quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:01 schreef InGebruik het volgende:
Magic is gewoon één van de beste platen geproduceerd dit/afgelopen jaar.
Wat betreft de Bioweapon remix; het origineel blijft beter maar hij misstaat totaal niet als B-kant!
Lekkere plaat. Hoop alleen niet dat de producers te ver door gaan draven met de 'anti-climaxen'.
T Lijkt allemaal goed te zijn gegaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:08 schreef InGebruik het volgende:
Lapo:
[..]
Als ik had geweten dat ik rond dit tijdstip en met dit promillage nog een nieuw topic moest openen had ik die last post nooit gemaakt.![]()
Welterusten.
Un disco per l'estatequote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef mstx het volgende:
Die plaat uit de TT mag onderhand ook wel eens gereleased worden.
Zijn laatste producties zijn toch allemaal bagger tov wat hem groot maaktequote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:35 schreef NLS04 het volgende:
Ik vindt die Bioweapon remix wel lekkerKomende week hier de zomerfeesten alleen nergens hardstyle in heel nijmegen
Valt het jullie trouwens ook op dat HHZ (Afgezien van die brooklyn bounce en shreek remix dan) de laatste tijd heel weinig heeft geproduceerd?
Weet je het heel zeker? Ik versta altijd 'last night a dj saved my life'.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:59 schreef mstx het volgende:
Die plaat uit de TT mag onderhand ook wel eens gereleased worden.
Uocciu Finkquote:
Het lijkt erop!quote:
http://www.lololyrics.com/lyrics/12854.htmlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Ik versta altijd 'last night a dj saved my life'.
Wie helpt ons uit de brand?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.lololyrics.com/lyrics/12854.html
Toch ben ik er zelf ook niet helemaal zeker van. Het is lastig te horen.quote:
QFFT!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Koepert het volgende:
Iedereen kijkt dat anders maar vergelijkbaar tegenaan.. dat is de smaaknuance bij liefhebbers van 1 stijl muziek.. So be it.. Doe mij maar hard ragge! en een zomerse bier in je hand zon op je pan plaat zo af en toe tussendoor bij het betere weer.....
Hij leeft nogquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:49 schreef de_huig het volgende:
goeiemorgen
dinsdag op vakantie en als ik terugkom, ALS ik terugkom, is het bijna decibeltijd
Leuke poster.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:53 schreef Sethje het volgende:
Poster voor nieuwe Twisted is naar de drukkert!
http://album.partyflock.nl/78345180.jpg
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Leuke poster.
Wat is precies jouw link met dat feest? Zit je in de organisatie? Wat moet jij zoal doen dan?
Aha. En hoe zijn jullie ermee begonnen? Jullie hadden gewoon het idee met zijn vijven en zijn in het diepe gesprongen? Hoe hadden jullie je voorbereid? Was het een investering?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Samen met 5 vrienden organiseer ik Twisted idd. Ik regel altijd de artiesten en schrijf teksten voor promo/nieuwsberichten en de website. Verder doe ik veel aan promotie en eigenlijk bemoei ik me eigenlijk overal wel mee
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha. En hoe zijn jullie ermee begonnen? Jullie hadden gewoon het idee met zijn vijven en zijn in het diepe gesprongen? Hoe hadden jullie je voorbereid? Was het een investering?
Veel vragen.
Dudes echt wtf, luister nou gewoon:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.lololyrics.com/lyrics/12854.html
Het woord DJ is gewoon distorted.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dudes echt wtf, luister nou gewoon:
Last night the Deejay ... ?? ... save my life?
Wat zegt ze dan in dat gedeelte?!
Wel grappig dat jullie kennelijk niet de enigen zijn die het heel anders horen
Dat dus idd, jullie hebben wel gelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Het woord DJ is gewoon distorted.
Of hap ik nu?![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Koepert neem je avatar eens terug, ik herken je niet meer
Ik mis dat grote hoofd van je![]()
![]()
Jij hebt nooit GTA:Vice City gespeeld?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
Maar dan moet je ook maar net dat nummer kennen op dat echt te horen...
Ai klote, sterkte! Geen ervaring met vliegen en gips verder..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godsamme vannacht gevallen, voelde toch niet helemaal ok. Maar even langs 1e hulp geweest en ja hoor pink/hand gebrokenNu in het gips (gips is 'open') schijnt ook nog eens dat je dan niet mag vliegen en zou net aanstaande dinsdag naar Marmaris. Iemand ervaring met gips/vliegen?
Linkje?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ontopic:
Fok 100 mix aan het luisteren, blijft een heerlijke selectie. Wat een goede smaak hebben wij Fokkerts eigenlijk
Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplashquote:
Bedoel je de bass modulators remix van omen? Die heb ik overigens niet gehoord.. Anders moet je ff nadenken wanneer op de avond het was en de tracklisten terugchecken op lsdbquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef versteegrob het volgende:
Het was een hardstyle nummer icm prodigy nummer van een paar jaar ou.
Heb je avio live gehoord @ ground zero ? Jezus wat waren die gasten goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Koepert het volgende:
Jonges ff...
Facebook-dingetje van...
AVIO Records
Let's follow the trend... the upcoming release by
Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000
views before that? If both videos reach 10.000, we will release it
sooner than plannedhttp://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a
& http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a
I dont think it is possible because of the holliday, but who knows
Oh en ff over dat geneuzel over Seiv mai Nait
Last night the dj saved my life with a song. Klaar.. Opgelost. Volgende onderwerp.
Heb hè
Het was op Scantraxx in hemkade, kan dat ? 2006 ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplash
[..]
Bedoel je de bass modulators remix van omen? Die heb ik overigens niet gehoord.. Anders moet je ff nadenken wanneer op de avond het was en de tracklisten terugchecken op lsdb![]()
Arme jongen, das wel heel erg zuurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godsamme vannacht gevallen, voelde toch niet helemaal ok. Maar even langs 1e hulp geweest en ja hoor pink/hand gebrokenNu in het gips (gips is 'open') schijnt ook nog eens dat je dan niet mag vliegen en zou net aanstaande dinsdag naar Marmaris. Iemand ervaring met gips/vliegen?
dat vind ik nou nog eens een goed idee, al heb ik het idee dat dat ook een beetje de opzet was van Q met de feestfabriek, maar dat sommige dj's het gewoon niet begrepen. Ik was er zelf niet bij maar het is gewoon een gevoel wat ik heb op basis van wat ik hier en daar lees :pquote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister samen met een vriendin naar wat qlimax dvd's gekeken. Bah bah, als ik die nummers hoor dan wil ik weer helemaal los. Echt gewoon die herkenning, heer-lijk
Ik heb ook gewoon die nummers gemist bij de feestfabriek. Die hoorde er echt thuis.
Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzoIk zou dan helemaal uit mijn plaat gaan zoals de set van Deepack vs. de Donkeys
Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drankquote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzo![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzoIk zou dan helemaal uit mijn plaat gaan zoals de set van Deepack vs. de Donkeys
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drankDe afterparty heet dan Alqoholvergiftiging
Zeer, zeer kut. Hopen dat het toch nog goed gaat komen dan! Zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ontopic:
Fok 100 mix aan het luisteren, blijft een heerlijke selectie. Wat een goede smaak hebben wij Fokkerts eigenlijk
Afterparty op de Intensive Qarequote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
Gister Free was vet. Gewoon lekker een dagje goed knallen. Heb beetje tussen alle tenten gewisseld de hele tijd en ze draaiden overal wel prima, maar de early hardcore was wel het leukste. Veel vrolijke nummers daar voorbij horen komen. En zelfs Showtek vond ik niet slecht draaien in het half uurtje dat ik bij ze aan het kijken was. Geen ge-SHOW! TEK! SHOW! TEK! van ze gehoord.
[..]
Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drankDe afterparty heet dan Alqoholvergiftiging
Alpha Twins - Smack My Derb?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef versteegrob het volgende:
Afgelopen week naar de feestfabriek geweest. Vet om al die oude hardstyle te horen, vooral begin was vet. Nu ben ik op zoek naar een oud nummer. Vooral tatanka - gangster![]()
Het was een hardstyle nummer icm prodigy nummer van een paar jaar ou.
En ´t eindigt natuurlijk allemaal op Qerqhofquote:
Ga je schamen.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:
[..]
En ´t eindigt natuurlijk allemaal op Qerqhof.
Ik moet trouwens zeggen dat ik niet begrijp waarom iedereen Under Attack nou zo geniaal vindt, ik vind er niet zo veel aan. Struggle for Existence vind ik dan wel weer lekker
Met de gebruikelijke Qondoleance.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ga je schamen.![]()
Voor het kerkhof trouwens eerst nog het feestje Qrematie.
Gewoon thuisblijven bij je vriendin joh, neem ik jouw kaartje wel overquote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef Bertje_NL het volgende:
Is er toevallig nog iemand die een Decibel kaartje over heeft? Heb d'r één te weinig en 't is ook zo lullig om mijn vriendin thuis te laten op mijn verjaardag...![]()
Heel A² moet zich gewoon afsplitsen van Scantraxx, hopelijk worden er dan meer platen gereleased.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Under Attack is heerlijk![]()
Hoop dat al die andere heerlijke Ran-D tracks ook eens uitkomen al verwacht ik dat eerlijk gezegt niet meer
Werd wel gevraagd of ik meewilde, maar ik heb het niet zo op Duitsland i.c.m. spulletjes meenemen, iemand ervaring?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Gaan hier mensen naar Qbase ? Ga er denk ik heen, vooral voor AVIO
Ben 2 keer met partybus geweest ging verder prima. Hoor ook dat veel vlak bij de grens auto neerzetten, rijden vanaf daar vervolgens pendelbussen naar Q-Base.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef Utca het volgende:
[..]
Werd wel gevraagd of ik meewilde, maar ik heb het niet zo op Duitsland i.c.m. spulletjes meenemen, iemand ervaring?
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben 3 keer met partybus geweest ging verder prima. Hoor ook dat veel vlak bij de grens auto neerzetten, rijden vanaf daar vervolgens pendelbussen naar Q-Base.
Niet rijden als je gebruikt hebt. Op het einde pikt de politie alleen NL kentekens eruit. Dus zorg gewoon voor eens bus of een BOB.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef Utca het volgende:
[..]
Werd wel gevraagd of ik meewilde, maar ik heb het niet zo op Duitsland i.c.m. spulletjes meenemen, iemand ervaring?
Even over denken..... Nee!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:49 schreef Utca het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven bij je vriendin joh, neem ik jouw kaartje wel over
Zorgen dat je niks mee terug neemt en niet rijdt, dan is er niks aan de hand....quote:Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef Utca het volgende:
[..]
ben daar ook straks, 2.5 week portugalquote:Op maandag 19 juli 2010 09:39 schreef InGebruik het volgende:
Straks richting Schiphol om me 12 dagen goed te gaan vermaken op Kreta.
Ik lees me daarna wel weer in. De groeten!
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hallo daar, Free festival was vet! Onze oppermod nog ff gezien en de boks gegeven enzo, maakt de dag weer compleet.
Held van de dag: Crypsis!
Had ´t Free topic helemaal niet gezien. Moet meer in UVT komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
was dikke toeval dat ik je daar zag rondlopen, goed je weer 's gezien te hebben.
Achteraf waren er dus toch wel wat meer FOK!kers, maar die heb ik niet herkend![]()
Heb daar trouwens 2x die Club-Bizarre gehoord ... begin is wel nice, maar zodra die gejatte melo komt druip ik af![]()
Vraagje; hoe zit dat trouwens met het water bij de wc's op festivals. Sommige zeggen dat dat geen drinkwater is, anderen zeggen dat het in NL verplicht is om schoon drinkwater uit de kraan te laten stromen?
enne fijne vakantie voor iedereen die gaat/al weg is
Ja, altijd apart hoe we elkaar tegenkomenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
was dikke toeval dat ik je daar zag rondlopen, goed je weer 's gezien te hebben.
Achteraf waren er dus toch wel wat meer FOK!kers, maar die heb ik niet herkend![]()
Heb daar trouwens 2x die Club-Bizarre gehoord ... begin is wel nice, maar zodra die gejatte melo komt druip ik af![]()
Vraagje; hoe zit dat trouwens met het water bij de wc's op festivals. Sommige zeggen dat dat geen drinkwater is, anderen zeggen dat het in NL verplicht is om schoon drinkwater uit de kraan te laten stromen?
enne fijne vakantie voor iedereen die gaat/al weg is
Mos defquote:
Ik heb even een mailtje gestuurd naar WTL (verzorgt watervoorziening op festivals) of zij misschien een antwoord hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Grrommit het volgende:
Ik denk niet dat je dood gaat van dat water op festivals. Lijkt mij dat het gewoon kraanwater is? Geen idee waar ze het anders vandaan zouden moeten halen. Je wast er toch je handen mee, dus slootwater zal 't niet zijn.
bronquote:Defqon had several free water stations around the venue, as well as free water at the bars
Zoals sommige hier al zeiden gewoon zorgen dat je BOB hebt of anders met een bus gaan. Wordt nu geloof ik mijn 3e x Q-base en elk jaar is er nog controle geweest na het feest. Vorig jaar ook wel verhalen gehoord dat mensen geen eens drugs hebben gehad maar toch niet door de controle kwamen. Daarom raad ik je aan om gewoon met bus te gaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef Utca het volgende:
[..]
Vóór het feest word je ook van de weg gehaald, vooral als je in een typische sjonnie bak rijdt. Staan ze daar langs de weg met 2 busjes ME erbij.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Wordt nu geloof ik mijn 3e x Q-base en elk jaar is er nog controle geweest na het feest.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:
[..]
En ´t eindigt natuurlijk allemaal op Qerqhof.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ga je schamen.![]()
Voor het kerkhof trouwens eerst nog het feestje Qrematie.
quote:
quote:
* ReMcOrE propt alles gewoon ff in 1 lange Quotequote:
AVIOquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Koepert het volgende:
Jonges ff...
Facebook-dingetje van...
AVIO Records
Let's follow the trend... the upcoming release by
Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000
views before that? If both videos reach 10.000, we will release it
sooner than plannedhttp://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a
& http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a
I dont think it is possible because of the holliday, but who knows
ik luister hem elke dag en ga hem elke dag meer waarderenquote:
dat deed ik ook altijd, livesets luisteren onder het spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplash
lijkt me duidelijk: mochten je op maat gemaakte doppen niet meer goed sluiten, omdat je oorgang is veranderd; gelijk nieuwe aan laten maken, anders ben je nog de sjaak!!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef mstx het volgende:
http://www.doof.nl/Lekken(...)hadiging-15-2152.htm
Nope, dominator ligt te dicht bij mijn vakantie en tijdens decibel ben ik net terug dus dat wordt hem ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Mos def- geen Dominator/Decibel voor jou?
Vraag ik me ook af... maak altijd dankbaar gebruik van maar ben er nooit misselijk van geworden ofzo.. het ziet er ook gewoon helder uit en smaakt als kraanwater.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Mos def- geen Dominator/Decibel voor jou?
[..]
Ik heb even een mailtje gestuurd naar WTL (verzorgt watervoorziening op festivals) of zij misschien een antwoord hebben.
Verder googelde ik even "watervoorziening" en "Q-dance" ... en wat vond ik over DefQon-Aus?![]()
[..]
bron
Qoma dan ook maar met gratis water?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af... maak altijd dankbaar gebruik van maar ben er nooit misselijk van geworden ofzo.. het ziet er ook gewoon helder uit en smaakt als kraanwater.
Sowieso triest hoe je afgezet wordt voor een beetje water... terwijl ze het in Australie gratis uitdelen.De ArenA was wel het dieptepunt met die bekertjes waar je nog geen 3 slokken uit haalde. Denk niet dat dat hier ooit gaat veranderen gezien de dikke contracten met Heineken.
Die eten/drank prijzen op feesten gaan me steeds meer tegen staan. Zeker in een periode waarin ik wat beter op de centjes moet letten. Als zo'n kaartje 25 euri kostte maakte het minder uit, maar een beetje feest kost al gauw 50 euro.. en dan komt de rest nog.
Me 2!!! Ik zit hier op mn kamer in Nijmegen met de raam open. Woon tegenover Matrixx @ the park, dus krijg die lauwe electro/house m'n kamer in. Hoe vet zou t zijn als dr weer een HS stage zou zijn...Ik zou dr iedere avond heengaan. Mja gelukkig is dr nog wel wat hardcore/dnb morgen bij de vierdaagsefeesten. Gaan we dat maar eens checken.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:31 schreef Levitas het volgende:
'Geen drinkwater'. Puur een manier om mensen water te laten kopen, ipv te laten vullen.
wordt daar nog veel water gekocht dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:12 schreef mstx het volgende:
Bij Ground Zero is het juist andersom, daar staat bij de WC's aangegeven dat je er ook drinkwater kan tappen.
Vast wel, anders zouden ze het niet doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt daar nog veel water gekocht dan?
en gewoon 4 munten voor ¤ 10?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Vast wel, anders zouden ze het niet doen.
Ik geloof het wel jaquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef T_Killer het volgende:
Mja gelukkig is dr nog wel wat hardcore/dnb morgen bij de vierdaagsefeesten. Gaan we dat maar eens checken.
Ik ook. Volgens mij is het ook pure bangmakerij zodat mensen toch water kopen.. Enige plek waar je volgens mij beter niet teveel water kan drinken is op Q-base. Valt me trouwens ook op dat ze steeds creatiever worden. Andere flesjes waarop de gewone doppen niet passen, drinkbakjes, wat is het volgende waarmee ze ons nog meer geld afhandig mee kunnen maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef 16meter het volgende:
Vraag ik me ook af... maak altijd dankbaar gebruik van maar ben er nooit misselijk van geworden ofzo.. het ziet er ook gewoon helder uit en smaakt als kraanwater.
Weer een reden om toch eigenlijk maar goede oordoppen aan te gaan schaffen..quote:Op maandag 19 juli 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me duidelijk: mochten je op maat gemaakte doppen niet meer goed sluiten, omdat je oorgang is veranderd; gelijk nieuwe aan laten maken, anders ben je nog de sjaak!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:13 schreef Levitas het volgende:
Kreeg dit filmpje van een vriend van me (kent de zangeres), nieuwe plaat van Ran-D - Er is nog niets bekend over wanneer 'ie released wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |