Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef klaasdj het volgende:
GT5 wordt geil. Enige reden om een PS3 te kopen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij was Prologue al een reden om een PS3 te kopen, kun je nagaan hoe goed de volledige versie wel niet word.
Ik heb het eerder gezegd. Als er een releasedate voor Europa is ga ik die week vrij vragen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
OH EN WII-STYLE, OPEN DAN OOK HET NIEUWE TOPIC. LAMLUL.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:00 schreef Torrio het volgende:
JA WII-STYLE, ALTIJD HETZELFDE GEZEIK MET JOU!!!
Haters.quote:
Dat zeg ik al anderhalf jaar. En so what!quote:
Ik bedoel te zeggen ik vond Prologue al heel goed, ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe goed GT5 wordt?
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PDquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
GT5 schijnt alle een poosje klaar te zijn hoor, alleen ze zijn zo verdomde perfectionistisch daar, en nu er een officiele releasedate is voor de volledige versie zie ik ook niet snel nog een tweede Prologue komen, dat zou pas geldklopperij zijn!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze nog sneller een GT5 Prologue2 in elkaar flansen dan dat GT5 final in de schappen ligt.. PD
Hopelijk Spa en Monza?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef LangeJan het volgende:
Ik ben ook wel heeeeel erg benieuwd![]()
Dit is wat ik er nu van "denk" te weten.
Game wordt 2 tot 3 BRD's groot?
Eindelijk schade![]()
3D functionaliteit
Komt dit jaar nog uit?
Vergeet ik nog wat?
quote:Gran Turismo 5 – Something Special
Countries: AE, GB, IE, NZ
I am absolutely delighted to be able bring what will hopefully be very exciting news to those patiently (or impatiently) waiting for more information on Gran Turismo 5. During E3, our American colleagues unveiled their rather tasty looking Collector’s Edition. Today I can now confirm the special editions of Gran Turismo that will be heading Europe’s way later this year.
First up, we have a very special version of the game; one that, with its artfully sculpted exterior, glossy black finish and meticulously designed premium content, exemplifies everything the Gran Turismo brand has always stood for – beauty and precision.
This version of the game is known as the Signature Edition and the recommended retail price will be ¤179.99.! It contains a whole host of exclusive additional content, which is listed below.
* Metal sculpted box finished in SLS AMG Obsidian Black
* Exclusive GT branded SLS AMG 1:43 model car
* GT leather wallet containing Signature Edition competition entry card
* Branded USB key with Polyphony/Mercedes-Benz trailer
* GT branded metal key fob
* Signature Edition coffee table book featuring the beautiful cars and locations of Gran Turismo 5
* 200 page Apex drivers magazine with hints on driving technique, car tuning, future technologies and more
quote:The Signature Edition competition will be open to residents of the following countries;
UK, Ireland, Germany, Austria, France, Switzerland, Portugal, Spain, Italy, Sweden, Finland, Denmark, Norway, Greece, Czech Republic, Russia, Poland, Australia, New Zealand, South Africa, UAE and Saudi Arabia.
quote:Next up for something slightly less exotic but certainly no less exciting, alongside the Signature Edition at launch we will be offering the Gran Turismo 5 Collector’s Edition. This version of the game will have a recommended retail price of ¤79.99.
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.quote:The Collector’s Edition features an exclusive commemorative #5 slip case. It also shares special edition inlay art with the Signature Edition.
Ik ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga mooi voor de CE, de helft van de prijs van de SE that is.
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Lastpost het volgende:
Echt de enige game waarvoor ik m'n PS3 weer aan zet.
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:12 schreef klaasdj het volgende:
GT5 wordt geil. Enige reden om een PS3 te kopen.
Ja anders heeft het nog weinig nut..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.
Maarja eigenlijk moet je dan ook weer een HD tv hebben meteen.
ps3 en hdtv present hier!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja anders heeft het nog weinig nut..
Hij komt uit in november (USA)... Pre-ordenen kan je al bij bijna alle winkels.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Al ergens in NL te bestellen (de CE)?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.
Dat is inderdaad wel een versie die kwa prijs en inhoud het meest interessant is. Maar ik weet nu al dat ik dat schaalmodel toch niet zou gebruiken, dus daarom koop ik liever de Collector's Editionquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
De US versie vind ik persoonlijk fraaier.
[ afbeelding ]
$100
+1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
De game waarom ik voornamelijk een PS3 heb.
Nog even een klein weekje wachten tot Gamescom. Dan wordt de volledige feature list uit de doeken gedaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef jackson het volgende:
Heeft iemand trouwens een goeie site waar een beetje complete informatie op staat? Ik zie steeds wel flarder van informatie maar niet echt iets dekkends.
(ik weet: google maar kom niet echt iets compleets tegen)
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259206quote:If the Polyphony development team can combine the ease of ModNation Racers' track editor with Gran Turismo's physics and complexity, they'll be allowing every gamer to turn their own high streets and local tracks into GT circuits that can be ripped up by anyone in the world. In other words, it's the killer app (in addition to the stunning visuals and tech integration) that could set the standard for every other racer and put Gran Turismo back on the podium where it belongs. After all, it's meant to be the racer that leads while everyone else simply follows.
quote:The recycled cars don't look bad, of course - Gran Turismo's models have always been a cut above others - but they stick out like old bangers alongside their insane current-generation counterparts.
Ik heb een 23.5" HD PC-monitor met HDMI. Is voor mij voldoende.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen inderdaad.
Maarja eigenlijk moet je dan ook weer een HD tv hebben meteen.
Nee hoor, dat is ideaal kan ik je melden. Wel full-hd natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef trance_fan het volgende:
40 inch hdtv? of is dat weer overkill
Ik moet nu dus toch echt iets maken zodat ik GT5 straks een beetje normaal met een stuurtje vanaf de bank kan spelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:33 schreef trance_fan het volgende:
en dan wel met een playseat en een stuur van fanatec. dat staat er namelijk bij mij. Het enige wat er nog mist is een exemplaar van GT5.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zijn alle wagens en circuits al bekend gemaakt?
Zou deze maand gebeuren toch?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog even een klein weekje wachten tot Gamescom. Dan wordt de volledige feature list uit de doeken gedaan.
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemenquote:Gran Turismo 5 #3: The definitive driving simulator
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Blijft lachen. Een arcaderacer pur sang een simulator noemen!
Voor een console is het de racegame die het meest een sim benaderd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
En waar zijn de argumenten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet aan het trollen.
Het is gewoon geen racesim.
Zo noemen ze het wel.
Dat is lachwekkend.
Punt.
;-)))
Speel maar eens een sim en speel dan eens GT5 (of een willekeurige andere GT of Forza).quote:
Behoorlijk strak uitziende trailer als je het mij vraagtquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
En dan te bedenken dat Prologue, wat niets meer is dan een veredelde demo, al 5 miljoen maal is verkocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Denk wel dat het aantal verkochte PS3's een flinke boost gaat krijgen door deze game, veel gasten halen nu pas zo'n console in huis puur voor GT.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De naam van de officiële theme is op ''5oul on display'' gevallen.
Iemand die een username heeft waar een Nintendoconsole in zit en dan ook nog eens zegt dat als je vaak moet remmen dat het dan ee sim is kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het een beetje ver gaan om GT5 een arcade spel te noemen.
Een makkelijke regel is: moet je vaak remmen, dan is het een sim.
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:16 schreef Wii-Style het volgende:
Gran Turismo is dus echt niet dezelfde shit alsGRID
.
Het grote verschil tussen arcade en sim is dat je bij arcade nooit hoeft te remmen. Tenminste, bij de arcade shit die ik heb gespeeld. Een echte sim probeert natuurlijk zoveel mogelijk shit in het spel te hebben dat je ook in het echt hebt. Dan heb je een stuur nodig. Maar Gran Turismo probeert realistisch te zijn, voor mensen die met een gamepad spelen. Dat is natuurlijk niet realistisch, als je gas geeft met een knop (en dus onmiddellijk van 0% gas naar 100% gas gaat). Noem het dan een gamepad sim, maar geen arcade racer.
Dat kan gelukkig al bij GT5 Prologue. Alleen moet je de buttonconfig even veranderen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Desunoto het volgende:
Waarom komen ze eigenlijk niet met een Xbox 360 achtige controller? Die knoppen bovenaan waarmee je gas en remmen kan doseren zijn geniaal! Steel dat gewoon of zo. Het is perfect.
Bron?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
Als dit waar is...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6quote:
Zou goed taai zijn.... Laat hier even weten wat de verwachtte releasedatum isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6
Nee Cyb, geen grap dit keer
Ik zal zo ff de tijd neerzetten
What the flying fuck is dit nou weer?quote:The Sanctuary4gamers podcast:
Is lachen manquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
What the flying fuck is dit nou weer?
Morgenavond tijdens Sony's persconferentie weten we de releasedatum.
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the lovequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the love
Niet helemaal waar... Zou eigenlijk na de launch van de PS3 al komen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannacht
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.
Tis geen echte sim, maar voor een consoleracer komt het aardig in de buurt.
Dus na vanavond eindelijk een complete car en tracklist online?????quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de Gamescom zal de Europese datum wel bekend worden. Morgen is overigens de persconferentie van Sony, waarbij vooral GT5 centraal staat.
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.
Die zitten er weer in hoor, daar kun je wel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.
Een geriggede Nissan Skyline bv.
Effe serieus, ik ga wel een behoorlijk slappe lul krijgen als er weer 30 verschillende versies van die overhypte Skyline erin zitten.
In alle GT,s die ik heb gespeeld (dus vanaf GT2) heb ik het een rammelbak gevonden, alleen die zilveren en goud kleurige was wel oke (GT4) .
Maar meer ook niet.
Die Nissan GT-R trouwens!!!![]()
![]()
Top!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
De demoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
3 november!
[ afbeelding ]
Bij bol.com heb je ze en ze heten 'real triggers'. Nedgame heeft ze ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Is er ook een fijn betaalbaar stuurtje voor de PS3?
Eventueel met een schakelpook.
Die heb ik ook idd !! Zeer fijn stuurtje, mede ook door de knop voor afstellingen van TCS, remmen en aandrijving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu maar hopen dat de CE snel ergens bij een Nederlandse webshop te bestellen is.
Bij welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
Mooi, was ik zelf ook op naar zoek. Is het ook draadloos of met draadjes?
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205quote:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik dan maar dat stuurtje van Logitech ga kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstand.
Gelukkig... Ik hoef mezelf niet opnieuw in slaap te huilen vannacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
3 november!
[ afbeelding ]
Maar nog niet te bestellen hé.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
http://www.bartsmit.com/s(...)on=//bartsmit/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
Is wel echt de volle hoofdprijs he.
Morgen is de presentatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Bolleke_666 het volgende:
Dus vanaf wanneer kunnen we de officiele car en track list verwachten???
Wanneer komt 'ie daar uit? Ik ga met kerst naar Canada en van de zomer naar USA, dus kan ik hem misschien wel halen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar nog niet te bestellen hé.
Zit er nog steeds aan te denken om de US versie te gaan importeren.
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
2 november in de US.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?
Hmm ziet er wel tof uit, maar goed een week wachten kan er ook wel bij danquote:
Dat zou wel heeeeeeel bagger zijn en dat kunnen ze ook niet maken denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef gniffie het volgende:
geen jaartal bij die releasedate...
zal volgend jaar wel komen dus
Dat is wel tofquote:
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof!
En er is een TRACK EDITOR!
http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1113842p1.html
DGAFquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
Gelul. Voor de E3 in juni was dit niets meer dan speculaties en werd dit nooit bevestigd door Yamauchi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
quote:Thanks to our team at Gamescom 2010 (and a new YouTube video uploaded by PlayStation Spain), we’ve got an early scoop on the contents of the latest Gran Turismo 5 demo on display -- confirming some of the game’s most exciting new features. GT5’s new karting mode is revealed, along with the debut of the Autodromo Nationale Monza circuit! Andreas of InsideSimRacing also noticed that skidmarks are visible on the tarmac (see video above, though it’s not from Andreas), and a non-functioning “course maker” option was visible in the menus. He also wisely compiled a complete list of all the cars and tracks available:
Tracks
* Monza![]()
* Piazza del Campo (Karting Only)
* San Galgano
* Nurburgring (Nordschleife & GP)
* Rome
* Madrid
* R246
* Indy Speedway
* Toscana
* La Sarthe (chicaned)
* TG Test Track
Cars
* Ferrari P4 Race ‘67
* PDI Racing Kart 100
* XJ13 ‘66
* MkIV Ford ‘67
* Zonda R ‘09
* IS-F concept ‘08
* Impreza Sedan ‘10
* Z4 M Coupe ‘08
* TTS Coupe ‘09
* 500F ‘68
* 500 1.2 8v Lounge SS ‘08
* Miura P400 Bertone Prototype
* C30 R-design
* C3 Convertible
* Enzo
* SRT10 ACR ‘08
* ZR1 C6 ‘09
* Ford GT ‘06
* SLS AMG ‘10
* Citroen GT
* 458 Italia ‘09
* Gallardo LP 560-4
* SLR McLaren ‘09 19″
* GT-R Spec V ‘09
* R8 4.2 ‘07
* M5 ‘08
* Esprit V8 ‘02
* 2010 Jeff Gordon Impala
* 2010 Dale Earnhardt ?
* Calsonic Impul GT-R ‘08
* Castrol Tom’s Supra ‘97
* Impreza WRC ‘08
* SX4 WRC ‘08
* C4 WRC ‘08
* Ford Focus WRC 07 ‘08
* XKR Coupe ‘10
* 135i Coupe ‘07
* Amuse Nismo 380RS Superleggera
Geen wonder dat ze zo lang over het ontwikkelen gedaan hebben, dit ziet er mega vet uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is toch wel tof.![]()
[ afbeelding ]
Nee, straks in November als ik de game heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent een dezer dagen ook aanwezig op de beursvloer?
Heel gaaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Wii-Style het volgende:
It looks like there's a Kaz interview in Famitsu this week. I haven't been keeping up with GT5, so I'm not sure what's new, but here's what Game Jouhou has in its summary:
The game includes elements surrounding the driver's personality, strength and mental condition.
There's importance placed on driver management
During endurance races, you can swap out drivers
The weather will change in real time during races
The game will have racing modifications, although not for all cars
Had ik niet verwacht
quote:A summary of what we know so far...
cars
• 1000 cars (800+ Standard, 200+ Premium)
- new brands include Ferrari, Maserati, Bugatti, Lamborghini, McLaren, Tesla, Red Bull Racing
- new series include NASCAR, WRC, Super GT, karting
tracks
• more than 40 tracks (more than 100 layouts)
- new real circuits include Top Gear Test Track, Daytona, Indianapolis, Spa-Francorchamps, Nürburgring, Monza
- new fictional circuits in London, Rome, Madrid, Tuscany, the Alps, the High Fens
offline:
• single race, split screen, time trial
• license tests, championships
• A-spec & B-spec
• car tuning
• 8 MP photo mode
• GTTV (compatible with PSP)
online:
• up to 16 players in a race
• private rooms, lobbies with up to 32 players
• spectator mode
• text & voice chat
• photo- en replay album
• YouTube replay upload
• time trial rankings
other features:
• cockpit view for Premium cars
• damage & roll overs (all cars)
• day-night cycle
• dynamic weather
• track creator / editor
• skidmarks & reverse lights
tech:
• up to 1080p 60fps
• up to Dolby 7.1
• custom soundtracks
• PlayStation Eye headtracking
• 3DTV support (gameplay & 3D photo mode)
also:
• all cars bought in GTPSP can be transferred to GT5 for use in Arcade Mode
• Adrian Newey was involved in a way
• Sebastian Vettel did voice work
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?quote:
Ik weet het niet. Was in Prologue iig niet het geval.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?
Nope.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?
quote:Our Reaction
On a purely visual level, it's hard not to be flabbergasted when you see the game running in 1080p; it's easily the best looking racing game in existence. I was slightly bewildered by B-Spec mode, which I couldn't quite grasp in terms of concept. I understand what it offers, and I understand what it does, but I just don't get it. Playing through a B-Spec career might change my mind, but I'm dubious whether anybody would want to play such a passive role in a racing game. Players want to be in the driving seat, not the back seat. Other than this slight scepticism, however, the game looks superb.
Undoubtedly the most frequently asked question that will surround GT5's launch will be: has it been worth the wait. After seeing the staggering amount of content the game has to offer, it's looking likely that the answer will be yes.
Gewoon belachelijk. Prima als Japanse wagens als rechtsgestuurd zijn, maar als ze in Europa verkocht zijn moet er ook gewoon een linksgestuurde keuze zijn. Tis gewoon cockpit mirroren en een paar kleine aanpassingen en je bent klaar,.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Videogamer Gran Turismo 5 Eyes-on Preview
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk. Prima als Japanse wagens als rechtsgestuurd zijn, maar als ze in Europa verkocht zijn moet er ook gewoon een linksgestuurde keuze zijn. Tis gewoon cockpit mirroren en een paar kleine aanpassingen en je bent klaar,.
jepquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Dutchguy het volgende:
Circuit de la Sarthe, is dat niet Le Mans?
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.
Kijk dat een Skyline R34 alleen als rechtsgestuurd is PRIMA. Maar een Volvo C30 is gewoon als LHD te krijgen.
Oh dat bedoel je, bij Europese wagens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.
Kijk dat een Skyline R34 alleen als rechtsgestuurd is PRIMA. Maar een Volvo C30 is gewoon als LHD te krijgen.
Dat sowieso niet, en ik heb de camera sowieso 'buiten de auto hangen'.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je, bij Europese wagens.
Daar zou het stuur links moeten zitten idd. Maar maar even afwachten of dat ook in de retailversie zit. Het zou voor mij geen dealbreaker zijn als er bij een paar wagens dat het geval zou zijn.
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Antaris het volgende:
Het enige wat ik heel graag in Gran Turismo wil zien/horen.
Een toeter.
Weet je hoe leuk dat is als je online speelt.
Dat is zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb m al gepre-ordered. Verwacht wel dat t beter is dan Forza3. Mag ook wel na zo'n lange ontwikkeltijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Antaris het volgende:
Het enige wat ik heel graag in Gran Turismo wil zien/horen.
Een toeter.
Weet je hoe leuk dat is als je online speelt.
Mja, opzich. Toch vind ik Forza3 op dit moment beter dan GT5 prologue. Maar alles wat betreft de uiteindelijke gt5 is nog even wachten hèquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.
[..]
Dat is zo goed als zeker.
Dat is ook geen vergelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, opzich. Toch vind ik Forza3 op dit moment beter dan GT5 prologue. Maar alles wat betreft de uiteindelijke gt5 is nog even wachten hè.
Maar als jij aan t spelen waarvan jij de auto ziet rijden dan zie jij geen flikker van achteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.
[..]
Dat is zo goed als zeker.
Dat is recreatief. Anders zouden F1 auto's ook wel een toeter hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Impry het volgende:
Ik rijd regelmatig op het circuit met m'n 206. Maar ik toeter ook altijd als ik iemand inhaal.
Dus zo gek vind ik Antaris niet.
Wel eventjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Impry het volgende:
Je denkt toch niet dat ik écht toeter?
Lol Kutspel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Antarisik denk dat een spel als NFS beter bij jou past.
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.quote:
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef Antaris het volgende:
De oude NFS was gaaf (Need for speed 1 op de pc)
Daarna werd t minder (persoonlijk)
Geef mij maar GTR 2 of Forza 3.
Ik heb niet alles gelezen maar kan je auto's tunen?
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpg
http://uk.media.pc.ign.com/media/013/013845/imgs_1.html
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forzaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.
[..]
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.
MONZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:
Was gewoon een compleet spel uit de NFS serie. Alle Porsches tot dan toe zaten erin. En er werd gewoon in geraced, dus als eerste finishen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forza
Maar dat Porsche spel heb ik nooit gehad volgens mij.
Was dat niet dat je binnen een bepaalde tijd de finish moest halen?
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:57 schreef Antaris het volgende:
Maar kan je in de nieuwe GT5 ook je auto pimpen zoals in forza?
Ik had op de PS1 ook een Porsche game gehad maar weet niet of het dezelfde is.
Knipperlicht? Dat is niet leuk. Toeteren wel
Da's waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
PREMIUM BITCHES, PREMIUM.
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een stickerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef Antaris het volgende:
Kan je je auto nou pimpen zoals in forza?
Niet tunen, dat was mijn fout.
Ja, echter DLC is wel regiogebonden. Ofwel: je zult het vanaf een US account moeten binnenhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Gkhn het volgende:
Zou de US versie hier ook werken?
Want dan neem ik de CE van de US.
Da's mijn auto. Skyline R32.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een sticker
Er zitten wel 98245 verschillende getunede/gepimpte Skylines en 350z's in.
Leuk wagentje hoor. Maar dat ding wordt vaker verkracht dan dat hij mooi gehouden wordt. Standaard is het beste.quote:
Die met 980 HP?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:13 schreef Antaris het volgende:
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
Suzuki Escudo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
Authentiek? Herleidbaar naar de bron is dat maar even simpel gezegd.... Dan vind ik dat de auto zo moet zijn als hij uit de fabriek komt in dat land, en daar ook gereden wordt. Veelal links gestuurd dus en je Aston Martin e.d. rechts gestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Hmm demo? Volgens mij is er weer een hoop veranderd in GT 5quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?Wat een kolder.
Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef Pheno het volgende:
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.
Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Ziet er inderdaad klasse uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Nais.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slimquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
quote:Car Dealer
You can buy new cars with the rewards you collect from races. You can also use this place just to enjoy viewing the ultra detailed cars.
Used Car Dealer
Used cars are priced more reasonably than brand new cars. The lineup will change depending on when you visit, so keep coming back to discover rare finds.
GT Auto (Tuning Shop)
Tyres, suspension kits, body, chassis, exhaust system, and engine parts. You can tune your car with a wide variety of components.
http://www.gtplanet.net/g(...)ession-full-details/quote:As we were the first session and had a slight overrun, Kazunori couldn’t take many questions. However, he was able to confirm that the number of unique courses available in the game is “more than 70″
Dus physics kun je niet vergelijken omdat de één een demo is en de ander niet? Bullshit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim![]()
GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
heeft te maken met de field of view. Doordat je in het echt ook de bomen links en rechts voorbij ziet gaan lijkt t veel sneller. Op een triple screen setup zie je dat ook met de bomen bv, snelheidsgevoel is dan ineens veel hoger.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, wat ziet deze game er toch vet uit.
Wat ik bij de vorige GT's altijd tegen vond vallen is de manier van rijden, voor mijn gevoel ging het zo langzaam altijd, ben dan ook fan van arcade racers....
Wat jullie?
quote:
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!quote:
Heel simpel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Die graphics.
Het trieste is dat PC's sims zelfs betere graphics kunnen hebben... maar dat zien we niet.
Dat slaat dus nergens op. PC sims zijn inmiddels zwaar verouderd en de systeem eisen zijn totaal niet hoog meer. PC's hebben genoeg kracht om mooie shit te produceren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.
Hier ga ik niet op in.quote:
Dat verwacht ik ook niet en ik zeg ook nergens dat het erg is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het is geen vervanger voor PC sims, maar dat hoeft van mij ook niet. Bovendien kan je niet verwachten van een console dat je een PC-achtige sim krijgt.
Jij vind het dus niet raar dat ze die naam gebruiken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Vosss, nou weten we het wel. Je hebt je punt inmiddels al herhaaldelijk gemaakt. Wieberen met die PC en sim geleuter.
Ik vind het een sim.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef vosss het volgende:
Overigens neem ik iemand met eender welke Nintendo console in zn nick niet serieus.
Sorry, dat kan ik gewoon niet.
Laat het nou gewoon eens gaan dat GT geen sim is man. Dat is gewoon zo. Punt.
Ja opmerkelijk is het, maar voor mij is het big fuckin' deal. 3 november kunnen we eindelijk aan de slag en dat worden weer ouderwets slapeloze nachten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij vind het dus niet raar dat ze die naam gebruiken?
Daar mag ik het toch zeker wel over hebben? Dat is zo ontopic als maar zijn kan.
Het is een rare naam.
Word.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja opmerkelijk is het, maar voor mij is het big fuckin' deal. 3 november kunnen we eindelijk aan de slag en dat worden weer ouderwets slapeloze nachten.
En natuurlijk mag je het er over hebben, maar de wijze waarop je het steeds brengt begint vermoeiend te worden (grinniken om TT etc.). Dat terwijl je de laatste pagina's uit vorige topic al behoorlijk hebt vervuild om je punt duidelijk te maken.
Zat ik ook al naar te kijken die Fiat 500.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:49 schreef DrDentz het volgende:
Wie doet er mee met een epic Fiat 500 battle
quote:ILOVEPLASTATION3 | August 19th, 2010 at 9:21 am
my mouth is watering… and let me just say that car fanatics will LOVE this game, and not just kids or people who generally like cars and racing.
Chris Hinojosa-Miranda | August 19th, 2010 at 11:47 am
… or kids who are fans of creating your own course, or kart racing, or watching online-races (live), or (insert more features that we still have not announced).
Dan ben je in ieder geval aan het koude gewend, want die game gaat ijskoud rocken! Heb er ook erg veel zin in... Altijd leuk een nieuwe race-sim (quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef ambtenaar2.0 het volgende:
Ik ga mezelf maar invriezen tot 3 november. Kan het wachten niet meer aan hoor. Wat een game
Ik geloof ook dat dit geen echte sim genoemd kan worden. Maar ik denk wel dat deze game het dichtst bij een sim komt die op de PS3 is uitgebracht (voor zover ik dat nu kan beoordelen, en te zien aan eerdere GT games).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.
Overigens wint elke serieuze sim hands down van GT5, ookal zien de graphics er wellicht iets minder mooi uit. Daar is het namelijk een sim voor op de eerste plaats. Dat het er mooi uit ziet komt op de tweede plaats.
Bij games als Forza en GT is dat net andersom, die moeten het hebben van de looks en van een shitload aan auto's en op de tweede plaats komt dan iets wat in de verste verte nog steeds niets met autorijden te maken heeft.
En dat noemt zich dan de definitive driving simulator.
Juist ja.
Als je een sneer wilt uitdelen aan PC gamers doe het dan fatsoenlijk en niet van dat halfbakken werk sufkut.
Heb ik ook. Ik heb zelf ook GTR voor de pc maar die game is zo lastig dat het gewoon niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:26 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat dit geen echte sim genoemd kan worden. Maar ik denk wel dat deze game het dichtst bij een sim komt die op de PS3 is uitgebracht (voor zover ik dat nu kan beoordelen, en te zien aan eerdere GT games).
Ik heb 1 keer een echte sim gespeeld, dat is zo moeilijk dat het gewoon niet leuk is.
Is dit het bewijs dat de racekits weer terug komen??quote:
Ik dacht dat racing modifcations als in GT2 bevestigd waren, maar dat niet alle auto's die optie zullen hebben (zoals ook in GT2 zo was).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Is dit het bewijs dat de racekits weer terug komen??
Ik vond het in zijn geheel gerushed over komen. De basis zal echt super zijn, maar de later bijgekomen opties als dag en nacht en het schademodel, doe het dan of goed, of niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopen![]()
Maarum die dag en nacht cyclus dat is misschien zo ingesteld, zodat mensen die voorbij lopen, of wel even blijven staan, ook doorhebben dat het erin zit?
De ingame filmpjes die ik heb gezien vielen mij ook tegen maar dat komt misschien omdat ik PC-HD kwaliteit gewend ben.
Als jij dat vindt, prima. Ik vond het redelijk instant, zelfs aan de evenaar gaat dat nog niet zo snelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is er nou in vredesnaam mis met het dag/nacht cyclus?
Super indrukwekkend.
Dat is gewoon in te stellen denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, prima. Ik vond het redelijk instant, zelfs aan de evenaar gaat dat nog niet zo snelHopelijk is dat een demo instelling geweest, maar als je jezelf presenteert kun je dat maar beter doen zoals het in het echte spel zit, ipv even snel showcasen.
Was ook een arcade lap he, zal ook meespelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, prima. Ik vond het redelijk instant, zelfs aan de evenaar gaat dat nog niet zo snelHopelijk is dat een demo instelling geweest, maar als je jezelf presenteert kun je dat maar beter doen zoals het in het echte spel zit, ipv even snel showcasen.
Dus jij zou liever een paar uur naar het scherm zitten staren om de dag-nacht cyclus te kunnen zien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
versneld of instant vind ik een wereld van verschil. Het gaat echt te snel. Had dat tijdens een lange race gedaan, of gewoon niet. Ik was eenvoudigweg verbaasd dat ik de ene bocht nog in het licht reed, ik kom de bocht uit en het is donkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:54 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dus jij zou liever een paar uur naar het scherm zitten staren om de dag-nacht cyclus te kunnen zien?
Ik kan dus wel begrijpen dat ze het versneld hebben gedaan
Die screen van de interface zien er erg goed uit trouwens
Eehm... Dat is toch realistisch ? De zon moet toch moet toch ergens ondergaan ? En ook weer ergens opkomen ? Als jij door een bocht gaat en je stuurt de auto de richting op waar de zon onderging...ja dan is het donker. Trek je vervolgens aan je handrem en maak je een 180 draai, dan zie je nog de schemering...quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
versneld of instant vind ik een wereld van verschil. Het gaat echt te snel. Had dat tijdens een lange race gedaan, of gewoon niet. Ik was eenvoudigweg verbaasd dat ik de ene bocht nog in het licht reed, ik kom de bocht uit en het is donkerDaarom hoop ik ook dat ze dat voor de demo hebben gedaan, maar dan haal je het indrukwekkende wel ernstig onderuit.
Dat 2de zou erg tof zijn, maar als dat zo was dan wisten we dat alquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:34 schreef Desunoto het volgende:
Maak je geen zorgen, je kan het gewoon instellen waarschijnlijk. Waarschijnlijk is de standaard dat de dag/nacht cyclus zich aanpast aan de lengte van de race, maar dat je het ook vast kan zetten in real time. Dat is met meerdere racespellen het geval geweest.
Wat me ontzettend gaaf lijkt is een optie om het vast te zetten met de tijd op je console. Misschien een rare vergelijking maar net zoals de pokémon spellen: als het in het echt nacht is, is dat het in het spel ook.
Bullshit. Physics realtime berekenen is relatief een eitje voor de Cell architectuur in het hartje van de PS3. Een echte sim met de zelfde graphics zou in principe geen probleem moeten zijn, maar is commercieel gewoon minder aantrekkelijk. Bovendien was er bij GT2 iig een optie om realistischere physics te krijgen, misschien hier ook wel. Who knows?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Die citroen rally bak klinkt anders ook niet verkeerd!quote:
Als rally-cameraman/fan zijnde kan ik het geluid wel aardig beoordelen denk ik, afgelopen weekend nog meerdere Citroën C4 WRC's zien rijden. (en rallyauto's zijn van verre te herkennen aan hun geluid, elk merk heeft echt z'n eigen geluid) Onboard-geluid is dat erg lastig, maar het hele kleine stukje beeld wat je ziet van buitenaf heeft toch een behoorlijk realistisch C4 WRC geluid, komt voor zover ik kan horen heel goed overeen. Goed bezig dus!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Die citroen rally bak klinkt anders ook niet verkeerd!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:45 schreef Wii-Style het volgende:
Wtf is dit. Elke keer als je crasht krijg je exact hetzelfde geluid te horen.
Een Corvette heeft een kunststof carrosserie, misschien dat je daarom steeds dat geluid hoort in plaats van het meer metalen crash geluiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:45 schreef Wii-Style het volgende:
Al die dudes die in die filmpjes op die conferenties zijn kunnen ook voor geen meter rijden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:45 schreef Wii-Style het volgende:
En die gast kan niet rijden.quote:
Weet je wat helemaal mooi is ? Als je met die karts botst hoor je glasgerinkel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:45 schreef Wii-Style het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt me ook steeds op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al die dudes die in die filmpjes op die conferenties zijn kunnen ook voor geen meter rijden.
Nu moet ik wel zeggen. Ik ben gisteren er ook geweest heb zelfs ook een stukje gereden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt me ook steeds op.
Bij álle racespellen ook echt. Altijd is het iemand die absoluut niet kan rijden...
Kerel mag dan wel een mega crash hebben maar hij pleurt hem lekker over de oude start en vervolgens naar beneden. Ook het snelle stuk Flugplatz en vervolgens door Schwedenkreuz neemt hij wel dikquote:
Toch even Wiki er bij gepakt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Kerel mag dan wel een mega crash hebben maar hij pleurt hem lekker over de oude start en vervolgens naar beneden. Ook het snelle stuk Flugplatz en vervolgens door Schwedenkreuz neemt hij wel dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |