Misschien dacht die knakker dat jij dom bent en zo de auto goedkoper kan krijgen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Tis dat de skoda bij de garage staat. Anders hadden we dat keuringsrapport er ook ff bijgepakt zodat hij het zou kunnen zien.
En wss had hij er inn zn eigen auto ook wel 1 liggen
Maargoed, hij zal wel zn redenen hebben om hem niet te kopen. Maar dit is wel erg triest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En die mensen nu denken van, die hebben we wel afgepoeierd wat een lelijke auto zomg. En dan kom je er alsnog achteraan
LoLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net echt een grappig grapje gemaakt in de winkel.
Ik ging een cadeaubon halen. EN die man vroeg
" hoe groot?"
en toen zei ik:
een meter alsjeblieft
Da's wel een heul garpig garpje marie!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net echt een grappig grapje gemaakt in de winkel.
Ik ging een cadeaubon halen. EN die man vroeg
" hoe groot?"
en toen zei ik:
een meter alsjeblieft
Wist ik al!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
Amaranta bewijst dat allochtonen ook humor kunnen hebben
want?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wist ik al!
Moet jij niet richting het kasteel?
Ohja.... ik zie...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want?
kiekt us naar boite gekske, ziede diee lucht ofnie?
Hij mailt nu dat ze een andere hebben gekocht netquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien dacht die knakker dat jij dom bent en zo de auto goedkoper kan krijgen?
De l#l.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij mailt nu dat ze een andere hebben gekocht net
Ze waren al met het geld hierheen gekomen. Ik geloof niet echt dat hij daarna nog een afspraak had, kan, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:
Hij dacht ook dat bij mijn auto de km stand was teruggedraaid, want er stond zijn inziens echt te weinig op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:55 schreef ArTiC het volgende:
of ergens aan de hastelweg
of bij Colt
Of een auto met teruggedraaide km stand bij r8's pa
met hoesje, zonder ontvangstquote:
Ik was het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Stel de deurbel gaat op zaterdag om kwart voor negen. Je doet open in je badjas terwijl je nog half slaapt. Je krijgt een prachtige bos bloemen in je handen geduwd en de bezorger zegt: sorry, maar het moest zo vroeg. Geen kaartje, niks. Iemand die me dus tegelijk wil pleasen en pesten. Ik heb een heel licht vermoeden, maar als dat waar is dan is het een verdomd goede streek
annil, maar dat zegt niks. Als je online via een bloemenservice een boeket bestelt gaat de opdracht automatisch naar de dichtstbijzijnde aangesloten bloemistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
Welke bloemist?
wel een stap in de goede richting gemaakt iigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie het gisteren bijgelegd via de pm?
Dus het zou een fufr actie kúnnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel een stap in de goede richting gemaakt iig
nee, BB is het echt nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus het zou een fufr actie kúnnen zijn.
Maar is het niet gewoon van BB?
nee, 4 jaar en 1 maand. Of bb zou zich een maand vergist moeten hebben maar hij weet dat het vorige maand was, dus dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:30 schreef amaranta het volgende:
Heb je niet toevallig 5 jaar verkering vandaag ofzo?
4jaar en 1 maand alweerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, 4 jaar en 1 maand. Of bb zou zich een maand vergist moeten hebben maar hij weet dat het vorige maand was, dus dat denk ik ook niet
9 jaar! Da's bijna 10! En 3 jaar getrouwd al!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
4jaar en 1 maand alweer
en hoeveel uur?
en hoeveel dagen?
en hoeveel minuten?
Wij hadden donderdag 9 jaar![]()
DUS.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef amaranta het volgende:
Lang hè!
Ik zit nu in de wachtruimte van de kapper, en naast mij zit een vrouw kei hard te janken omdat hAar vriend belde dat hij z'n kop kaal ging scheren.
Nja, 4 stoelen op een rij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kapper met een wachtruimte trouwens?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ze zit nu huilend in de auto van haar zus
Dat is niet fijn die krampen. Ik had vorige week 's nachts ineens een enorme kramp in de spieren van mijn bovenbeen aan de achterkant. GVD wat een rot gevoel, en maar rekken en strekken maar het hield toch best wel lang aan want toen ik nadat het rotgevoel weg was weer ging liggen kwam de kramp weer terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef ArTiC het volgende:
Mooie bloemers
De halve nacht wakker gelegen door krampen in mijn kuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |