Hebben ambtenaren dan geen enkel zelf zelfrespect ?quote:Op zondag 18 juli 2010 08:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Ze doen immers gewoon hun werk.. Waar hebben we dat eerder gehoord?
En anders zijn ze zelf werkloos met alle gevolgen vandien..
Zolang "het volk" graag alles verantwoord wil zien en uitleg wil hebben voor alles wat met hun geld gebeurt, zul je niet ontkomen aan controle van wat er dan met hun geld gebeurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hebben ambtenaren dan geen enkel zelf zelfrespect ?
Ze kunnen toch ander werk zoeken ?
aah wel nee, dit soort werk wordt dan uitbesteed aan een of ander bedrijfje, en daar werken dan ex-uitkeringstrekkers die er via een of ander re-integratie project in zijn gestroomdquote:Op zondag 18 juli 2010 12:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n controleur gewoon toegang verlenen tot je woning, en de vragen te beantwoorden?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:40 schreef romski het volgende:
Ik denk dat ik wat ratelslangen ga aanschaffen. Misschien ook een paar black mamba's.
In iedere kast zit een spook idd.
Hij komt je niets vragen hoor, als die iets had willen vragen had je ook gewoon op kantoor kunnen komen, scheelt hem ook weer reiskosten .. hij komt in je kasten snuffelen, of daar geen onderbroeken van het andere geslacht in liggenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n controleur gewoon toegang verlenen tot je woning, en de vragen te beantwoorden?
Ze vragen altijd of je ze binnen wilt laten hoor. Dit in tegenstelling wat hier aan "gestapo" kreten voorbij komen. Dit kan je weigeren, echter als men een goede reden heeft om je ergens van te verdenken, komen ze terug en mag je ze niet weigeren, doe je dit wel, dan volgt er een korting op de uitkering etc.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hij komt je niets vragen hoor, als die iets had willen vragen had je ook gewoon op kantoor kunnen komen, scheelt hem ook weer reiskosten .. hij komt in je kasten snuffelen, of daar geen onderbroeken van het andere geslacht in liggen
Ze komen niet als je thuis bent. De hele boel word overhoop gehaald als je een dag te werk bent. Dan hebben de heren rustig de tijd. Kunnen ze je reservesleutel kopieren en de grendels van je deur onklaar maken voor de volgende keer, voor het geval dat je een ander cilinderslot erin zet.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n controleur gewoon toegang verlenen tot je woning, en de vragen te beantwoorden?
Dit soort heeft geen enkel zelfrespect. Ze treiteren je het liefst tot je er aan onderdoor gaat. Als je door hun praktijken gek word, zelfmoord pleegt, of alcoholist word, genieten ze ervan.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
en hiermee dus het pijnpunt. bij aanvang. gewoon omdat je enige vorm van uitkering hebt (ook aow, wat tig % van de bevolking betreft!) word je vooraf al gewantrouwd in het beste geval.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat veel gemeenten en andere uitkeringsverstrekkers willen, is de mogelijkheid om al bij aanvang een controle te doen, om zo fraudeurs te ontmoedigen en jarenlange fraude in de kiem te smoren.
Maar ze staan nog steeds boven steuntrekkende parasieten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef romski het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje NSB-ers!
(wel erger trouwens)
Profiel: vroeger veel gepest op school of dominante ouders, onderdrukt en daardoor genieten ze nu van hun MACHT.
Macht wat geen reet voor stelt, want ze moeten evengoed alles melden bij hun baas. Ik kan zo een aantal oude klasgenootjes aanwijzen die meteen zouden kiezen voor zo'n baan. Alleen maar om ze DENKEN dat ze macht hebben.
Ook nog voor een schijtloon van beneden de 1300 netto pm.
Maar wel het idee van macht.
Macht. Vet sneu.
Je hebt het punt van dit hele topic gemist blijkbaar. Je mag ze niet weigeren, doe je dat wel volgt er meteen een korting. En daarvoor hoef je dus nergens van verdacht te wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze vragen altijd of je ze binnen wilt laten hoor. Dit in tegenstelling wat hier aan "gestapo" kreten voorbij komen. Dit kan je weigeren, echter als men een goede reden heeft om je ergens van te verdenken, komen ze terug en mag je ze niet weigeren, doe je dit wel, dan volgt er een korting op de uitkering etc.
Wat veel gemeenten en andere uitkeringsverstrekkers willen, is de mogelijkheid om al bij aanvang een controle te doen, om zo fraudeurs te ontmoedigen en jarenlange fraude in de kiem te smoren.
ooh, dus een AOW'er is een steuntrekkende parasiet .. vertel je dat even aan je ouders dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar ze staan nog steeds boven steuntrekkende parasieten.
Parasieten? Die stratenmaker die zijn rug naar de klote heeft gewerkt? Of die bouwvakker die bijna niet meer kan lopen en helemaal op is voor zijn 50e?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zoveel topics verder en niemand kijkt verder dan "steuntrekkende parasieten" Hulde!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het feit dat je geen keus hebt.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En als je kinderbijslag krijgt dan ben je het ook!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, dus een AOW'er is een steuntrekkende parasiet .. vertel je dat even aan je ouders dan?
De meeste mensen betalen daar hun hele leven flink belasting voor, types als jij natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, dus een AOW'er is een steuntrekkende parasiet .. vertel je dat even aan je ouders dan?
Hadden ze maar betere keuzes moeten maken.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef romski het volgende:
[..]
Parasieten? Die stratenmaker die zijn rug naar de klote heeft gewerkt? Of die bouwvakker die bijna niet meer kan lopen en helemaal op is voor zijn 50e?
Of die overspannen werkvoorbereider die van alle kanten gezeik krijgt omdat ie niet in de smaak valt bij sommige collega's die jaloers zijn op het werk wat hij WEL durft aan te pakken en anderen niet.
Alleen onverantwoordelijke paupers nemen kinderen als ze overheidssteun nodig hebben om goed voor ze te kunnen zorgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als je kinderbijslag krijgt dan ben je het ook!!!
Uhm, het gaat niet om nodig hebben, je krijgt het gewoon...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Alleen onverantwoordelijke paupers nemen kinderen als ze overheidssteun nodig hebben om goed voor ze te kunnen zorgen.
Ik betaal al vanaf mijn 17e belasting, wil je me aanraken?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De meeste mensen betalen daar hun hele leven flink belasting voor, types als jij natuurlijk niet.
Als je het niet nodig hebt kun je het weigeren. En ook voor mensen die in die categorie vallen geldt dat ze meer dan genoeg belasting bijdragen voor het recht.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm, het gaat niet om nodig hebben, je krijgt het gewoon...
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik betaal al vanaf mijn 17e belasting, wil je me aanraken?
Types zoals ik nog wel .. je bedoeld mensen die hun hele leven belasting hebben betaald (en nog steeds doen overigens) maar toen ziek en cq arbeidsongeschikt werden .. en volgens jou moeten die dan maar van een brug afspringen? Welkom terug in Barbarije dan maar, waar jij mensen die geen geld meer opbrengen als 'nutteloos' betiteldquote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De meeste mensen betalen daar hun hele leven flink belasting voor, types als jij natuurlijk niet.
Ik zou nog liever sterven dan moeten leven als een nutteloze bloedzuiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |