quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat ben ik ineens duf aan het worden
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij hebt me aangestoken met je dufheid dus.
Gezelligquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Trevland het volgende:
Ikke ook en dan te bedenken dat Marijke morgen al hier heen komt
je kan ook hardlopend naar huis gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:55 schreef Olle. het volgende:
pff
ik verveel me ook
ga maar eerder naar huis ga ik even hardlopen
toppie dat je mee denktquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan ook hardlopend naar huis gaan![]()
dan heb je 2 vliegen in 1 klap
die ga je morgenavond dan mee naar huis nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
toppie dat je mee denkt![]()
maar dan heb ik geen auto meer![]()
mensen alvast nog een fijne middag en tot later op de dag denk ik !
Kijk goed geregeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Goh wat ben ik toch weer een lieve flexibele collega.Morgen ga ik van 07:30 tot 18:00 werken. Collega moet met haar mams naar het ziekenhuis en wil graag vrij.
Vandaag ben ik lekker om 14:00 naar huis gegaan dat dan weer wel
Is lekker hoor vroeg thuis zijn. En je moet af en toe wat over hebben voor je collega's he. Doe ik natuurlijk alleen voor lieve collega's voor het kreng van het bedrijf heb ik dat natuurlijk niet overquote:
je bent te liefquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Goh wat ben ik toch weer een lieve flexibele collega.Morgen ga ik van 07:30 tot 18:00 werken. Collega moet met haar mams naar het ziekenhuis en wil graag vrij.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik neem aan dat je met kreng die ene bedoelt waar het eerder al eens over hebt gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is lekker hoor vroeg thuis zijn. En je moet af en toe wat over hebben voor je collega's he. Doe ik natuurlijk alleen voor lieve collega's voor het kreng van het bedrijf heb ik dat natuurlijk niet over
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef Trevland het volgende:
Ik kijk nu naar de tour tegen de verveling, misschien een optie
hoezo spannend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zekertoch wel een beetje spannend
ja dat klopt. Ze word hier Eucalypta genoemdquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met kreng die ene bedoelt waar het eerder al eens over hebt gehad?
Is de eerste keer dat ze deze kant op komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijken
[..]
hoezo spannend?
Hier even geen verveling meerkreeg net een pakket met puzzels van iemand, dus dat was wel even leuk om met de kids de puzzelstukjes bij elkaar aan het zoeken
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no way dat ik naar suffe wielrenners in strakke broekjes ga kijken
[..]
hoezo spannend?
Hier even geen verveling meerkreeg net een pakket met puzzels van iemand, dus dat was wel even leuk om met de kids de puzzelstukjes bij elkaar aan het zoeken
zo zat het ook in de doosquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.
Het is toch ook nog geen 5 uurquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok zijn operatie stofwolk is nog niet gestart
dan heb je wel wat te doen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat ook een leuk tijdverdrijf is pak het pakket met puzzels, haal het deksel van de dozen en gooi de inhoud van alle dozen door de kamer. Kunnen jullie alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken.
hij vertrekt normaal om 4 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |