wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
2 november in de US.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?
Hmm ziet er wel tof uit, maar goed een week wachten kan er ook wel bij danquote:
Dat zou wel heeeeeeel bagger zijn en dat kunnen ze ook niet maken denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef gniffie het volgende:
geen jaartal bij die releasedate...
zal volgend jaar wel komen dus
Dat is wel tofquote:
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof!
En er is een TRACK EDITOR!
http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1113842p1.html
DGAFquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
Gelul. Voor de E3 in juni was dit niets meer dan speculaties en werd dit nooit bevestigd door Yamauchi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
quote:Thanks to our team at Gamescom 2010 (and a new YouTube video uploaded by PlayStation Spain), we’ve got an early scoop on the contents of the latest Gran Turismo 5 demo on display -- confirming some of the game’s most exciting new features. GT5’s new karting mode is revealed, along with the debut of the Autodromo Nationale Monza circuit! Andreas of InsideSimRacing also noticed that skidmarks are visible on the tarmac (see video above, though it’s not from Andreas), and a non-functioning “course maker” option was visible in the menus. He also wisely compiled a complete list of all the cars and tracks available:
Tracks
* Monza![]()
* Piazza del Campo (Karting Only)
* San Galgano
* Nurburgring (Nordschleife & GP)
* Rome
* Madrid
* R246
* Indy Speedway
* Toscana
* La Sarthe (chicaned)
* TG Test Track
Cars
* Ferrari P4 Race ‘67
* PDI Racing Kart 100
* XJ13 ‘66
* MkIV Ford ‘67
* Zonda R ‘09
* IS-F concept ‘08
* Impreza Sedan ‘10
* Z4 M Coupe ‘08
* TTS Coupe ‘09
* 500F ‘68
* 500 1.2 8v Lounge SS ‘08
* Miura P400 Bertone Prototype
* C30 R-design
* C3 Convertible
* Enzo
* SRT10 ACR ‘08
* ZR1 C6 ‘09
* Ford GT ‘06
* SLS AMG ‘10
* Citroen GT
* 458 Italia ‘09
* Gallardo LP 560-4
* SLR McLaren ‘09 19″
* GT-R Spec V ‘09
* R8 4.2 ‘07
* M5 ‘08
* Esprit V8 ‘02
* 2010 Jeff Gordon Impala
* 2010 Dale Earnhardt ?
* Calsonic Impul GT-R ‘08
* Castrol Tom’s Supra ‘97
* Impreza WRC ‘08
* SX4 WRC ‘08
* C4 WRC ‘08
* Ford Focus WRC 07 ‘08
* XKR Coupe ‘10
* 135i Coupe ‘07
* Amuse Nismo 380RS Superleggera
Geen wonder dat ze zo lang over het ontwikkelen gedaan hebben, dit ziet er mega vet uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is toch wel tof.![]()
[ afbeelding ]
Nee, straks in November als ik de game heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent een dezer dagen ook aanwezig op de beursvloer?
Heel gaaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Wii-Style het volgende:
It looks like there's a Kaz interview in Famitsu this week. I haven't been keeping up with GT5, so I'm not sure what's new, but here's what Game Jouhou has in its summary:
The game includes elements surrounding the driver's personality, strength and mental condition.
There's importance placed on driver management
During endurance races, you can swap out drivers
The weather will change in real time during races
The game will have racing modifications, although not for all cars
Had ik niet verwacht
quote:A summary of what we know so far...
cars
• 1000 cars (800+ Standard, 200+ Premium)
- new brands include Ferrari, Maserati, Bugatti, Lamborghini, McLaren, Tesla, Red Bull Racing
- new series include NASCAR, WRC, Super GT, karting
tracks
• more than 40 tracks (more than 100 layouts)
- new real circuits include Top Gear Test Track, Daytona, Indianapolis, Spa-Francorchamps, Nürburgring, Monza
- new fictional circuits in London, Rome, Madrid, Tuscany, the Alps, the High Fens
offline:
• single race, split screen, time trial
• license tests, championships
• A-spec & B-spec
• car tuning
• 8 MP photo mode
• GTTV (compatible with PSP)
online:
• up to 16 players in a race
• private rooms, lobbies with up to 32 players
• spectator mode
• text & voice chat
• photo- en replay album
• YouTube replay upload
• time trial rankings
other features:
• cockpit view for Premium cars
• damage & roll overs (all cars)
• day-night cycle
• dynamic weather
• track creator / editor
• skidmarks & reverse lights
tech:
• up to 1080p 60fps
• up to Dolby 7.1
• custom soundtracks
• PlayStation Eye headtracking
• 3DTV support (gameplay & 3D photo mode)
also:
• all cars bought in GTPSP can be transferred to GT5 for use in Arcade Mode
• Adrian Newey was involved in a way
• Sebastian Vettel did voice work
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?quote:
Ik weet het niet. Was in Prologue iig niet het geval.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?
Nope.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Is dat rechts of links gestuurd nog in te stellen?
quote:Our Reaction
On a purely visual level, it's hard not to be flabbergasted when you see the game running in 1080p; it's easily the best looking racing game in existence. I was slightly bewildered by B-Spec mode, which I couldn't quite grasp in terms of concept. I understand what it offers, and I understand what it does, but I just don't get it. Playing through a B-Spec career might change my mind, but I'm dubious whether anybody would want to play such a passive role in a racing game. Players want to be in the driving seat, not the back seat. Other than this slight scepticism, however, the game looks superb.
Undoubtedly the most frequently asked question that will surround GT5's launch will be: has it been worth the wait. After seeing the staggering amount of content the game has to offer, it's looking likely that the answer will be yes.
Gewoon belachelijk. Prima als Japanse wagens als rechtsgestuurd zijn, maar als ze in Europa verkocht zijn moet er ook gewoon een linksgestuurde keuze zijn. Tis gewoon cockpit mirroren en een paar kleine aanpassingen en je bent klaar,.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Videogamer Gran Turismo 5 Eyes-on Preview
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk. Prima als Japanse wagens als rechtsgestuurd zijn, maar als ze in Europa verkocht zijn moet er ook gewoon een linksgestuurde keuze zijn. Tis gewoon cockpit mirroren en een paar kleine aanpassingen en je bent klaar,.
jepquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:27 schreef Dutchguy het volgende:
Circuit de la Sarthe, is dat niet Le Mans?
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Dat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.
Kijk dat een Skyline R34 alleen als rechtsgestuurd is PRIMA. Maar een Volvo C30 is gewoon als LHD te krijgen.
Oh dat bedoel je, bij Europese wagens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet authentiek. Die Volvo die daar rijdt is gweoon als linksgestuurd te krijgen.
Kijk dat een Skyline R34 alleen als rechtsgestuurd is PRIMA. Maar een Volvo C30 is gewoon als LHD te krijgen.
Dat sowieso niet, en ik heb de camera sowieso 'buiten de auto hangen'.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je, bij Europese wagens.
Daar zou het stuur links moeten zitten idd. Maar maar even afwachten of dat ook in de retailversie zit. Het zou voor mij geen dealbreaker zijn als er bij een paar wagens dat het geval zou zijn.
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Antaris het volgende:
Het enige wat ik heel graag in Gran Turismo wil zien/horen.
Een toeter.
Weet je hoe leuk dat is als je online speelt.
Dat is zo goed als zeker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb m al gepre-ordered. Verwacht wel dat t beter is dan Forza3. Mag ook wel na zo'n lange ontwikkeltijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Antaris het volgende:
Het enige wat ik heel graag in Gran Turismo wil zien/horen.
Een toeter.
Weet je hoe leuk dat is als je online speelt.
Mja, opzich. Toch vind ik Forza3 op dit moment beter dan GT5 prologue. Maar alles wat betreft de uiteindelijke gt5 is nog even wachten hèquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.
[..]
Dat is zo goed als zeker.
Dat is ook geen vergelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, opzich. Toch vind ik Forza3 op dit moment beter dan GT5 prologue. Maar alles wat betreft de uiteindelijke gt5 is nog even wachten hè.
Maar als jij aan t spelen waarvan jij de auto ziet rijden dan zie jij geen flikker van achteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, leuker is als je met je lichten kan knipperen. Om aan te tonen dat je er voorbij wil.
[..]
Dat is zo goed als zeker.
Dat is recreatief. Anders zouden F1 auto's ook wel een toeter hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Impry het volgende:
Ik rijd regelmatig op het circuit met m'n 206. Maar ik toeter ook altijd als ik iemand inhaal.
Dus zo gek vind ik Antaris niet.
Wel eventjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Impry het volgende:
Je denkt toch niet dat ik écht toeter?
Lol Kutspel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Antarisik denk dat een spel als NFS beter bij jou past.
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.quote:
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef Antaris het volgende:
De oude NFS was gaaf (Need for speed 1 op de pc)
Daarna werd t minder (persoonlijk)
Geef mij maar GTR 2 of Forza 3.
Ik heb niet alles gelezen maar kan je auto's tunen?
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpg
http://uk.media.pc.ign.com/media/013/013845/imgs_1.html
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forzaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.
[..]
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.
MONZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:
Was gewoon een compleet spel uit de NFS serie. Alle Porsches tot dan toe zaten erin. En er werd gewoon in geraced, dus als eerste finishen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forza
Maar dat Porsche spel heb ik nooit gehad volgens mij.
Was dat niet dat je binnen een bepaalde tijd de finish moest halen?
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:57 schreef Antaris het volgende:
Maar kan je in de nieuwe GT5 ook je auto pimpen zoals in forza?
Ik had op de PS1 ook een Porsche game gehad maar weet niet of het dezelfde is.
Knipperlicht? Dat is niet leuk. Toeteren wel
Da's waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
PREMIUM BITCHES, PREMIUM.
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een stickerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef Antaris het volgende:
Kan je je auto nou pimpen zoals in forza?
Niet tunen, dat was mijn fout.
Ja, echter DLC is wel regiogebonden. Ofwel: je zult het vanaf een US account moeten binnenhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Gkhn het volgende:
Zou de US versie hier ook werken?
Want dan neem ik de CE van de US.
Da's mijn auto. Skyline R32.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een sticker
Er zitten wel 98245 verschillende getunede/gepimpte Skylines en 350z's in.
Leuk wagentje hoor. Maar dat ding wordt vaker verkracht dan dat hij mooi gehouden wordt. Standaard is het beste.quote:
Die met 980 HP?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:13 schreef Antaris het volgende:
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
Suzuki Escudo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
Authentiek? Herleidbaar naar de bron is dat maar even simpel gezegd.... Dan vind ik dat de auto zo moet zijn als hij uit de fabriek komt in dat land, en daar ook gereden wordt. Veelal links gestuurd dus en je Aston Martin e.d. rechts gestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Hmm demo? Volgens mij is er weer een hoop veranderd in GT 5quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?Wat een kolder.
Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef Pheno het volgende:
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.
Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Ziet er inderdaad klasse uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Nais.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slimquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
quote:Car Dealer
You can buy new cars with the rewards you collect from races. You can also use this place just to enjoy viewing the ultra detailed cars.
Used Car Dealer
Used cars are priced more reasonably than brand new cars. The lineup will change depending on when you visit, so keep coming back to discover rare finds.
GT Auto (Tuning Shop)
Tyres, suspension kits, body, chassis, exhaust system, and engine parts. You can tune your car with a wide variety of components.
http://www.gtplanet.net/g(...)ession-full-details/quote:As we were the first session and had a slight overrun, Kazunori couldn’t take many questions. However, he was able to confirm that the number of unique courses available in the game is “more than 70″
Dus physics kun je niet vergelijken omdat de één een demo is en de ander niet? Bullshit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim![]()
GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
heeft te maken met de field of view. Doordat je in het echt ook de bomen links en rechts voorbij ziet gaan lijkt t veel sneller. Op een triple screen setup zie je dat ook met de bomen bv, snelheidsgevoel is dan ineens veel hoger.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, wat ziet deze game er toch vet uit.
Wat ik bij de vorige GT's altijd tegen vond vallen is de manier van rijden, voor mijn gevoel ging het zo langzaam altijd, ben dan ook fan van arcade racers....
Wat jullie?
quote:
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!quote:
Heel simpel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |