Och...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat heel moeilijk worden![]()
Ik had gehoopt op een strijd tussen PSV en Ajax.. Maar nu moet het PSV - Twente zijn... Maar dat is geen concurrente![]()
Naast Pantelic is ook Rommedahl wegquote:Op zondag 18 juli 2010 12:38 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ajax heeft tot nu toe (Op pantoffel na) heel het team weten te behouden. Dus alleen een spits is op dit moment nodig.
Mocht Vd wiel, Suarzes of Steek weg gaan, dan wordt het een ander verhaal.
Is dit de reeks dan?quote:
quote:
Ik ben benieuwd. Ik denk dat Toivonen en Berg minder gaan scoren dan jij denkt en kijk eens naar Ajax afgelopen seizoen. Meer dan 100 keer gescoord, weinig doelpunten tegen en nog geen kampioen dus dat zegt ook niet alles.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoiets
Doedelzak - 10 goals
Berg - 20 goals
Toivonen - 15 goals
Lens - 8 goals
Bakkal - 8 goals
Ibi - 6 goals
Dat zijn al bijna 70 goals, dan hoef je alleen te zorgen dat je het goed dichthoudt en dan kom je in Nederland een heel eind
Waar baseer jij dat op? Welke resultaten laten zien dat Berg in staat is 20 keer te scoren in één seizoen en dat Toivonen er 15 in een seizoen inlegt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk het niet. PSV heeft gewoon 6 spelers die ergens rond de 10 en 20 goals gaan scoren, dat is in Nederland goud waard
Verledenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Welke resultaten laten zien dat Berg in staat is 20 keer te scoren in één seizoen en dat Toivonen er 15 in een seizoen inlegt?
Gelukkig voor PSV doen ze dat nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, zolang Ajax de selectie bij elkaar houdt zijn ze huizenhoog favoriet.
Dat kunnen we alleen maar afwachten. Zelfs als er een paar vertrekken hebben ze geld genoeg om nieuwe spelers te halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig voor PSV doen ze dat niet
Maar het is altijd heel erg leuk als Ajax de zelfbenoemde huizenhoge favoriet is
Zelfde competitie die slechter is gewordenquote:
Ook voor het geld dat Pantelic en Rommedahl binnenbrengen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen maar afwachten. Zelfs als er een paar vertrekken hebben ze geld genoeg om nieuwe spelers te halen.
Toivonen komt alleen vorig seizoen in de buurt met 13 goals. Berg heeft ook alleen bij Groningen bijna 20 doelpunten gemaakt, om precies te zijn 17. Voor de rest komen ze niet echt in de buurt bij die aantallen. Lens is nieuw bij PSV dus moet wennen evenals Berg dus ik ben benieuwd wat die presteren.quote:
Hoe oud is die man? 30?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke drol is het toch ook he.
Salcido wil weg, PSV wil hem weg hebben, waarom dan nog liegen over het later terug komen. Als ie gewoon een belletje had gedaan naar Eindhoven en had gezegd 'joh ik kom later want ik kan misschien een transfer naar Engeland regelen' hadden ze bij PSV juichend op de tafel gestaan.
Meer voor het geld dat Suarez, Stekelenburg en van der Wiel op zou leveren bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook voor het geld dat Pantelic en Rommedahl binnenbrengen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |