Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog?
Kan zijn dat de bloeding/onsteking ontstaan is door de diarree (fufr heeft zn master diarree gehaald)
Kan ook een aambei zijn of too much wiping.
wie slaapt diarreert niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.
Wat is af?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Waarom was het niet af danquote:
ginne taffel he!quote:
Van achterkant hiel tot punt grote teen is het 11.3 cm.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over van dat ik iedereen loop te pesten maar zodra iemand iets tegen mij zegt het hek van de dam is etc. Da's niet waar trouwens. Want ik kan heel goed tegen plagen. Alleen die opmerking van de alcohol van amaranta viel helemaal verkeerd. Erg gevoelig punt. Beetje hetzelfde als dat ik haar zou pakken op d'r kinderen ofzo. Maar dat terzijde
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
dat soort mensen moeten gewoon een auto gaan kopen bij de Aldi ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
Ja, en toch heb je me gekwetst. Ik weet dat het je bedoeling niet was. En ik haalde dit alleen maar aan omdat een zekere andere persoon het aanhaalde en het mij heel kwalijk nam dat ik er boos op reageerde. Maar ja, als ik me gekwetst voel word ik boos, dat is normaal denk ik. En de reden dat ik me gekwetst voelde is wellicht niet voor iedereen te begrijpen, maar dat wil niet zeggen dat het dan dus maar klatsch is. Again, ik zeg dit in het algemeen, niet alleen tegen jouquote:[..]
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.
Ik vind dat zo'n avond juist bij uitstek goed is om te laten zien dat je ook juist op zo'n avond ook zonder alcohol kan.
En dat staat los van jou. Die menign heb ik gewoon Bij elk persoon.
Dat wilde ik zeggen.
Ik kan het neit laten om het straks die link nog te mailen. Hij was erg stellig daarin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.
Oh, dan zou het dus wel eens kunnen passenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van achterkant hiel tot punt grote teen is het 11.3 cm.
ja, goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
en nu wil ik dat incident graag afsluiten by the way, goed?
Jamaar dat weet ik toch ook lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:30 schreef amaranta het volgende:
Ik wist echt niet dat jij al 40 dagen niet had gedronken toen. En het was inderdaad niet gezegd m et de bedoeling jouw te kwetsen. Maar gewoon omdat ik daar echt zo over denk.
Dus, nogmaals, het was niet aanvallend persoonlijk bedoel etc.
En dat je daar dan toch boos over werd...tja... daar kan ik niks aan veranderen.
begin er dan niet overquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
en nu wil ik dat incident graag afsluiten by the way, goed?
of of, hij hoopte misschien dat jullie onwetende sukkels waren en dat hij met deze houding 50% van de prijs af kon krijgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Tis dat de skoda bij de garage staat. Anders hadden we dat keuringsrapport er ook ff bijgepakt zodat hij het zou kunnen zien.
En wss had hij er inn zn eigen auto ook wel 1 liggen
Maargoed, hij zal wel zn redenen hebben om hem niet te kopen. Maar dit is wel erg triest.
met hooi?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef febster het volgende:
Hooi, ik ga me zo weer eens laten vet mesten door mijn moeder.
/nutteloze info
Mwah. Je bent een beetje masochistisch bezig geweest vandaagquote:
Je kent mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah. Je bent een beetje masochistisch bezig geweest vandaag. Is nergens voor nodig. Maar goed... weekend! Yeah!
Mijn moeder kennende alles wat lekker is, maar toch niet helemaal goed voor je isquote:
Kan ook, maar zij hebben uberhaubt geen tegenbod gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of of, hij hoopte misschien dat jullie onwetende sukkels waren en dat hij met deze houding 50% van de prijs af kon krijgen
goei boojempje leggen, zegt ons danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn moeder kennende alles wat lekker is, maar toch niet helemaal goed voor je is. Dus eerst uitgebreid avondeten, dan ijs met slagroom en voordat ik dan 'boe' kan zeggen begint ze met chocola/chips/blokjes kaas voor mijn neus te schuiven
.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ook, maar zij hebben uberhaubt geen tegenbod gedaan.
