whehehequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij is al ff gaan slapen, he? Mocht je nu nog op een antwoord rekenen...
Ik ga ook. Trusten en tot morgen. Hopelijk dan met wat minder animositeit...
KPD bedoelde jequote:
precies. Ik zwerf hier overal rond.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
Dan zit ik daar in mijn eentje aan de SEXtafel
Ik denk ook niet dat je dat moet willen, voor elke sub 1 tafel.
Klopt het zou misschien mensen overhalen toch te komen, maar ik denk minstens zoveel mensen die daardoor niet zouden willen komen.
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hemquote:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hem
Ik heb geen ideequote:
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil er bij zijn ! ik kan dan vast wel
Ik wil dit niet missenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.
En een kooi voor de users die een ban hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan er voor Onzin geen tent in dwangbuis vorm komen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef FreezePop het volgende:
140 mensen bij het ONZ KLB tafeltje, de rest ergens anders.
Wat heb je nodig? Maak daar even een lijstje van en vraag een modje of hij/zij dat in de OP wil zettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, maargoed..Ik zoek nog steeds mensen voor de organisatie!
Waar had je mij voor nodig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ik zoek iemand die financien wil doen, en gewoon nog een derde persoon die helpt met het regelen van te huren zaken. En zoek iemand (het liefst een modje) die een mooi aanmeldtopic maakt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Maak daar even een lijstje van en vraag een modje of hij/zij dat in de OP wil zetten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die financien wil doen, en gewoon nog een derde persoon die helpt met het regelen van te huren zaken. En zoek iemand (het liefst een modje) die een mooi aanmeldtopic maakt.
Vrouw ook goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
Helaas kan ik (er door een al volle agenda) niet aanwezig zijn, een man voor de financiën wordt nog steeds gezocht.
Iemand die een rekening heeft die niet gebruikt word en leeg is zou het handigste zijn. Anders is het zo lastig als je het van je eigen betaalrekening bij moet gaan houden en ook niet erg transparant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Vrouw ook goed?
Hoe moeilijk kan het zijn om bij te houden welke FOK!user betaald heeft... Ik zou dat dan wel kunnen doen.
Moeten we alleen bepalen hoe dat gaat met welk rekeningnummer. Ik moet daar natuurlijk wel bij kunnen.
Ik kan wel een nieuwe (giro)rekening openen, maar daar zijn weer kosten aan verbonden ook nog, dus dat is niet helemaal een optie. Toegang geven zou wel weer makkelijk zijn met internetbankieren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand die een rekening heeft die niet gebruikt word en leeg is zou het handigste zijn. Anders is het zo lastig als je het van je eigen betaalrekening bij moet gaan houden en ook niet erg transparant.
Als je lege rekening hebt kan je evt. meerdere mensen toegang geven zodat het allemaal erg open en transparant blijft en mocht iemand wegvallen kan het zo overgenomen worden
Oh ja tis niet dat IK het niet vertrouw ofzo hoor. Maar het lijkt me voor jezelf ook fijner als het allemaal op 1 rekening binnenkomt, en dan weet ook niet half FOK! je volledige naam en woonplaatsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan wel een nieuwe (giro)rekening openen, maar daar zijn weer kosten aan verbonden ook nog, dus dat is niet helemaal een optie. Toegang geven zou wel weer makkelijk zijn met internetbankieren.
Mijn eigen rekening is geen probleem hoor. Ik kan best de dingen die overgemaakt zijn er tussen uit 'halen'. Evt. overboeken naar iets van een spaarrekening, dan kan ik het ook niet gebruiken![]()
Ben caissiere geweest, en ben zeer te vertrouwen in dezen. Penningmeester (geweest) bij diverse commissies en raden ook nog. Ter controle kan ik de screenshots van de overboekingen wel aan anderen laten zien ofzo.
Ik wil wel helpen. Wat moet er gebeuren? Of ik er bij ben ga ik vanavond even bekijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doe je mee met organiseren? Ga je er bij zijn?
Tuurlijk ben je er bij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen. Wat moet er gebeuren? Of ik er bij ben ga ik vanavond even bekijken.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
En er moet minimaal 75 man komen, maar dat lijkt me niet moeilijk met een Fok! brede meet.. dat is ongeveer het minimun om huurkosten van vanalles eruit te krijgen.
Dat staat er allang niet meer bij, adresquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja tis niet dat IK het niet vertrouw ofzo hoor. Maar het lijkt me voor jezelf ook fijner als het allemaal op 1 rekening binnenkomt, en dan weet ook niet half FOK! je volledige naam en woonplaats![]()
Ik heb een paar opties even in gedachten de revue laten passeren, maar nog niet iets gevonden wat me echt geheel kosteloos lijkt, dus.quote:Maar dat is hoe IK het zou doen, je moet natuurlijk als jij dit wil regelen gewoon kijken hoe JIJ het het fijnste vind
Hoe kom je aan dat break-even point? En wat wil je allemaal gaan huren dan dat het bijna 1900,- moet kosten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je er bij.
Als je me een PM stuurt met je email adres voeg ik je toe aan een document..
En er moet minimaal 75 man komen, maar dat lijkt me niet moeilijk met een Fok! brede meet.. dat is ongeveer het minimun om huurkosten van vanalles eruit te krijgen.
Je vergeet de winst Stefanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Moet? 75 is veel voor een campingmeet. Maar goed, vertel eens wat je allemaal gaat huren dan?
Je hebt nodig
BBQ's
Koelkast/koeling
vlees en drank. Bij de slijter kun je vaak regelen dat ze terugnemen wat je overhoudt
Voor 14 euro pp ben je klaar
Misschien dat de mensen die al eerder een grote FOK! meet hebben georganiseerd je kunnen helpenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
quote:
Daar is al een heel mooi Excel-doc voor, als Google-doc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:42 schreef Piles het volgende:
Begin eerst maar eens op een rij te zetten wat je allemaal wil regelen, wat de vaste kosten zijn (huur van spullen) en wat de kosten per persoon zijn (eten en drinken). Dan kun je tenminste een goede schatting van tijd, geld en moeite doen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
Godver, ik dacht eindelijk ga ik de wandelende sportbibliotheek tegenkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk initiatief.
Ik kan helaas niet.
Veel succes Oksel en de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |