abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:16:40 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84181885
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Aha. En hoe zijn jullie ermee begonnen? Jullie hadden gewoon het idee met zijn vijven en zijn in het diepe gesprongen? Hoe hadden jullie je voorbereid? Was het een investering?

Veel vragen.

Dit word nu de 5e editie. We zijn in 2008 begonnen ( http://vip.partyflock.nl/party/100965:Twisted.html) . We gingen en gaan zelf fanatiek naar feesten en volgen hardstyle op de voet en hier direct in de regio waren er niet echt feesten toegankelijke vanaf 16 jaar. En de djs die wij vet vonden stonden vaak nog niet geboekt. En toen zijn we er gewoon aan begonnen. Onze stamkroeg die ook een grote zaal heeft wilde graag meewerken, sponsors gezocht etc. Sommigen hadden met andere dingen al wel organiseer ervaring dus dat ging eigenlijk redelijk soepel....

De meeste dj's kenden we persoonlijk en wilden graag komen, locatie was ook geen probleem en toen ging het eigenlijk vanzelf. We zijn ook allemaal gewoon ondernemend en hebben een gezond stel hersens en doen geeen domme dingen/investeringen. Altijd met een goed budget etc. Het is sowieso wel een kwestie van gewoon een doel met zijn allen hebben en dan daarvoor gaan en je gezonde verstand gebruiken.

We zijn altijd gewoon 90% of totaal uitverkocht geweest dus dat gaat echt lekker
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_84181940
quote:
Dudes echt wtf, luister nou gewoon:

Last night the Deejay ... ?? ... save my life?
Wat zegt ze dan in dat gedeelte? !

Vanaf 2:37 hoor ik echt, Last night the DJ came to save my life, with a song

Wel grappig dat jullie kennelijk niet de enigen zijn die het heel anders horen
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:22:51 #28
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84182124
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dudes echt wtf, luister nou gewoon:

Last night the Deejay ... ?? ... save my life?

Wat zegt ze dan in dat gedeelte? !
Wel grappig dat jullie kennelijk niet de enigen zijn die het heel anders horen
Het woord DJ is gewoon distorted.

Of hap ik nu?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_84182135
Ja! als ik heel erg moeite doe hoor ik idd Last night a Dee-e-ea-ay saved my life, maar kom op zeg
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef mstx het volgende:

[..]

Het woord DJ is gewoon distorted.

Of hap ik nu?
Dat dus idd, jullie hebben wel gelijk

Maar dan moet je ook maar net dat nummer kennen op dat echt te horen...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:24:00 #30
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84182164
Jonges ff...

Facebook-dingetje van...
AVIO Records

Let's follow the trend... the upcoming release by
Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000
views before that? If both videos reach 10.000, we will release it
sooner than planned http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a
& http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a

I dont think it is possible because of the holliday, but who knows

Oh en ff over dat geneuzel over Seiv mai Nait

Last night the dj saved my life with a song. Klaar.. Opgelost. Volgende onderwerp.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:36:37 #31
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_84182575
Koepert neem je avatar eens terug, ik herken je niet meer

Ik mis dat grote hoofd van je
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_84182615
Karton, wat een vaag blij nummer
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:51:56 #33
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84183121
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Koepert neem je avatar eens terug, ik herken je niet meer

Ik mis dat grote hoofd van je

maar mn plaatje is te groot, weinig zin er wat aan te doen
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:57:08 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84183315
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
Maar dan moet je ook maar net dat nummer kennen op dat echt te horen...
Jij hebt nooit GTA:Vice City gespeeld?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:12:50 #35
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_84183915
Godsamme vannacht gevallen, voelde toch niet helemaal ok. Maar even langs 1e hulp geweest en ja hoor pink/hand gebroken Nu in het gips (gips is 'open') schijnt ook nog eens dat je dan niet mag vliegen en zou net aanstaande dinsdag naar Marmaris. Iemand ervaring met gips/vliegen?

Ontopic:
Fok 100 mix aan het luisteren, blijft een heerlijke selectie. Wat een goede smaak hebben wij Fokkerts eigenlijk
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_84184218
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godsamme vannacht gevallen, voelde toch niet helemaal ok. Maar even langs 1e hulp geweest en ja hoor pink/hand gebroken Nu in het gips (gips is 'open') schijnt ook nog eens dat je dan niet mag vliegen en zou net aanstaande dinsdag naar Marmaris. Iemand ervaring met gips/vliegen?
Ai klote, sterkte! Geen ervaring met vliegen en gips verder..
quote:
Ontopic:
Fok 100 mix aan het luisteren, blijft een heerlijke selectie. Wat een goede smaak hebben wij Fokkerts eigenlijk
Linkje?
pi_84185220
Afgelopen week naar de feestfabriek geweest. Vet om al die oude hardstyle te horen, vooral begin was vet. Nu ben ik op zoek naar een oud nummer. Vooral tatanka - gangster

Het was een hardstyle nummer icm prodigy nummer van een paar jaar ou.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:51:42 #38
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84185292
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:57 schreef mstx het volgende:

Jij hebt nooit GTA:Vice City gespeeld?
Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplash
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef versteegrob het volgende:
Bedoel je de bass modulators remix van omen? Die heb ik overigens niet gehoord.. Anders moet je ff nadenken wanneer op de avond het was en de tracklisten terugchecken op lsdb
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_84185360
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Koepert het volgende:
Jonges ff...

Facebook-dingetje van...
AVIO Records

Let's follow the trend... the upcoming release by
Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000
views before that? If both videos reach 10.000, we will release it
sooner than planned http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a
& http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a

I dont think it is possible because of the holliday, but who knows

Oh en ff over dat geneuzel over Seiv mai Nait

Last night the dj saved my life with a song. Klaar.. Opgelost. Volgende onderwerp.

Heb hè
Heb je avio live gehoord @ ground zero ? Jezus wat waren die gasten goed
pi_84185432
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jawel maar zette in voertuigen altijd de mp3 speler (PC) aan met daarop hardstyle en starsplash
[..]

Bedoel je de bass modulators remix van omen? Die heb ik overigens niet gehoord.. Anders moet je ff nadenken wanneer op de avond het was en de tracklisten terugchecken op lsdb
Het was op Scantraxx in hemkade, kan dat ? 2006 ?

Heb de smaak goed te pakken. 5 jaar geen feest meer bezocht maar de afgelopen weken awakenings/ground zero/feestfabriek alleen 500e armer.
  zondag 18 juli 2010 @ 08:43:02 #41
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_84190848
Bedoel je niet Max B Grant - no good 2005 ?

dat is wel de bekendste remix van een prodigy nummer in de hardstyle
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_84191764
quote:
Arme jongen, das wel heel erg zuur

Misschien heb je hier wat aan, maar betwijfel of je dat zelf al niet hebt onderzocht...
  zondag 18 juli 2010 @ 11:17:39 #43
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_84192445
Gister samen met een vriendin naar wat qlimax dvd's gekeken. Bah bah, als ik die nummers hoor dan wil ik weer helemaal los. Echt gewoon die herkenning, heer-lijk
Ik heb ook gewoon die nummers gemist bij de feestfabriek. Die hoorde er echt thuis.

Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzo Ik zou dan helemaal uit mijn plaat gaan zoals de set van Deepack vs. de Donkeys
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:33:01 #44
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_84192779
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister samen met een vriendin naar wat qlimax dvd's gekeken. Bah bah, als ik die nummers hoor dan wil ik weer helemaal los. Echt gewoon die herkenning, heer-lijk
Ik heb ook gewoon die nummers gemist bij de feestfabriek. Die hoorde er echt thuis.

Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzo Ik zou dan helemaal uit mijn plaat gaan zoals de set van Deepack vs. de Donkeys
dat vind ik nou nog eens een goed idee, al heb ik het idee dat dat ook een beetje de opzet was van Q met de feestfabriek, maar dat sommige dj's het gewoon niet begrepen. Ik was er zelf niet bij maar het is gewoon een gevoel wat ik heb op basis van wat ik hier en daar lees :p
The only limit is your own imagination
pi_84192892
Gister Free was vet . Gewoon lekker een dagje goed knallen. Heb beetje tussen alle tenten gewisseld de hele tijd en ze draaiden overal wel prima, maar de early hardcore was wel het leukste. Veel vrolijke nummers daar voorbij horen komen. En zelfs Showtek vond ik niet slecht draaien in het half uurtje dat ik bij ze aan het kijken was. Geen ge-SHOW! TEK! SHOW! TEK! van ze gehoord.
quote:
Ik vind dat Q-dance een nieuw feest moet verzinnen genaamd reQognition. Het feest der herkenning met alleen maar tracks van 2001-2008 ofzo
Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drank De afterparty heet dan Alqoholvergiftiging
  zondag 18 juli 2010 @ 11:51:46 #46
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_84193198
quote:
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
Ik stem voor een feest dat Qoma heet met gratis drank De afterparty heet dan Alqoholvergiftiging
quote:

Ontopic:
Zeer, zeer kut. Hopen dat het toch nog goed gaat komen dan! Zelf geen ervaring mee.
pi_84193613
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Grrommit het volgende:
Gister Free was vet . Gewoon lekker een dagje goed knallen. Heb beetje tussen alle tenten gewisseld de hele tijd en ze draaiden overal wel prima, maar de early hardcore was wel het leukste. Veel vrolijke nummers daar voorbij horen komen. En zelfs Showtek vond ik niet slecht draaien in het half uurtje dat ik bij ze aan het kijken was. Geen ge-SHOW! TEK! SHOW! TEK! van ze gehoord.
[..]

Afterparty op de Intensive Qare
pi_84194074
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef versteegrob het volgende:
Afgelopen week naar de feestfabriek geweest. Vet om al die oude hardstyle te horen, vooral begin was vet. Nu ben ik op zoek naar een oud nummer. Vooral tatanka - gangster

Alpha Twins - Smack My Derb?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  zondag 18 juli 2010 @ 12:54:19 #49
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84194961
Geen urenlange break waarbij het tempo helemaal stil valt. Geen dertien-in-het-dozijn-mids. Geen top40 remake. Geen blije melodie waar je peuters nog mee aan het lachen maakt.

Wat dan wel?

Under Attack

terwijl mn moeder niet begrijpt dat je naar zulke herrie kan luisteren als je amper een half uur wakker bent
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_84195923
quote:
Op zondag 18 juli 2010 12:09 schreef Utca het volgende:

[..]

Afterparty op de Intensive Qare
En ´t eindigt natuurlijk allemaal op Qerqhof .

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet begrijp waarom iedereen Under Attack nou zo geniaal vindt , ik vind er niet zo veel aan. Struggle for Existence vind ik dan wel weer lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')