Ik heb ze even een net mailtje gestuurd. Volgens Rob stonden deze punten eerst niet op keuringsrapporten en is dat pas sinds een jaar. (mazda, nog geen jaar geleden gekeurd, heeft dat niet op het rapport staan)
Dus ik heb ze die link gemaild. En daarbij gezegd dat als ze nu dan toch interesse hebben ik de auto graag aan ze verkoop.
Hehe ja, dat zeker. Lekker ook hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goei boojempje leggen, zegt ons dan
Mja. Maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En die mensen nu denken van, die hebben we wel afgepoeierd wat een lelijke auto zomg. En dan kom je er alsnog achteraan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Maakt me niet uit.
Ik ben wel 2 keer op die vrouw dr voet gaan staan,.
maar laatst was er een eppo-in, en die mailde nog geen uur later ik wil hem heel heel heel graag.
En dan laat ze nooit meer van dr horen.
Ze kunnen ook gewoon zeggen, sorry, maar er zitten 3 deuken in dus we hoeven hem niet.
Of, de achterklep maakt geluid (ik weet écht niet waar dat geluid vandaan komt, maar dat doet ie al sinds jaar en dag) '
Heb je ook nog knoflookadem in d'r gezicht geblazen? Of had je geen knoflookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:
En hard. Ja de 1e keer kwam ze echt vlak achter me staan, had ik niet door, dus ik zet een stap naar achter, heb ik haar middenvoetsbeentje bijna gebroken. En de 2de keer zat ze over mijn schouder mee te kijken. En weer....
Niet op zak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ook nog knoflookadem in d'r gezicht geblazen? Of had je geen knoflook
die vrouwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet op zak.
ja hallo, wie gaat er dan ook achter mij in mijn comfortzone staan >???
Misschien dacht die knakker dat jij dom bent en zo de auto goedkoper kan krijgen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Tis dat de skoda bij de garage staat. Anders hadden we dat keuringsrapport er ook ff bijgepakt zodat hij het zou kunnen zien.
En wss had hij er inn zn eigen auto ook wel 1 liggen
Maargoed, hij zal wel zn redenen hebben om hem niet te kopen. Maar dit is wel erg triest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En die mensen nu denken van, die hebben we wel afgepoeierd wat een lelijke auto zomg. En dan kom je er alsnog achteraan
LoLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net echt een grappig grapje gemaakt in de winkel.
Ik ging een cadeaubon halen. EN die man vroeg
" hoe groot?"
en toen zei ik:
een meter alsjeblieft
Da's wel een heul garpig garpje marie!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net echt een grappig grapje gemaakt in de winkel.
Ik ging een cadeaubon halen. EN die man vroeg
" hoe groot?"
en toen zei ik:
een meter alsjeblieft
Wist ik al!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
Amaranta bewijst dat allochtonen ook humor kunnen hebben
want?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wist ik al!
Moet jij niet richting het kasteel?
Ohja.... ik zie...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want?
kiekt us naar boite gekske, ziede diee lucht ofnie?
Hij mailt nu dat ze een andere hebben gekocht netquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien dacht die knakker dat jij dom bent en zo de auto goedkoper kan krijgen?
De l#l.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij mailt nu dat ze een andere hebben gekocht net
Ze waren al met het geld hierheen gekomen. Ik geloof niet echt dat hij daarna nog een afspraak had, kan, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:
Hij dacht ook dat bij mijn auto de km stand was teruggedraaid, want er stond zijn inziens echt te weinig op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef ArTiC het volgende:
of ergens aan de hastelweg
of bij Colt
Of een auto met teruggedraaide km stand bij r8's pa
met hoesje, zonder ontvangstquote:
Ik was het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb een heel licht vermoeden, maar als dat waar is dan is het een verdomd goede streek
annil, maar dat zegt niks. Als je online via een bloemenservice een boeket bestelt gaat de opdracht automatisch naar de dichtstbijzijnde aangesloten bloemistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
Welke bloemist?
wel een stap in de goede richting gemaakt iigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie het gisteren bijgelegd via de pm?
Dus het zou een fufr actie kúnnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel een stap in de goede richting gemaakt iig
nee, BB is het echt nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus het zou een fufr actie kúnnen zijn.
Maar is het niet gewoon van BB?
nee, 4 jaar en 1 maand. Of bb zou zich een maand vergist moeten hebben maar hij weet dat het vorige maand was, dus dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:30 schreef amaranta het volgende:
Heb je niet toevallig 5 jaar verkering vandaag ofzo?
4jaar en 1 maand alweerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, 4 jaar en 1 maand. Of bb zou zich een maand vergist moeten hebben maar hij weet dat het vorige maand was, dus dat denk ik ook niet
9 jaar! Da's bijna 10! En 3 jaar getrouwd al!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
4jaar en 1 maand alweer
en hoeveel uur?
en hoeveel dagen?
en hoeveel minuten?
Wij hadden donderdag 9 jaar![]()
DUS.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef amaranta het volgende:
Lang hè!
Ik zit nu in de wachtruimte van de kapper, en naast mij zit een vrouw kei hard te janken omdat hAar vriend belde dat hij z'n kop kaal ging scheren.
Nja, 4 stoelen op een rij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kapper met een wachtruimte trouwens?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ze zit nu huilend in de auto van haar zus
Dat is niet fijn die krampen. Ik had vorige week 's nachts ineens een enorme kramp in de spieren van mijn bovenbeen aan de achterkant. GVD wat een rot gevoel, en maar rekken en strekken maar het hield toch best wel lang aan want toen ik nadat het rotgevoel weg was weer ging liggen kwam de kramp weer terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef ArTiC het volgende:
Mooie bloemers
De halve nacht wakker gelegen door krampen in mijn kuiten
ga slapen verrekte hippiequote:
muziek of van die ruis?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:04 schreef febster het volgende:
Tis zaterdag gek. Nee eerst kamer opruimen en dan fles wijn open en dan 5 GB aan nieuwe muziek door grasduinen
.
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyerquote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
muziek of van die ruis?![]()
en leer eens bier drinken man...grow some balls and be a man
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstjequote:Op zondag 18 juli 2010 00:09 schreef febster het volgende:
[..]
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyer.
Will doquote:Op zondag 18 juli 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstje
Die moet ik nog luisteren eigenlijk...zal wel tijd worden voor weer een goed album van the roots want het is wat minder geworden de laatste jarenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef febster het volgende:
Ik kwam afgelopen weekend bij mijn pa en die draaide gewoon het nieuwe album van the Roots.
"Ja, stond in de NRC dat het een goed album was, dus maar meteen even gedownload."
Zijn kinderen in de bonus deze week ja?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:42 schreef Juup© het volgende:
Handig zo'n rijbaar winkelmandje
[ afbeelding ]
Dag Gielquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef febster het volgende:
Jongelui, prettige week, ik ben een week radio maken in Nijmegen![]()
.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Staking op de parkeerplaats, da's de betere televisie
Niet werken?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Is het al weer tijd om naar bed te gaan? Mensen wat ben ik moe vandaag.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Is het al weer tijd om naar bed te gaan? Mensen wat ben ik moe vandaag.
user-error?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
Echt, boek NOOIT een ticket op Cheaptickets.nlDe website van de maatschappij lag eruit en ik wilde verschillende vluchten, dus heb ik daar even geboekt, maar ze hebben me drie keer ingeboekt waarvan 2 geannuleerd en ook nog het verkeerde reserveringsnummer doorgestuurd, waardoor ik nu heb moeten bellen voor het goede nummer en alleen voor de heenvlucht ben ingecheckt
stelletje ziekzwakmisselijken hier ook altijdquote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook moe, had oorpijn vannacht, kon amper in slaap komen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stelletje ziekzwakmisselijken hier ook altijd
nooit probl. mee gehadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
Echt, boek NOOIT een ticket op Cheaptickets.nlDe website van de maatschappij lag eruit en ik wilde verschillende vluchten, dus heb ik daar even geboekt, maar ze hebben me drie keer ingeboekt waarvan 2 geannuleerd en ook nog het verkeerde reserveringsnummer doorgestuurd, waardoor ik nu heb moeten bellen voor het goede nummer en alleen voor de heenvlucht ben ingecheckt
*steekt ogen uit*quote:
Was zeker een kritiek punt in de relatiequote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
nooit probl. mee gehad
behalve dan dat rob mijn geb datum verkeerd door had gegeven
Welnee. Hij had als maand per ongeluk 10 ingevuld, omdat hij dat een seconde eerder ook had inngevuld bij de vertekdatum.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was zeker een kritiek punt in de relatie![]()
Oh dan kan het inderdaad wel!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welnee. Hij had als maand per ongeluk 10 ingevuld, omdat hij dat een seconde eerder ook had inngevuld bij de vertekdatum.
hoe lang slaap je al op de bank?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh dan kan het inderdaad wel!
Maar mannen die de datum van de verjaardag van de vriendin vergeten zijn meestal de pineut![]()
Ach, het heeft V ook een jaar of 5 gekost voor hij wist wanneer ik jarig ben. En het kost hem al meer dan 10 jaar om te bedenken dat ik dan ook een cadeautje wil. Maar dat maakt hem niet minder liev.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh dan kan het inderdaad wel!
Maar mannen die de datum van de verjaardag van de vriendin vergeten zijn meestal de pineut![]()
bedankt voor de leuke verrassingquote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef FUFR het volgende:![]()
herstellings....ze duren langer
stomme drank.
Niet hoor!quote:
zie er niks over op 112brabant.nl of ed.nlquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu breekt even in hier.
Heeft iemand trouwens vannacht rond 1 uur ook die enorme knal in strijp gehoord ?
Wij zaten hier echt rechtop in bed.
nee alleen over de zoveelste schietpartij in Woensel gisterenavond rond 23.00 uur.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie er niks over op 112brabant.nl of ed.nl
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu breekt even in hier.
Heeft iemand trouwens vannacht rond 1 uur ook die enorme knal in strijp gehoord ?
Wij zaten hier echt rechtop in bed.
Het zijn duitsers, gooi kokende olie uit het raam!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Staking op de parkeerplaats, da's de betere televisie
ja die zag ik inderdaad voorbij komen dat was zaterdag, en gisterenavond rond 23.00 hoorde wij veel toeters en bellen dat was weer een schietpartij in Woenselquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.
OVerigens was er van de week wel een dive by shooting in de Venstraat, dat is net voor het viaduct.
Het lijkt Helmond welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.
OVerigens was er van de week wel een drive by shooting in de Venstraat, dat is net voor het viaduct.
reed laatst door jouw straat en volgens mij was jij thuis![]()
ja we twijfelen soms nog en dan gaan we weer eens kijken
oost-duitse fabrieksarbeidersquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zijn duitsers, gooi kokende olie uit het raam!
als ze hierheen kunnen rijden kunnen ze ook wel naar polen rijden om daar te gaan werkenquote:
de afstand is korter volgens mijquote:Op maandag 19 juli 2010 11:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ze hierheen kunnen rijden kunnen ze ook wel naar polen rijden om daar te gaan werken
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Levitation het volgende:
Oh my god...
[ afbeelding ]
Wesley de kermiscabauter.
en wat heeft die gast links op de foto aan?![]()
dat pak, hij ziet r niet uitquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Levitation het volgende:
Oh my god...
[ afbeelding ]
Wesley de kermiscabauter.
en wat heeft die gast links op de foto aan?![]()
ik draag ook vaak maatpakken, maar dit is echt slecht gemaakt hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.
Wesley had naar het schijnt geen tijd meer om zn pak door te passen. Hij zal tijdens het wk wat zijn aangekomen in zn benen....
Ik ben nog niet uit of ik de jurk mooi vind.
Scheelt dat het hoepels zijn en niet van die 'ballonnen' die onder elkaar hangen.
Dan nog is het een foeilelijk pak van Wesley, stof is ook gewoon pooierig. Koop je een pak van 10k, ziet het er uit alsof je het in Bangkok "op maat" hebt laten maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.
Wesley had naar het schijnt geen tijd meer om zn pak door te passen. Hij zal tijdens het wk wat zijn aangekomen in zn benen....
Ik ben nog niet uit of ik de jurk mooi vind.
Scheelt dat het hoepels zijn en niet van die 'ballonnen' die onder elkaar hangen.
Die steekt nog redelijk normaal af naast dat pak van hem.quote:
Als ze écht smaak hadden, dan hadden ze de bruiloft niet zo groot uitgemeten.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die steekt nog redelijk normaal af naast dat pak van hem.
Zo veel geld, zo weinig smaak.![]()
Hallo, ze hebben elkaar uitgekozen. Dat getuigt al van slechte smaakquote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze écht smaak hadden, dan hadden ze de bruiloft niet zo groot uitgemeten.
Die van Heitinga was toch veel stijlvoller. (de bruiloft op het strand dus).
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Hallo, ze hebben elkaar uitgekozen. Dat getuigt al van slechte smaak
lange ijquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)
hijheeft best een mooi vrouwke aan de haak geslagen
zonder s danquote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef amaranta het volgende:
haha die ei had ik niet eens in de gaten,het ging me om het woord haars.
Ja, maar als ze dan iets zegtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)
hijheeft best een mooi vrouwke aan de haak geslagen
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
slecht idee van de dag: nieuwe batterij voor de weegschaal gehaald
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets opquote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe begin je je vakantie gefrustreerd?
![]()
Je hebt nu wel mooi tijd om een end te gaan fietsen/hardlopen/zwemmen/zweten in de sportschool.
Gewoon meteen africhten dat ze d'r waffel houdt.quote:
excel, de afvalhulpquote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets op![]()
Net ff een mooi schema in excel gezet, weeg nu 97,8...op naar de 80 (nee, niet binnen 3 weken)
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets op![]()
Net ff een mooi schema in excel gezet, weeg nu 97,8...op naar de 80 (nee, niet binnen 3 weken)
Ik maak altijd schema's in excel, hou me er alleen nooit aan.quote:
met excel kun je extractenquote:
Moppie ziet er goed afgeslankt uit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.
je bent ook dikquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Inu het volgende:
Ik was gisteren in CORPUS en dan kon je je BMI bereken, maar ik had 180 ingevuld ipv 1.80 dus toen zei hij dat ik zwaar overgewicht had
heul dik.quote:
ik kan ook je bmi berekenen. daarvoor hoef je niet naar corpus.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Inu het volgende:
Ik was gisteren in CORPUS en dan kon je je BMI bereken, maar ik had 180 ingevuld ipv 1.80 dus toen zei hij dat ik zwaar overgewicht had
dat ze in die auto past he?quote:
lollerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
slecht idee van de dag: nieuwe batterij voor de weegschaal gehaald
Nee, maar dit was om te zien of je een goede levensstijl had om zwanger te wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik kan ook je bmi berekenen. daarvoor hoef je niet naar corpus.
Niet snoepen is volgens mij haar geheim. En ze ziet er idd heel goed uit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.
Dit is een pallet:quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
palet zout, begin (insiders)grapje, etc
'de vraag is of ze het zelf ook ziet'
einde palet zou, einde (insiders) grapje, etc
En diehard sporten toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet snoepen is volgens mij haar geheim. En ze ziet er idd heel goed uit!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
past het ja?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
verrekte Juup Jonguhquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is een pallet:
[ afbeelding ]
En dit is een palet:
[ afbeelding ]
Dat zou ik willen...niemand kan tippen aan de heilige Juupquote:
Weet niet of onze opper juup het leuk vindt dat jij een foto van hem publiceert zonder zijn toestemming.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zou ik willen...niemand kan tippen aan de heilige Juup![]()
[ afbeelding ]
ik vrees zijn toornquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet niet of onze opper juup het leuk vindt dat jij een foto van hem publiceert zonder zijn toestemming.
uiteindelijk wel ja...je kan na afloop alles uitlezen op je pc, incl hartslagquote:
hopelijk ben je daarna van de pijn afquote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
De neurochirurg belde net
Hij gaat opereren, op korte termijn.
1st op vakantie en na de vakantie afspraak etc.
ja, misschien voel ik mijn been daarna helemaal niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hopelijk ben je daarna van de pijn af
ik denk een rollatorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, misschien voel ik mijn been daarna helemaal niet meer
chorizo kaas scenario (worst case)
het is nogal een vaag verhaal...eerst er gee vloeistof te zien op mri, en nu heefgt hij een aanvulling ontvangen en is he ineens wel te zien :S
en, operatie is in tilburg, boffen jullie dat je dan niet op bezoek hoeft te komen van mij
(zou je daarna op krukken moeten lopen???) (moet je daarna trombosespuiten zetten? )
Hippe shit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja...je kan na afloop alles uitlezen op je pc, incl hartslag
nee daarna doe je even niet lopen....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is nogal een vaag verhaal...eerst er gee vloeistof te zien op mri, en nu heefgt hij een aanvulling ontvangen en is he ineens wel te zien :S
en, operatie is in tilburg, boffen jullie dat je dan niet op bezoek hoeft te komen van mij
(zou je daarna op krukken moeten lopen???) (moet je daarna trombosespuiten zetten? )
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als het je maar van de pijn afhelpt.
Snap ik, ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en het lijkt mij ook heel eng. Maar, dat komt ook wel weer goed. iig heb je nu een goed vooruitzicht. Even kiezen op elkaar en dapper zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...
maar ben nu al wel een klein beetje bang. en niet eens voor de ingreep, maar voor de narcose, ben nog nooit onder narcose geweest namelijk.
stelt niet zoveel voor. je valt in een diepe slaap. Dan gaan de chirurgen even helemaal los met je en als je weer wakker wordt en een keer naar de wc bent geweest wordt alles beter.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...
maar ben nu al wel een klein beetje bang. en niet eens voor de ingreep, maar voor de narcose, ben nog nooit onder narcose geweest namelijk.
Ja dat is ook zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en het lijkt mij ook heel eng. Maar, dat komt ook wel weer goed. iig heb je nu een goed vooruitzicht. Even kiezen op elkaar en dapper zijn.
dat zal ook best...maar het is gewoon een raar idee...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
stelt niet zoveel voor. je valt in een diepe slaap. Dan gaan de chirurgen even helemaal los met je en als je weer wakker wordt en een keer naar de wc bent geweest wordt alles beter.
niet druk maken, schiet je niks mee op.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zal ook best...maar het is gewoon een raar idee...
Ben vnl bang niet meer te ontwaken uit de narcose. Niet eens zozeer dat ik het blijf voelen ofzo.
Weet nie. maar ga me daar nu nog niet druk over maken.
Vrijdag 8.20 afspraak met de andere neuroloog. Die gaat het genetisch onderzoek doen denk ik.
Ik loop even over van info.
Ik ken dus de 0,01%quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet druk maken, schiet je niks mee op.
meer dan 99.99% ontwaakt uit de narcose. Ook spanjaarden
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het fijne van narcose is dat je er niks van merkt
In dat geval: doe mij er maar een stuk of 25!quote:
narcoses?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
In dat geval: doe mij er maar een stuk of 25!
Vooral de 2 maanden er naquote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je halve maag bijvoorbeeld schiet wel hard op
zozoquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
Zo, bijna 10 minuten voorsprong voor die kopgroep in de Tour!
Ik merk dat je een echte fan bent!quote:
Tour de dope.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
Zo, bijna 10 minuten voorsprong voor die kopgroep in de Tour!
ze moeten nog een heule hoge bult opquote:
topsportquote:
Ah jo! Je kunt overal het negatieve van inzien...quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Inu het volgende:
Zo, mailtje naar autoverkoper is weg. Doen ze waarschijnlijk toch niets mee, maar ik wilde toch even laten weten dat ik dit autohandelaren gedrag vind en niet van een dealer verwachtte... Met de accu, de raamrubbers en hierdoor krassen op de ruit en de achteruit-versnelling vind ik toch dat dat allemaal wel erg veel is om kapot te gaan binnen 2 maanden na aankoop
Niet gezien toen ik de proefrit maakte, dus kan in principe wel. Maar het telt er wel bij op vind ik...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei toch
![]()
Ik neem aan dat die krassen al op de ruit zaten? Anders kan je het hem niet bepaald aanrekenen.
zit het uitsteeksel links of recht als je erop zit?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem zelf schoon maken.
{serieus bod???}
hoeft niet, was geen serieus bod. Naja hij zou rechts moeten zitten...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
links
anyway, het was in eerste instantie een grapje, maar we willen wel echt een andere bank...
dus...
ik zal straks eens met rob overleggen.
dan moet je nu juist gaan kijken..spanning en sensatie!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo weinig actie en interactie, gewoon een stel fietsende mannen. Saai
Ja precies!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet je nu juist gaan kijken..spanning en sensatie!
De tour heeft ie sowieso verloren want Contador heeft geen moeite met 30 sec achterstand tijdens de tijdrit.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja precies!
Houdt hij het geel of niet!
Dat is ook waar...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De tour heeft ie sowieso verloren want Contador heeft geen moeite met 30 sec achterstand tijdens de tijdrit.
hoop voor hem dat ie dan zijn ketting gefixt heeftquote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is ook waar...
Maar nog een paar dagen extra was wel tof geweest...
Dus nu krijg je morgen een aanvallende Schleck!
ken geregeld worden, alleen loopt ie dan niet lekker over en zit er een armleunuing in het middenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hoeft niet, was geen serieus bod. Naja hij zou rechts moeten zitten...
Precies!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoop voor hem dat ie dan zijn ketting gefixt heeft
quote:Bouquet Reeks
Meer dan 3000 romantische verhalen Bestel nu je boek gratis online!
www.Harlequin.nl/Bouquet
En dan iets zeggen over mijn man.....quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef r8ality het volgende:
Tomtom van buurman updaten: 66 euro.
Mijn eigen Nokia Maps updaten: gratis.
picsquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
links
anyway, het was in eerste instantie een grapje, maar we willen wel echt een andere bank...
dus...
ik zal straks eens met rob overleggen.
Ja, dat is exact hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over mijn man.....
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
én je kan ermee bellen itt de iPhonequote:
Radio maken jij, kssssssssssst.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef febster het volgende:
Vooral die hoogteverschillen, die doen het hem.
is er zaterdag iets bijzonders?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Juup© het volgende:
Vandaag tropisch warm. Ik heb liever dat het zaterdag warm en droog is
Tof, alleen dat hoogteverschillen is in NL niet zo nuttig.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.quote:
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geven een bbq voor de mensen die hier hebben helpen klussen
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weer
oh ja, lekker is datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.Toen was ik tot 17.30 met een probleem bezig.
check mijn posthistorie... Ik kan geen linkjes posten via mobielquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank u
Waar hebben jullie allemaal die rara avatars vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |