quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef Sally het volgende:
En Stefan, er komen geen bbq's. Lijkt me ook een stuk duurder worden dan alleen een snackwagen, vlees is duur.
Idd, eerst gewoon kijken hoeveel mensen er komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als hij 150 man krijgt heeft hij een budget van 3750 euro
Tap met vaten bier (wat over is en nog niet aangebroken kun je retourneren)
Flessen wijn en fris (wat over is kun je retourneren)
Vlees
Kolen
Paar BBQ's regelen bij vrienden
brood en saus
Tafels kun je lenen, stoelen heb je niet nodig of nemen mensen zelf mee
Desnoods huur je een mobiele koelwagen en pleur je daar kratten bier en fris en vlees in
Das niet meer dan 1700 euro bij elkaar. Wellicht minder.
Dus break even van 75 man minimaal (1875) euro lijkt me wat overdreven. Je past gewoon het aantal mensen dat komt aan op je inkoop. Stel er komen 30 man. Dat is minder vlees, geen tap maar kratten bier en fris en wijn.
Kortom, tip aan TS: inventariseer eerst hoeveel mensen er willen en gaan komen. Lijkt me raar dat als er 65 man willen komen je het ineens afblaast.
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen iemand op MSN: wellicht kunnen de kosten omlaag. Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef Sally het volgende:
We moeten het wel met maar een beperkt groepje organiseren.
Iemand noemde ergens in het begin een link naar een verhuursite van die dingen, ik zie niets staan wat dat betreft in het Google-doc, er staan wel andere verhuursites genoemd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk duurder dan een BBQ, waar je ook meer keus hebt dan snacks.
Jullie maken het echt veel te ingewikkeld.
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Stefan het volgende:
Maarre, hoe willen jullie 150 man dan onbeperkt van patat en frikandellen voorzien?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan zo'n snackwagen huren, die betaal je 450 euro voor alles en dan bakken ze voor 80 man onbeperkt friet en snacks. Je hebt alleen een stopcontact nodig, ze blijven twee uur staan voor dat geld en je hoeft zelfs dus niks te doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef tong80 het volgende:
Er is een user met de naam Cora-van-Mora.
Misschien kan die iets regelen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
CoraDie woont in Eindhoven. Tijdens de eerste Vleermuis/FOK!radiomeet trapte ze sigaretten uit op het tapijt
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Een bbq is veel ingewikkelder dan een snackwagen hoor
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef sig000 het volgende:
Je ken er ook een zuipmeet van maken en iedereen regelt zijn eigen vreten maar.
Mquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.
Oksel; Mocht je nog steeds organisatie zoeken, dan meldt ik me ook maar aan bij deze, krijgen je dan ook een speciale tag?
Doe mij dan liever een speklap of hamburger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
En je kan ook nog Stefan op de bbq dumpen, om de kosten te drukken
HOOIquote:
Spek genoeg aan Stefanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe mij dan liever een speklap of hamburger.
[..]
HOOI!
Daar begint alles mee en vervolgens ook gelijk laten betalen, of je moet ter plekke bardames inschakelen en met bonnen gaan werken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd, eerst gewoon kijken hoeveel mensen er komen
Heleboel mensen komen met tentje, al die BBQ's ervoor is reuze gezellig juist.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar niet zo gezellig / leuk weet ik wat, er zijn genoeg slagers hier in de buurt waar je voor een hele goede prijs zo'n grote pan kunt huren, wanneer je er 2 hebt kun je de huidige aanmeldingen al makkelijk baas.
Vooraf betalen is het bestequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar begint alles mee en vervolgens ook gelijk laten betalen, of je moet ter plekke bardames inschakelen en met bonnen gaan werken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vooraf betalen is het beste
Afzeggers die betaald hebben zijn gunstig voor het budget, mocht er positief saldo zijn, reserveer je dat voor de volgende meet, met eigen budget is het organiseren stuk makkelijker, zo'n 1e keer is er nog niets in kas en ben je afhankelijk van degene die vooruit betalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Je hebt altijd een hoop afzeggers, maar door vooraf te betalen werk je dit wel tegen
Ja maar eerst die eerste keer maar eens rond krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Afzeggers die betaald hebben zijn gunstig voor het budget, mocht er positief saldo zijn, reserveer je dat voor de volgende meet, met eigen budget is het organiseren stuk makkelijker, zo'n 1e keer is er nog niets in kas en ben je afhankelijk van degene die vooruit betalen.
Tent, blijven er mensen slapen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heleboel mensen komen met tentje, al die BBQ's ervoor is reuze gezellig juist.
Hoef je als organisatie alleen nog te zorgen voor het feestgebeuren.
Een boel denk ik.quote:
Volgens mij kun je beter zeggen, drie weken van te voren. Dan heb je iets meer regeltijd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wel uiterlijk een week voor het gebeuren, dan heb je nog net genoeg tijd om te bepalen hoeveel drank en vreten, afspraken daarover kun je al wel eerder maken met leveranciers net hoeveel je als organisatie zelf wilt doen.
Dixies zijn zo geregeld, stroom kan wel uit het huis, een koelwagen en gewoon kratten bier, flessen wijn en frisdrank is het handigst.
Sterke drank kun je eventueel nog stuk goedkoper regelen in Duitsland.
quote:
Omdat er behoefte was, en ik de ruimte heb, en ik een feestje leuk vind. En omdat er genoeg andere mensen zijn die willen helpen met organiseren. En omdat er overal werd geroepen: "dan huur je dit toch, huur je dat toch"..quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:32 schreef Oksel het volgende:
En we hebben hiervoor gekozen omdat het gewoon HEEL VEEL tijd scheelt.
Bordjes en bestek gewoon plasticquote:Urinoir
Biertap
Tent 8x4 meter
Koelwagen
Terraswarmers (2 stuks)
Vuurkorf
Avondeten (snackwagen)
Ontbijt
Fusten bier 200 liter totaal
Fris
Sterke drank
Overig: bekertjes, bordjes, vlaggetjes
Muziek (installatie ex DJ)
Licht
Statafels 5 stuks
Stoelen/banken (biertafels) 10 stuks
Koffieapparaat
Hout voor vuur
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef Oksel het volgende:
Goed, beste stuurlui staan altijd aan wal natuurlijk..![]()
quote:
Schelden hoeft niet meteen, en ik doelde niet alleen op jou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Flikker op man, ik heb in de organisatie gezeten van de 5 jaar en de 10 jaar meet en ik weet hoe moeilijk het is. Maar succes, eigenwijze kleuter
Ja, mij een eigenwijze kleuter noemen was inderdaad een goed advies, en een goede basis..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik peins er niet over. Ik probeer je advies te geven, ik ken de FOK!kers intussen en het organiseren van zo'n meet.
Je merkt het nog wel. Ik heb je advies gegeven, verder zoek je het maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |