Da's mijn auto. Skyline R32.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een sticker
Er zitten wel 98245 verschillende getunede/gepimpte Skylines en 350z's in.
Leuk wagentje hoor. Maar dat ding wordt vaker verkracht dan dat hij mooi gehouden wordt. Standaard is het beste.quote:
Die met 980 HP?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:13 schreef Antaris het volgende:
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
Suzuki Escudo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
Authentiek? Herleidbaar naar de bron is dat maar even simpel gezegd.... Dan vind ik dat de auto zo moet zijn als hij uit de fabriek komt in dat land, en daar ook gereden wordt. Veelal links gestuurd dus en je Aston Martin e.d. rechts gestuurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Hmm demo? Volgens mij is er weer een hoop veranderd in GT 5quote:Op donderdag 19 augustus 2010 03:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking?Wat een kolder.
Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef Pheno het volgende:
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.
Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Ziet er inderdaad klasse uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Nais.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Main menu
[ afbeelding ]
Garage
[ afbeelding ]
Wat een geile interface weer.
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slimquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
quote:Car Dealer
You can buy new cars with the rewards you collect from races. You can also use this place just to enjoy viewing the ultra detailed cars.
Used Car Dealer
Used cars are priced more reasonably than brand new cars. The lineup will change depending on when you visit, so keep coming back to discover rare finds.
GT Auto (Tuning Shop)
Tyres, suspension kits, body, chassis, exhaust system, and engine parts. You can tune your car with a wide variety of components.
http://www.gtplanet.net/g(...)ession-full-details/quote:As we were the first session and had a slight overrun, Kazunori couldn’t take many questions. However, he was able to confirm that the number of unique courses available in the game is “more than 70″
Dus physics kun je niet vergelijken omdat de één een demo is en de ander niet? Bullshit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim![]()
GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
heeft te maken met de field of view. Doordat je in het echt ook de bomen links en rechts voorbij ziet gaan lijkt t veel sneller. Op een triple screen setup zie je dat ook met de bomen bv, snelheidsgevoel is dan ineens veel hoger.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, wat ziet deze game er toch vet uit.
Wat ik bij de vorige GT's altijd tegen vond vallen is de manier van rijden, voor mijn gevoel ging het zo langzaam altijd, ben dan ook fan van arcade racers....
Wat jullie?
quote:
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!quote:
Heel simpel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Die graphics.
Het trieste is dat PC's sims zelfs betere graphics kunnen hebben... maar dat zien we niet.
Dat slaat dus nergens op. PC sims zijn inmiddels zwaar verouderd en de systeem eisen zijn totaal niet hoog meer. PC's hebben genoeg kracht om mooie shit te produceren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.
Hier ga ik niet op in.quote:
Dat verwacht ik ook niet en ik zeg ook nergens dat het erg is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het is geen vervanger voor PC sims, maar dat hoeft van mij ook niet. Bovendien kan je niet verwachten van een console dat je een PC-achtige sim krijgt.
Jij vind het dus niet raar dat ze die naam gebruiken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Vosss, nou weten we het wel. Je hebt je punt inmiddels al herhaaldelijk gemaakt. Wieberen met die PC en sim geleuter.
Ik vind het een sim.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef vosss het volgende:
Overigens neem ik iemand met eender welke Nintendo console in zn nick niet serieus.
Sorry, dat kan ik gewoon niet.
Laat het nou gewoon eens gaan dat GT geen sim is man. Dat is gewoon zo. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |