abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85456990
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een sticker

Er zitten wel 98245 verschillende getunede/gepimpte Skylines en 350z's in. :Y
Da's mijn auto. Skyline R32.
pi_85457217
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef Antaris het volgende:

[..]

Da's mijn auto. Skyline R32.
Leuk wagentje hoor. Maar dat ding wordt vaker verkracht dan dat hij mooi gehouden wordt. Standaard is het beste.
pi_85457286
Deze game gaat me echt zwaar teleurstellen :'(
Gave plaatjes trouwens :p
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:25:08 #204
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_85458056
toch gaat iedereen hem kopen :P
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_85458704
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.

Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_85458713
Ik zou het echt vet vinden als je ook door die steden kon rijden die je op de screens ziet.
Lekker cruisen met een ferrari :D.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_85459403
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
pi_85459549
Ik denk dat de dag/nachtcyclus gewoon is in te stellen hoe snel de tijd gaat, net als in spellen van Simbin.

Zojuist sinds lange tijd weer eens GT5 prologue gestart en meteen maar even in de Focus gedoken (omdat net zo'n auto in Forza3 zit) en tsja het rijden voelt toch beter in GT5prologue.
Kan ook komen door Logitech G25 met H-bak tegen Microsoft rommelstuur. Grafisch hm.. weet ik t niet de interieurs in GT5P zijn best mooi, maar die in Forza ook. Echter wat betreft het uiterlijk vd circuits laat GT5 P het erg afweten. Hopelijk kan GT5 daar verandering in brengen.
Nadeel alleen van GT5P is dat de game zo kort is waardoor Forza gewoon leuker is.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85459892
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
pi_85459928
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:13 schreef Antaris het volgende:
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
Die met 980 HP?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85460568
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die met 980 HP?
Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
pi_85460719
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
pi_85460991
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking? :') Wat een kolder.

Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:44:14 #214
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_85461712
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:28 schreef Antaris het volgende:

[..]

Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
Suzuki Escudo.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:01:32 #215
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_85462859
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Authentiek? Herleidbaar naar de bron is dat maar even simpel gezegd.... Dan vind ik dat de auto zo moet zijn als hij uit de fabriek komt in dat land, en daar ook gereden wordt. Veelal links gestuurd dus en je Aston Martin e.d. rechts gestuurd.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_85463719
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 03:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking? :') Wat een kolder.

Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
Hmm demo? Volgens mij is er weer een hoop veranderd in GT 5 :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85465046
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef Pheno het volgende:
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.

Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopen ;)
Maarum die dag en nacht cyclus dat is misschien zo ingesteld, zodat mensen die voorbij lopen, of wel even blijven staan, ook doorhebben dat het erin zit?
De ingame filmpjes die ik heb gezien vielen mij ook tegen maar dat komt misschien omdat ik PC-HD kwaliteit gewend ben.
pi_85469858

Main menu

Garage

Wat een geile interface weer.
pi_85470090
Dat eerste plaatje is onoverzichtelijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_85470856
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Main menu

[ afbeelding ]

Garage

[ afbeelding ]

Ziet er inderdaad klasse uit. ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:30:43 #221
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85471009
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Main menu

[ afbeelding ]

Garage

[ afbeelding ]

Nais. :Y
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:38:12 #222
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_85471280
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim :N

GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_85473748
Nog meer shots.

B Spec

Track creator

Online mode

quote:
Car Dealer
You can buy new cars with the rewards you collect from races. You can also use this place just to enjoy viewing the ultra detailed cars.

Used Car Dealer
Used cars are priced more reasonably than brand new cars. The lineup will change depending on when you visit, so keep coming back to discover rare finds.

GT Auto (Tuning Shop)
Tyres, suspension kits, body, chassis, exhaust system, and engine parts. You can tune your car with a wide variety of components.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyberia18 op 19-08-2010 14:48:36 ]
pi_85474059
Die screens O+
Die Ferrari 330 P4 en die andere klassiekers O+
pi_85474378
Wat het aantal tracks betreft:

quote:
As we were the first session and had a slight overrun, Kazunori couldn’t take many questions. However, he was able to confirm that the number of unique courses available in the game is “more than 70″
http://www.gtplanet.net/g(...)ession-full-details/
Shitload aan info.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:36:11 #226
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_85476155
Check die GUI eens... ik zie operating systems die een lelijkere interface hebben man. Wat een mooi ontwerp. _O_
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_85476187
Wow, wat ziet deze game er toch vet uit.

Wat ik bij de vorige GT's altijd tegen vond vallen is de manier van rijden, voor mijn gevoel ging het zo langzaam altijd, ben dan ook fan van arcade racers....

Wat jullie?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:54:51 #228
150363 Wii-Style
pi_85477028
Die graphics.

Het trieste is dat PC's sims zelfs betere graphics kunnen hebben... maar dat zien we niet.
pi_85477159
Dat zeggen mensen zo vaak. Dat het langzaam voelt. Maar ik vind het wel meevallen. Vooral als je de hood/bumper view gebruikt is de snelheid echt wel merkbaar. En je merkt het zeker ook als je te laat remt/te laat instuurt en de bocht niet goed haalt. Dan ervaar ik wel echt een hoog snelheidsgevoel.
pi_85477853
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim :N

GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
Dus physics kun je niet vergelijken omdat de één een demo is en de ander niet? Bullshit.
Álles kun je vergelijken. Dat de content van GT5P achterloopt snap ik best omdat het een voorproefje is, maar qua physics en graphics kun je GT5P best met Forza3 gaan vergelijken. Ik zie werkelijk geen enkele reden om dat niet te doen. Dat de uiteindelijke GT5 hopelijk overal nog een schepje bovenop doet, doet er niks af om dingen te gaan vergelijken. Of gaan Forza-fans ook ineens vinden dat GT5 niet vergeleken mag worden met forza3 om wat voor vage reden dan ook? Forza3 is ouder, forza3 heeft minder ontwikkelingstijd en geld gekocht etc.. Nonsensuitspraken. GT5 met Forza3 vergelijken is prima. Voor mijn part gaan we GT5 met Test Drive 1 vergelijken. Kn ook prima. Het zijn beide racegames. Dat de één uit 1987 komt en de ander uit 2010 doet daar niks aan af. vergelijken is prima.

En ja, als de prijzen vergelijkbaar zijn kun je ook gaan vergelijken aangezien je voor dezelfde prijs ook hetzelfde zou mogen verwachten. Toch? Of koop jij je nasi bij Chinees 1 voor ¤20 per bak, terwijl nasi bij Chinees2 ¤3 per bak kost? Bij Chinees1 mag je gewoon hogere kwaliteit verwachten. En natuurlijk kun je beide nasi's vergelijken.
Bovendien als een bedrijf een nieuwe nasi uitbrengt een prologue-versie van die nasi, wil het bedrijf wel weten of die nieuwe nasi goed uitkomt tegen de al bestaande nasi's, ook al is het een prologue-versie. Als dat bedrijf 3 jaar later nog geen 'final'-nasi op de markt heeeft gebracht, en de prologue-nasi is nog steeds behoorlijk toonaangevend ga toch vergelijken?!

Dat GT5P een overpriced demo is lijkt me op deze manier ook wel duidelijk, desondanks heb ik m toch al een tijdje in bezit, puur omdat het Gran Turismo is. GT3 en 4 op de PS2 waren ook geweldig. En tsja, ik heb tussentijds ook wat Forza 2 en 3 gespeeld, met name forza3 omdat het zo lang duurde met GT5.

En don't worry ik heb GT5 gepre-ordered staan..

[ Bericht 19% gewijzigd door Glijdt_licht op 19-08-2010 16:47:05 ]
pi_85477962
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, wat ziet deze game er toch vet uit.

Wat ik bij de vorige GT's altijd tegen vond vallen is de manier van rijden, voor mijn gevoel ging het zo langzaam altijd, ben dan ook fan van arcade racers....

Wat jullie?
heeft te maken met de field of view. Doordat je in het echt ook de bomen links en rechts voorbij ziet gaan lijkt t veel sneller. Op een triple screen setup zie je dat ook met de bomen bv, snelheidsgevoel is dan ineens veel hoger.
pi_85481515
quote:
-O-

Kon ze geen leuke baan verzinnen?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:14:01 #234
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85484593
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
Rondje Madrid.
Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!
pi_85486451
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Waarom staat er altijd van die slappe muziek onder? Ik wil dat blok horen brullen!
Heel simpel.
Op de gamescom is het omgevingslawaai zo luid dat je geen normale racegeluiden kunt opnemen.
pi_85486584
Best een leuk circuit geworden.
pi_85488756
Madrid ziet er zo op het eerste gezicht leuker uit dan Londen. Dat circuit kan ik maar niet leren, wat het op zich ook wel uitdagend maakt om toch een snelle tijd te zetten, maar als Londen weg zou vallen uit de GT5 tracklist, zal ik het nooit missen. Madrid ziet er op het eerste gezicht al uitdagender uit, 2 leuke chicanes een mooi rechtstuk en een super hairpin :)

Heb het trouwens even uitgerekend, op het moment dat GT5 in de winkels ligt, dan kan ik het spel "gratis" halen bij de FreeRecord shop :D Iets met vrije bijen en elke dag tanken ;)
pi_85491622
pi_85495445
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
wow!
pi_85495696
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBE HEBBE HEBBE!!!!!!!!!!
pi_85495959
Rook, stof en slip effecten zien er briljant uit, nog een nieuwe:

pi_85496964
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Die graphics.

Het trieste is dat PC's sims zelfs betere graphics kunnen hebben... maar dat zien we niet.
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.

Overigens wint elke serieuze sim hands down van GT5, ookal zien de graphics er wellicht iets minder mooi uit. Daar is het namelijk een sim voor op de eerste plaats. Dat het er mooi uit ziet komt op de tweede plaats.

Bij games als Forza en GT is dat net andersom, die moeten het hebben van de looks en van een shitload aan auto's en op de tweede plaats komt dan iets wat in de verste verte nog steeds niets met autorijden te maken heeft.

En dat noemt zich dan de definitive driving simulator.

Juist ja.

Als je een sneer wilt uitdelen aan PC gamers doe het dan fatsoenlijk en niet van dat halfbakken werk sufkut.

:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:52:03 #243
150363 Wii-Style
pi_85497832
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
Dat komt misschien omdat in een sim honderden zoniet duizenden parameters realtime berekend worden puur en alleen op physics en handling gebied. Vergis je niet, dat zijn zware berekeningen die een console er niet eens uitgepoept zou kunnen krijgen.
Dat slaat dus nergens op. PC sims zijn inmiddels zwaar verouderd en de systeem eisen zijn totaal niet hoog meer. PC's hebben genoeg kracht om mooie shit te produceren.

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef vosss het volgende:
iets minder mooi
Hier ga ik niet op in. _O-
pi_85498432
Overigens neem ik iemand met eender welke Nintendo console in zn nick niet serieus.

Sorry, dat kan ik gewoon niet.

Laat het nou gewoon eens gaan dat GT geen sim is man. Dat is gewoon zo. Punt.

:)
vosss is de naam,
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:15:36 #245
150363 Wii-Style
pi_85498501
Het is geen vervanger voor PC sims, maar dat hoeft van mij ook niet. Bovendien kan je niet verwachten van een console dat je een PC-achtige sim krijgt.
pi_85498638
Pas als er power-ups op de weg liggen en je met rode schilden kunt schieten noem ik het arcade.
pi_85498826
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het is geen vervanger voor PC sims, maar dat hoeft van mij ook niet. Bovendien kan je niet verwachten van een console dat je een PC-achtige sim krijgt.
Dat verwacht ik ook niet en ik zeg ook nergens dat het erg is.
GT5 lijkt me zelfs gewoon een toffe game. Forza 3 was ook tof en ook zo arcade als de pest.

Ik vind het alleen raar dat ze het de die naam meegeven terwijl het dat overduidelijk NIET is.
That's all.

Maarja, als je dat zegt dan stamp je een hoop fanboys tegen het zere been.
Ik weet nog wel dat ik er eentje hier thuis had zitten die mij wel even zou laten zien hoe je een rondje Monza doet in een racespel.

Nou mooi, ik mijn G25 aan en GTR opgezet.
Na 20 spins crashes en weet ik wat al dies meer was het een kutspel en totaal niet realistisch en GT was vele malen beter.

Ja dan kan ik mn lach niet inhouden :D

Om de vernedring compleet te maken liet ik even zien hoe het dus wél moest en zette daarna ook nog even in GT een veel snellere tijd neer dan heb op zn favo circuit en toen was ik stom :')
vosss is de naam,
pi_85498907
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Vosss, nou weten we het wel. Je hebt je punt inmiddels al herhaaldelijk gemaakt. Wieberen met die PC en sim geleuter. :O
pi_85498944
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Vosss, nou weten we het wel. Je hebt je punt inmiddels al herhaaldelijk gemaakt. Wieberen met die PC en sim geleuter. :O
Jij vind het dus niet raar dat ze die naam gebruiken?
Daar mag ik het toch zeker wel over hebben? Dat is zo ontopic als maar zijn kan.

Het is een rare naam.
vosss is de naam,
pi_85498957
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef vosss het volgende:
Overigens neem ik iemand met eender welke Nintendo console in zn nick niet serieus.

Sorry, dat kan ik gewoon niet.

Laat het nou gewoon eens gaan dat GT geen sim is man. Dat is gewoon zo. Punt.

:)
Ik vind het een sim. :)
Ik snap ook niet waarom jij je hier zo druk over maakt?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')