o ja, roerbak mie. maar dat was appartquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat alles?
ik mis iets van rijst/spaghetti/pasta of iets erbij?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer uitzonderingen... maar die bewaar ik wel voor een andere keer... MPG moet eerst even bijkomen van deze schok.
MPG, kom er maar inquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
nog meer
bij mij is het zuurkool en sla op een broodjehamburger van de mac of bk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog meer
bij mij is het zuurkool en sla op een broodjehamburger van de mac of bk
das vroegquote:
quote:
met veel saus zodat je het niet proeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude, die sla is niet meer te vreten als ze die op een broodje hamburger gedaan hebben. Fris en knapperig verlaat het mijn werk, om vervolgens zielloos op een klef broodje te worden vernaggeld.
haha, ja, en ook in je bankquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
heb mijn bank schoongemaakt met groene zeep
dat ruik je nogal lang door in je handen
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
een schouderblessure van ruim 4 jaar geleden![]()
Oooh, dan valt het wel mee...op leerquote:
ja trev wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?
Niet dat ik zo weet maar daar heeft die soms wel vaker zin in om gewoon in eens pijn en vervelend te gaan doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar verdraai je je schouder? heb je een verkeerde beweging gemaakt?
Niks en denk ook dat dat het probleem isquote:
Gitaarzequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
ohja ik ging gitaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |