ben bij mijn beste vriendin effe bijkomen van afgelopen tijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat ben je daar dan aan het doen?
dat geld voor al het konijnen voerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met bloemkool? Behalve dat het gekookt niet te vreten is? En waarom eet je het dan?
Rauw, gewokt of in de soep is het prima te doen.
hij heeft een uizonderingquote:[..]
*KABLAF*
* MPG tyft van zijn stoel
DaMart. De man die een grondige hekel heeft aan alle plantaardige voedsel en die sla konijnenvoer vindt, vindt bloemkool lekker??? OMG OMG brainclash! Wereldbeeld stort in elkaar! Kernel Panic! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[..]
Voorspellende gaven +1 .
Have fun en geniet er vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben bij mijn beste vriendin effe bijkomen van afgelopen tijd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok zijn operatie stofwolk is nog niet gestart
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij vertrekt normaal om 4 uur
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar zo te horen wel geluktquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
sorry, operatie stofwolk was vandaag om 17:30
![]()
door het stof rond die tijd kon ik mijn toetsenbord niet meer vinden
feilloos, om vervolgens roer gebakken spek, paprika, uitje, champignon tomaat en kaas met ketchup naar binnen te werkenquote:
quote:
komt wel goed zij laat me altijd lachenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geld voor al het konijnen voer
[..]
hij heeft een uizondering![]()
Is dat alles?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
feilloos, om vervolgens roer gebakken spek, paprika, uitje, champignon tomaat en kaas met ketchup naar binnen te werken
smaakte het?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
ik heb net eindelijk gegeten mijn eerste hap in 2 dagen tijd
dat wel was burger king heb ik lang niet meer gehadquote:
Zo van streek geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
ik heb net eindelijk gegeten mijn eerste hap in 2 dagen tijd
dat deels maar had ook geen tijd om te etenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel meer uitzonderingen... maar die bewaar ik wel voor een andere keer... MPG moet eerst even bijkomen van deze schok.
* LovelyLady bied troostquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef MPG het volgende:
*KABLAF*
* MPG flikkert nog een keer van zn stoel af![]()
![]()
Mart, wil je dit soort opmerkingen voortaan pas maken als er iemand in de buurt is om me te troosten![]()
?
Ha!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |