Bron?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
Als dit waar is...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik hoorde net in een podcast dat gt5 weer uitgesteld is?
kan iemand dat bevestigen?
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6quote:
Zou goed taai zijn.... Laat hier even weten wat de verwachtte releasedatum isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://www.sanctuary4game(...)31473df94e5c43fdd1c6
Nee Cyb, geen grap dit keer
Ik zal zo ff de tijd neerzetten
What the flying fuck is dit nou weer?quote:The Sanctuary4gamers podcast:
Is lachen manquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
What the flying fuck is dit nou weer?
Morgenavond tijdens Sony's persconferentie weten we de releasedatum.
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the lovequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Goed lezen, ik vraag om bevestiging , feel the love
Niet helemaal waar... Zou eigenlijk na de launch van de PS3 al komen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Niet grappig om te zeggen dat het wordt uitgesteld terwijl dat er op geen enkele site daar ook maar iets over wordt vermeld.
Daarnaast is de game officieel maar 1x uitgesteld (en dat was van begin dit jaar naar eind dit jaar).
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannachtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oke, ehm, dan is het antwoord: nee, het is niet uitgesteld. Simpelweg omdat er geen enkele andere site iets over meldt.
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Fijn zo! Dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan slapen vannacht
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de PS2 waren de knoppen al drukgevoelig en kon je, na wat oefening, met de knoppen het gas doseren. (dus 50% gas was bijvoorbeeld ook mogelijk.) Het lijkt mij aannemelijk dat dat op de PS3 ook zo is.
Tis geen echte sim, maar voor een consoleracer komt het aardig in de buurt.
Dus na vanavond eindelijk een complete car en tracklist online?????quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de Gamescom zal de Europese datum wel bekend worden. Morgen is overigens de persconferentie van Sony, waarbij vooral GT5 centraal staat.
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tenzij Sony vanavond aankondigt dat het is uitgesteld. Dan kunnen we allemaal opnieuw zelfmoord plegen.
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of gas en rem met de L en R knoppen net als bv Burnout Paradise, dat maakt het doseren ook makkelijker.
Die zitten er weer in hoor, daar kun je wel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Of een aanslag op het Sony kantoor plegen.
Een geriggede Nissan Skyline bv.
Effe serieus, ik ga wel een behoorlijk slappe lul krijgen als er weer 30 verschillende versies van die overhypte Skyline erin zitten.
In alle GT,s die ik heb gespeeld (dus vanaf GT2) heb ik het een rammelbak gevonden, alleen die zilveren en goud kleurige was wel oke (GT4) .
Maar meer ook niet.
Die Nissan GT-R trouwens!!!![]()
![]()
Top!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |