abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 16:52:48 #76
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_84239691
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

was dikke toeval dat ik je daar zag rondlopen, goed je weer 's gezien te hebben.
Achteraf waren er dus toch wel wat meer FOK!kers, maar die heb ik niet herkend
Heb daar trouwens 2x die Club-Bizarre gehoord ... begin is wel nice, maar zodra die gejatte melo komt druip ik af

Vraagje; hoe zit dat trouwens met het water bij de wc's op festivals. Sommige zeggen dat dat geen drinkwater is, anderen zeggen dat het in NL verplicht is om schoon drinkwater uit de kraan te laten stromen?

enne fijne vakantie voor iedereen die gaat/al weg is
Ja, altijd apart hoe we elkaar tegenkomen . Q-Base weer ?
There is no rehab for stupidity.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:08:50 #77
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_84242840
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Q-Base weer ?
Mos def - geen Dominator/Decibel voor jou?
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Grrommit het volgende:
Ik denk niet dat je dood gaat van dat water op festivals. Lijkt mij dat het gewoon kraanwater is? Geen idee waar ze het anders vandaan zouden moeten halen. Je wast er toch je handen mee, dus slootwater zal 't niet zijn.
Ik heb even een mailtje gestuurd naar WTL (verzorgt watervoorziening op festivals) of zij misschien een antwoord hebben.

Verder googelde ik even "watervoorziening" en "Q-dance" ... en wat vond ik over DefQon-Aus?
quote:
Defqon had several free water stations around the venue, as well as free water at the bars
bron
Wat je vindt, ...
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 18:49:51 #78
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_84244119
Mogen ze hier ook wel gaan doen dan
pi_84245434
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:52 schreef Utca het volgende:

[..]

Werd wel gevraagd of ik meewilde, maar ik heb het niet zo op Duitsland i.c.m. spulletjes meenemen, iemand ervaring?
Zoals sommige hier al zeiden gewoon zorgen dat je BOB hebt of anders met een bus gaan. Wordt nu geloof ik mijn 3e x Q-base en elk jaar is er nog controle geweest na het feest. Vorig jaar ook wel verhalen gehoord dat mensen geen eens drugs hebben gehad maar toch niet door de controle kwamen. Daarom raad ik je aan om gewoon met bus te gaan.

De controle aan de poort bij het feest is na mijn idee mager. In Nederland wordt je na mijn mening beter controleert. Op het terrein wel oppassen loopt altijd veel politie.

Ik dacht meld me hier ook maar eens weer even, Freshtival aankomend weekend moet ik waarschijnlijk missen door een operatie. Hoop dat ik voor Decibel weer 100% ben want kom er om te stampen
  maandag 19 juli 2010 @ 19:37:58 #80
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84245945
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Wordt nu geloof ik mijn 3e x Q-base en elk jaar is er nog controle geweest na het feest.
Vóór het feest word je ook van de weg gehaald, vooral als je in een typische sjonnie bak rijdt. Staan ze daar langs de weg met 2 busjes ME erbij.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_84246851
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
[..]

Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drank De afterparty heet dan Alqoholvergiftiging
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:09 schreef Utca het volgende:

[..]

Afterparty op de Intensive Qare
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Grrommit het volgende:

[..]

En ´t eindigt natuurlijk allemaal op Qerqhof .
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:34 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ga je schamen.

Voor het kerkhof trouwens eerst nog het feestje Qrematie.
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:48 schreef Utca het volgende:

[..]

Met de gebruikelijke Qondoleance.

quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:50 schreef eQuaL het volgende:
Is het nu afgelopen met dat geQlooi?
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Dalton_ het volgende:

[..]

En de Qoffietafel
* ReMcOrE propt alles gewoon ff in 1 lange Quote
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84246922
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Koepert het volgende:
Jonges ff...

Facebook-dingetje van...
AVIO Records

Let's follow the trend... the upcoming release by
Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000
views before that? If both videos reach 10.000, we will release it
sooner than planned http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a
& http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a

I dont think it is possible because of the holliday, but who knows
AVIO
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:37 schreef eQuaL het volgende:
Karton, wat een vaag blij nummer
ik luister hem elke dag en ga hem elke dag meer waarderen
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplash
dat deed ik ook altijd, livesets luisteren onder het spelen
quote:
lijkt me duidelijk: mochten je op maat gemaakte doppen niet meer goed sluiten, omdat je oorgang is veranderd; gelijk nieuwe aan laten maken, anders ben je nog de sjaak!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 juli 2010 @ 20:11:35 #83
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_84247166
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nope, dominator ligt te dicht bij mijn vakantie en tijdens decibel ben ik net terug dus dat wordt hem ook niet.
Beetje geld sparen enzo .
There is no rehab for stupidity.
pi_84250153
Damn, ZIN in een feestje! Helaas is mn volgend feestje pas Decibel, tevens ook mijn afscheidsfeestje (halfjaar Costa Rica). Zin innnnn
pi_84251873
Pfffff,, stomme hertentamens, stom bindend studie advies waar ik nog punten voor moet halen.
Zit de hele tijd te leren terwijl een kerel op msn de hele tijd tegen me aan loopt te lullen over hoe lekkere kicks hij gemaakt heeft en stukjes laten horen (klinkt ook goed moet ik zeggen) en dan wil ik ook iets doen Zelf beetje kloten met Cubase of gewoon lekker beetje draaien maar het kan niet
Dit moest ik even kwijt.
pi_84252469
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

[..]

Ik heb even een mailtje gestuurd naar WTL (verzorgt watervoorziening op festivals) of zij misschien een antwoord hebben.

Verder googelde ik even "watervoorziening" en "Q-dance" ... en wat vond ik over DefQon-Aus?
[..]

bron
Vraag ik me ook af... maak altijd dankbaar gebruik van maar ben er nooit misselijk van geworden ofzo.. het ziet er ook gewoon helder uit en smaakt als kraanwater.

Sowieso triest hoe je afgezet wordt voor een beetje water... terwijl ze het in Australie gratis uitdelen. De ArenA was wel het dieptepunt met die bekertjes waar je nog geen 3 slokken uit haalde. Denk niet dat dat hier ooit gaat veranderen gezien de dikke contracten met Heineken.

Die eten/drank prijzen op feesten gaan me steeds meer tegen staan. Zeker in een periode waarin ik wat beter op de centjes moet letten. Als zo'n kaartje 25 euri kostte maakte het minder uit, maar een beetje feest kost al gauw 50 euro.. en dan komt de rest nog.
pi_84252671
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af... maak altijd dankbaar gebruik van maar ben er nooit misselijk van geworden ofzo.. het ziet er ook gewoon helder uit en smaakt als kraanwater.

Sowieso triest hoe je afgezet wordt voor een beetje water... terwijl ze het in Australie gratis uitdelen. De ArenA was wel het dieptepunt met die bekertjes waar je nog geen 3 slokken uit haalde. Denk niet dat dat hier ooit gaat veranderen gezien de dikke contracten met Heineken.

Die eten/drank prijzen op feesten gaan me steeds meer tegen staan. Zeker in een periode waarin ik wat beter op de centjes moet letten. Als zo'n kaartje 25 euri kostte maakte het minder uit, maar een beetje feest kost al gauw 50 euro.. en dan komt de rest nog.
Qoma dan ook maar met gratis water?
Ben het wel met je eens, op Defqon heb ik bijvoorbeeld 100 euro uitgegeven en in de Feestfabriek ook 60, als je daar nog eens het kaartje bij opteld en de reis er naar toe is het bijna 200 eu wat je voor een dagje feesten betaald, en dat is eigenlijk gewoon belachelijk.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:38:11 #88
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_84257030
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Levitas het volgende:
Damn, ZIN in een feestje!
Me 2!!! Ik zit hier op mn kamer in Nijmegen met de raam open. Woon tegenover Matrixx @ the park, dus krijg die lauwe electro/house m'n kamer in. Hoe vet zou t zijn als dr weer een HS stage zou zijn...Ik zou dr iedere avond heengaan. Mja gelukkig is dr nog wel wat hardcore/dnb morgen bij de vierdaagsefeesten. Gaan we dat maar eens checken.
Bij de opmerkingen van Matrixx @ the park op PF van gisteren lees je dat ze op het einde een soort van reclamenummer draaiden van de Matrixx waarin ook wat HS in zat. Bleek dat iedereen helemaal losging. Hopelijk dat dit de organisatie aan het denken zet.

Dat met dat water op feesten, ik drink altijd van de wc's water als ik n flesje heb, nog nooit problemen mee gehad. Ik denk dat het gewoon kraanwater is. Maar ons modje is gelukkig al zo goed geweest om een mail te sturen met deze vraag...ben benieuwd.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 20 juli 2010 @ 01:37:48 #89
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_84260170
Die borden met 'geen drinkwater' bij de WC's slaan volgens mij nergens op, net als de rest nog nooit problemen mee gehad. Ze kunnen het natuurlijk ook niet maken om geen normaal kraanwater te gebruiken maar willen wel graag geld vangen.

Waterbakjes bij de ArenA waren idd wel heel erg sneu
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_84262651
'Geen drinkwater'. Puur een manier om mensen water te laten kopen, ipv te laten vullen.
pi_84263126
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:31 schreef Levitas het volgende:
'Geen drinkwater'. Puur een manier om mensen water te laten kopen, ipv te laten vullen.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:12:14 #92
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84263225
Bij Ground Zero is het juist andersom, daar staat bij de WC's aangegeven dat je er ook drinkwater kan tappen.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_84263243
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:12 schreef mstx het volgende:
Bij Ground Zero is het juist andersom, daar staat bij de WC's aangegeven dat je er ook drinkwater kan tappen.
wordt daar nog veel water gekocht dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:15:29 #94
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84263276
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wordt daar nog veel water gekocht dan?
Vast wel, anders zouden ze het niet doen.
👾
pi_84263334
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef mstx het volgende:

[..]

Vast wel, anders zouden ze het niet doen.
en gewoon 4 munten voor ¤ 10?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:21:50 #96
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84263410
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en gewoon 4 munten voor ¤ 10?
Ik geloof het wel ja
👾
pi_84263452
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:21 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik geloof het wel ja
dan moeten de andere festivals een voorbeeld gaan nemen aan GZ
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84264492
Kreeg dit filmpje van een vriend van me (kent de zangeres), nieuwe plaat van Ran-D - Er is nog niets bekend over wanneer 'ie released wordt

dinsdag 20 juli 2010 @ 10:59:35 #99
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84265627
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef T_Killer het volgende:

Mja gelukkig is dr nog wel wat hardcore/dnb morgen bij de vierdaagsefeesten. Gaan we dat maar eens checken.

Voorderest is het echt bagger wat betreft het aanbod van de zomerfeesten hier
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef 16meter het volgende:

Ik ook. Volgens mij is het ook pure bangmakerij zodat mensen toch water kopen.. Enige plek waar je volgens mij beter niet teveel water kan drinken is op Q-base. Valt me trouwens ook op dat ze steeds creatiever worden. Andere flesjes waarop de gewone doppen niet passen, drinkbakjes, wat is het volgende waarmee ze ons nog meer geld afhandig mee kunnen maken.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
lijkt me duidelijk: mochten je op maat gemaakte doppen niet meer goed sluiten, omdat je oorgang is veranderd; gelijk nieuwe aan laten maken, anders ben je nog de sjaak!!
Weer een reden om toch eigenlijk maar goede oordoppen aan te gaan schaffen..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:08:31 #100
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84265874
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:13 schreef Levitas het volgende:
Kreeg dit filmpje van een vriend van me (kent de zangeres), nieuwe plaat van Ran-D - Er is nog niets bekend over wanneer 'ie released wordt

lekker lange break zeg nondeju zal wel een iets toegankelijkere track worden denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')