ga slapen verrekte hippiequote:
muziek of van die ruis?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:04 schreef febster het volgende:
Tis zaterdag gek. Nee eerst kamer opruimen en dan fles wijn open en dan 5 GB aan nieuwe muziek door grasduinen
.
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyerquote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
muziek of van die ruis?![]()
en leer eens bier drinken man...grow some balls and be a man
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstjequote:Op zondag 18 juli 2010 00:09 schreef febster het volgende:
[..]
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyer.
Will doquote:Op zondag 18 juli 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstje
Die moet ik nog luisteren eigenlijk...zal wel tijd worden voor weer een goed album van the roots want het is wat minder geworden de laatste jarenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef febster het volgende:
Ik kwam afgelopen weekend bij mijn pa en die draaide gewoon het nieuwe album van the Roots.
"Ja, stond in de NRC dat het een goed album was, dus maar meteen even gedownload."
Zijn kinderen in de bonus deze week ja?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:42 schreef Juup© het volgende:
Handig zo'n rijbaar winkelmandje
[ afbeelding ]
Dag Gielquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef febster het volgende:
Jongelui, prettige week, ik ben een week radio maken in Nijmegen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |