Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee, eigenlijk niet. Sake genoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie wat tekort ofzo
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik hoop ZO dat Marijke vandaag een keer binnenkomt en roept: Jorg!
doe mij eens watquote:
en weer wegquote:
hoezo?quote:
quote:
jupsquote:
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.quote:
Dankje schatquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki voor je gedaan Lovely
gf is daar een expert inquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dankje schatwant dat weet ik helemaal niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.
Want: Hup, sake
Oh zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.
Want: Hup, sake
Hoezo niet?quote:
Veel plezier en tot laterquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, liefjes![]()
Want ik ga lekker met mijn zus en mijn neefje knuffelen![]()
Staphorst?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
jaa toe maar laat ons maar in de steekquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Nee? Mis ik iets?quote:
als je langs mij komt wel zwaaien he!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee? Mis ik iets?
Andere kant van Zwolle, verder is het niet..
Ik kom alleen maar dichter bij jou hoor, dus ik zal even zwaaienquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef Olle. het volgende:
jaa toe maar laat ons maar in de steek
knuffelse!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar dichter bij jou hoor, dus ik zal even zwaaien![]()
Sterker nog, ik ga over de ceintuurbaan
veel plezier snoesquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
inmiddels wel natuurlijkquote:
En in welk van de 100.000 gebouwen zit jij dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Olle. het volgende:
Ik ga voor het raam zitten!![]()
wel even rustig rijden dan!
Oh, anders had ik je orginele bericht wel gewijzigd, dan had het er ook in gestaanquote:
zit achter het Arbo gebouwquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En in welk van de 100.000 gebouwen zit jij dan?
Ik ga met de Swift, die is licht-blauwgroening, met Nijntje zonneschermen
knuffel zequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Vind je het raar na post 300?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
O, ik vond de KSC al zo rustig in mijn AT.
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
O, ik vond de KSC al zo rustig in mijn AT.
ik ben je dankbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goed
Oh nee, jij werkt altijd thuis
Huis- tuin- en keukentips?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goed
Oh nee, jij werkt altijd thuis
quote:
Keuken, dat vooral.quote:
Sushi tipsquote:
met o.a. visquote:
Gezuurd rijst in zeewier met oa vis of ander fruit, groente of vlees.quote:
nou dat er bij en dan zijn we allemaal tevreden hier geloof ikquote:
Unagiquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou dat er bij en dan zijn we allemaal tevreden hier geloof ik![]()
Misschien moet ik dat ook maar eens doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
vroeger luste ik geen vis, tot ik bij een Japanner ging eten
Hoe kan dat nou?quote:
Niet alle mannen willen hetzelfde? Of houden van hetzelfdequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Trevland het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens doen![]()
[..]
Hoe kan dat nou?
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
vlees, vis, sushi en bbq
* wel.o.k meldt
hoezo over 2 maand?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zitten
toroquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
aah doe je goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die tent zit niet hier om de hoek maar in japan
Het is maar 11 uur vliegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die tent zit niet hier om de hoek maar in japan
idem hierquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
vroeger luste ik geen vis, tot ik bij een Japanner ging eten
Anderhalf week. Een korte dit keerquote:
dus ze doen niet aan thuisbezorgenquote:
Misschien wel maar hier lijkt me een klein beetje sterkquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ze doen niet aan thuisbezorgen
dat vind ik dan flauw van zequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel maar hier lijkt me een klein beetje sterk
kijk aan dat doe je goed dan!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anderhalf week. Een korte dit keerMaar goed, ik weet waar ik moet zijn
jepquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wacht op een account, maar die komt maar niet.
Dat is standaard hier, urencodes is ook al zo'n dramaquote:
nou nog steedsquote:
Ja hoi.quote:
ik ookquote:
whehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
Zeg pandabeest, even over dat vorige topic, he. Zijn wij collega's? Zo ja, wil je het dan voortaan laten om mijn eetgewoontes hier neer te zetten? Bedankt.
Helemaaaaaaaal nietquote:
Ook al zin in het weekend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Helemaaaaaaaal niet![]()
![]()
![]()
Gewoon praten hoor
praat praat praat
Trev![]()
GF![]()
ik moet hier 4 pakketten vullen met uren, maar een code uren invullen is er niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard hier, urencodes is ook al zo'n drama
quote:
dan valt het nog meequote:
Ik ben nu vooral erg moe van het werken vannacht.. maar ergens ver weg in mijn hoofd (daar in dat stukje waar ik niet 20 uur wil slapenquote:
Ikke ook en dan te bedenken dat Marijke morgen al hier heen komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral erg moe van het werken vannacht.. maar ergens ver weg in mijn hoofd (daar in dat stukje waar ik niet 20 uur wil slapen) heb ik er wel zin in ja
![]()
![]()
wok![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat ben ik ineens duf aan het worden
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij hebt me aangestoken met je dufheid dus.
Gezelligquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
Ikke ook en dan te bedenken dat Marijke morgen al hier heen komt
je kan ook hardlopend naar huis gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:55 schreef Olle. het volgende:
pff
ik verveel me ook
ga maar eerder naar huis ga ik even hardlopen
toppie dat je mee denktquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan ook hardlopend naar huis gaan![]()
dan heb je 2 vliegen in 1 klap
die ga je morgenavond dan mee naar huis nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
toppie dat je mee denkt![]()
maar dan heb ik geen auto meer![]()
mensen alvast nog een fijne middag en tot later op de dag denk ik !
Kijk goed geregeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Goh wat ben ik toch weer een lieve flexibele collega.Morgen ga ik van 07:30 tot 18:00 werken. Collega moet met haar mams naar het ziekenhuis en wil graag vrij.
Vandaag ben ik lekker om 14:00 naar huis gegaan dat dan weer wel
Is lekker hoor vroeg thuis zijn. En je moet af en toe wat over hebben voor je collega's he. Doe ik natuurlijk alleen voor lieve collega's voor het kreng van het bedrijf heb ik dat natuurlijk niet overquote:
je bent te liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Goh wat ben ik toch weer een lieve flexibele collega.Morgen ga ik van 07:30 tot 18:00 werken. Collega moet met haar mams naar het ziekenhuis en wil graag vrij.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik neem aan dat je met kreng die ene bedoelt waar het eerder al eens over hebt gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is lekker hoor vroeg thuis zijn. En je moet af en toe wat over hebben voor je collega's he. Doe ik natuurlijk alleen voor lieve collega's voor het kreng van het bedrijf heb ik dat natuurlijk niet over
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk nu naar de tour tegen de verveling, misschien een optie
hoezo spannend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zekertoch wel een beetje spannend
ja dat klopt. Ze word hier Eucalypta genoemdquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met kreng die ene bedoelt waar het eerder al eens over hebt gehad?
Is de eerste keer dat ze deze kant op komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijken
[..]
hoezo spannend?
Hier even geen verveling meerkreeg net een pakket met puzzels van iemand, dus dat was wel even leuk om met de kids de puzzelstukjes bij elkaar aan het zoeken
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijken
[..]
hoezo spannend?
Hier even geen verveling meerkreeg net een pakket met puzzels van iemand, dus dat was wel even leuk om met de kids de puzzelstukjes bij elkaar aan het zoeken
zo zat het ook in de doosquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.
Het is toch ook nog geen 5 uurquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok zijn operatie stofwolk is nog niet gestart
dan heb je wel wat te doen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.
hij vertrekt normaal om 4 uurquote:
gezelligquote:
of hij is het vergeten te meldenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij vertrekt normaal om 4 uur
dat is wel zeldzaamquote:
Zou me bijna zorgen maken..quote:
quote:
quote:
ik weet nog wel van vroeger dat puzzelen een goede manier was om later naar bed te gaan dan dat mijn bedtijd wasquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
toppie dat je mee denkt![]()
maar dan heb ik geen auto meer![]()
iddquote:
of hij gaat morgen naar zijn werk rennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ren je weer terug om je auto te halen!
quote:
echt nietquote:
ik heb deze week maar 1 dag gewerktquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoezo is dat? ik vind het altijd meer
![]()
Oh zo, dus net geen weekje vrijquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb deze week maar 1 dag gewerkt
Ik heb na deze week nog 2 weken vakantie en dan moet ik weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies nu nog 2 weken en dan 3 weken vrij
We wisselen elkaar mooi afquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
Ik heb na deze week nog 2 weken vakantie en dan moet ik weer
Een mama heeft eigenlijk ook nooit vakantiequote:
Oh, ik viel net bijna in slaapquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet kan slapenkansloos.
Das wel heel ergquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik ben zo moe dat ik niet kan slapenkansloos.
Heerlijkquote:
Samequote:
shoarma = genieten!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens beginnen
[..]
Heb ik gisteren gehad
Gisteren wel de volgende keer nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
shoarma = genieten!![]()
jaa zonder sla he?
netjes!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, brood met warme rookworst is naar binnen, ga ik me zo maar omkleden, zodat ik om 6 uur kan sporten!
aahquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren wel de volgende keer niet
Ja!quote:
nee, het maakt zichzelf verkeerdquote:
Het is maar waar je meer waarde aan hechtquote:
Die is gemeenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is maar waar je meer waarde aan hecht
mensen met zulke opmerkingen hecht je toch geen waarde aan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is maar waar je meer waarde aan hecht
Jij vindt mij altijd meteen gemeen als ik even niet zeg hoe lief je wel niet bentquote:
erg hequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vindt mij altijd meteen gemeen als ik even niet zeg hoe lief je wel niet bent
smakelijk !quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens aan het koken en eten [ afbeelding ]
niet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef Olle. het volgende:
mensen met zulke opmerkingen hecht je toch geen waarde aan?![]()
Prima te doenquote:
good luck!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
MPG valt straks van zijn stoel als hij terugleest en ziet dat ik een keer in het pro-groentekamp van de discussie zit![]()
.
Maar nu sporten, later.
Hihi, dapper hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
MPG valt straks van zijn stoel als hij terugleest en ziet dat ik een keer in het pro-groentekamp van de discussie zit![]()
.
Maar nu sporten, later.
Om het goede voorbeeld te geven aan mijn lieve kleine mannetjequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef DaMart het volgende:
Maar moeders wil is wet, dus waarom kook je het dan?.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om het goede voorbeeld te geven aan mijn lieve kleine mannetje
Nope, ik doe gewoon alsof ik het lekker vindquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef DaMart het volgende:
Je laat hem zien hoe je met lange tanden eet?.
ik denk dat het kind in kwestie zijn of haar ontvoerders dan ook binnen een uur gek heeft gekregenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
god wanneer houd dat krijsende k*tkind van de buren zijn bek nou eens. Echt waar van sommige kindjes wil je dat ze ontvoerd worden. Ik hoor nu al een uur maaaaamma maaaamma maaaaaaamma maaaammma.
Ducttape.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
god wanneer houd dat krijsende k*tkind van de buren zijn bek nou eens. Echt waar van sommige kindjes wil je dat ze ontvoerd worden. Ik hoor nu al een uur maaaaamma maaaamma maaaaaaamma maaaammma.
je hebt helemaal gelijk what was i thinkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het kind in kwestie zijn of haar ontvoerders dan ook binnen een uur gek heeft gekregen![]()
en dan brengen ze hem of haar gewoon zo weer thuis
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
.
Maar nu sporten, later.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
Mwah, het regende, en het eten was niet best, en de bediening sprak geen nederlands![]()
daarna wel door de regen gerend naar de ijssalon, voor een heeeeerlijk ijsje![]()
quote:
IJs maakt alles goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
Mwah, het regende, en het eten was niet best, en de bediening sprak geen nederlands![]()
daarna wel door de regen gerend naar de ijssalon, voor een heeeeerlijk ijsje![]()
De mijne ook al en hier was het ook lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn buikje puilt uit
Dat was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat van het eten is wel jammer maar een lekker ijsje maakt veel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met bloemkool? Behalve dat het gekookt niet te vreten is? En waarom eet je het dan?
Rauw, gewokt of in de soep is het prima te doen.
[..]
*KABLAF*
* MPG tyft van zijn stoel
DaMart. De man die een grondige hekel heeft aan alle plantaardige voedsel en die sla konijnenvoer vindt, vindt bloemkool lekker??? OMG OMG brainclash! Wereldbeeld stort in elkaar! Kernel Panic! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[..]
Voorspellende gaven +1 .
Gaan zitten is bij jullie sporten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug... ben best een beetje kapot, maar wel lekker weer een keertje sporten. Was alleen erg druk. Er was een wachtrij voor bankjes.
Sterktequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ga zo ook zitten en dan weer staan, en dan weer zitten en dan weer laag en dan weer sprinten en dan weer klimmen. En dan weer door de weerstand heen versnellen. Kortom, ik ga zo spinning doen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kom je deze schok ooit nog te boven?.
ben bij mijn beste vriendin effe bijkomen van afgelopen tijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat ben je daar dan aan het doen?
dat geld voor al het konijnen voerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met bloemkool? Behalve dat het gekookt niet te vreten is? En waarom eet je het dan?
Rauw, gewokt of in de soep is het prima te doen.
hij heeft een uizonderingquote:[..]
*KABLAF*
* MPG tyft van zijn stoel
DaMart. De man die een grondige hekel heeft aan alle plantaardige voedsel en die sla konijnenvoer vindt, vindt bloemkool lekker??? OMG OMG brainclash! Wereldbeeld stort in elkaar! Kernel Panic! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[..]
Voorspellende gaven +1 .
Have fun en geniet er vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben bij mijn beste vriendin effe bijkomen van afgelopen tijd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok zijn operatie stofwolk is nog niet gestart
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij vertrekt normaal om 4 uur
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar zo te horen wel geluktquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
sorry, operatie stofwolk was vandaag om 17:30
![]()
door het stof rond die tijd kon ik mijn toetsenbord niet meer vinden
feilloos, om vervolgens roer gebakken spek, paprika, uitje, champignon tomaat en kaas met ketchup naar binnen te werkenquote:
quote:
komt wel goed zij laat me altijd lachenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geld voor al het konijnen voer
[..]
hij heeft een uizondering![]()
Is dat alles?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
feilloos, om vervolgens roer gebakken spek, paprika, uitje, champignon tomaat en kaas met ketchup naar binnen te werken
smaakte het?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
ik heb net eindelijk gegeten mijn eerste hap in 2 dagen tijd
dat wel was burger king heb ik lang niet meer gehadquote:
Zo van streek geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
ik heb net eindelijk gegeten mijn eerste hap in 2 dagen tijd
dat deels maar had ook geen tijd om te etenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer uitzonderingen... maar die bewaar ik wel voor een andere keer... MPG moet eerst even bijkomen van deze schok.
* LovelyLady bied troostquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef MPG het volgende:
*KABLAF*
* MPG flikkert nog een keer van zn stoel af![]()
![]()
Mart, wil je dit soort opmerkingen voortaan pas maken als er iemand in de buurt is om me te troosten![]()
?
Ha!quote:
quote:
o ja, roerbak mie. maar dat was appartquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat alles?
ik mis iets van rijst/spaghetti/pasta of iets erbij?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer uitzonderingen... maar die bewaar ik wel voor een andere keer... MPG moet eerst even bijkomen van deze schok.
MPG, kom er maar inquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
nog meer
bij mij is het zuurkool en sla op een broodjehamburger van de mac of bk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog meer
bij mij is het zuurkool en sla op een broodjehamburger van de mac of bk
das vroegquote:
quote:
met veel saus zodat je het niet proeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, die sla is niet meer te vreten als ze die op een broodje hamburger gedaan hebben. Fris en knapperig verlaat het mijn werk, om vervolgens zielloos op een klef broodje te worden vernaggeld.
haha, ja, en ook in je bankquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
heb mijn bank schoongemaakt met groene zeep
dat ruik je nogal lang door in je handen
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
een schouderblessure van ruim 4 jaar geleden![]()
Oooh, dan valt het wel mee...op leerquote:
ja trev wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?
Niet dat ik zo weet maar daar heeft die soms wel vaker zin in om gewoon in eens pijn en vervelend te gaan doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?
Niks en denk ook dat dat het probleem isquote:
Gitaarzequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Trev![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben ik vandaag nog niet aan toegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Trev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik vandaag nog niet aan toegekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tooo much information
A man's got to do what a man's got to do
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bied troost
kusje erop?
Ze komt zo vast nog welquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
Lief.
Al had ik eigenlijk gehoopt op iemand anders om me te troosten.
* wel.o.k slaat arm om MPG heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
kijk je uit voor spierpijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
guitar herooooo ik wil ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
Olle,
7
ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent lekker bezig
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
Olle,
7
haha goed bezig kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!vandaag dus overleefd!
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag je plaatje al, maar dit heeft niets met ITIL te maken?
(zo heul veul verstand heb ik er nog neit van)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?Nu dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, dat itil was om gebruik te mogen maken van het helpdesk pakket waar ik nu zit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ohja een van de redenen dat ik niet verder ging met ICT, ITILquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
ITIL is best prima te doen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja een van de redenen dat ik niet verder ging met ICT, ITIL
quote:
straks (als ik eindelijk mijn account heb) mag unix systemen aan mainframes koppelen die bestanden via een windows platform naar vms exporteren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nerd-talk, maar dan verkeerd.
Beter hebben ze het over Linux, Unix, shell-scripts, etc.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks (als ik eindelijk mijn account heb) mag unix systemen aan mainframes koppelen die bestanden via een windows platform naar vms exporteren.![]()
beter al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |