En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Stefan het volgende:
Overigens heb je 40 subforums ofzo, krijg je straks 40 tafels met 2 man
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die lui van KEL hangen met kettingen aan de muur?
En bij CUL eten ze bij kaarslicht, NWS heeft krantje op tafel liggen, bij MEN doen ze aan Monopoly en PTA heeft een modelspoorbaan gebouwd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij is al ff gaan slapen, he? Mocht je nu nog op een antwoord rekenen...
Ik ga ook. Trusten en tot morgen. Hopelijk dan met wat minder animositeit...
KPD bedoelde jequote:
precies. Ik zwerf hier overal rond.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
Dan zit ik daar in mijn eentje aan de SEXtafel
Ik denk ook niet dat je dat moet willen, voor elke sub 1 tafel.
Klopt het zou misschien mensen overhalen toch te komen, maar ik denk minstens zoveel mensen die daardoor niet zouden willen komen.
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hemquote:
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Oksel heeft mij al ontmoet, dat zou reden kunnen zijn om nee te zeggen voor hem
Ik heb geen ideequote:
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil er bij zijn ! ik kan dan vast wel
Ik wil dit niet missenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nice, voor mij ook weer wat meer reden om te gaan.
En een kooi voor de users die een ban hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan er voor Onzin geen tent in dwangbuis vorm komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |