lollerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
slecht idee van de dag: nieuwe batterij voor de weegschaal gehaald
Nee, maar dit was om te zien of je een goede levensstijl had om zwanger te wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik kan ook je bmi berekenen. daarvoor hoef je niet naar corpus.
Niet snoepen is volgens mij haar geheim. En ze ziet er idd heel goed uit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.
Dit is een pallet:quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
palet zout, begin (insiders)grapje, etc
'de vraag is of ze het zelf ook ziet'
einde palet zou, einde (insiders) grapje, etc
En diehard sporten toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet snoepen is volgens mij haar geheim. En ze ziet er idd heel goed uit!
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
past het ja?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
verrekte Juup Jonguhquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is een pallet:
[ afbeelding ]
En dit is een palet:
[ afbeelding ]
Dat zou ik willen...niemand kan tippen aan de heilige Juupquote:
Weet niet of onze opper juup het leuk vindt dat jij een foto van hem publiceert zonder zijn toestemming.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zou ik willen...niemand kan tippen aan de heilige Juup![]()
[ afbeelding ]
ik vrees zijn toornquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet niet of onze opper juup het leuk vindt dat jij een foto van hem publiceert zonder zijn toestemming.
uiteindelijk wel ja...je kan na afloop alles uitlezen op je pc, incl hartslagquote:
hopelijk ben je daarna van de pijn afquote:Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef amaranta het volgende:
De neurochirurg belde net
Hij gaat opereren, op korte termijn.
1st op vakantie en na de vakantie afspraak etc.
ja, misschien voel ik mijn been daarna helemaal niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hopelijk ben je daarna van de pijn af
ik denk een rollatorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, misschien voel ik mijn been daarna helemaal niet meer
chorizo kaas scenario (worst case)
het is nogal een vaag verhaal...eerst er gee vloeistof te zien op mri, en nu heefgt hij een aanvulling ontvangen en is he ineens wel te zien :S
en, operatie is in tilburg, boffen jullie dat je dan niet op bezoek hoeft te komen van mij
(zou je daarna op krukken moeten lopen???) (moet je daarna trombosespuiten zetten? )
Hippe shit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja...je kan na afloop alles uitlezen op je pc, incl hartslag
nee daarna doe je even niet lopen....quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is nogal een vaag verhaal...eerst er gee vloeistof te zien op mri, en nu heefgt hij een aanvulling ontvangen en is he ineens wel te zien :S
en, operatie is in tilburg, boffen jullie dat je dan niet op bezoek hoeft te komen van mij
(zou je daarna op krukken moeten lopen???) (moet je daarna trombosespuiten zetten? )
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als het je maar van de pijn afhelpt.
Snap ik, ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en het lijkt mij ook heel eng. Maar, dat komt ook wel weer goed. iig heb je nu een goed vooruitzicht. Even kiezen op elkaar en dapper zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...
maar ben nu al wel een klein beetje bang. en niet eens voor de ingreep, maar voor de narcose, ben nog nooit onder narcose geweest namelijk.
stelt niet zoveel voor. je valt in een diepe slaap. Dan gaan de chirurgen even helemaal los met je en als je weer wakker wordt en een keer naar de wc bent geweest wordt alles beter.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, daar doe ik het echt voor...
maar ben nu al wel een klein beetje bang. en niet eens voor de ingreep, maar voor de narcose, ben nog nooit onder narcose geweest namelijk.
Ja dat is ook zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en het lijkt mij ook heel eng. Maar, dat komt ook wel weer goed. iig heb je nu een goed vooruitzicht. Even kiezen op elkaar en dapper zijn.
dat zal ook best...maar het is gewoon een raar idee...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
stelt niet zoveel voor. je valt in een diepe slaap. Dan gaan de chirurgen even helemaal los met je en als je weer wakker wordt en een keer naar de wc bent geweest wordt alles beter.
niet druk maken, schiet je niks mee op.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zal ook best...maar het is gewoon een raar idee...
Ben vnl bang niet meer te ontwaken uit de narcose. Niet eens zozeer dat ik het blijf voelen ofzo.
Weet nie. maar ga me daar nu nog niet druk over maken.
Vrijdag 8.20 afspraak met de andere neuroloog. Die gaat het genetisch onderzoek doen denk ik.
Ik loop even over van info.
Ik ken dus de 0,01%quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet druk maken, schiet je niks mee op.
meer dan 99.99% ontwaakt uit de narcose. Ook spanjaarden
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Het fijne van narcose is dat je er niks van merkt
In dat geval: doe mij er maar een stuk of 25!quote:
narcoses?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
In dat geval: doe mij er maar een stuk of 25!
Vooral de 2 maanden er naquote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je halve maag bijvoorbeeld schiet wel hard op
zozoquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
Zo, bijna 10 minuten voorsprong voor die kopgroep in de Tour!
Ik merk dat je een echte fan bent!quote:
Tour de dope.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
Zo, bijna 10 minuten voorsprong voor die kopgroep in de Tour!
ze moeten nog een heule hoge bult opquote:
topsportquote:
Ah jo! Je kunt overal het negatieve van inzien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |