quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Trev![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ben ik vandaag nog niet aan toegekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Trev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik vandaag nog niet aan toegekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tooo much information
A man's got to do what a man's got to do
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bied troost
kusje erop?
Ze komt zo vast nog welquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
Lief.
Al had ik eigenlijk gehoopt op iemand anders om me te troosten.
* wel.o.k slaat arm om MPG heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
kijk je uit voor spierpijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
guitar herooooo ik wil ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
Olle,
7
ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent lekker bezig
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
Olle,
7
haha goed bezig kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!vandaag dus overleefd!
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag je plaatje al, maar dit heeft niets met ITIL te maken?
(zo heul veul verstand heb ik er nog neit van)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wist je dat je meer dan 1000 kan scoren bij microsoft examens?Nu dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, dat itil was om gebruik te mogen maken van het helpdesk pakket waar ik nu zit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ohja een van de redenen dat ik niet verder ging met ICT, ITILquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
ITIL is best prima te doen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja een van de redenen dat ik niet verder ging met ICT, ITIL
quote:
straks (als ik eindelijk mijn account heb) mag unix systemen aan mainframes koppelen die bestanden via een windows platform naar vms exporteren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nerd-talk, maar dan verkeerd.
Beter hebben ze het over Linux, Unix, shell-scripts, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |