Daar is al een heel mooi Excel-doc voor, als Google-doc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:42 schreef Piles het volgende:
Begin eerst maar eens op een rij te zetten wat je allemaal wil regelen, wat de vaste kosten zijn (huur van spullen) en wat de kosten per persoon zijn (eten en drinken). Dan kun je tenminste een goede schatting van tijd, geld en moeite doen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
Godver, ik dacht eindelijk ga ik de wandelende sportbibliotheek tegenkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef Sally het volgende:
En Stefan, er komen geen bbq's. Lijkt me ook een stuk duurder worden dan alleen een snackwagen, vlees is duur.
Idd, eerst gewoon kijken hoeveel mensen er komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als hij 150 man krijgt heeft hij een budget van 3750 euro
Tap met vaten bier (wat over is en nog niet aangebroken kun je retourneren)
Flessen wijn en fris (wat over is kun je retourneren)
Vlees
Kolen
Paar BBQ's regelen bij vrienden
brood en saus
Tafels kun je lenen, stoelen heb je niet nodig of nemen mensen zelf mee
Desnoods huur je een mobiele koelwagen en pleur je daar kratten bier en fris en vlees in
Das niet meer dan 1700 euro bij elkaar. Wellicht minder.
Dus break even van 75 man minimaal (1875) euro lijkt me wat overdreven. Je past gewoon het aantal mensen dat komt aan op je inkoop. Stel er komen 30 man. Dat is minder vlees, geen tap maar kratten bier en fris en wijn.
Kortom, tip aan TS: inventariseer eerst hoeveel mensen er willen en gaan komen. Lijkt me raar dat als er 65 man willen komen je het ineens afblaast.
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef Sally het volgende:
We moeten het wel met maar een beperkt groepje organiseren.
Iemand noemde ergens in het begin een link naar een verhuursite van die dingen, ik zie niets staan wat dat betreft in het Google-doc, er staan wel andere verhuursites genoemd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk duurder dan een BBQ, waar je ook meer keus hebt dan snacks.
Jullie maken het echt veel te ingewikkeld.
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
Er is een user met de naam Cora-van-Mora.
Misschien kan die iets regelen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
CoraDie woont in Eindhoven. Tijdens de eerste Vleermuis/FOK!radiomeet trapte ze sigaretten uit op het tapijt
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoor
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef sig000 het volgende:
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |