Gout Fromage?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef beelz het volgende:
Leuk idee, is er ruimte voor een punkband? Als ja dan stel ik mijn band onder voorbehoud beschikbaar
Yep, maar onder de nieuwe naam Regulierquote:
En zonder die verschrikkelijke zanger die jullie toen hadden hoop ik?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, maar onder de nieuwe naam Regulier
Als punk te ontoegankelijk is kan ik de set wel even herschrijven tot een akoestische set zodat het meer toegankelijk isquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Oksel het volgende:
Optreden zijn altijd cool, dus dat is zeker mogelijk.
Wanneer? Als je stbabylon bedoelt, die heeft nooit gezongen bij ons, omdat hij te verschrikkelijk wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En zonder die verschrikkelijke zanger die jullie toen hadden hoop ik?![]()
Ga je me daar ook bannen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
Ik kom wel. Heb m'n buik vol van het organiseren, maar ik kom graag een paar biertjes drinken
Die bedoelde ik inderdaad!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Wanneer? Als je stbabylon bedoelt, die heeft nooit gezongen bij ons, omdat hij te verschrikkelijk was
Dealquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wil wel met je proosten [ afbeelding ]
Hij heeft zelfs nooit de oefenruimte betreden of ook maar een microfoon beroerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad!
Nooit opgetreden? Is maar goed ook!
Het is voor mij ook godvergeten ver, maar voor een big thing wil ik best een stuk rijden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef RoBro het volgende:
een meet in twente organiseren hou het beter gelijk in polen
Dan kom je toch niet? Doei!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef RoBro het volgende:
Beveiliging zal wel mee vallen. Ik ken de FOK!meets alleen als gezellig. En Wierden is niet zo gek ver weg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:22 schreef Oksel het volgende:
Moet er trouwens nog nagedacht worden over mensen met EHBO / beveiliging? Gaat 150 man een probleem worden? Zal toch niet?
Dat regelt zich over het algemeen zelf wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Oksel het volgende:
En er moet eigenlijk een database komen van wie er komen en in welke plaats wonen, en of ze met de auto gaan, zodat mensen met elkaar meerijden kunnen.
Als het echt een grote meet wordt, zal een niet nader te noemen site daar ook wel lucht van krijgen en zit je dalijk met 1000 gratis bierzuipertsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beveiliging zal wel mee vallen. Ik ken de FOK!meets alleen als gezellig. En Wierden is niet zo gek ver weg.
Precies. Ik schop dit topic naar GC trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat regelt zich over het algemeen zelf wel.
besef dat je dan wat meer nodig hebt als wat simpele dj-zooi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Oksel het volgende:
Optreden zijn altijd cool, dus dat is zeker mogelijk.
Nee, wat je moet er voor betalen en je opgeven dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als het echt een grote meet wordt, zal een niet nader te noemen site daar ook wel lucht van krijgen en zit je dalijk met 1000 gratis bierzuiperts
Ik zie nou al een voordeel. Alleen de mensen die er echt zin in hebben komen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef RoBro het volgende:
Dat is ook zo te regelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
besef dat je dan wat meer nodig hebt als wat simpele dj-zooi.
Ik snap nog steeds niet hoe het allemaal zit.. Het is bij Oksel's huis, grote lap grond ofzo? Afgezet? Niet vrij toegankelijk?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, wat je moet er voor betalen en je opgeven dus dat gaat niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het allemaal zit.. Het is bij Oksel's huis, grote lap grond ofzo? Afgezet? Niet vrij toegankelijk?
als je echt graag naar een meet wil kan je ook gewoon met de trein hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want iets anders is eng. Ik ben hier wel blij mee. Kan ik ook eens aan het bier.
Klopt, alleen gaat de laatste trein hier heen al om 23.30u uit Utrecht .quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je echt graag naar een meet wil kan je ook gewoon met de trein hoor
Max 150 man.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aha, cool! Ideale plek voor een grote meet dus
treinen gaan rijden in de ochtend ook hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, alleen gaat de laatste trein hier heen al om 23.30u uit Utrecht .
Oksel heeft inderdaad een flinke lap grond bij het huis zitten. 150 man kan zat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het allemaal zit.. Het is bij Oksel's huis, grote lap grond ofzo? Afgezet? Niet vrij toegankelijk?
Ja, op zondagmorgen om 8.30u, dat is me iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
treinen gaan rijden in de ochtend ook hoor
Lucky bastard dat het isquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oksel heeft inderdaad een flinke lap grond bij het huis zitten. 150 man kan zat.
wie regelt een beamer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Lucky bastard dat het is![]()
11 september, we gaan toch niet met z'n allen herhalingen van CNN bekijken he?
Nee, we gaan het naspelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Lucky bastard dat het is![]()
11 september, we gaan toch niet met z'n allen herhalingen van CNN bekijken he?
Ik zie de berichten al voor mijquote:
Want onbekende mensen zijn eng?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil eerst even kijken wie er allemaal gaan qua mensen die ik wat beter ken van FOK!
Maar het klinkt wel leuk.. maar wat een pleuris eind weg zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |