En dan iets zeggen over mijn man.....quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef r8ality het volgende:
Tomtom van buurman updaten: 66 euro.
Mijn eigen Nokia Maps updaten: gratis.
picsquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
links
anyway, het was in eerste instantie een grapje, maar we willen wel echt een andere bank...
dus...
ik zal straks eens met rob overleggen.
Ja, dat is exact hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over mijn man.....
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
én je kan ermee bellen itt de iPhonequote:
Radio maken jij, kssssssssssst.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef febster het volgende:
Vooral die hoogteverschillen, die doen het hem.
is er zaterdag iets bijzonders?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Juup© het volgende:
Vandaag tropisch warm. Ik heb liever dat het zaterdag warm en droog is
Tof, alleen dat hoogteverschillen is in NL niet zo nuttig.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.quote:
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geven een bbq voor de mensen die hier hebben helpen klussen
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weer
oh ja, lekker is datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.Toen was ik tot 17.30 met een probleem bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |