abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85456990
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het zal wel ophouden bij een kleurtje en misschien een sticker

Er zitten wel 98245 verschillende getunede/gepimpte Skylines en 350z's in. :Y
Da's mijn auto. Skyline R32.
pi_85457217
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef Antaris het volgende:

[..]

Da's mijn auto. Skyline R32.
Leuk wagentje hoor. Maar dat ding wordt vaker verkracht dan dat hij mooi gehouden wordt. Standaard is het beste.
pi_85457286
Deze game gaat me echt zwaar teleurstellen :'(
Gave plaatjes trouwens :p
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:25:08 #204
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_85458056
toch gaat iedereen hem kopen :P
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_85458704
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.

Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_85458713
Ik zou het echt vet vinden als je ook door die steden kon rijden die je op de screens ziet.
Lekker cruisen met een ferrari :D.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_85459403
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
pi_85459549
Ik denk dat de dag/nachtcyclus gewoon is in te stellen hoe snel de tijd gaat, net als in spellen van Simbin.

Zojuist sinds lange tijd weer eens GT5 prologue gestart en meteen maar even in de Focus gedoken (omdat net zo'n auto in Forza3 zit) en tsja het rijden voelt toch beter in GT5prologue.
Kan ook komen door Logitech G25 met H-bak tegen Microsoft rommelstuur. Grafisch hm.. weet ik t niet de interieurs in GT5P zijn best mooi, maar die in Forza ook. Echter wat betreft het uiterlijk vd circuits laat GT5 P het erg afweten. Hopelijk kan GT5 daar verandering in brengen.
Nadeel alleen van GT5P is dat de game zo kort is waardoor Forza gewoon leuker is.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85459892
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
pi_85459928
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:13 schreef Antaris het volgende:
Tevens hoop ik ook dat er meer rally parcours verwerkt is.
Vond ik altijd erg leuk. Skyline met Rally banden. Ging altijd ongelooflijk hard rechtdoor.
Doet die Suzuki ook weer mee? Ben de naam ff kwijt.
Die met 980 HP?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85460568
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die met 980 HP?
Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
pi_85460719
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Prologue is niets meer dan een voorproefje op het échte vervolg van GT4. De vergelijking met Forza 3 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85460991
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Bullshit. GT5 P is bv atm nog duurder dan Forza3 op dit moment. bovendien zijn ze qua rijgedrag e.d. prima vergelijkbaar. Ik zie sowieso niet in waarom je games ook al is het geen 'complete' versie niet zou kunnen vergelijken. Imo kun je -alles- vergelijken.
En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking? :') Wat een kolder.

Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:44:14 #214
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_85461712
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:28 schreef Antaris het volgende:

[..]

Die ja. met die ongelooflijke achtervleugel.
Suzuki Escudo.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:01:32 #215
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_85462859
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel authentiek.
Ik had ook gedacht me er aan te ergeren maar ik was zo gewend, nu kan ik het eigenlijk wel waarderen.
Authentiek? Herleidbaar naar de bron is dat maar even simpel gezegd.... Dan vind ik dat de auto zo moet zijn als hij uit de fabriek komt in dat land, en daar ook gereden wordt. Veelal links gestuurd dus en je Aston Martin e.d. rechts gestuurd.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_85463719
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 03:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En dus omdat de adviesprijs van Prologue momenteel nog hoger ligt is rechtvaardigt dit o.a. de vergelijking? :') Wat een kolder.

Ik blijf het herhalen, Prologue is niets meer dan een veredelde demo. Puur kijkend naar de content is het spel zwaar stripped en dat was vooraf ook de insteek van PD. Men wou een korte voorproefje geven op het uiteindelijke spel. Het aanbod in modi, tracks en wagens was zeer beperkt en was dit ook nog steeds work in progress.
Hmm demo? Volgens mij is er weer een hoop veranderd in GT 5 :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85465046
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:46 schreef Pheno het volgende:
Het spel viel me tegen. Het begon zo goed hier in keulen. Kuipstoeltje, steeringwheel ,3d bril. En dan in de woesetijn gaan racen. Dag en nachtcycli gaat nog sneller dan een vrouw chocolade eet, de schade viel me tegen en, ja, het rijden viel me tegen, maar dat laatste kan nog aan mij liggen.

Het 3d effect was dan wel weer leuk, maar ik ga er geen tv voor aanschaffen. Begrijp me niet verkeerd, misschien waren mijn verwaxhtingen wat hooggespannen, maar na al die jaren had ik toch wat anders verwacht. De replays zien er schitterend uit, maar damn, ik wil ook ingame meer zien.
Ik zou er ook geen 3d tv voor kopen ;)
Maarum die dag en nacht cyclus dat is misschien zo ingesteld, zodat mensen die voorbij lopen, of wel even blijven staan, ook doorhebben dat het erin zit?
De ingame filmpjes die ik heb gezien vielen mij ook tegen maar dat komt misschien omdat ik PC-HD kwaliteit gewend ben.
pi_85469858

Main menu

Garage

Wat een geile interface weer.
pi_85470090
Dat eerste plaatje is onoverzichtelijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_85470856
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Main menu

[ afbeelding ]

Garage

[ afbeelding ]

Ziet er inderdaad klasse uit. ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:30:43 #221
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85471009
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Main menu

[ afbeelding ]

Garage

[ afbeelding ]

Nais. :Y
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:38:12 #222
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_85471280
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim :N

GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_85473748
Nog meer shots.

B Spec

Track creator

Online mode

quote:
Car Dealer
You can buy new cars with the rewards you collect from races. You can also use this place just to enjoy viewing the ultra detailed cars.

Used Car Dealer
Used cars are priced more reasonably than brand new cars. The lineup will change depending on when you visit, so keep coming back to discover rare finds.

GT Auto (Tuning Shop)
Tyres, suspension kits, body, chassis, exhaust system, and engine parts. You can tune your car with a wide variety of components.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyberia18 op 19-08-2010 14:48:36 ]
pi_85474059
Die screens O+
Die Ferrari 330 P4 en die andere klassiekers O+
pi_85474378
Wat het aantal tracks betreft:

quote:
As we were the first session and had a slight overrun, Kazunori couldn’t take many questions. However, he was able to confirm that the number of unique courses available in the game is “more than 70″
http://www.gtplanet.net/g(...)ession-full-details/
Shitload aan info.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')