Dat is recreatief. Anders zouden F1 auto's ook wel een toeter hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Impry het volgende:
Ik rijd regelmatig op het circuit met m'n 206. Maar ik toeter ook altijd als ik iemand inhaal.
Dus zo gek vind ik Antaris niet.
Wel eventjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Impry het volgende:
Je denkt toch niet dat ik écht toeter?
Lol Kutspel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Antarisik denk dat een spel als NFS beter bij jou past.
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.quote:
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Met NFS heb ik ook veel plezierige uurtje gehad hoor. Porsche Unleashed was toen geniaal goed bijvoorbeeld.
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef Antaris het volgende:
De oude NFS was gaaf (Need for speed 1 op de pc)
Daarna werd t minder (persoonlijk)
Geef mij maar GTR 2 of Forza 3.
Ik heb niet alles gelezen maar kan je auto's tunen?
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Porsche was super ja! Prachtige banen en auto's. Vooral deze: http://4.bp.blogspot.com/(...)INQ/s400/nfspu20.jpg
http://uk.media.pc.ign.com/media/013/013845/imgs_1.html
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forzaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kon altijd al, dus zal nu vast ook wel weer kunnen.
[..]
Dat was grafisch eigenlijk ook al bet goed.
MONZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:
Was gewoon een compleet spel uit de NFS serie. Alle Porsches tot dan toe zaten erin. En er werd gewoon in geraced, dus als eerste finishen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde pimpen, zoals in Forza
Maar dat Porsche spel heb ik nooit gehad volgens mij.
Was dat niet dat je binnen een bepaalde tijd de finish moest halen?
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:57 schreef Antaris het volgende:
Maar kan je in de nieuwe GT5 ook je auto pimpen zoals in forza?
Ik had op de PS1 ook een Porsche game gehad maar weet niet of het dezelfde is.
Knipperlicht? Dat is niet leuk. Toeteren wel
Da's waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je bent een echte sim, of niet natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
PREMIUM BITCHES, PREMIUM.
Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een stickerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:43 schreef Antaris het volgende:
Kan je je auto nou pimpen zoals in forza?
Niet tunen, dat was mijn fout.
Ja, echter DLC is wel regiogebonden. Ofwel: je zult het vanaf een US account moeten binnenhalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Gkhn het volgende:
Zou de US versie hier ook werken?
Want dan neem ik de CE van de US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |