quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Inu het volgende:
Zo, mailtje naar autoverkoper is weg. Doen ze waarschijnlijk toch niets mee, maar ik wilde toch even laten weten dat ik dit autohandelaren gedrag vind en niet van een dealer verwachtte... Met de accu, de raamrubbers en hierdoor krassen op de ruit en de achteruit-versnelling vind ik toch dat dat allemaal wel erg veel is om kapot te gaan binnen 2 maanden na aankoop
Niet gezien toen ik de proefrit maakte, dus kan in principe wel. Maar het telt er wel bij op vind ik...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei toch
![]()
Ik neem aan dat die krassen al op de ruit zaten? Anders kan je het hem niet bepaald aanrekenen.
zit het uitsteeksel links of recht als je erop zit?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem zelf schoon maken.
{serieus bod???}
hoeft niet, was geen serieus bod. Naja hij zou rechts moeten zitten...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
links
anyway, het was in eerste instantie een grapje, maar we willen wel echt een andere bank...
dus...
ik zal straks eens met rob overleggen.
dan moet je nu juist gaan kijken..spanning en sensatie!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo weinig actie en interactie, gewoon een stel fietsende mannen. Saai
Ja precies!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet je nu juist gaan kijken..spanning en sensatie!
De tour heeft ie sowieso verloren want Contador heeft geen moeite met 30 sec achterstand tijdens de tijdrit.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja precies!
Houdt hij het geel of niet!
Dat is ook waar...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De tour heeft ie sowieso verloren want Contador heeft geen moeite met 30 sec achterstand tijdens de tijdrit.
hoop voor hem dat ie dan zijn ketting gefixt heeftquote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is ook waar...
Maar nog een paar dagen extra was wel tof geweest...
Dus nu krijg je morgen een aanvallende Schleck!
ken geregeld worden, alleen loopt ie dan niet lekker over en zit er een armleunuing in het middenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hoeft niet, was geen serieus bod. Naja hij zou rechts moeten zitten...
Precies!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoop voor hem dat ie dan zijn ketting gefixt heeft
quote:Bouquet Reeks
Meer dan 3000 romantische verhalen Bestel nu je boek gratis online!
www.Harlequin.nl/Bouquet
En dan iets zeggen over mijn man.....quote:Op maandag 19 juli 2010 18:40 schreef r8ality het volgende:
Tomtom van buurman updaten: 66 euro.
Mijn eigen Nokia Maps updaten: gratis.
picsquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
links
anyway, het was in eerste instantie een grapje, maar we willen wel echt een andere bank...
dus...
ik zal straks eens met rob overleggen.
Ja, dat is exact hetzelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over mijn man.....
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
én je kan ermee bellen itt de iPhonequote:
Radio maken jij, kssssssssssst.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef febster het volgende:
Vooral die hoogteverschillen, die doen het hem.
is er zaterdag iets bijzonders?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Juup© het volgende:
Vandaag tropisch warm. Ik heb liever dat het zaterdag warm en droog is
Tof, alleen dat hoogteverschillen is in NL niet zo nuttig.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
pfff...stukkie gefietst![]()
was heerlijk![]()
en hendig...google mytracks, gsm aan en de gps houd je route, snelheid/gem snelheid, hoogteverschillen voor je bij
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.quote:
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geven een bbq voor de mensen die hier hebben helpen klussen
Dank uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezellig! Ik zal meeduimen voor goed weer
oh ja, lekker is datquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Als er niemand om 1 voor 5 belt, zoals gisteren.Toen was ik tot 17.30 met een probleem bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |