Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee, eigenlijk niet. Sake genoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie wat tekort ofzo
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik hoop ZO dat Marijke vandaag een keer binnenkomt en roept: Jorg!
doe mij eens watquote:
en weer wegquote:
hoezo?quote:
quote:
jupsquote:
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.quote:
Dankje schatquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki voor je gedaan Lovely
gf is daar een expert inquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dankje schatwant dat weet ik helemaal niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.
Want: Hup, sake
Oh zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jorg is de jongen die zijn konijn sake noemde.
Want: Hup, sake
Hoezo niet?quote:
Veel plezier en tot laterquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, liefjes![]()
Want ik ga lekker met mijn zus en mijn neefje knuffelen![]()
Staphorst?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
jaa toe maar laat ons maar in de steekquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Nee? Mis ik iets?quote:
als je langs mij komt wel zwaaien he!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee? Mis ik iets?
Andere kant van Zwolle, verder is het niet..
Ik kom alleen maar dichter bij jou hoor, dus ik zal even zwaaienquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef Olle. het volgende:
jaa toe maar laat ons maar in de steek
knuffelse!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar dichter bij jou hoor, dus ik zal even zwaaien![]()
Sterker nog, ik ga over de ceintuurbaan
veel plezier snoesquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
inmiddels wel natuurlijkquote:
En in welk van de 100.000 gebouwen zit jij dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Olle. het volgende:
Ik ga voor het raam zitten!![]()
wel even rustig rijden dan!
Oh, anders had ik je orginele bericht wel gewijzigd, dan had het er ook in gestaanquote:
zit achter het Arbo gebouwquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En in welk van de 100.000 gebouwen zit jij dan?
Ik ga met de Swift, die is licht-blauwgroening, met Nijntje zonneschermen
knuffel zequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Vind je het raar na post 300?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
O, ik vond de KSC al zo rustig in mijn AT.
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
O, ik vond de KSC al zo rustig in mijn AT.
ik ben je dankbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goed
Oh nee, jij werkt altijd thuis
Huis- tuin- en keukentips?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
Geef ik eens kantinetips, is het weer niet goed
Oh nee, jij werkt altijd thuis
quote:
Keuken, dat vooral.quote:
Sushi tipsquote:
met o.a. visquote:
Gezuurd rijst in zeewier met oa vis of ander fruit, groente of vlees.quote:
nou dat er bij en dan zijn we allemaal tevreden hier geloof ikquote:
Unagiquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou dat er bij en dan zijn we allemaal tevreden hier geloof ik![]()
Misschien moet ik dat ook maar eens doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
vroeger luste ik geen vis, tot ik bij een Japanner ging eten
Hoe kan dat nou?quote:
Niet alle mannen willen hetzelfde? Of houden van hetzelfdequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Trevland het volgende:
Misschien moet ik dat ook maar eens doen![]()
[..]
Hoe kan dat nou?
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
vlees, vis, sushi en bbq
* wel.o.k meldt
hoezo over 2 maand?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zitten
toroquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor, maar #1 is toch wel unagi op mijn sushi. Met wel een heel marginaal verschil met echt net verse fatty tuna. Kolere, ik weet nu al welke tent ik over twee maanden ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
aah doe je goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die tent zit niet hier om de hoek maar in japan
Het is maar 11 uur vliegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die tent zit niet hier om de hoek maar in japan
idem hierquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
vroeger luste ik geen vis, tot ik bij een Japanner ging eten
Anderhalf week. Een korte dit keerquote:
dus ze doen niet aan thuisbezorgenquote:
Misschien wel maar hier lijkt me een klein beetje sterkquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ze doen niet aan thuisbezorgen
dat vind ik dan flauw van zequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel maar hier lijkt me een klein beetje sterk
kijk aan dat doe je goed dan!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anderhalf week. Een korte dit keerMaar goed, ik weet waar ik moet zijn
jepquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wacht op een account, maar die komt maar niet.
Dat is standaard hier, urencodes is ook al zo'n dramaquote:
nou nog steedsquote:
Ja hoi.quote:
ik ookquote:
whehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
Zeg pandabeest, even over dat vorige topic, he. Zijn wij collega's? Zo ja, wil je het dan voortaan laten om mijn eetgewoontes hier neer te zetten? Bedankt.
Helemaaaaaaaal nietquote:
Ook al zin in het weekend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Helemaaaaaaaal niet![]()
![]()
![]()
Gewoon praten hoor
praat praat praat
Trev![]()
GF![]()
ik moet hier 4 pakketten vullen met uren, maar een code uren invullen is er niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard hier, urencodes is ook al zo'n drama
quote:
dan valt het nog meequote:
Ik ben nu vooral erg moe van het werken vannacht.. maar ergens ver weg in mijn hoofd (daar in dat stukje waar ik niet 20 uur wil slapenquote:
Ikke ook en dan te bedenken dat Marijke morgen al hier heen komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral erg moe van het werken vannacht.. maar ergens ver weg in mijn hoofd (daar in dat stukje waar ik niet 20 uur wil slapen) heb ik er wel zin in ja
![]()
![]()
wok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |