Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog?
Kan zijn dat de bloeding/onsteking ontstaan is door de diarree (fufr heeft zn master diarree gehaald)
Kan ook een aambei zijn of too much wiping.
wie slaapt diarreert niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dokter kan niet eerder dan 15:40 uur. Vrouwlief slaapt nu dus laat maar lekker liggen.
Wat is af?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Waarom was het niet af danquote:
ginne taffel he!quote:
Van achterkant hiel tot punt grote teen is het 11.3 cm.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Graag amaranta en JuupMaar alleen als je vrouw bij de dokter is geweest
Ik heb net een klaptafeltje gekocht voor het balkon en nu is het helemaal af
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over van dat ik iedereen loop te pesten maar zodra iemand iets tegen mij zegt het hek van de dam is etc. Da's niet waar trouwens. Want ik kan heel goed tegen plagen. Alleen die opmerking van de alcohol van amaranta viel helemaal verkeerd. Erg gevoelig punt. Beetje hetzelfde als dat ik haar zou pakken op d'r kinderen ofzo. Maar dat terzijde
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
dat soort mensen moeten gewoon een auto gaan kopen bij de Aldi ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil 2 dingen zeggen.
1. Er kwam iemand naar mijn auto kijken. En ik zal j vertellen waarom hij hem niet wilde kopen.
Op het rapport staat het volgende.
Binnenkort te verwachten gebreken (adviespunten) en/of reparatiepunten.
Vervolgens staan er 5 codes onder met daarbijj een opsomming van punten.
Niks hiervan is aangevinkt.
Volgens ons, staan deze 5 punten er standaard op en vinken ze iets aan als de verwachting is, dat deze gebrekne zullen onstaan.
Volgens hem staan die vijf punten erop omdat de auto daadwereklijk die 5 gebreken heeft
En dat is een dure grap.
Ja, en toch heb je me gekwetst. Ik weet dat het je bedoeling niet was. En ik haalde dit alleen maar aan omdat een zekere andere persoon het aanhaalde en het mij heel kwalijk nam dat ik er boos op reageerde. Maar ja, als ik me gekwetst voel word ik boos, dat is normaal denk ik. En de reden dat ik me gekwetst voelde is wellicht niet voor iedereen te begrijpen, maar dat wil niet zeggen dat het dan dus maar klatsch is. Again, ik zeg dit in het algemeen, niet alleen tegen jouquote:[..]
Sorry als je daarover zodanig bent gevallen. Maar ik ben daarin niet van mening veranderd.
Ik vind dat zo'n avond juist bij uitstek goed is om te laten zien dat je ook juist op zo'n avond ook zonder alcohol kan.
En dat staat los van jou. Die menign heb ik gewoon Bij elk persoon.
Dat wilde ik zeggen.
Ik kan het neit laten om het straks die link nog te mailen. Hij was erg stellig daarin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kneus en heb je geen verstand van auto's. Ben blij dattie em niet gekocht heeft, bespaart je een hoop gezeur.
Oh, dan zou het dus wel eens kunnen passenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van achterkant hiel tot punt grote teen is het 11.3 cm.
ja, goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
en nu wil ik dat incident graag afsluiten by the way, goed?
Jamaar dat weet ik toch ook lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:30 schreef amaranta het volgende:
Ik wist echt niet dat jij al 40 dagen niet had gedronken toen. En het was inderdaad niet gezegd m et de bedoeling jouw te kwetsen. Maar gewoon omdat ik daar echt zo over denk.
Dus, nogmaals, het was niet aanvallend persoonlijk bedoel etc.
En dat je daar dan toch boos over werd...tja... daar kan ik niks aan veranderen.
begin er dan niet overquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
en nu wil ik dat incident graag afsluiten by the way, goed?
of of, hij hoopte misschien dat jullie onwetende sukkels waren en dat hij met deze houding 50% van de prijs af kon krijgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Tis dat de skoda bij de garage staat. Anders hadden we dat keuringsrapport er ook ff bijgepakt zodat hij het zou kunnen zien.
En wss had hij er inn zn eigen auto ook wel 1 liggen
Maargoed, hij zal wel zn redenen hebben om hem niet te kopen. Maar dit is wel erg triest.
met hooi?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef febster het volgende:
Hooi, ik ga me zo weer eens laten vet mesten door mijn moeder.
/nutteloze info
Mwah. Je bent een beetje masochistisch bezig geweest vandaagquote:
Je kent mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah. Je bent een beetje masochistisch bezig geweest vandaag. Is nergens voor nodig. Maar goed... weekend! Yeah!
Mijn moeder kennende alles wat lekker is, maar toch niet helemaal goed voor je isquote:
Kan ook, maar zij hebben uberhaubt geen tegenbod gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of of, hij hoopte misschien dat jullie onwetende sukkels waren en dat hij met deze houding 50% van de prijs af kon krijgen
goei boojempje leggen, zegt ons danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:41 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn moeder kennende alles wat lekker is, maar toch niet helemaal goed voor je is. Dus eerst uitgebreid avondeten, dan ijs met slagroom en voordat ik dan 'boe' kan zeggen begint ze met chocola/chips/blokjes kaas voor mijn neus te schuiven
.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ook, maar zij hebben uberhaubt geen tegenbod gedaan.
Ik heb ze even een net mailtje gestuurd. Volgens Rob stonden deze punten eerst niet op keuringsrapporten en is dat pas sinds een jaar. (mazda, nog geen jaar geleden gekeurd, heeft dat niet op het rapport staan)
Dus ik heb ze die link gemaild. En daarbij gezegd dat als ze nu dan toch interesse hebben ik de auto graag aan ze verkoop.
Hehe ja, dat zeker. Lekker ook hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goei boojempje leggen, zegt ons dan
Mja. Maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En die mensen nu denken van, die hebben we wel afgepoeierd wat een lelijke auto zomg. En dan kom je er alsnog achteraan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Maakt me niet uit.
Ik ben wel 2 keer op die vrouw dr voet gaan staan,.
maar laatst was er een eppo-in, en die mailde nog geen uur later ik wil hem heel heel heel graag.
En dan laat ze nooit meer van dr horen.
Ze kunnen ook gewoon zeggen, sorry, maar er zitten 3 deuken in dus we hoeven hem niet.
Of, de achterklep maakt geluid (ik weet écht niet waar dat geluid vandaan komt, maar dat doet ie al sinds jaar en dag) '
Heb je ook nog knoflookadem in d'r gezicht geblazen? Of had je geen knoflookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:
En hard. Ja de 1e keer kwam ze echt vlak achter me staan, had ik niet door, dus ik zet een stap naar achter, heb ik haar middenvoetsbeentje bijna gebroken. En de 2de keer zat ze over mijn schouder mee te kijken. En weer....
Niet op zak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ook nog knoflookadem in d'r gezicht geblazen? Of had je geen knoflook
die vrouwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet op zak.
ja hallo, wie gaat er dan ook achter mij in mijn comfortzone staan >???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |