Om binnen nu en de datum voor dit plan dit een succes te maken, moet je een groep mensen bijeen krijgen die het gaan regelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat was niet echt een serieuze opmerking van mij...
dat kunnen de organisatoren toch ook zelf doen? 150 max, ik denk dat er dan een kleine 95 tot 115 man komen. Lijstje erbij, afvinken, zo moeilijk is dat dan toch niet?
dan heb je nog mensen uit WGR die kijken of alle regeltjes worden nageleeft. ONZ is er om een leuke sfeer erin te gooien. KLB voor de mensen die de patat smerig vinden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om binnen nu en de datum voor dit plan dit een succes te maken, moet je een groep mensen bijeen krijgen die het gaan regelen.
Terrein is er al, in MUZ en UVT zitten genoeg users om de muziek te regelen.
In CUL zijn de mensen voor het vreetwerk te vinden.
In FB zitten degene die opletten of er geen uitvreter het terrein opkomt.
Dit, al loop ik ook nog niet zolang mee met een account danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben tot nu nog nooit op wat voor Fokmeeting dan ook geweest.
ik weet zeker dat als ik zal gaan ik niemand zal herkennen, mits iedereen hun nick op zo'n naambordje draagt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben tot nu nog nooit op wat voor Fokmeeting dan ook geweest.
Zo groot hoeft het niet joh... podium is paar kratjes waar de amps op staan wel genoeg, bouwlamp erbij voor het licht en je bent al wel klaar. Keep it simplequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Podium, licht en geluid en bij mijn weten draait een beetje band op krachtstroom.
Ik ook niet, maar zolang het gezellig is maakt dat ook niet uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben tot nu nog nooit op wat voor Fokmeeting dan ook geweest.
Het is juist een leuk iets om dat laag bij de grond te houden en het zo in de menigte op te laten gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Zo groot hoeft het niet joh... podium is paar kratjes waar de amps op staan wel genoeg, bouwlamp erbij voor het licht en je bent al wel klaar. Keep it simple
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:30 schreef swollywood het volgende:
Meet in Twente betekent natuurlijk wel Grolsch!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:30 schreef swollywood het volgende:
Meet in Twente betekent natuurlijk wel Grolsch!
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee. We willen best topics sticky zetten enzo maar dit is jouw meet. Crew die mee wil helpen moet dat gewoon doen, graag zelfs, maar jij bent de organisator van deze meet Oksel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Oksel het volgende:
Ik ga de komende dagen niet veel online zijn hier.. maar dat betekent niet dat het niet doorgaat. Ik zoek mensen die willen helpen in de organisatie, en het liefst een paar crew mensen.. verder misschien een leuk aanmeldtopic? Maar ook dat wil ik graag aan de crew overlaten..
Dat is het risico dat je loopt als je geen mannelijk bier gewend bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
dus je moet ook nog je eigen bier meenemen om een beetje door te kunnen zuipen
iPod? Gewoon een Spotify abbo en volgens mij heeft Oksel die.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:29 schreef Stefan het volgende:
Oke, neem mijn advies aan, een band heeft geen zin. Niemand gaat naar een band staan kijken, mensen willen kletsen en zuipen, sluit een ipod aan op een paar boxen, heb je echt genoeg aan. Neem desnoods een gitaar mee voor in of om het kampvuur.
En hou het goedkoop. Sla vlees in bij de witte prijzenslager. Laat stokbrood voorsnijden, koop grote potten saus. Zet grote bakken neer met ijsbloikjes en gooi daar de flessen drank in. Mijn neef organiseerde laats familie BBQ waar zestig man opaf kwamen, BBQ, onbeperkt fris, bier en wijn, koelwagen gehuurd. Kostte 14 euro de man voor een hele dag en er was nog over. 25 euro maal 150 man is 4000 euro, daar hou je zeker 1500 euro aan over.
Je moet niet vergeten dat Wierden voor de meeste FOK!kers een pokke eind weg is.
Waar loopt zoiets op stuk dan? Onwil, onbegrip/gezanik bij users? Vorig jaar ging het mis door een faillisement en werd het met wat minder mensen toch gezellig in Stairway, waar is het daarna mis gegaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee.
Interne ruzies bij de crew. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar loopt zoiets op stuk dan? Onwil, onbegrip/gezanik bij users? Vorig jaar ging het mis door een faillisement en werd het met wat minder mensen toch gezellig in Stairway, waar is het daarna mis gegaan?
Waar zijn de notulen, ik heb zin in een smeuïge vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Conflict het volgende:
Oksel, jammer dat je me nu totaal negeert en blijkbaar dermate contactgestoord bent dat je het probleem niet uit de wereld wil helpen dat ontstaan is. Ik hoop niet dat dit bij alle mede-organisatoren zo gaat lopen, dan worst het namelijk een kutfeest.
Echt sneu en denigrerend, hoe jij met mensen die willen helpen omgaat.
Triest.
Op je knietjes Oksel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mag ik ook een prive leven hebben? Ik bel je straks wel ff.
Dat probeer ik inderdaad..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om binnen nu en de datum voor dit plan dit een succes te maken, moet je een groep mensen bijeen krijgen die het gaan regelen.
Terrein is er al, in MUZ en UVT zitten genoeg users om de muziek te regelen.
In CUL zijn de mensen voor het vreetwerk te vinden.
In FB zitten degene die opletten of er geen uitvreter het terrein opkomt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat probeer ik inderdaad..In die groep wil ik ook crew hebben, maar die zijn nog aardig stil tot nu toe..
![]()
Ik wil graag een crewlid die een paar mooie topics maakt voor het aanmelden, en de financien bijhoud.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee. We willen best topics sticky zetten enzo maar dit is jouw meet. Crew die mee wil helpen moet dat gewoon doen, graag zelfs, maar jij bent de organisator van deze meet Oksel.
Ik hoop echt dat het lukt, ik kom graag!
krijg je dan niet juist het hele kliekjes gebeuren?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Oksel het volgende:
Verder mogen mensen bij het aanmelden aangeven bij welk subforum ze (eventueel) willen "horen". Er zal per subforum (ongeveer) een tafel komen.. zodat het een soort mini-meet wordt binnen de grote meet.
Goed. Bij wie moet ik zijn voor het crew overleg? Bij jou? Ik zou in elk subtopic een sticky willen (voor een weekje ofzo), met het verhaal en een link naar het aanmeldtopic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee. We willen best topics sticky zetten enzo maar dit is jouw meet. Crew die mee wil helpen moet dat gewoon doen, graag zelfs, maar jij bent de organisator van deze meet Oksel.
Ik hoop echt dat het lukt, ik kom graag!
Dat mixed vanzelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krijg je dan niet juist het hele kliekjes gebeuren?
Hm, vond het wel leuk idee, en misschien haalt het wat meer mensen over om te komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat hele idee met subforumpies vrij kansloos, dat maakt het te georganiseerd. Kliekjes vinden elkaar toch wel
.
Qua algemene kennismaking. Tenminste, een FOK!meet heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen tafels in te delen lijkt me
Dat moet je helemaal niet doen. Zo contactgestoord is de gemiddelde FOK!ker nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Oksel het volgende:
Verder mogen mensen bij het aanmelden aangeven bij welk subforum ze (eventueel) willen "horen". Er zal per subforum (ongeveer) een tafel komen.. zodat het een soort mini-meet wordt binnen de grote meet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet doen. Zo contactgestoord is de gemiddelde FOK!ker nou ook weer niet.Gewoon een paar tafels neer knallen , iedereen sjouwt wel door elkaar heen, dat komt echt wel goed.
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Stefan het volgende:
Overigens heb je 40 subforums ofzo, krijg je straks 40 tafels met 2 man
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?
En bij CUL eten ze bij kaarslicht, NWS heeft krantje op tafel liggen, bij MEN doen ze aan Monopoly en PTA heeft een modelspoorbaan gebouwd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?
whehehequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij is al ff gaan slapen, he? Mocht je nu nog op een antwoord rekenen...
Ik ga ook. Trusten en tot morgen. Hopelijk dan met wat minder animositeit...
KPD bedoelde jequote:
precies. Ik zwerf hier overal rond.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
Dan zit ik daar in mijn eentje aan de SEXtafel
Ik denk ook niet dat je dat moet willen, voor elke sub 1 tafel.
Klopt het zou misschien mensen overhalen toch te komen, maar ik denk minstens zoveel mensen die daardoor niet zouden willen komen.
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hemquote:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hem
Ik heb geen ideequote:
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil er bij zijn ! ik kan dan vast wel
Ik wil dit niet missenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.
En een kooi voor de users die een ban hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan er voor Onzin geen tent in dwangbuis vorm komen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef FreezePop het volgende:
140 mensen bij het ONZ KLB tafeltje, de rest ergens anders.
Wat heb je nodig? Maak daar even een lijstje van en vraag een modje of hij/zij dat in de OP wil zettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, maargoed..Ik zoek nog steeds mensen voor de organisatie!
Waar had je mij voor nodig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, maargoed..Ik zoek nog steeds mensen voor de organisatie!
Ik zoek iemand die financien wil doen, en gewoon nog een derde persoon die helpt met het regelen van te huren zaken. En zoek iemand (het liefst een modje) die een mooi aanmeldtopic maakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Maak daar even een lijstje van en vraag een modje of hij/zij dat in de OP wil zetten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die financien wil doen, en gewoon nog een derde persoon die helpt met het regelen van te huren zaken. En zoek iemand (het liefst een modje) die een mooi aanmeldtopic maakt.
Vrouw ook goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
Helaas kan ik (er door een al volle agenda) niet aanwezig zijn, een man voor de financiën wordt nog steeds gezocht.
Iemand die een rekening heeft die niet gebruikt word en leeg is zou het handigste zijn. Anders is het zo lastig als je het van je eigen betaalrekening bij moet gaan houden en ook niet erg transparant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Vrouw ook goed?
Hoe moeilijk kan het zijn om bij te houden welke FOK!user betaald heeft... Ik zou dat dan wel kunnen doen.
Moeten we alleen bepalen hoe dat gaat met welk rekeningnummer. Ik moet daar natuurlijk wel bij kunnen.
Ik kan wel een nieuwe (giro)rekening openen, maar daar zijn weer kosten aan verbonden ook nog, dus dat is niet helemaal een optie. Toegang geven zou wel weer makkelijk zijn met internetbankieren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand die een rekening heeft die niet gebruikt word en leeg is zou het handigste zijn. Anders is het zo lastig als je het van je eigen betaalrekening bij moet gaan houden en ook niet erg transparant.
Als je lege rekening hebt kan je evt. meerdere mensen toegang geven zodat het allemaal erg open en transparant blijft en mocht iemand wegvallen kan het zo overgenomen worden
Oh ja tis niet dat IK het niet vertrouw ofzo hoor. Maar het lijkt me voor jezelf ook fijner als het allemaal op 1 rekening binnenkomt, en dan weet ook niet half FOK! je volledige naam en woonplaatsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan wel een nieuwe (giro)rekening openen, maar daar zijn weer kosten aan verbonden ook nog, dus dat is niet helemaal een optie. Toegang geven zou wel weer makkelijk zijn met internetbankieren.
Mijn eigen rekening is geen probleem hoor. Ik kan best de dingen die overgemaakt zijn er tussen uit 'halen'. Evt. overboeken naar iets van een spaarrekening, dan kan ik het ook niet gebruiken![]()
Ben caissiere geweest, en ben zeer te vertrouwen in dezen. Penningmeester (geweest) bij diverse commissies en raden ook nog. Ter controle kan ik de screenshots van de overboekingen wel aan anderen laten zien ofzo.
Ik wil wel helpen. Wat moet er gebeuren? Of ik er bij ben ga ik vanavond even bekijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doe je mee met organiseren? Ga je er bij zijn?
Tuurlijk ben je er bij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen. Wat moet er gebeuren? Of ik er bij ben ga ik vanavond even bekijken.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
En er moet minimaal 75 man komen, maar dat lijkt me niet moeilijk met een Fok! brede meet.. dat is ongeveer het minimun om huurkosten van vanalles eruit te krijgen.
Dat staat er allang niet meer bij, adresquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja tis niet dat IK het niet vertrouw ofzo hoor. Maar het lijkt me voor jezelf ook fijner als het allemaal op 1 rekening binnenkomt, en dan weet ook niet half FOK! je volledige naam en woonplaats![]()
Ik heb een paar opties even in gedachten de revue laten passeren, maar nog niet iets gevonden wat me echt geheel kosteloos lijkt, dus.quote:Maar dat is hoe IK het zou doen, je moet natuurlijk als jij dit wil regelen gewoon kijken hoe JIJ het het fijnste vind
Hoe kom je aan dat break-even point? En wat wil je allemaal gaan huren dan dat het bijna 1900,- moet kosten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je er bij.
Als je me een PM stuurt met je email adres voeg ik je toe aan een document..
En er moet minimaal 75 man komen, maar dat lijkt me niet moeilijk met een Fok! brede meet.. dat is ongeveer het minimun om huurkosten van vanalles eruit te krijgen.
Je vergeet de winst Stefanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Moet? 75 is veel voor een campingmeet. Maar goed, vertel eens wat je allemaal gaat huren dan?
Je hebt nodig
BBQ's
Koelkast/koeling
vlees en drank. Bij de slijter kun je vaak regelen dat ze terugnemen wat je overhoudt
Voor 14 euro pp ben je klaar
Misschien dat de mensen die al eerder een grote FOK! meet hebben georganiseerd je kunnen helpenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, maargoed..Ik zoek nog steeds mensen voor de organisatie!
quote:
Daar is al een heel mooi Excel-doc voor, als Google-doc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:42 schreef Piles het volgende:
Begin eerst maar eens op een rij te zetten wat je allemaal wil regelen, wat de vaste kosten zijn (huur van spullen) en wat de kosten per persoon zijn (eten en drinken). Dan kun je tenminste een goede schatting van tijd, geld en moeite doen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
Godver, ik dacht eindelijk ga ik de wandelende sportbibliotheek tegenkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef Sally het volgende:
En Stefan, er komen geen bbq's. Lijkt me ook een stuk duurder worden dan alleen een snackwagen, vlees is duur.
Idd, eerst gewoon kijken hoeveel mensen er komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als hij 150 man krijgt heeft hij een budget van 3750 euro
Tap met vaten bier (wat over is en nog niet aangebroken kun je retourneren)
Flessen wijn en fris (wat over is kun je retourneren)
Vlees
Kolen
Paar BBQ's regelen bij vrienden
brood en saus
Tafels kun je lenen, stoelen heb je niet nodig of nemen mensen zelf mee
Desnoods huur je een mobiele koelwagen en pleur je daar kratten bier en fris en vlees in
Das niet meer dan 1700 euro bij elkaar. Wellicht minder.
Dus break even van 75 man minimaal (1875) euro lijkt me wat overdreven. Je past gewoon het aantal mensen dat komt aan op je inkoop. Stel er komen 30 man. Dat is minder vlees, geen tap maar kratten bier en fris en wijn.
Kortom, tip aan TS: inventariseer eerst hoeveel mensen er willen en gaan komen. Lijkt me raar dat als er 65 man willen komen je het ineens afblaast.
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef Sally het volgende:
We moeten het wel met maar een beperkt groepje organiseren.
Iemand noemde ergens in het begin een link naar een verhuursite van die dingen, ik zie niets staan wat dat betreft in het Google-doc, er staan wel andere verhuursites genoemd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk duurder dan een BBQ, waar je ook meer keus hebt dan snacks.
Jullie maken het echt veel te ingewikkeld.
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
Er is een user met de naam Cora-van-Mora.
Misschien kan die iets regelen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
CoraDie woont in Eindhoven. Tijdens de eerste Vleermuis/FOK!radiomeet trapte ze sigaretten uit op het tapijt
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoor
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef sig000 het volgende:
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.
Mquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.
Oksel; Mocht je nog steeds organisatie zoeken, dan meldt ik me ook maar aan bij deze, krijgen je dan ook een speciale tag?
Doe mij dan liever een speklap of hamburger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
En je kan ook nog Stefan op de bbq dumpen, om de kosten te drukken
HOOIquote:
Spek genoeg aan Stefanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe mij dan liever een speklap of hamburger.
[..]
HOOI!
Daar begint alles mee en vervolgens ook gelijk laten betalen, of je moet ter plekke bardames inschakelen en met bonnen gaan werken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd, eerst gewoon kijken hoeveel mensen er komen
Heleboel mensen komen met tentje, al die BBQ's ervoor is reuze gezellig juist.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.
Vooraf betalen is het bestequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar begint alles mee en vervolgens ook gelijk laten betalen, of je moet ter plekke bardames inschakelen en met bonnen gaan werken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooraf betalen is het beste
Afzeggers die betaald hebben zijn gunstig voor het budget, mocht er positief saldo zijn, reserveer je dat voor de volgende meet, met eigen budget is het organiseren stuk makkelijker, zo'n 1e keer is er nog niets in kas en ben je afhankelijk van degene die vooruit betalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Je hebt altijd een hoop afzeggers, maar door vooraf te betalen werk je dit wel tegen
Ja maar eerst die eerste keer maar eens rond krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Afzeggers die betaald hebben zijn gunstig voor het budget, mocht er positief saldo zijn, reserveer je dat voor de volgende meet, met eigen budget is het organiseren stuk makkelijker, zo'n 1e keer is er nog niets in kas en ben je afhankelijk van degene die vooruit betalen.
Tent, blijven er mensen slapen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heleboel mensen komen met tentje, al die BBQ's ervoor is reuze gezellig juist.
Hoef je als organisatie alleen nog te zorgen voor het feestgebeuren.
Een boel denk ik.quote:
Volgens mij kun je beter zeggen, drie weken van te voren. Dan heb je iets meer regeltijd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wel uiterlijk een week voor het gebeuren, dan heb je nog net genoeg tijd om te bepalen hoeveel drank en vreten, afspraken daarover kun je al wel eerder maken met leveranciers net hoeveel je als organisatie zelf wilt doen.
Dixies zijn zo geregeld, stroom kan wel uit het huis, een koelwagen en gewoon kratten bier, flessen wijn en frisdrank is het handigst.
Sterke drank kun je eventueel nog stuk goedkoper regelen in Duitsland.
quote:
Omdat er behoefte was, en ik de ruimte heb, en ik een feestje leuk vind. En omdat er genoeg andere mensen zijn die willen helpen met organiseren. En omdat er overal werd geroepen: "dan huur je dit toch, huur je dat toch"..quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:32 schreef Oksel het volgende:
En we hebben hiervoor gekozen omdat het gewoon HEEL VEEL tijd scheelt.
Bordjes en bestek gewoon plasticquote:Urinoir
Biertap
Tent 8x4 meter
Koelwagen
Terraswarmers (2 stuks)
Vuurkorf
Avondeten (snackwagen)
Ontbijt
Fusten bier 200 liter totaal
Fris
Sterke drank
Overig: bekertjes, bordjes, vlaggetjes
Muziek (installatie ex DJ)
Licht
Statafels 5 stuks
Stoelen/banken (biertafels) 10 stuks
Koffieapparaat
Hout voor vuur
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef Oksel het volgende:
Goed, beste stuurlui staan altijd aan wal natuurlijk..![]()
quote:
Schelden hoeft niet meteen, en ik doelde niet alleen op jou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Flikker op man, ik heb in de organisatie gezeten van de 5 jaar en de 10 jaar meet en ik weet hoe moeilijk het is. Maar succes, eigenwijze kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |