Op je knietjes Oksel!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mag ik ook een prive leven hebben? Ik bel je straks wel ff.
Dat probeer ik inderdaad..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om binnen nu en de datum voor dit plan dit een succes te maken, moet je een groep mensen bijeen krijgen die het gaan regelen.
Terrein is er al, in MUZ en UVT zitten genoeg users om de muziek te regelen.
In CUL zijn de mensen voor het vreetwerk te vinden.
In FB zitten degene die opletten of er geen uitvreter het terrein opkomt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat probeer ik inderdaad..In die groep wil ik ook crew hebben, maar die zijn nog aardig stil tot nu toe..
![]()
Ik wil graag een crewlid die een paar mooie topics maakt voor het aanmelden, en de financien bijhoud.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee. We willen best topics sticky zetten enzo maar dit is jouw meet. Crew die mee wil helpen moet dat gewoon doen, graag zelfs, maar jij bent de organisator van deze meet Oksel.
Ik hoop echt dat het lukt, ik kom graag!
krijg je dan niet juist het hele kliekjes gebeuren?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Oksel het volgende:
Verder mogen mensen bij het aanmelden aangeven bij welk subforum ze (eventueel) willen "horen". Er zal per subforum (ongeveer) een tafel komen.. zodat het een soort mini-meet wordt binnen de grote meet.
Goed. Bij wie moet ik zijn voor het crew overleg? Bij jou? Ik zou in elk subtopic een sticky willen (voor een weekje ofzo), met het verhaal en een link naar het aanmeldtopic.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de crew heeft het een jaar geprobeerd en is er klaar mee. We willen best topics sticky zetten enzo maar dit is jouw meet. Crew die mee wil helpen moet dat gewoon doen, graag zelfs, maar jij bent de organisator van deze meet Oksel.
Ik hoop echt dat het lukt, ik kom graag!
Dat mixed vanzelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krijg je dan niet juist het hele kliekjes gebeuren?
Hm, vond het wel leuk idee, en misschien haalt het wat meer mensen over om te komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat hele idee met subforumpies vrij kansloos, dat maakt het te georganiseerd. Kliekjes vinden elkaar toch wel
.
Qua algemene kennismaking. Tenminste, een FOK!meet heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen tafels in te delen lijkt me
Dat moet je helemaal niet doen. Zo contactgestoord is de gemiddelde FOK!ker nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Oksel het volgende:
Verder mogen mensen bij het aanmelden aangeven bij welk subforum ze (eventueel) willen "horen". Er zal per subforum (ongeveer) een tafel komen.. zodat het een soort mini-meet wordt binnen de grote meet.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet doen. Zo contactgestoord is de gemiddelde FOK!ker nou ook weer niet.Gewoon een paar tafels neer knallen , iedereen sjouwt wel door elkaar heen, dat komt echt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |