opzicht hebben ze namelijk (nog) niet echt zaken gedaan, en dat zou ze op kunnen breken.
Welke top aankopen hebben ze gedaan? Je noemt nu namen op die er vorig jaar bijna allemaal al voetbalde.
pi_84169132
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marcelo en eventueel Bouma indien Salcido vertrekt?
Bouma heeft geloof ik anderhalf jaar nauwelijks gespeeld toch? Het is de vraag wat daar van over is... En Marcelo, gaat die de defensie dicht timmeren?
-
pi_84169182
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:53 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Welke top aankopen hebben ze gedaan? Je noemt nu namen op die er vorig jaar bijna allemaal al voetbalde.
Lens en Berg vind ik voor Nederlandse begrippen topaankopen.
Maar je hebt gelijk, dat zijn er maar 2, waarvan er 1 gehuurd is.
-
pi_84169313
Daar is nog niets van te zeggen. Het enige wat zeker is, is dat de aanval een kwaliteitinjectie heeft gekregen. Onduidelijkheid op het middenveld door het vertrek van Simons en de mogelijk vertrekkende Afellay en onduidelijkheid achterin over een mogelijk vertrek van Salcido, plus de komst van Marcello en eventueel Bouma.

Hoe dan ook; Brands is nu al koning, hier in het zuiden.
Dit, dus.
pi_84169370
Waar blijft Ajax eigenlijks met hun aankopen.. Als het zo blijft, schat ik ze niet zo hoog in dit seizoen.
pi_84169431
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar blijft Ajax eigenlijks met hun aankopen.. Als het zo blijft, schat ik ze niet zo hoog in dit seizoen.
Die moeten nog bekomen van hun laatste topaankoop, namelijk Sulejmani.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_84169718
quote:
Mocht Ajax hun spelers kunnen behouden dan hebben ze geen aankopen nodig.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:24:30 #13
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84169744
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Oranos het volgende:

[..]

Met zo'n schuld hebben ze weinig keus dan verkopen, neem ik aan.
Dit, dus.
pi_84169790
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef Oranos het volgende:

[..]

Dat gaat heel moeilijk worden
Ik had gehoopt op een strijd tussen PSV en Ajax.. Maar nu moet het PSV - Twente zijn... Maar dat is geen concurrente
pi_84170600
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met zo'n schuld hebben ze weinig keus dan verkopen, neem ik aan.
Ze hebben geen schuld, ze maken structueel verlies. Dat is wat anders...
-
pi_84170614
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is misschien wel erger dan een schuld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_84170668
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is misschien wel erger dan een schuld.
Klopt, maar Ajax kan nog tijdig ingrijpen.
-
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:26:27 #18
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84171162
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oké, noem het structureel verlies. Dan blijft geldnood toch nog steeds de boosdoener?
Dit, dus.
pi_84171386
Ajax komt er wel bovenop.
Stiekem hoop ik op een plotselinge Feijenoord revival, tot het einde meedoen voor de titel en in Europa ver komen.
pi_84173594
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef bohgek het volgende:
Ajax komt er wel bovenop.
Stiekem hoop ik op een plotselinge Feijenoord revival, tot het einde meedoen voor de titel en in Europa ver komen.
Dan moet je wel heel stiekem dromen . Ik had het ook graag gezien, maar dat lijkt me toch te veel van het goede.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 juli 2010 @ 18:05:12 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84173730
Utrecht wordt dit jaar gevaarlijk, bijna alle spelers blijven en er zijn nieuwe bijgekomme
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:38:51 #22
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_84176703
quote:

Denk je er aan dat het nog lang geen 31 augustus is? Ik zie Dudzak en Affelay nog wel vertrekken. Koevermans en Toivonen zullen niet weer een rol van wel/niet spelen willen. Er is van alles mogelijk. HSV en PSV zijn al rond maar de speler zelf had al eerder aangegeven graag naar Ajax te willen dus daar liggen wel mogelijk heden voor Ajax. De eerste slag is wel voor PSV ja maar ik win liever op het veld dan achter de schermen.
Binnie noe helemoale van god los
pi_84181414
PSV was vorig jaar ook al goed op weg maar kreeg toen een dip

Het team dat het stabielst is wordt kampioen en Rutten moet maar eens een keer kampioen worden, je kan niet eeuwig blijven leven op een beker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:38:37 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84182655
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:05 schreef Paul het volgende:
Utrecht wordt dit jaar gevaarlijk, bijna alle spelers blijven en er zijn nieuwe bijgekomme
Ik denk dat Koevermans ook nog wel die kant op zal gaan.
Dit, dus.
pi_84182725
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat Koevermans ook nog wel die kant op zal gaan.
Denk je dat er nu iemand 3 miljoen betaald voor een spits van 31?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_84187631
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk je dat er nu iemand 3 miljoen betaald voor een spits van 31?
Als hij van het kaliber Van Nistelrooij was wel
Dan zelfs meer
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 18 juli 2010 @ 01:53:42 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_84188970
De aanval van PSV is wel indrukwekkend in vergelijking met bijvoorbeeld die van Ajax. Ajax heeft Suarez, Suljemani, Suk en Bodul? Zet daar Berg, Lens, Toivonen, Dszudszak, Reis, Amrabat en Koevermans tegenover. Vrij pijnlijk voor Ajax, zeker als Suarez weggaat. Daarentegen heeft Ajax in de overige linies wel meer scorend vermogen, zoals bijv. Siem de Jong.

Lens was ik trouwens altijd erg gecharmeerd van, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij PSV. Volgens mij is dat echt een speler waarvan tegenstanders bang gaan worden.
2000 light years from home
pi_84189269
quote:
Op zondag 18 juli 2010 01:53 schreef Merkie het volgende:
De aanval van PSV is wel indrukwekkend in vergelijking met bijvoorbeeld die van Ajax. Ajax heeft Suarez, Suljemani, Suk en Bodul? Zet daar Berg, Lens, Toivonen, Dszudszak, Reis, Amrabat en Koevermans tegenover. Vrij pijnlijk voor Ajax, zeker als Suarez weggaat. Daarentegen heeft Ajax in de overige linies wel meer scorend vermogen, zoals bijv. Siem de Jong.

Lens was ik trouwens altijd erg gecharmeerd van, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij PSV. Volgens mij is dat echt een speler waarvan tegenstanders bang gaan worden.
Die trucje van hem tegen die rechtsback was echt baas Alleen ik kan hem nergens terug vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2010 02:11:20 ]
pi_84191944
We zullen zien. Het beste team zal weer gaan winnen en dat wil niet zeggen dat dat ook altijd de beste spelers zijn.
PSV is tot nu toe wel favoriet met Twente en Ajax daar vlak achter.
We zullen eerst maar afwachten wat de transfermarkt op zal brengen (zowel vertrek als aankoop).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 juli 2010 @ 10:47:38 #30
309013 TiNussZ
Voetbal is emotie!
pi_84191996
Waarom zo enthousiast over de nieuwe spits Berg? Heeft bij HSV weinig tot niets laten zien..??
pi_84192508
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:47 schreef TiNussZ het volgende:
Waarom zo enthousiast over de nieuwe spits Berg? Heeft bij HSV weinig tot niets laten zien..??
De Marcus Berg show bestaat niet voor niets. Bij Groningen heeft hij namelijk hoge ogen gegooid.
pi_84193432
Bij Groningen vond ik hem ook niet fantastisch. Begrijp me niet verkeerd, hij zal er vast wel een stuk of 15 maken bij PSV, maar het is toch wel een ernstig gehypete spits.
pi_84194308
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:01 schreef KoningKlabanus het volgende:
Bij Groningen vond ik hem ook niet fantastisch. Begrijp me niet verkeerd, hij zal er vast wel een stuk of 15 maken bij PSV, maar het is toch wel een ernstig gehypete spits.
25 minimaal
pi_84194465
quote:
Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.

Mocht Vd wiel, Suarzes of Steek weg gaan, dan wordt het een ander verhaal.
Of niet?
  zondag 18 juli 2010 @ 12:39:41 #35
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84194502
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:
Ik neem aan dat ze hier wel vanuit gaan, in Amsterdam..
Dit, dus.
pi_84194543
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze hier wel vanuit gaan, in Amsterdam..
Jup, maar waar Steek dan wel weer even afwachten is..
Of niet?
pi_84194559
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.

sws is het lastig scoren zonder 9
pi_84194587
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

sws is het lastig scoren zonder 9
Your point being?
Of niet?
pi_84195047
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef Self-Catering het volgende:

[..]

Jup, maar waar Steek dan wel weer even afwachten is..
Liever dat die nu weg gaat. Anders gaat die volgend jaar weg en vermeer zal ook niet nog een jaar de bank willen warm houden.
pi_84195262
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Liever dat die nu weg gaat. Anders gaat die volgend jaar weg en vermeer zal ook niet nog een jaar de bank willen warm houden.
Je moet als keeper gewoon geluk hebben omdat er eenmaal niet veel plekken zijn. Daarnaast is bijvoorbeeld Romero ook beschikbaar, naast vast nog wel andere goede keepers
pi_84226091
Aanvallend gezien zijn we er gigantisch op vooruit gegaan en dat biedt eindelijk weer vertrouwen. Lens is een topaankoop. Heb hem nu 2x zien spelen, maar ben al onder de indruk. Die vent is net 22 maar levert zoveel gevaar naar voren op.

Dszudszak gaat niet weg, die blijft gewoon nog een jaartje. De hoop is gevestigd op Ibi. Als hij blijft heb ik veel vertrouwen in een goede afloop dit seizoen.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_84226628
Beste 'aankoop' is Reis!

Wat een fabelachtige afmaker.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 19 juli 2010 @ 11:25:44 #43
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84227228
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef Lubbert het volgende:

[..]

Denk je er aan dat het nog lang geen 31 augustus is? Ik zie Dudzak en Affelay nog wel vertrekken. Koevermans en Toivonen zullen niet weer een rol van wel/niet spelen willen. Er is van alles mogelijk. HSV en PSV zijn al rond maar de speler zelf had al eerder aangegeven graag naar Ajax te willen dus daar liggen wel mogelijk heden voor Ajax. De eerste slag is wel voor PSV ja maar ik win liever op het veld dan achter de schermen.
Zou mij niks verbazen als Berg uiteindelijk toch naar Ajax gaat. Zaakwaarnemer Soren Lerby zit tot aan zn elleboog achterin die club...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 juli 2010 @ 23:20:23 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84256240
Twente is toch ook nog steeds vrijwel intact gebleven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84256343
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Twente is toch ook nog steeds vrijwel intact gebleven?
Jup, Stoch is volgens mij alleen weg. En Arnoutovic officieel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84256359
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Zou mij niks verbazen als Berg uiteindelijk toch naar Ajax gaat. Zaakwaarnemer Soren Lerby zit tot aan zn elleboog achterin die club...
Het leek helemaal rond op teletekst
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84256383
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jup, Stoch is volgens mij alleen weg. En Arnoutovic officieel.
Perez, Kufo en Rajkovic

Das toch niet niks
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 juli 2010 @ 23:25:48 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84256479
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Perez, Kufo en Rajkovic

Das toch niet niks

Kufo wel, Perez zat al veel op de bank en kan wel vervangen worden. Stoch missen ze nog het meest denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84256593
Perez zat niet veel op de bank hoor
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:40:44 #50
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84267065
quote:
Het is inmiddels duidelijk waarom Carlos Salcido zich maandag niet bij PSV heeft gemeld. De verdediger bevindt zich momenteel niet vanwege 'privézaken' in Mexico maar voor onderhandelingen in Engeland. Salcido hoopt een contract voor drie jaar bij Wigan Athletic te kunnen tekenen. PSV wil meewerken aan een vertrek mits het bod marktconform is. Het contract van Salcido in Eindhoven loopt nog twee jaar door. (Diverse Britse tabloids)
Wat een ongelofelijke drol is het toch ook he.
Salcido wil weg, PSV wil hem weg hebben, waarom dan nog liegen over het later terug komen. Als ie gewoon een belletje had gedaan naar Eindhoven en had gezegd 'joh ik kom later want ik kan misschien een transfer naar Engeland regelen' hadden ze bij PSV juichend op de tafel gestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')