Gezien alle tijd die je op fok doorbrengt kun je de 'vaardigheden' die daarvoor nodig zijn vast voor iets nuttigs gebruiken.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Types zoals ik nog wel .. je bedoeld mensen die hun hele leven belasting hebben betaald (en nog steeds doen overigens) maar toen ziek en cq arbeidsongeschikt werden .. en volgens jou moeten die dan maar van een brug afspringen? Welkom terug in Barbarije dan maar, waar jij mensen die geen geld meer opbrengen als 'nutteloos' betiteld
Er zijn zo'n 400.000 AOW aanvragen per jaar, 200.000 bijstandsaanvragen en meer dan 300.000 KBijslag-aanvragen per jaar. Maakt totaal 900.000 alleen al voor deze aanvragen.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef simmu het volgende:
[..]
en hiermee dus het pijnpunt. bij aanvang. gewoon omdat je enige vorm van uitkering hebt (ook aow, wat tig % van de bevolking betreft!) word je vooraf al gewantrouwd in het beste geval.
Ironisch ook dat de harwerkende burger bakken geld afstaat aan de belasting waar dan weer steeds minder zelfbeschikking tegenover staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Wanneer men vermoedt dat je je niet aan de regeltjes houdt, vallen ze je huis binnen, schenden ze je privacy
Je bent dus schuldig, en wordt zo behandeld, tot het tegendeel bewezen is. Bij moord mogen ze je huis niet in, zonder dat ze daar goede reden toe hebben, door de officier van justitie vastgesteld. Fraude is blijkbaar zoveel erger dat je privacy aan de laars gelapt mag worden, gewoon omdat het kan?
Machtsmisbruik. Je betaalt mensen geld, dat geeft je macht, dus mag je mensen in hun privacy schenden. Bah
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Gezien alle tijd die je op fok doorbrengt kun je de 'vaardigheden' die daarvoor nodig zijn vast voor iets nuttigs gebruiken.
En de belasting die jij nog steeds betaalt komt niet uit geld dat jij verdient hebt.
En ik zeg ook niet dat jij van een brug moet springen, ik zeg wat ik zou doen.
Hoppa, gelijk probleem werkloosheid opgelost. En vanaf dan mogen werklozen tegen minimumloon precies dat werk gaan doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 400.000 AOW aanvragen per jaar, 200.000 bijstandsaanvragen en meer dan 300.000 KBijslag-aanvragen per jaar. Maakt totaal 900.000 alleen al voor deze aanvragen.
Stel 1 ambtenaar kan maximaal 100 bezoeken per jaar afleggen, dan heb je hiervoor al 9.000 full-time ambtenaren nodig.
Inclusief overhead, administratie en al dat semi-apparaat er omheen (Factor 10 regel), alleen al voor deze bezoeken is er dus een personeelsbestand nodig van 90.000 full time overheidspersoneel.
Met al die part-timers en zo, maakt dat 180.000 mensen die zich JAARLIJKS alleen met DEZE soort bezoeken moeten gaan bezig houden.
HAHAHAHA.
(P.s. daarbij gaan ik er ook nog eens van uit dat al die ambtenaren 100% efficient hun werk gaan doen).![]()
Knulletje? Ik draag mijn steentje al jaren bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Knulletje toch...
Tegen de tijd dat jij wat nuttigs produceert bel ik de krant.
Dat ik geen betaalde arbeid meer kan verrichten betekent anders niet dat ik niets nuttigs aan het doen ben. Ik denk zelfs dat ik qua uren toch wel aan een volledige werkweek kom. Ik heb de mazzel dat ik dat thuis kan doen, op mijn gemakquote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Gezien alle tijd die je op fok doorbrengt kun je de 'vaardigheden' die daarvoor nodig zijn vast voor iets nuttigs gebruiken.
Mwah, gezien het aantal uren dat ik voor de gemeenschap aan het werk ben zie ik dat toch net even anders.quote:En de belasting die jij nog steeds betaalt komt niet uit geld dat jij verdient hebt.
aah, ok .. ik snap het wel trouwens, de gedachte is mij niet helemaal vreemd, je wil niemand tot last zijn. Maar zeker als je kinderen hebt is dat iets wat je niet kan doen, die beschadig je voor het leven. Onze cultuur zit niet zo in elkaar, dat je je dekentje pakt en de bergen intrekt als je niet meer kan bijdragen. Hier wordt het gezien als laf, de makkelijke uitweg kiezen, tenzij je ondraaglijk zit te lijden .. en psychisch leed (jezelf nutteloos voelen) telt niet mee.quote:En ik zeg ook niet dat jij van een brug moet springen, ik zeg wat ik zou doen.
Gezien jouw reacties hier kan dat nooit al te lang zijn... Kortzichtig- en bekrompenheid slijt met de jaren.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Knulletje? Ik draag mijn steentje al jaren bij.
Je inschattingsvermogen laat te wensen over.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien jouw reacties hier kan dat nooit al te lang zijn... Kortzichtig- en bekrompenheid slijt met de jaren.
Kom maar op met je CV dan! Je vindt het toch helemaal geen ramp dat er wat burgerrechten overboord worden geknikkerd?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:28 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je inschattingsvermogen laat te wensen over.
Niet die van parasieten nee, zeker niet als ze in ruil daarvoor een flinke uitkering krijgen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom maar op met je CV dan! Je vindt het toch helemaal geen ramp dat er wat burgerrechten overboord worden geknikkerd?
Dat was de vraag niet, kom op met je CV!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Niet die van parasieten nee, zeker niet als ze in ruil daarvoor een flinke uitkering krijgen.
Nog niet misschien. Ga je me nu korten op mijn uitkering? Oh, wacht..quote:Op maandag 19 juli 2010 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, kom op met je CV!!!
Blaaskaak... niets gepresteerd in je hele leven en de dikke lul uithangen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nog niet misschien. Ga je me nu korten op mijn uitkering? Oh, wacht..
JohnLocke jaagt op zwijnen op de Veluwe.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, kom op met je CV!!!
We weten nu wel dat je totaal geen inschattingsvermogen hebt.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blaaskaak... niets gepresteerd in je hele leven en de dikke lul uithangen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je totaal geen inschattingsvermogen hebt.
Je bent wel erg beledigd door mij, leef je ook als parasiet?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
En we weten ook dat jij meer onvermogen dan vermogen hebt.
oa door mij kun jij leven zoals jij leeft. Om dat te begrijpen duik je mijn postgeschiedenis maar in.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent wel erg beledigd door mij, leef je ook als parasiet?
Denk nog eens goed na of je je medeburgers wel op die manier tot last wil zijn.
Tenzij je 80+ bent kan ik me niet voorstellen dat jij ooit gevochten hebt in een conflict dat op enige wijze relevant was voor mijn leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
oa door mij kun jij leven zoals jij leeft. Om dat te begrijpen duik je mijn postgeschiedenis maar in.
Dit is BNW niet, *ksst*quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:50 schreef romski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde instantie die mijn telefoon aftapt.
lekker dan dat je alle ouderen parasieten noemt. is ook je oma weet je.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Niet die van parasieten nee, zeker niet als ze in ruil daarvoor een flinke uitkering krijgen.
Hoho, dat is wat jij denkt, en ik heb mijn sterke twjfels of je niet een heel klein beetje doordraait met je waanideeėn.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef romski het volgende:
[..]
Ze komen niet als je thuis bent. De hele boel word overhoop gehaald als je een dag te werk bent. Dan hebben de heren rustig de tijd. Kunnen ze je reservesleutel kopieren en de grendels van je deur onklaar maken voor de volgende keer, voor het geval dat je een ander cilinderslot erin zet.
En als ze je in de gaten willen houden? Mwoah dan bouwen ze gewoon een zootje bugs in.Ook in je pc of laptop. even een andere harde schijf of geheugenbankje en je virusscanner merkt niks.
Camera's zijn zo klein dat je ze niet ziet. Deze kunnen ze wegwerken in je eigen spullen. Meestal in elektrische aparatuur die altijd op standby staan. Ook zijn er lampfittingen met microfoon, stekkerdozen, stekkers.
Kijk eens op www.spywebshop.nl of op www.spyshop.nl
En jij denkt natuurlijk dat dit enkel een aanloop is om een nationale gestapo op te zetten, terwijl er overal enkel wordt gesproken over de mogelijkheid om dit soort controles te kunnen doen bij aanvang, niet dat ze elke uitkeringsgerechtigde 5x per jaar in het holst van de nacht uit bed slaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 400.000 AOW aanvragen per jaar, 200.000 bijstandsaanvragen en meer dan 300.000 KBijslag-aanvragen per jaar. Maakt totaal 900.000 alleen al voor deze aanvragen.
Stel 1 ambtenaar kan maximaal 100 bezoeken per jaar afleggen, dan heb je hiervoor al 9.000 full-time ambtenaren nodig.
Inclusief overhead, administratie en al dat semi-apparaat er omheen (Factor 10 regel), alleen al voor deze bezoeken is er dus een personeelsbestand nodig van 90.000 full time overheidspersoneel.
Met al die part-timers en zo, maakt dat 180.000 mensen die zich JAARLIJKS alleen met DEZE soort bezoeken moeten gaan bezig houden.
HAHAHAHA.
(P.s. daarbij gaan ik er ook nog eens van uit dat al die ambtenaren 100% efficient hun werk gaan doen).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |