ik denk dat het kind in kwestie zijn of haar ontvoerders dan ook binnen een uur gek heeft gekregenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
god wanneer houd dat krijsende k*tkind van de buren zijn bek nou eens. Echt waar van sommige kindjes wil je dat ze ontvoerd worden. Ik hoor nu al een uur maaaaamma maaaamma maaaaaaamma maaaammma.
Ducttape.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Panda72 het volgende:
god wanneer houd dat krijsende k*tkind van de buren zijn bek nou eens. Echt waar van sommige kindjes wil je dat ze ontvoerd worden. Ik hoor nu al een uur maaaaamma maaaamma maaaaaaamma maaaammma.
je hebt helemaal gelijk what was i thinkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het kind in kwestie zijn of haar ontvoerders dan ook binnen een uur gek heeft gekregen![]()
en dan brengen ze hem of haar gewoon zo weer thuis
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
MPG valt straks van zijn stoel als hij terugleest en ziet dat ik een keer in het pro-groentekamp van de discussie zit![]()
.
Maar nu sporten, later.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
Mwah, het regende, en het eten was niet best, en de bediening sprak geen nederlands![]()
daarna wel door de regen gerend naar de ijssalon, voor een heeeeerlijk ijsje![]()
quote:
IJs maakt alles goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
Mwah, het regende, en het eten was niet best, en de bediening sprak geen nederlands![]()
daarna wel door de regen gerend naar de ijssalon, voor een heeeeerlijk ijsje![]()
De mijne ook al en hier was het ook lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo mijn buikje puilt uit
Dat was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat van het eten is wel jammer maar een lekker ijsje maakt veel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:49 schreef Aarti het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met bloemkool? Behalve dat het gekookt niet te vreten is? En waarom eet je het dan?
Rauw, gewokt of in de soep is het prima te doen.
[..]
*KABLAF*
* MPG tyft van zijn stoel
DaMart. De man die een grondige hekel heeft aan alle plantaardige voedsel en die sla konijnenvoer vindt, vindt bloemkool lekker??? OMG OMG brainclash! Wereldbeeld stort in elkaar! Kernel Panic! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[..]
Voorspellende gaven +1 .
Gaan zitten is bij jullie sporten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug... ben best een beetje kapot, maar wel lekker weer een keertje sporten. Was alleen erg druk. Er was een wachtrij voor bankjes.
Sterktequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ga zo ook zitten en dan weer staan, en dan weer zitten en dan weer laag en dan weer sprinten en dan weer klimmen. En dan weer door de weerstand heen versnellen. Kortom, ik ga zo spinning doen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kom je deze schok ooit nog te boven?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |